huh?quote:
quote:
Mijn sla met mango.quote:
wie is kutzooi?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutzooi bijt een stuk van een vulling van kies af
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutzooi bijt een stuk van een vulling van kies af
quote:
quote:
ik vind mango altijd een beetje...eeeuh..snottig/slijmig maar dat kan aan mij liggen en de mango's die ik uit kiesquote:
Als je ze kan induwen zijn ze al rijp. Dus ik koop ze meestal net wat minder rijp, als ik weet dat ik ze pas een paar dagen later eetquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik vind mango altijd een beetje...eeeuh..snottig/slijmig maar dat kan aan mij liggen en de mango's die ik uit kies
quote:
quote:Orly
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Dit artikel gaat over de Franse gemeente Orly. Voor het internetfenomeen, zie O RLY?
is dat dat snottige? over-rijp?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je ze kan induwen zijn ze al rijp. Dus ik koop ze meestal net wat minder rijp, als ik weet dat ik ze pas een paar dagen later eet
Dan is ie al aardig heen ja.quote:
Ik weet wat je bedoeld, maar ken de site zo 1 2 3 niet meer. Het was ook met kerstpoppetjes later toch?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:00 schreef Nijns het volgende:
Hoe heet die website waar je een uitgeknipt hoofd van een foto op een popje kan plakken en kan laten dansen? Kan het niet meer herinneren..
tquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld, maar ken de site zo 1 2 3 niet meer. Het was ook met kerstpoppetjes later toch?
quote:
ja, die had ik al gezien. maar ik kan de 'normale' nu dus niet meer vindenquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:04 schreef Pheno het volgende:
Ah, de kerstpoppetjes zijn even uit de roulatie: elfyourself.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |