Op 299 een tvp plaatsen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:33 schreef DaMart het volgende:
Nog even snel een tvp, voor ik een deel mis!
Spaarrekeningquote:
Net op tijdquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:33 schreef DaMart het volgende:
Nog even snel een tvp, voor ik een deel mis!
Ik zei dat ik het deze week wist. Ik ga morgen naar Utrecht, zal dan even met eer-ik overleggen hoe of wat.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Luxe paarden zitten reeds thuis
Moet je wel spaargeld hebbenquote:
Mja, nog wel.quote:
Ja joh, ik zat maar te vervelenquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:36 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het deze week wist. Ik ga morgen naar Utrecht, zal dan even met eer-ik overleggen hoe of wat.
Ik heb nog een Telesppaarrekening. Dat is een verouderd product, en wordt ook niet meer aangeboden. Alleen als je er eentje hebt, mag je hem nog houden. Nu wilde ik hem laatst laten omzetten naar een internetspaarrekening, maar ik zag nog net op tijd dat het rentepercentage op mijn huidege rekening net iets hoger is... dus dat omzetten doe ik maar nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:37 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, nog wel.
Ik kon destijds een pakket afsluiten als afgestudeerd hbo'er met een hoge rente. Binnenkort heb ik 'te veel' spaargeld en dan wordt de rente automatisch met 0,8% verlaagdDan ben ik dus weg, weet alleen nog niet waar heen
Rabo. Daar word je pas "gestraft" als je meer dan een miljoen op je rekening hebt.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:37 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, nog wel.
Ik kon destijds een pakket afsluiten als afgestudeerd hbo'er met een hoge rente. Binnenkort heb ik 'te veel' spaargeld en dan wordt de rente automatisch met 0,8% verlaagdDan ben ik dus weg, weet alleen nog niet waar heen
ja, nu is mijn koNijnsvoer bijna op!quote:
Ik noemde geen bedrag, toch?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Rabo. Daar word je pas "gestraft" als je meer dan een miljoen op je rekening hebt.
Daarom heb ik alles daarboven maar bij Van Lanschot gedaan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Rabo. Daar word je pas "gestraft" als je meer dan een miljoen op je rekening hebt.
Ik weet dat jij bepaalde connecties hebtquote:
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom heb ik alles daarboven maar bij Van Lanschot gedaan.
quote:
quote:
huh?quote:
quote:
Mijn sla met mango.quote:
wie is kutzooi?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutzooi bijt een stuk van een vulling van kies af
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutzooi bijt een stuk van een vulling van kies af
quote:
quote:
ik vind mango altijd een beetje...eeeuh..snottig/slijmig maar dat kan aan mij liggen en de mango's die ik uit kiesquote:
Als je ze kan induwen zijn ze al rijp. Dus ik koop ze meestal net wat minder rijp, als ik weet dat ik ze pas een paar dagen later eetquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
ik vind mango altijd een beetje...eeeuh..snottig/slijmig maar dat kan aan mij liggen en de mango's die ik uit kies
quote:
quote:Orly
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Dit artikel gaat over de Franse gemeente Orly. Voor het internetfenomeen, zie O RLY?
is dat dat snottige? over-rijp?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je ze kan induwen zijn ze al rijp. Dus ik koop ze meestal net wat minder rijp, als ik weet dat ik ze pas een paar dagen later eet
Dan is ie al aardig heen ja.quote:
Ik weet wat je bedoeld, maar ken de site zo 1 2 3 niet meer. Het was ook met kerstpoppetjes later toch?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:00 schreef Nijns het volgende:
Hoe heet die website waar je een uitgeknipt hoofd van een foto op een popje kan plakken en kan laten dansen? Kan het niet meer herinneren..
tquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld, maar ken de site zo 1 2 3 niet meer. Het was ook met kerstpoppetjes later toch?
quote:
ja, die had ik al gezien. maar ik kan de 'normale' nu dus niet meer vindenquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:04 schreef Pheno het volgende:
Ah, de kerstpoppetjes zijn even uit de roulatie: elfyourself.com
je wilt niet moonwalken zoals die link hierboven?quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:07 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, die had ik al gezien. maar ik kan de 'normale' nu dus niet meer vinden
neequote:Op maandag 5 oktober 2009 17:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
je wilt niet moonwalken zoals die link hierboven?
Ik heb voor de rest niet gekeken: ik zocht op "dancing photo".quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:12 schreef Nijns het volgende:
[..]
neeje kan verschillende dansjes kiezen op die site
Ja, ik heb ook wel gezocht via google maar ik kan het niet vindenquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb voor de rest niet gekeken: ik zocht op "dancing photo".
Zullen we dan samen maar gaan "dansen"?quote:
ja, is goedquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zullen we dan samen maar gaan "dansen"?
don't stop movin' baby, you're the one that drives me crazyquote:
heb ik je nu niet verleidt?quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:21 schreef Pheno het volgende:
Oeh. Totdat die gf weer uit zijn nest komt zeker.
Psst, die exportdude is er weer.quote:
quote:
huh?quote:
wie is dat nou danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |