Dan verdien jij genoeg dusquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die neem ik tijd voor tijd. Vrije tijd > geld.
Zou ik ook zeker doen!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die neem ik tijd voor tijd. Vrije tijd > geld.
Zou zij het andersom ook doen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vriendin heeft om 09.00 uur college dus vroeg op. Ik heb pas om 15.15 college. Maar goed, je moet er wat voor over hebben
Dat is inderdaad mooi. Vooral de reacties die je vaak krijgt danquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
I just love jumping in to conclusions
Welke smaak?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik had net trouwens een super lekkere senseo
eensquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:07 schreef Pheno het volgende:
lekker en senseo kan niet in een zin zonder ontkenning.
"Aufmachen!". Oh, Ich bin nicht da.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:10 schreef OA het volgende:
en de eerste Duitser hing alweer aan de telefoon.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:07 schreef Pheno het volgende:
Ben ik normaal ook van mening, maar het viel me mee. Zo beter?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:07 schreef Pheno het volgende:
Het was niet voor mij, dus ik kon het meteen afschuivenquote:
Immer gerade aus!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:12 schreef OA het volgende:
[..]
Het was niet voor mij, dus ik kon het meteen afschuiven
Je moet ook 2 pads voor een kleine bak doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Extra Dark Roast gewoon, maar het was sterk.
Drink dan theequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:13 schreef OA het volgende:
[..]
Je moet ook 2 pads voor een kleine bak doen.
En niet net als mijn collega '1 pad regular voor een grote bak, anders is het zo sterk'
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |