ja, die zitten minstens 5 km van elkaar afquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:26 schreef Rijpie het volgende:
Ook al zou je niks kunnen zien, hoe in godesnaam verwissel je de a met de u
Gewoon een paar centimeter hoor, hoe kom je in vredesnaam bij kilometers? Er bestaan geeneens zulke grote toetsenborden..quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, die zitten minstens 5 km van elkaar af
ooit gehoord van overdrijvenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gewoon een paar centimeter hoor, hoe kom je in vredesnaam bij kilometers? Er bestaan geeneens zulke grote toetsenborden..
Maakt geen fuck uit; je bent toch dyslectisch zo te zien...quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:22 schreef Bleeper3 het volgende:
hab nut een niuwe bril, mar sie naks. katoptcian
Uit het woordenboek.quote:
Waarom spreek je mij toch telkens aan op mijn verleden als mod? En waarom moet je telkens kenbaar maken dat je mij mislukt vond, terwijl dat irrelevant is? Waarom heb je dat destijds nooit gezegd? Zelfs in een discussie in KLB-SC noemde je mij mislukt. Waarom maak je het meteen persoonlijk?quote:
crewbashing?quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik kan je ook allerlei termen naar je hoofd gooien.
Huilquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Valt het gedrag van remlof nou niet onder userbashing?
nee, want jij was een mislukte ONZ modquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Valt het gedrag van remlof nou niet onder userbashing?
We weten allebei hoe we over elkander denken. Dus laat dat maar gewoon achterwege.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:57 schreef murp het volgende:
[..]
nee, want jij was een mislukte ONZ mod
als user vind ik je wel leuk, je weet nogal veelquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
We weten allebei hoe we over elkander denken. Dus laat dat maar gewoon achterwege.
Altijd? Ik doe dat alleen als je je met het modereren bemoeit. En jij en cerror hebben ONZ geen goed gedaan en is er gedeeltelijk de reden van dat ONZ behoorlijk leeg en KLB nu zo'n kutuserspeeltuin is.quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom spreek je mij toch telkens aan op mijn verleden als mod? En waarom moet je telkens kenbaar maken dat je mij mislukt vond, terwijl dat irrelevant is? Waarom heb je dat destijds nooit gezegd? Zelfs in een discussie in KLB-SC noemde je mij mislukt. Waarom maak je het meteen persoonlijk?
Is het rancune? Waarom die steken onder water? Behandel ik jou hetzelfde? Wil je dat? Ik kan je ook allerlei termen naar je hoofd gooien.
Wat is je probleem?
Dat deed ik voordat ik mod was, ook. Sowieso, maakt mijn bemoeienis en mijn verleden sommige dingen minder waar? Je kunt ook een normaal antwoord geven. Dat is waar ik op doel. Zonder dat mislukt erbij te halen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Altijd? Ik doe dat alleen als je je met het modereren bemoeit.
Je zoekt het probleem nu wel mooi in 1 hoek. Met hetzelfde gemak kan ik beweren dat men in KLB niet streng genoeg was. Of ik kan zelfs zeggen dat het probleem zich al had gevestigd voordat wij mod waren.quote:En jij en cerror hebben ONZ geen goed gedaan en is er gedeeltelijk de reden van dat ONZ behoorlijk leeg en KLB nu zo'n kutuserspeeltuin is.
Als jij kan ophouden je persoonlijke mening te spuien te terwijl dat niet relevant is en jij het dus niet persoonlijk maakt, zal ik dat ook doen. Da's het probleem niet.quote:Maar goed, laten we het inderdaad maar hierbij houden
Je was bagger, bent bagger en blijft bagger. Ik laat aan jou over welke lading jij het woord 'bagger' geeft.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:00 schreef murp het volgende:
[..]
als user vind ik je wel leuk, je weet nogal veel![]()
maar zonder te bashen wil ik wel eens weten hoe je over mij denkt
lekker duidelijk weerquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je was bagger, bent bagger en blijft bagger. Ik laat aan jou over welke lading jij het woord 'bagger' geeft.
Zoals ik hierboven al heb gezegd, jij wéét hoe ik over je denk.quote:
Is het niet de taak van admins om eindverantwoordelijk te zijn en moderators te moderaten. HEt is dan niet hun schuld maar die van de FA's die hun taken verzuimen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Altijd? Ik doe dat alleen als je je met het modereren bemoeit. En jij en cerror hebben ONZ geen goed gedaan en is er gedeeltelijk de reden van dat ONZ behoorlijk leeg en KLB nu zo'n kutuserspeeltuin is.
Maar goed, laten we het inderdaad maar hierbij houden
och, het maakt me allemaal niet zoveel meer uit, Misschien dat ik er vorig jaar nog van wakker had gelegenquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al heb gezegd, jij wéét hoe ik over je denk.
Ik kan jou trouwens ook aanspreken met mislukt. Of remlof mislukte FA, for that matter. Denk je dat dat de algehele sfeer er beter op zal maken?
MASD, spuit 11 en ook een mislukte modquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:18 schreef MASD het volgende:
[..]
Is het niet de taak van admins om eindverantwoordelijk te zijn en moderators te moderaten. HEt is dan niet hun schuld maar die van de FA's die hun taken verzuimen.
Mislukte FA.
Spuit 11 voor wát?quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:22 schreef murp het volgende:
[..]
MASD, spuit 11 en ook een mislukte mod
Je bent een beetje langzaam van begrip hm? Laat ik het anders formuleren, "Om welke reden ben ik een "spuit 11"?".quote:
oeuvrequote:Op maandag 5 oktober 2009 22:25 schreef MASD het volgende:
[..]
Je bent een beetje langzaam van begrip hm? Laat ik het anders formuleren, "Om welke reden ben ik een "spuit 11"?".
leg jij dat mij maar eens uitquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:28 schreef MASD het volgende:
[..]
Waar slaat dat dan weer op?Weet je überhaupt de betekenis van die term?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |