ja, die zitten minstens 5 km van elkaar afquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:26 schreef Rijpie het volgende:
Ook al zou je niks kunnen zien, hoe in godesnaam verwissel je de a met de u
Gewoon een paar centimeter hoor, hoe kom je in vredesnaam bij kilometers? Er bestaan geeneens zulke grote toetsenborden..quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, die zitten minstens 5 km van elkaar af
ooit gehoord van overdrijvenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gewoon een paar centimeter hoor, hoe kom je in vredesnaam bij kilometers? Er bestaan geeneens zulke grote toetsenborden..
Maakt geen fuck uit; je bent toch dyslectisch zo te zien...quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:22 schreef Bleeper3 het volgende:
hab nut een niuwe bril, mar sie naks. katoptcian
Uit het woordenboek.quote:
Waarom spreek je mij toch telkens aan op mijn verleden als mod? En waarom moet je telkens kenbaar maken dat je mij mislukt vond, terwijl dat irrelevant is? Waarom heb je dat destijds nooit gezegd? Zelfs in een discussie in KLB-SC noemde je mij mislukt. Waarom maak je het meteen persoonlijk?quote:
crewbashing?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan je ook allerlei termen naar je hoofd gooien.
Huilquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Valt het gedrag van remlof nou niet onder userbashing?
nee, want jij was een mislukte ONZ modquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Valt het gedrag van remlof nou niet onder userbashing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |