Ohwwww ja hoor! Hijs terugggggg!!!quote:Op woensdag 30 september 2009 17:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
en de FIPo in je eigen topic om ej unban te vieren met een nieuw topic zeetie ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Partyagenda;
Outdated....
Evolutionsquote:
Still doing this you knowquote:Op woensdag 30 september 2009 18:21 schreef mstx het volgende:
[..]
Evolutions
We are the boys from the future still making this clear,
There ain't nobody who can knock us in here.
We´re playing hard with the game still full with supply,
We´re the next generation are you ready to fly?!
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
en de FIPO in je eigen topic, want wat is er mooier dan je unban te vieren dan met het openen van een topic
Carnifexquote:Next project: Carnifex Meets Trilok & Chiren - Pandora's Box !!!
Niiiccceeeequote:Op woensdag 30 september 2009 17:47 schreef Tha_Bartman het volgende:TT= Crypsis feat. Chain Reaction - Before The Storm
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:51 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ohwwww ja hoor! Hijs terugggggg!!!
Ga je je nu ook eens een keer gedragen na die ban
Wat hebbie gedaan dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Thnxquote:Op woensdag 30 september 2009 19:31 schreef MrDice het volgende:
Rippertje je hebt een PM![]()
Hopelijk is het goed gegaan, laat me even weten of ie het doet, mensen. En jammer dat ze er tussendoor lopen te kloten met luisteraars, maar ja daar kan ik niets aan doen.
HaKkKkkuUUuuuUuHHhhhHhh
Een foto van een standbeeld gepost.quote:
+quote:Op woensdag 30 september 2009 17:04 schreef poiuytr het volgende:
Showtekeens!
Geluidcontrollers die Showtek platen draaienals het geen Early Soundz is, dan eens...
Duroeens, behalve de platen van vroegâh
Brennan Hearteens!
nicequote:Op woensdag 30 september 2009 17:41 schreef CrustyClown het volgende:
http://www.flickr.com/photos/23353282@N05/3968485973/ plaatje van onze best kerel himself die aan het mixen is
We Speak Music is een prima plaatje hoorquote:
owja, daar heb ik laatst in de auto stiekem van genotenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hardstyle Revolution (showtek remix) is ook goed te verorberen
Niks mis met het album van DBSTF.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:24 schreef ElDani het volgende:
[..]
We Speak Music is een prima plaatje hoor. Album is tot nu toe ook wel redelijk, beter dan dat gedrocht van Brennan Heart en DBSTF..
Ik ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, daar heb ik laatst in de auto stiekem van genoten
Voor het remixen heb je deze bestandjes gekregen:quote:‘Push Play!’ ‘Fruity Loops Studio Remix contest’
Quote:
I’m really supporting the new generation. Sometimes it’s too bad to see that a lot of young ‘producers’ are focusing too much on the internet and writing on forums.
Some of them seem to have lost focus. Making music isn’t about being “blogger #1”. With ‘Push Play!’ I was inspired by this internet and forum phenomenon.
Maybe not the best way to make friends, but I felt the need to express my opinion on the matter. The new generation needs to re-focus on the music itself again, because the scene needs it.
Because many people don’t understand the lyrics in the first place, Brennan Heart decided to start this rmx contest to clear things up! The song is not about those that use FL Studio and is not about those that use samples. It's about the people that spend little time making music, using lots of prefabricated material and spend much time on the internet bitching about other producers on forums. To all those FLS users who have wrongly been offended, here is your chance to make that bomb-track and even get a release on Brennan Heart's label M!D!FY RECORDS!
With this Rmx contest, only for Fruity Loops users, Brennan Heart wants to support all new producers!!
The best rmx will be released on the last Musical Impressions Album Sampler. Traxx to rmx: Faith In Your Dj/Memento/Revival X. Download here the outtakes. Competition closes at 30-11-2009.
Heb het gelezen ja... Wat een bullshit dat je alleen met Fruity Loops mag producerenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:04 schreef CrustyClown het volgende:
Ohwww Leon......
http://www.midify.com/
‘Push Play!’ ‘Fruity Loops Studio Remix contest’
[..]
Voor het remixen heb je deze bestandjes gekregen:
http://bit.ly/bhrmxcontest
volgens mij wel, ik hoorde hem in een livesetjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Die staat op de Decibel CD toch?
![]()
iemand die weet welk hardstyle nummer dat ook alweer is?quote:Question why is it that every time I walking down the street
Somebody wants to stop me
Just to give me a flier.
Come on man !!
Funk dat !!
Ik haat deze vragen, want ik kan @#$%^&* niet op de naam komenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij wel, ik hoorde hem in een livesetje
ik hoorde net een nummer op 3FM, met een tekst die ook in een hardstyle nummer zit:
[..]
iemand die weet welk hardstyle nummer dat ook alweer is?
Tuneboy - Money Talks, Bullshit Walksquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik hoorde net een nummer op 3FM, met een tekst die ook in een hardstyle nummer zit:
[..]
Tuneboy - Money talks Bullshit walksquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik haat deze vragen, want ik kan @#$%^&* niet op de naam komen![]()
En ik ken de hele tekst uit mijn hoofd....damn..
-edit-
Tuneboy - Money Talks Bullshit walks
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Tuneboy - Money Talks, Bullshit Walks
allen hartelijk dank voor jullie bijdragquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Tuneboy - Money talks Bullshit walks
en daar is ook een lekker zaagtox remix van
Dat was mij idd ook al opgevallen, maar goed. Ik neem aan dat andere productieprogramma's ook wel mogen. Ik denk dat, vanwege de manier waarop de tekst geschreven is, dat hij meer de 'noobs' eens aan het werk wil zetten om een fatsoenlijke plaat te produceren. Dan de mensen die al een ander programma onder de knie hebben. Als je reeel bent bent heeft FFL natuurlijk wel het grootste aandeel fans onder o.a de beginners. Niet iedereen zal beginnen met Logicquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:12 schreef LeonH het volgende:
[..]
Heb het gelezen ja... Wat een bullshit dat je alleen met Fruity Loops mag produceren![]()
Ga 'm er wel eens een mailtje over sturen waarom dat dat zo is... Beetje tegenstrijdig naar de mensen die niet zo'n standaard programma gebruiken wat je op iedere hoek van het internet "gratis" kan downloaden...
Op het tipje van mijn tong. Tis een TBY productie volgens mij...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
Nee idd. Sommige beginnen met Abletonquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:29 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat was mij idd ook al opgevallen, maar goed. Ik neem aan dat andere productieprogramma's ook wel mogen. Ik denk dat, vanwege de manier waarop de tekst geschreven is, dat hij meer de 'noobs' eens aan het werk wil zetten om een fatsoenlijke plaat te produceren. Dan de mensen die al een ander programma onder de knie hebben. Als je reeel bent bent heeft FFL natuurlijk wel het grootste aandeel fans onder o.a de beginners. Niet iedereen zal beginnen met Logic
Trouwens is het jou ook al opgevallen dat de rar gewoon de helft van zijn grootte had kunnen zijn. In de rar zitten 3 directories, die hij apart ook nog als rar heeft toegevoegd.
*Hij zal wel datalimiet over hebben
[..]
wtfquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:56 schreef JortK het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)scotheek_Zino__.html
so vannè!!quote:
zal wel iets binnen het criminele circuit zijn denk ik...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:56 schreef JortK het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)scotheek_Zino__.html
Je wil hier mee dus zeggen dat je album van Showtek waarschijnlijk meer gaat waarderen dan die van D&S?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:24 schreef ElDani het volgende:
[..]
We Speak Music is een prima plaatje hoor. Album is tot nu toe ook wel redelijk, beter dan dat gedrocht van Brennan Heart en DBSTF..
Ik had Dani altijd al laag zitten maar dit gaat de druppel wordenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:07 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Je wil hier mee dus zeggen dat je album van Showtek waarschijnlijk meer gaat waarderen dan die van D&S?
Ik hoorde het ook al aan het eind van het Alpha Twins filmpje. Van wie is dat deuntje? Als op het einde zeg maar het Scantraxx logo in het filmpje komt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
* em-dee-em-aa doet zijn naam eer aan en neemt ook wat te snoepen mee...*
DBSTF @ Q-Base:
The Prophet - morphedquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:35 schreef LeonH het volgende:
Van wie is dat deuntje? Als op het einde zeg maar het Scantraxx logo in het filmpje komt.
Thanks, nu ik de rest luister van die plaat weet ik waarom ik altijd Recession draaiquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
The Prophet - morphed
En ik ga niet op de bank zitten.. want ik heb wel betere dingen te doen![]()
idd, ik kijk ook iedere keer hoopvol op de Q site maar helaas.. nou ja dan maar op naar XQ hollandquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Had trouwens wel een q-base aftermovie verwacht. En stiekem ook een Defqon Aus. aftermovie.
What's taken them so long?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Hunter - Sweetie (original mix) Citizen - Microteck (HMZ remix) Dark Oscillators - Nobody is perfect (original threesome mix) Dj Gius - Things to do (Scrubs mix) Citizen - If I Say Stop (Same shit different kick mix) The Hose - My little stalker (Technoboy rude mix) Zany vs Duro - Our Power Builder - Her Voice (Dub mix) Dj Zany - Widowmaker (origina mix) Southstylers - A Bit Crushing (Original Mix) Donkey Rollers - Silver Bullet (Original Edit) |
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:20 schreef CrustyClown het volgende:
Nou deze jongen heeft weer eens een nieuwe auto cd in elkaar gezet. Tegen al mijn eigen verwachtingen in, zijn het voornamelijk hits van voor 2007 geworden. Voor de geinteresseerden, een tracklistje. Mochten mensen hem willen horen, zal ik hem nadien wel even verspreiden...
[ code verwijderd ]
Hij duurt trouwens maar 45 minuutjes. Wilde hem samen op een cd branden met wat (early) hardcore
Het is de eerste keer dat we het in deze locatie doen, het is een vierkante zaal met een hoog plafond die circa 950 bezoekers kan herbergen. Of we gaan uitverkopen zal komende week uitwijzen, de kaart verkoop loopt lekker maar de ervaring leert dat we de week voor het evenement altijd nog hard gaan met de kaarten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:50 schreef 16meter het volgende:
Sethje is die locatie van Twisted een beetje wat qua grootte, geluid etc..?
http://harder.fear.fm/donatequote:Fear.FM stopt door financiële problemen
Het is nog nét niet zover, maar schrik niet als je deze titel over een tijdje op harddanceblogs tegenkomt. Het gaat slecht met Fear.FM. Heel slecht. De sponsorgelden, reclameopbrengsten en dunne portemonnees van de Fear.FM vrijwilligers, zijn bij lange na niet meer genoeg om Fear.FM in de lucht te houden en nu hebben we jullie hulp nodig.
Het is echt niet zo dat we eventjes geld nodig hebben om een leuke actie op te zetten of iets dergelijks, of om de kas een beetje aan te vullen. Alles of niks, doorgaan of stoppen, Fear.FM of geen Fear.FM. Gelukkig schijnt er een klein straaltje zon door de dikke wolk die faillissement heet. Wij hebben de afgelopen jaren namelijk ook gemerkt dat jullie de trouwste luisteraars zijn die we maar kunnen wensen. Na al die uren, dagen, jaren fantastische muziek die we jullie hebben geboden, hopen we nu dus een beroep op jullie te doen. Om er niet omheen te draaien, de enige manier om er bovenop te komen is geld. We hopen op jullie steun…
Gezien we de kosten gewoon niet meer op kunnen brengen, hebben we een datum geprikt waarop we een bepaald geld bedrag verzameld moeten hebben. Is het op dat moment er niet, dan is het heel simpel. Het is dan over en uit met Fear.FM! Geen radio meer, geen dj sets. Het is dan afgelopen met het grootste harddance station van de wereld!
Luister er toch nooit naar dus boeit me weinig, enige jammere is dat er geen djsets meer komen maar tegenwoordig wordt er zoveel vrij gegeven dat je toch nooit alles meer kan luisteren.quote:
Volgens mij wacht iedereen er nog steeds op inclusief mijzelfquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:11 schreef PartyAnimal87 het volgende:
* PartyAnimal87 Plaatst een tvp en wacht gezellig mee op de langverwachte uitleg![]()
Ja seth ik moet jullie echt dikke props geven voor de line up, die is echt meesterlijk. T is dat t n end weg is anders was ik zeker even langsgekomen, nu acht ik de kans zeer klein.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:28 schreef Sethje het volgende:
[..]
en de prijs kwaliteit verhouding van de line-up is ook netjes dacht ik zo
Die van het jaar ervoor was nog veel vetterquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:13 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja seth ik moet jullie echt dikke props geven voor de line up, die is echt meesterlijk. T is dat t n end weg is anders was ik zeker even langsgekomen, nu acht ik de kans zeer klein.
Is t btw tzelfde anthem als vorig jaar of komt er een nieuw? Was n lekker nummertje namelijk vorig jaar
Idd. En daarbij dat het toch meestal dezelfde setjes waren die je hoorde. Weinig verassingenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:05 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Luister er toch nooit naar dus boeit me weinig, enige jammere is dat er geen djsets meer komen maar tegenwoordig wordt er zoveel vrij gegeven dat je toch nooit alles meer kan luisteren.
Ik moet zeggen dat ik de beide anthems allebei echt supervet vond, eerste wat melodieuzer, de tweede wat harder.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:13 schreef T_Killer het volgende:
Is t btw tzelfde anthem als vorig jaar of komt er een nieuw? Was n lekker nummertje namelijk vorig jaar
Erg jammer van Fear FM, maar zoals meerderen al gezegd hebben in dit topic. Je word tegenwoordig overspoeld met livesets, en mixjes. FearFM gaat hard ten onder, net als traditionele media dat binnenkort gaan beleven. De hedendaagse cultuur heeft zijn pijpen gericht op On demand diensten, en wil gewoon films/muziek/etc hebben op het moment dat hun het willen. En gaan niet meer voor een radio/tv zitten.quote:
Lekker om het weekend mee in te gaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:06 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
En om deze post nog maar eens meer invulling te geven: een klassiekertje uit de 'oude' doos.
Josh & Wesz - I Got you
FUCK yeahquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
*wacht je op Eldani komt die oude Bartmans toch eens voorbij met leuk nieuws*
Frontliner - The First Cut/Greenhouse (Scantraxx/SCAN046)
Release date: 12th of October 2009
A1. Frontliner - The First Cut
B1. Frontliner - Greenhouse
en als jullie gaan discussieren wel graag een beetje op niveau, dus niet wellus nietus etc..
kenne jullie deze nog ....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand die weet welk hardstyle orgineel nummer dat ook alweer is?
quote:psykopunkz Ow yeah we did the finishing touch on AFTER MF and PREVIEW ! READY TO MASTER THIS SHIT ! HOPPAA !
Eensch, en Twisted ziet er nice uit.quote:
welke was dat dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:24 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Die van het jaar ervoor was nog veel vetter
best wel heel veel zin hier in het Oostenquote:
die hoorde ik dus bij de 90's Requestquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:14 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
kenne jullie deze nog ....
* en lief spelen hè
After MF was heerlijk op Q-Baasquote:
oke oke, ik geef het toe... je hebt wel humorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:07 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hele setje van PP was waardeloos op Q-base
Jup en deze was van het jaar ervoor :quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:00 schreef T_Killer het volgende:
welke was dat dan?
Dees was toch van afgelopen jaar of loop ik weer n jaar achter?
Zo, ik ben er ook weer eens, de popcorn zal wel op zijn denk ik nuquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:07 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Je wil hier mee dus zeggen dat je album van Showtek waarschijnlijk meer gaat waarderen dan die van D&S?
Twisted Visionquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:24 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Die van het jaar ervoor was nog veel vetter
zoals Seth een tijdje terug al zei, een beetje fusion of sound achtig, dus wat dat betreft heeft het er wel iets van weg.. hoewel de rest veel melodieuzer is,quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:53 schreef nattermann het volgende:
Shiverz vind ik nogal lijken op het werk wat zany levert trouwens
of ben ik nu te voorbarig
zal wel deepack @ mysteryland zijn. Die set heb ik destijds echt scheel gedraaid vanwege I got you, skizo en here comes the rmx.. Oef wat lijkt dat alweer lang geledenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:48 schreef Dalton_ het volgende:
oh en verder, die post van I Got You, kent iemand die RIP daarvan nog waarin een MC (ik meen Ruffian) wederom veel schreeuwt, daarin vond ik de mc bijna toegevoegde waarde hebben!
Ik vind we speak music ook best lekker. Zou leuk zijn als ze weer platen gaan maken van early soundz kwaliteitquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:52 schreef ElDani het volgende:
Showtek heeft daarentegen 2 plaatjes uitgebracht van dat album die zeker leuk in elkaar steken! We Speak Music had ik meteen een gevoel bij dat ik die wel wou hebben,
Dat was ik, dank uquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:48 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
weet niet wie er vroeg om vanuit tilburg bij twisted te komen, maar voor zover ik weet rijd er tussen tilburg en udenhout gewoon een bus, en een taxi terug naar tilburg met een paar man zal ook niet gek veel kosten, dus daar voor hoef je het niet te laten!
quote:Off to Amsterdam and then with "le TGV" to Paris! Trip & Teuf here we come!!
about 3 hours ago from TweetDeck
quote:Missed the last TGV to Paris.. Traffic jam from home till Amsterdam.. Now at Schiphol to take a flight. *oops*
25 minutes ago from TweetDeck
De rip die ik luisterde voordat hij echt uitkwam was van Luna op Defqon.. en dan hoorde je idd rufian en die zei iets van Luna and his magic brush,brush ,brush...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:48 schreef Dalton_ het volgende:
oh en verder, die post van I Got You, kent iemand die RIP daarvan nog waarin een MC (ik meen Ruffian) wederom veel schreeuwt, daarin vond ik de mc bijna toegevoegde waarde hebben!
Leon, de man die alles twitters in de gaten houdtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:02 schreef LeonH het volgende:
Hoe zuur is dat op de Alpha Twins twitter:
[..]
[..]
En mijquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vanavond lekker los in de Matrixx onder het gezelschap van 3 dames![]()
Ik ookquote:
x2quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:06 schreef NLS04 het volgende:
Voorderest baal ik gewoon nu al dat ik volgende week niet in de hmh sta nu xxlerator vnaaf niet doorgaat
Goed nieuws voor de thuisblijvers.. Alles word wel vanaf 22.30 uitgezonden!quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:14 schreef ReMcOrE het volgende:
heeft iemand het nog opgenomen (eventueel met beeld)?
quote:
die bedoelde ik inderdaad;)quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
De rip die ik luisterde voordat hij echt uitkwam was van Luna op Defqon.. en dan hoorde je idd rufian en die zei iets van Luna and his magic brush,brush ,brush...
Miss is het die?
quote:'Hardstyle Tempel' Matrixx wil jullie partypeople enorm bedanken voor een fantastische eerste "nieuwe" editie van XXlerator afgelopen zaterdagnacht!
Het dak is er vanaf gevlogen en dit was mede dankzij jullie fantastisch publiek en uiteraard alle DJ's.
Na drie maanden van grondig verbouwen, hadden we vanavond helaas te maken met een stroomstoring waardoor toiletten overstroomden en het een tijd erg warm was in de club. Helaas!! Iets wat we natuurlijk zo enorm graag hadden willen voorkomen, we wisten dat het druk ging worden,we waren optimaal voorbereid om jullie allemaal een warm welkom te geven....dat warme welkom is dan wel gelukt,alleen net iets te warm;-)
Lieve partypeeps, de stroomstoring is gelukkig opgelost halverwege de avond en vanaf nu dan ook voor altijd.
We hopen dat jullie ondanks dit toch van de avond hebben genoten en we zien jullie uiteraard graag allemaal zaterdag 7 november bij de volgende XXlerator!
Dan gaan we wederom een avond vol show brengen natuurlijk en nemen Noisecontrollers (live), The Prophet, Panic vs Neophyte, Chain Reaction, Dailucia en Devon K. plaats achter de decks om wederom een avond goed gas te geven!
Iddquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben helemaal los gegaan op Bass modulators - NRGizer. heerlijke plaat om een keer in het echie te horen![]()
Waarom moet je mij daar nou weer aan herinneren, ik was het gelukkig alweer vergeten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow heb die kut showtek platen gister te vaak gehoord.....bah
Mr Curiousquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:34 schreef Da_Ripper het volgende:
Top verslagjes B's ... wassup met de rokersruimte trouwens. Is daar ook iets aan veranderd en kun je ook nog steeds naar buiten toe?
sowieso vind ik het werk van die toneshifterz tot nu toe vrij mager.. Dan heeft Scantraxx een betere keus gemaakt met bioweaponquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Preview: Toneshifterz vs Noisecontrollers - Jaydee
http://www.myspace.com/toneshifterz
Word hier nou niet bepaald warm van, standaard plaatje
(edit: sorry zie nu pas dat ElDani hem al gepost had)
x2quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:51 schreef NLS04 het volgende:
[..]
sowieso vind ik het werk van die toneshifterz tot nu toe vrij mager.. Dan heeft Scantraxx een betere keus gemaakt met bioweapon
Sahara vind ik juist heel behoorlijk lekker klinken!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:48 schreef 16meter het volgende:
toneshifterz vind ik echt 3x niks, vooral sahara klinkt echt té goedkoop...
ouwe smokey the bandit.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:34 schreef Da_Ripper het volgende:
Top verslagjes B's ... wassup met de rokersruimte trouwens. Is daar ook iets aan veranderd en kun je ook nog steeds naar buiten toe?
Aldus professor K. oepert in de hardstylekundequote:Op maandag 5 oktober 2009 10:05 schreef Koepert het volgende:
'T is wat 'gemakkelijk', wel leuk, maar niet uitdagend/intrigerend.. Het prikkelt niet
Bah, irriteer me ook mateloos aan die onzin comments die de hele tijd onderaan het scherm staan. Als je dan echt zo cool bent, hoef je er toch niet zo mee te koop te lopen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:33 schreef ElDani het volgende:
En dan een Showtek aftermovie.. Wel jammer van de middelvingertjes naar de politie.. Is weer zo niet nodig.
Bekijk deze YouTube-video
Erggg jammer van dat optreden. Lijkt nu net 16 jarige pubertjes die een beetje stoer doen tegen de autoriteiten... Ben ik ook de enige die vind (en zich eraan stoort) dat er onderin het scherm weer heerlijke ST-propaganda bezig is..quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:33 schreef ElDani het volgende:
En dan een Showtek aftermovie.. Wel jammer van de middelvingertjes naar de politie.. Is weer zo niet nodig.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:33 schreef ElDani het volgende:
* mstx mompelt iets over AVIO en hun "middelvinger opsteken naar de regering"quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:40 schreef CrustyClown het volgende:
Erggg jammer van dat optreden. Lijkt nu net 16 jarige pubertjes die een beetje stoer doen tegen de autoriteiten...
dat vind ik ook. Ben oprecht benieuwd naar het album want de producties worden weer wat beter lijkt het. Alleen jammer van die vocalen, het wannabee popster imago en bijbehorende concertpubliek.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:00 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Bah, irriteer me ook mateloos aan die onzin comments die de hele tijd onderaan het scherm staan. Als je dan echt zo cool bent, hoef je er toch niet zo mee te koop te lopen?
De muziek begint langzaam aan weer ergens naar te klinken maar die persoonlijkheden staan me steeds meer tegen.
En het is pas maandag
Kan ik het alleen maar mee eens zijn. Jammer dat ze dan weer zo "groots" doen.. Het wordt wel degelijk gewaardeerd als je niet zo omhoog valtquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:11 schreef NLS04 het volgende:
[..]
dat vind ik ook. Ben oprecht benieuwd naar het album want de producties worden weer wat beter lijkt het. Alleen jammer van die vocalen, het wannabee popster imago en bijbehorende concertpubliek.
Als ik ooit een bekend artiest wordt laat ik jouw al mn engelse teksten schrijvenquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Moiiii, en dat Engels ooktenenkrommend slecht. In zowat iedere comment is wel wat te vinden ... m'n rode pen jeukt ...fuck pedagogiek
![]()
For 'the world's favorite hard dance'-act hebben ze een grammar van het niveau lik-me-vestje
zal ik dan je Nederlandse doen ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:25 schreef NLS04 het volgende:
Als ik ooit een bekend artiest wordt laat ik jouw al mn Engelse teksten schrijven
Wie laat je de Nederlandse teksten schrijven?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:25 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Als ik ooit een bekend artiest wordt laat ik jouw al mn engelse teksten schrijven
Klopt helemaal, gelukkig hebben wij daar niet al te veel last van aangezien ze zich nu succesvol op het buitenland richtenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:06 schreef 16meter het volgende:
marketingtechnisch zijn ze wel sterker dan ooit
Hitler had het marketingtechnisch ook goed voor mekaar, iedereen kent hem!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:06 schreef 16meter het volgende:
marketingtechnisch zijn ze wel sterker dan ooit
Micheal Jackson vond hem zelfs een geweldige `public speaker'quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Hitler had het marketingtechnisch ook goed voor mekaar, iedereen kent hem!
Ik hoorde de MC bij Tiesto op het Museumplein met Koninginnedag het ook roepen..quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hoorde in de matrixx ook een paar harries roepen "here we fuckin' go" . Mijn handjes begonnen te kriebelen
Ik heb hem geluisterd, op sich gewoon een prima set. Tempo ligt wel laag, maar verder vind ik het een prima luistersetje. Ik heb een abbonnementje genomen, dan kan ik de laatste altijd checken.. Als het niets is gooi ik hem er gewoon weer af..quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:59 schreef LeonH het volgende:
Uitzonderingen daargelaten maar verder ziet die podcast van hun van september er wel heel aardig uit
Inderdaad, die was ik ook al aan het zoeken maar zag al op zijn site dat er nog steeds problemen zijn met het aanmelden. Bij ons ging dat toen best redelijk vlug.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:07 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik heb hem geluisterd, op sich gewoon een prima set. Tempo ligt wel laag, maar verder vind ik het een prima luistersetje. Ik heb een abbonnementje genomen, dan kan ik de laatste altijd checken.. Als het niets is gooi ik hem er gewoon weer af..
Ik hoop dat Isaac gauw bij iTunes opgenomen mag worden via de store! Dan heb ik die ook sowieso als podcast.
I think that that is a bit short through the curvequote:Op maandag 5 oktober 2009 18:45 schreef Da_Ripper het volgende:
For 'the world's favorite hard dance'-act hebben ze een grammar van het niveau lik-me-vestje
respect voor die marketingquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Hitler had het marketingtechnisch ook goed voor mekaar, iedereen kent hem!
Ik heb even gewacht tot woensdag: Showtekquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:01 schreef LeonH het volgende:
[ afbeelding ]
Like real popstars![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
World's favorite hard dance act![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Most popular kid on the block![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet echt kotsen van dit soort dingen....
Dat waren wij waaschijnlijkquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hoorde in de matrixx ook een paar harries roepen "here we fuckin' go" . Mijn handjes begonnen te kriebelen
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:41 schreef T_Killer het volgende:
[..]
I think that that is a bit short through the curve
QFTquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb even gewacht tot woensdag: Showtek
quote:
maar je hield het niet vol?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb even gewacht tot woensdag: Showtek
quote:djcoone Crowdreaction on every track! We love u @DBSTF We love you to guys, from the VIP desk ; ) Give me a call this week for our colab ok? about 11 hours ago
quote:dj luna: in the studio
quote:The pitcher Today we finished another track, it still needs a name. It has kind of a reversed bass.
quote:scopedj had my fun in the studio tonght, made some progression on a new track, gonna be great:) now to chill and sleep in a while. G'night tweetz!
quote:djalusion @DJLuna1 bring some fresh stuff from the studio for thursday
quote:DB & STF: Working on some nice projects nd really busy doing the live act for thrillogy together with the deepack boyz. Everything is going somewhere!
Liever meer kwantiteit dan kwaliteit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:28 schreef ElDani het volgende:
Ja, Toneshifterz en Bioweapon hebben niet veel te doen ofzo? Er komen zo ziekelijk veel tracks van die gasten, is niet eens leuk meer.. Willen ze de markt lekker verzadigen ofzo?
edit - bartman, ik heb je overzichtje gestolen. Bij deze gemeld haha.
Die wordt er ook achteraan gemixt, dus dat kan ook daardoor komen..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:06 schreef LeonH het volgende:
[..]
Liever meer kwantiteit dan kwaliteit.
Die bass bij Bioweapon lijkt wel een jump-beat...
En dat begin van de melodie van Euphoria (dus die eerste belletjes/toontjes) van Toneshifterz/s lijkt wel erg veel op Tonight van HHZ,WS en NC
edit - Weet iemand wanneer ik Organ Donors - Blackout (Zany's Under The Knife Remix) legaal kan kopen? Want op Trackitdown.net mag ik hem niet downloaden..quote:We varen op het moment van praten tussen Stockholm en Riga op een cruiseschip tijdens de Mondaybar Cruise. Ook in Zweden zit blijkbaar een fanatieke schare hardstylers.
Frontliner: “Overal op de gangen aan boord is het één groot hardstylefeest.”
B-Front: “Ik was sowieso nog nooit op een cruiseschip geweest. Het is heel vet en de sfeer is super vriendelijk. Ik vond landen als Polen en UK ook heel vet.”
Frontliner: “Er zijn veel leuke landen en UK is inderdaad heel vet, net als Hongarije. Denemarken doet het trouwens ook heel goed.”
B-Front: “Het kan in Nederland ook flink los gaan, maar het buitenland slaat alles. In Nederland willen mensen zoveel mogelijk nieuwe platen horen tijdens een feest. We zitten dag en nacht in de studio, hebben het druk met draaien en de zaken eromheen. Het is echt geen lang leven de lol de hele tijd. Het is ook in de studio hard werken en het maken van een track kost veel tijd en passie. Soms ben je creatief geblokkeerd en komt er niets uit de vingers.”
Frontliner: “We werken inderdaad vaak zes dagen per week. De laatste week van mei had ik vijf optredens – waaronder in Ierland, Engeland en Duitsland - en dan blijft er weinig vrije tijd over. Dan kom je kapot huis en moet je maar afwachten hoe productief je op maandag bent. In het buitenland maakt het niet zoveel uit als er minder nieuw materiaal wordt gedraaid.
B-Front: “In Nederland is hardstyle misschien wel de grootste dancestroming, maar in het buitenland verspreidt de sound zich als een olievlek.
Frontliner: “In Nederland kan het publiek iedere week dezelfde DJ’s aan het werk zien. In het buitenland is dat niet het geval, waardoor het publiek vaak heel enthousiast reageert.”
Oh, goodie nu gaan ze het samen doenquote:Bioweapon twitter
Citaat:
Bioweapon vs Toneshifterz - Future of Noize, clip coming soon!
Linkje erbij was: http://bit.ly/9H8onquote:Scantraxxnl Busy with the 'Push Play!' remix contest? Show here your first results and discuss it with other producers
Wat betreft de 2e. Ik ben benieuwd voor wie ze nu weer wat gedaan hebben...quote:showtekmusic Finished THE rmx for one of worlds biggest Dj/producer :-)
TBY?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:28 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Wat betreft de 2e. Ik ben benieuwd voor wie ze nu weer wat gedaan hebben...
Miss wel tiesto of Paul van Dijkquote:
Nee het gaat echt om die begintonen van Euphoria. Tonight wordt bij die van Bioweapon ingemixt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:12 schreef ElDani het volgende:
[..]
Die wordt er ook achteraan gemixt, dus dat kan ook daardoor komen..
Kwam misschien niet duidelijk over maar was idd een beetje cynisch/sarcastisch bedoeld. Het gaat tegenwoordig immers alleen nog maar om zo vlug en veel mogelijk produceren. Dus kwantiteit voor kwaliteit.quote:En je bedoelt zeker kwaliteit over kwantiteit.. En terecht hoor! Dat heb ik de laatste tijd sowieso al.. Ik hoor liever 10 goeie platen dan 100 middelmatige, maar als het Nederlandse publiek alleen maar het nieuwste van het nieuwste wil horen..
ScuL spoort niet helemaal, die vent ziet overal complottheorieen inquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb pas op GHF ook nog een stuk zitten lezen voer dat veel dj's liever weer terug willen naar de stijl van een paar jaar geleden (specifiek ging het in dat topic over zatox) maar dat dit vanwege comemrciele belangen gewoon not done is (ik geloof zelfs dat het vanuit het label werd verboden)
Bron: http://www.globalhardstyle.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=44041&start=270
pagina 19-20
Ik denk dat dit een misvatting is, ik denk dat de vaste feestbezoekers, de liefhebbers, het juist op prijs stellen als er oudere tracks gedraaid worden. Ze moeten niet naar de massa kijken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:52 schreef CrustyClown het volgende:
Meerdere artiesten hebben natuurlijk al vaker aangehaald dat het Nederlandse publiek, liever alleen het nieuwste van het nieuwste hoort!
precies, die oude kneiters knallen nog altijdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:53 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een misvatting is, ik denk dat de vaste feestbezoekers, de liefhebbers, het juist op prijs stellen als er oudere tracks gedraaid worden. Ze moeten niet naar de massa kijken.
Ik geloof niet dat de mensen wegblijven als er per uur 3 oude klappers gedraaid gaan worden....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:02 schreef Shevie het volgende:
Naar de massa kijken lijkt me vrij essentieel om geld te verdienen waar het in principe allemaal om draait... Hoe kut dat ook voor de echte liefhebber ook is.
Artiesten moeten zeker niet naar de massa kijken, maar ze moeten gewoon hun eigen ding blijven doen. Doen wat je zelf leuk vind. Ik vind dat als je als DJ niet je eigen stijl kan draaien, maar iets wat opgelegd word beter een andere baan kunt zoeken... Maar goed, je zegt dat er een misvatting is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:53 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een misvatting is, ik denk dat de vaste feestbezoekers, de liefhebbers, het juist op prijs stellen als er oudere tracks gedraaid worden. Ze moeten niet naar de massa kijken.
quote:In Nederland willen mensen zoveel mogelijk nieuwe platen horen tijdens een feest. We zitten dag en nacht in de studio, hebben het druk met draaien en de zaken eromheen. Het is echt geen lang leven de lol de hele tijd. Het is ook in de studio hard werken en het maken van een track kost veel tijd en passie. Soms ben je creatief geblokkeerd en komt er niets uit de vingers.”
Blijkbaar vinden sommige artiesten toch dat er in NL toch meer drang is naar nieuwere platen dan in het buitenland, waar ze allang blij zijn een DJ van 'niveau' te mogen zien. Althans, dat is wat ik mee krijg uit deze twee uitspraken. (En overigens wel vaker gehoord en/of gelezen heb in interviews.) Ik zeg ook niets over het feit dat er af en toe geen oud plaatje gedraaid mag worden.quote:We werken inderdaad vaak zes dagen per week. De laatste week van mei had ik vijf optredens – waaronder in Ierland, Engeland en Duitsland - en dan blijft er weinig vrije tijd over. Dan kom je kapot huis en moet je maar afwachten hoe productief je op maandag bent. In het buitenland maakt het niet zoveel uit als er minder nieuw materiaal wordt gedraaid.
*Verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de mensen wegblijven als er per uur 3 oude klappers gedraaid gaan worden....
Wat probeer je nou te zeggen? Nu draaien ze 13 nieuwe nummers in een uur, iedere set dezelfde. Als ze 4 oudere tracks zouden draaien, zouden setjes al veel aantrekkelijker en minder voorspelbaar en dus leuker worden. Het is gewoon een kwestie van doen, ik geloof niet dat het publiek gaat zeuren als er maar 9 ipv 14 nieuwe tracks gedraaid worden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:05 schreef Shevie het volgende:
Seth:
Dat niet, maar als DJ blijf je jezelf vernieuwen, en er zijn ook een hoop mensen die na 4x dezelfde nummers roepen: Alweer dezelfde nummers, waar moet het heen met de hardstyle van tegenwoordig?!
Kijk naar HHZ, zijn grootste kritiekpuntje is dat die vaak hetzelfde draait. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben ook meer van de kwalitatief goed nummers, maar begrijp waarom DJ's en platenmaatschappijen tegenwoordig voor de kwantiteit gaan. Vraag me alleen af of dat niet een beetje een korte-termijn visie is...
Uiteindelijk zul je altijd wel een paar plaatjes van jezelf een tijdje draaien, maar de tijd is wel gekomen voor wat afwisseling..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:05 schreef Shevie het volgende:
Seth:
Dat niet, maar als DJ blijf je jezelf vernieuwen, en er zijn ook een hoop mensen die na 4x dezelfde nummers roepen: Alweer dezelfde nummers, waar moet het heen met de hardstyle van tegenwoordig?!
Kijk naar HHZ, zijn grootste kritiekpuntje is dat die vaak hetzelfde draait. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben ook meer van de kwalitatief goed nummers, maar begrijp waarom DJ's en platenmaatschappijen tegenwoordig voor de kwantiteit gaan. Vraag me alleen af of dat niet een beetje een korte-termijn visie is...
Dat de grote massa al die ouwe meuk niet kent, dat niet kan waarderen, en het liefst de toegankelijke crap van HHZ (om maar een voorbeeld te noemen) die ze kennen willen horen. Hardstyle is nu behoorlijk populair, de oude nummers kennen een hoop mensen niet, en vinden ze niet leuk om op feesten te horen. Dat ze van drie nummers in een set niet wegblijven snapt m'n kont ook. Dit doen de DJ's echter niet. DJ's willen zelf denk ook progressie maken en hun sets met nieuwe nummers maken, kijken hoe het publiek hierop reageert etc.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen? Nu draaien ze 13 nieuwe nummers in een uur, iedere set dezelfde. Als ze 4 oudere tracks zouden draaien, zouden setjes al veel aantrekkelijker en minder voorspelbaar en dus leuker worden. Het is gewoon een kwestie van doen, ik geloof niet dat het publiek gaat zeuren als er maar 9 ipv 14 nieuwe tracks gedraaid worden.
Klopt, Deepack levert hele goeie setjes af. Misschien dat hij het wel aandurft en de rest niet. De nummers die je opnoemt ben ik ook niet vies van, maar op het moment zijn bij het grote publiek nummers als A Kay A etc. populair, dus op zo'n feest slaat zo'n nummer erin als een bom. Logisch dan dat ze dat draaien, hoe jammer het ook is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:12 schreef ElDani het volgende:
[..]
Uiteindelijk zul je altijd wel een paar plaatjes van jezelf een tijdje draaien, maar de tijd is wel gekomen voor wat afwisseling..
Frontliner, Noisecontrollers, Zany, Headhunterz, Brennan Heart, Technoboy + aliasses en vast nog wel meer draaien 90% eigen werk, zo zonde!
Waarom niet gewoon WEL je eigen stijltje en sound houden, maar ook eens buiten die eigen hits treden? Kijk naar Deepack! Duidelijk een eigen stijl, niet te veel eigen, maar wel supersetjes!
Buiten dat om hoor ik ook met liefde een lekkere plaat uit het verleden, mij hoor je totaal niet klagen als Thugs (of remix ervan), Pure, Midnight, Rock Civilisation, Her Voice super bass mix of platen in dat kaliber weer eens naar voren geschoven worden. Hopelijk gaat dat een trend worden in plaats van die eindeloze stroom nieuwe producties.
Liever wat ouds dan voor de 4e keer dezelfde plaat.. Wat nu met regelmaat gebeurde met oa Tonight, Attack Again en A Kay A.
Ik kan me dit juist heel goed voorstellen, de richting waarin hardstyle gaat wordt uitgestippeld door 2 instanties, Q-dance (die natuurlijk zo toegankelijk mogelijk willen zijn, want hoe toegankelijker, hoe meer publiek en Scantraxx die toch wel de meer toegankelijkere hardstyle maakt en op alle feesten altijd alom vertegenwoordigd is (dit betekent dus dat je veel invloed kan uitoefenen)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Geloof er niks van dat Zatox niet van de tracks houdt die hij nu produceert en liever terug wil naar de oude stijl
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
zodat ze stil kunnen staan en ze opnemen op film met hun crappy mobiele camera's, om dan later thuis te zeggen: "ja hoor je die ruis, dat is nou de nieuwe frontliner..."
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:17 schreef Shevie het volgende:
[..]
Klopt, Deepack levert hele goeie setjes af. Misschien dat hij zij het wel aandurft aandurven en de rest niet.
Theracords is ook een voorbeeld hiervanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:26 schreef ElDani het volgende:
Lijkt me juist wel vet om eens zo'n avond mee te maken en de andere kant te horen!
Vet ook dat Theracords.. Correct me if i'm wrong, maar dat is toch Heart van t ouwe Brennan & Heart ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:34 schreef ElDani het volgende:
Ik vind die nieuwe Theracords dingen wel heel erg vet!
Geck-O & nog iemand - Full Force (Force Mix), Stana - Leila en Thera - 1 year 4 years vind ik best wel te pruimen!
Zwaar aan te denken om die te kopen..
Dweazle. Vriend van me heeft die 2 Midrangers tracks van dat setje van 2Dangerous, zagen als een dolle.. Alleen die bass al! Bijna een hardcore bass ala Digital Punk & Profyler..
Albums:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:29 schreef ReWout het volgende:
Weet iemand een goed harstyle album van nu?
Kloptquote:Correct me if i'm wrong, maar dat is toch Heart van t ouwe Brennan & Heart ?
gooi de letters van heart maar eens door elkaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:54 schreef Koepert het volgende:
[..]
Vet ook dat Theracords.. Correct me if i'm wrong, maar dat is toch Heart van t ouwe Brennan & Heart ?
True. Vind die hele cd wel aardig! Alleen Music Made Addict begint onderhand een beetje saai te worden na 8937592 luisterbeurten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:49 schreef Sethje het volgende:
Je moet het niet zien als alles of niets, zoals ik al eerder zei, nu draaien ze 13 nieuwe nummers in een uur. Je kunt er toch ook gewoon voor kiezen om 4/5 oude nummers te draaien en nog maar 7/8 nieuwe.
Ik weet zeker dat je daar niemand over zult horen klagen en dat het qua bezoekers niets zal schelen.
Over nieuwe hardstyle gesproken. Wat is DBSTF - Supernova supergeniaal...wat een vette melodie, er zit zon drive inen als de melo dan voor de 2e keer komt met die gigantische laag
Agree on album, agree on A-lusionquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
gooi de letters van heart maar eens door elkaar
@ boy.. ik denk dat dat idd de reden is waarom we zo weinig zienterwijlik eigenlijk altijd van luna geniet, juist omdat hij ook oudere platen erop gooit..Dana is nooit mijn favoriet geweest (nog nooit een goede set van gehoord live) maar ze schijnt tegenwoordig best goed (als in gevarieerd) te draaien...
Een voorbeeld van een puike set met oud en nieuw door elkaar was trowuens A-lusion op Q-base.. draait die ouwe belhamel toch maar zo even Salamandra
Albums:
The overminds - The art of hardstyle -> ik dig die gasten wel.. niet voor het grote publiek maar je eigen ding doen en live ow zo vet
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:57 schreef LtNoX het volgende:
'snoeiharde hier-had-ik-nu-eens-zin-in' track maakt.
Dana draaide op Euphoria supervet! Ze doet een beetje van alles wat.. Plaatje Showtek, B-Kantjes van de hitjes (A Kay A, Taaac!), oude klappers (Motherfuck (Zany Remix)), iets minder oude klappers (Black 2008 anthem) en hier en daar een promo (Veritas Editquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
gooi de letters van heart maar eens door elkaar
@ boy.. ik denk dat dat idd de reden is waarom we zo weinig zienterwijlik eigenlijk altijd van luna geniet, juist omdat hij ook oudere platen erop gooit..Dana is nooit mijn favoriet geweest (nog nooit een goede set van gehoord live) maar ze schijnt tegenwoordig best goed (als in gevarieerd) te draaien...
Een voorbeeld van een puike set met oud en nieuw door elkaar was trowuens A-lusion op Q-base.. draait die ouwe belhamel toch maar zo even Salamandra
Negatief commentaar valt natuurlijk altijd sneller op dan een positief gebaar. Meerendeel van de mensen loopt ook constant te zeuren, zonder ernaast ook een compliment te geven. Een voorbeeld; meerendeel van de mensen vind showtek hier te commercieel en arrogant en de muziek niet de kwaliteit die het vroeger had. Het meerendeel vergeet ook wel dat ze de eerste waren die de stap durfde te zetten om alleen hun eigen muziek te draaien en een album uit te brengen en hun eigen weg te kiezen. Op hun eigen manier hebben ze een gigantische fanbase bij elkaar geraapt, hoewel sommige het hier niet helemaal mee eens zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik zit me gewoon soms op te vreten. Waar halen die gasten nou vandaan dat wij verwend zijn. Scheren ze nou echt elke hardstyleliefhebber over 1 kam?
Zou echt eens met Raoul of Dov willen praten en vragen waarom zij gewoon niet doen wat ze willen doen. Uit welk bronnen halen hun hun visie over ons vandaan? Waarom toegeven aan het handjevol mensen die constant lopen te jammeren om nieuwe tracks? Waarom niet, als je toch constant je eigen tracks draait om je label te promoten, de goeie oude klassieker die ze zelf 3 jaar terug gecreëerd hebben, desnoods in een klein nieuw jasje (Xpander).
Ik zou liever gewoon een avondje met raoul, dozer, michel pollen in de kroeg staan er een avondje over kletsen.quote:Zoveel vragen, ik denk dat ik eens Dozer weer eens ga benaderen en vragen of hij deze dingen eens aan Raoul kan doorgeven... klinkt stom, maar ik ben zóóó nieuwsgierig....
[..]leuk verwoord
Zou dat niet gewoon zijn omdat wij Nederlanders elke vrijdag en elke zaterdag naar een hardstyle feestje kunnen om daar onze helden te bekijken? Zeker als je een auto tot je beschikking hebt en een chauffeurquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik zit me gewoon soms op te vreten. Waar halen die gasten nou vandaan dat wij verwend zijn. Scheren ze nou echt elke hardstyleliefhebber over 1 kam?
Vraag ik me ook af... waar haalt hij die wijsheid vandaan en wie zijn die mensen waar hij het altijd over heeft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zou echt eens met Raoul of Dov willen praten en vragen waarom zij gewoon niet doen wat ze willen doen. Uit welk bronnen halen hun hun visie over ons vandaan? Waarom toegeven aan het handjevol mensen die constant lopen te jammeren om nieuwe tracks?
Vrijdag zijn Zany & B-Front Jury op een feestje waar ik heen ZOU gaan.. Maar ik heb alleen geen slaapplek meer, ik had er wel 1.. Nu kan ik daar dus niet heen..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:43 schreef CrustyClown het volgende:
Ik zou liever gewoon een avondje met raoul, dozer, michel pollen in de kroeg staan er een avondje over kletsen.Maar ik ben ook erg benieuwd naar hoe hun tegenover (naar onze) onze discussie staan/kijken..
Hier zakt mijn broek gewoon spontaan vanaf. Wel raar dat ze bijna alleen maar van Technoboy en Tuneboy jatten. Ik hoop dat ze er echt iets aan gaan doen, want dit is gewoon schaamteloos jatwerk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:07 schreef LeonH het volgende:
We weten dat die gasten van Scooter alles jatten, maar hier een mooi overzichtje:
Fusion Records twitterde hier over, dus ben eens benieuwd of de mensen uit de scene stappen gaan ondernemen...
Er wordt sowieso super veel gesampled in de dance wereld, de meeste weten veel dingen goed te verbergen, maar dit is gewoon bijna 1 op 1 kopiëren.
Onze VRIEND The Prophet ft Wildstylez - Cold Rockinquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:36 schreef trxq het volgende:
Van welk liedje is de vocal ook alweer die ze op het einde in het nummer where the beats van scooter gebruiken? Ik kan er niet opkomen grr puntje van me tong ligt ie
Haha ochja! Thx, zal ie blij mee zijn met zo'n ripquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:55 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Onze VRIEND The Prophet ft Wildstylez - Cold Rockin
x2. Dat zou voor mij ook de ideale set zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:49 schreef Sethje het volgende:
Je moet het niet zien als alles of niets, zoals ik al eerder zei, nu draaien ze 13 nieuwe nummers in een uur. Je kunt er toch ook gewoon voor kiezen om 4/5 oude nummers te draaien en nog maar 7/8 nieuwe.
Over een plaat gesproken die ik wel weer eens op een feestje zou willen horenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:55 schreef T_Killer het volgende:
Onze VRIEND The Prophet ft Wildstylez - Cold Rockin![]()
Hier ga je de mist in....wie bestempeld je als 'slecht'??? Een handje vol Youtube gastjes die met de camera in de hand klaar staan om alles te filmen? De mensen waaraan je gehoor geeft en waardoor je het gevoel krijgt dat je elke week een nieuwe track moet uitbrengen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:51 schreef Dov_Elkabas het volgende:
Veel dj's vinden van niet, dus wat krijg je dan? Dat de avond al vroeg hard wordt en dat iedere dj die vervolgens na die harde dj(s) nog harder moeten draaien, anders worden de latere dj's bestempeld als slecht.
Hoezo? Kom op, jij bent een pionier. Als jij een keer variërend draait (lees: Ook oude klassiekers draait (2003-2007) Ben je dan bang nooit meer geboekt te worden? Bang dat Scantraxx failliet gaat? Kom op. De oude klassiekers hebben je je juist groot gemaakt!quote:Dat wil je als dj natuurlijk niet dus krijg je wat er nu gaande is.
Geloof me, herkenbaarheid in platen. Dus draai maar eens een klassieker op het tempo van nu, wedden dat genoeg mensen los gaan. Toen Dana op q-base Boy's interface draaide...heer-lijk! Toen Luna op In Qontrol "Get up" draaidequote:Het enige wat ik als dj wil is dat als ik draai iedereen los gaat, wat ik ook draai, alles wat ik immers in mijn platentas heb vind ik vet, dus dat is het probleem niet.
Misschien toch maar stiekem een beetje afkijken van de Italianen?quote:Zelf word ik helemaal gestoord van iedere keer na 2 min een break, ik xenk dat ik weet wat jullie nu denken; 'daar heb je zelf aan meegewerkt', en dat is ook zo, dus nu is het weer is tijd om dat minder te gaan doen.
Hoop dat bij deze het eea iets duidelijkeris geworden en laten we hopen dat we nog lang kunnen genieten van DIKKE Hardstyle!
Grtz, Dov
Tof dat je zo gauw reageert hier en uitleg wil geven op bepaalde vragenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:51 schreef Dov_Elkabas het volgende:
Hallo allemaal, kreeg net een bericht via PF over dit topic en diegene vroeg mij of ik me wilde mengen/ mijn mening te willen delen, bij deze...
Wil wel eerst even kwijt dat ik niet zo'n zin in ellenlange discussies heb, ben voor het eerst hier, mss wel voor het laatst, sfeertje is hier iig wel ok, dus ik waag maar is een poging.
Als ik waar dan ook in nederland draai dan doe ik voor velen een boel goed en voor vele anderen nooit wat goed, velen die mij aanspreken doen normaal tegen me, geven me energie om door te gaan met wat ik doe.
Vaak als ik bijv PF lees na een optreden dan valt me op dat de tendens is dat als ik hard en snel draai dat ze me goed vonden, als ik me aan de '150' norm hou, dan vonden velen op PF wat ik deed niet goed, dan is voor mij natuurlijk 1+1=2, hoe harder hoe beter..
Kijk zelf maar is naar de populaire dj's van tegenwoordig, de meesten draaien vrij hard.
Uiteraard hou ik zelf ook van hard, ben immers Hardcore dj geweest, alleen vind ik het belangrijk dat een dj zijn plaats op een feest weet; als je vroeg staat dan draai je gewoon minder hard dan als je laat staat.
Veel dj's vinden van niet, dus wat krijg je dan? Dat de avond al vroeg hard wordt en dat iedere dj die vervolgens na die harde dj(s) nog harder moeten draaien, anders worden de latere dj's bestempeld als slecht.
Dat wil je als dj natuurlijk niet dus krijg je wat er nu gaande is.
Het enige wat ik als dj wil is dat als ik draai iedereen los gaat, wat ik ook draai, alles wat ik immers in mijn platentas heb vind ik vet, dus dat is het probleem niet.
Zelf word ik helemaal gestoord van iedere keer na 2 min een break, ik xenk dat ik weet wat jullie nu denken; 'daar heb je zelf aan meegewerkt', en dat is ook zo, dus nu is het weer is tijd om dat minder te gaan doen.
Hoop dat bij deze het eea iets duidelijkeris geworden en laten we hopen dat we nog lang kunnen genieten van DIKKE Hardstyle!
En toen kwam er een olifantje met een lange snuit.....
Grtz, Dov
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:51 schreef Dov_Elkabas het volgende:
Hallo allemaal, kreeg net een bericht via PF over dit topic en diegene vroeg mij of ik me wilde mengen/ mijn mening te willen delen, bij deze...
Wil wel eerst even kwijt dat ik niet zo'n zin in ellenlange discussies heb, ben voor het eerst hier, mss wel voor het laatst, sfeertje is hier iig wel ok, dus ik waag maar is een poging.
Als ik waar dan ook in nederland draai dan doe ik voor velen een boel goed en voor vele anderen nooit wat goed, velen die mij aanspreken doen normaal tegen me, geven me energie om door te gaan met wat ik doe.
Vaak als ik bijv PF lees na een optreden dan valt me op dat de tendens is dat als ik hard en snel draai dat ze me goed vonden, als ik me aan de '150' norm hou, dan vonden velen op PF wat ik deed niet goed, dan is voor mij natuurlijk 1+1=2, hoe harder hoe beter..
Kijk zelf maar is naar de populaire dj's van tegenwoordig, de meesten draaien vrij hard.
Uiteraard hou ik zelf ook van hard, ben immers Hardcore dj geweest, alleen vind ik het belangrijk dat een dj zijn plaats op een feest weet; als je vroeg staat dan draai je gewoon minder hard dan als je laat staat.
Het enige wat ik als dj wil is dat als ik draai iedereen los gaat, wat ik ook draai, alles wat ik immers in mijn platentas heb vind ik vet, dus dat is het probleem niet.
Zelf word ik helemaal gestoord van iedere keer na 2 min een break, ik xenk dat ik weet wat jullie nu denken; 'daar heb je zelf aan meegewerkt', en dat is ook zo, dus nu is het weer is tijd om dat minder te gaan doen.
Grtz, Dov
Hey! Leuk dat je in ieder geval tijd neemt om dit relatief kleine publiek te woord te staan! Dat wordt van onze kant 100% gewaardeerdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:51 schreef Dov_Elkabas het volgende:
Grtz, Dov
Jones was hier ook wel vaak te vinden, zit geloof ik ook nog in de PM lijst. Wat dat betreft zijn we niet zo klein hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:36 schreef ElDani het volgende:
PS, het schijnt dat voor mijn tijd hier Scope DJ ook aanwezig was.. Stuur hem eens terughaha!
quote:scopedj Morning Tweets! Had a night of bad sleep, still need to wake up a bit Going to A-lusion today for some studiowork! about 1 hour ago
quote:djheadhunterz About to start and make some beats! 25 minutes ago
En monsieur B-Front heeft zijn studio ingericht (althans nieuwe dingen gekocht)quote:djalusion @scopedj oh oh oh lazy mf. I already expected you by now! Start drinking coffee again. that'll wake you up!
quote:djbfront just orderd: Powercore , Virus Ti, Cubase 5, Genelecs 80/40 i'm happy! now going 2 @djfrontliner 2 finish the tracks for xq!
Tof dat je zo reageertquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:51 schreef Dov_Elkabas het volgende:
Grtz, Dov
quote:Dear H.P. Baxxter. Yesterday was the release of your new album ‘Scooter – Under The Radar Over The Top’. What a masterpiece, amazing how you created all those hits by yourself. It’s no secret that us hardstyle producers get inspiration from existing tracks every now and then as well. Matia Bazar’s ‘Ti Sento’ for instance, an Italian track full of emotion that really meant something important to me. That’s why we dedicated a hardstyle version of this track to them (which we have been working on for weeks to make it 100% perfect and carrying the same emotion as the original) and mentioned their name on the vinyl. After listening to your album it appeared to me that I’m a sort of Matia Bazar to you as well. I’m glad I could be of inspiration and I feel so honored you used all sort of tracks we made here at Saifam to create these musical masterpieces. As well very friendly of you that you mentioned me and all the other hardstyle producers that inspired you in the credits of your cd.
I’m already looking forward to your next album and please, give us a call at Saifam when you plan to start it. We’ll be delighted to provide you our unreleased tracks so you can get inspiration from those again without people noticing. You clearly do this for the love of the music and not for the love of money. Since we made all those tracks with a huge love for hardstyle music we are really happy you respected that on your album. You really Jadore hardstyle- and core, H.P. Baxxter. Thank you and keep up the good work!
En toch is het een tof album, heb 'm hier liggenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:07 schreef LeonH het volgende:
We weten dat die gasten van Scooter alles jatten, maar hier een mooi overzichtje:
Fusion Records twitterde hier over, dus ben eens benieuwd of de mensen uit de scene stappen gaan ondernemen...
Er wordt sowieso super veel gesampled in de dance wereld, de meeste weten veel dingen goed te verbergen, maar dit is gewoon bijna 1 op 1 kopiëren.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:05 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
En toch is het een tof album, heb 'm hier liggen
QFT en omdat het een mooie vertaling isquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:08 schreef LeonH het volgende:
Concert van Scooter? So vonne, Wass Ist Loss?!?!
Nee.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:05 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
En toch is het een tof album, heb 'm hier liggen
Hij is niet kaal hoor, en ze doen 't nog met z'n 4-en ookquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:32 schreef 16meter het volgende:
Stel dat jij dagen in een studio zit te zwoegen aan een track, iets gemaakt hebt dat geweldig klinkt en op geen enkel bestaand nummer lijkt. Je denkt goud in handen te hebben en krijgt gelijk. Mensen vinden je plaat te gek en elke DJ draait hem.
Moet je het dan als een kroon op je werk zien als een of andere kale mof ermee aan de haal gaat en centen verdient over jouw rug?
Kan me ook weinig voorstellen bij fan zijn van Scooter, maar dat zal een kwestie van smaak zijn.
Een klein sampletje ergens vandaan jatten is wat anders dan 1 op 1 kopiëren. Dit gebeurt zoveel zonder dat je het doorhebt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:32 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Hij is niet kaal hoor, en ze doen 't nog met z'n 4-en ook![]()
Ik snap wel dat mensen het niet kunnen zien als een kroon op hun werk. Alleen wordt er vandaag de dag binnen de muziek zoveel gejat, 'geinspireerd' en gecovered dat ik het zo opvallend vind dat altijd Scooter er zo op aangekeken wordt.![]()
Scooter is gewoon heerlijke verstand-op-0-herrie... Lekker meebleren!
beetje spijkers op laag water zoeken dit. Timetable is dik in orde joh!!! er draaien meerdere acts die wat hardere hs draaien: DR, A2 en Ran-d en niet te vergeten Bassie en Adriaan aka B-frontliner. En dan is het soms kiezen als organisatie....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:46 schreef ElDani het volgende:
Trouwens.. Over slechte TT's gesproken..
Programma Hollandse Helden
22:00 – 23:00 Pavo
23:00 – 00:00 Max Enforcer pst. Profyler
00:00 – 01:00 Charly Lownoise
01:00 – 02:00 Brennan Heart & Wildstylez
02:00 – 03:00 Luna & A-Lusion
03:00 – 04:00 Zany & Donkey Rollers
04:00 – 05:00 Frontliner & B-Front
05:00 – 06:00 Alpha² & Ran-D
06:00 – 07:00 Noisecontrollers
Hosted by: Ruffian & DV8
Programma Hollandse Nieuwe
21:30 – 22:30 A-Drive
22:30 – 23:45 Kold Konexion
23:45 – 01:00 Scope DJ
01:00 – 02:15 Beat Providers
02:15 – 03:30 Digital Punk
03:30 – 04:45 Dailucia
04:45 – 06:00 Alphaverb & AVIO LIVE
Hosted by: Jeff
Ik zet even de hardste act als 2e..
early hardstylequote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:13 schreef LeonH het volgende:
Als je gaat lopen bitchen snap ik niet dat Pavo opent...
Oeh nu heb je mijn interesse gewekt... SOAD in Hardstyle? Nieuwsgierig..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:45 schreef LeonH het volgende:
zelf ben ik met iets bezig van System of a Down en Queen.
Ik denk dat je neefje van 8 zn neus ervoor zou ophalen..quote:En daarbij wat die blonde Deutscher allemaal schreeuwt kan mijn neefje van 8 nog verzinnen....
Ohja... helemaal niet aan gedacht.... Kan ie natuurlijk als de bestequote:
Als ik 'm af heb knal ik 'm gewoon op internet denk ik... Toch geen serieuze plannen meequote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:22 schreef Koepert het volgende:
[..]
Oeh nu heb je mijn interesse gewekt... SOAD in Hardstyle? Nieuwsgierig..
[..]
en dat mixwerkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:27 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ohja... helemaal niet aan gedacht.... Kan ie natuurlijk als de beste
[..]
Wederom geniaal werk van deze man(nen)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
01 Gentalica - Musik
02 Alphaverb - Feel Good (Gentalica Remix)
03 Alphaverb - The Otherside
04 Alphaverb - B-Leaf
05 Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere
06 Alphaverb - Got It! (Unoriginal Mix)
07 Alphaverb & Intractable One - Roots Of Evil
08 Alphaverb & Intractable One - "New untitled track"
09 Alphaverb & Intractable One - T.B.A.
10 Alphaverb & Intractable One - Never Enough
VEEEEEEETTTTTT!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
01 Gentalica - Musik
04 Alphaverb - B-Leaf
Ooooeeh vette shit!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
01 Gentalica - Musik
04 Alphaverb - B-Leaf
Site is van DJ Nego -> Heatzone. Dus van FearFMquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:45 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Wederom geniaal werk van deze man(nen)
Ik weet trouwens niet of dat hier op t forum ook wel eens is gevraagd, maar ik heb de site gevonden waar je die AVIO shirts kunt bestellen: http://www.hardstyleshirts.nl/
Heb de mijne vandaag binnen gekregen
Aha, wist ik niet, maar heb toen n keer op google vanalles ingetypt voor die shirts en kreeg niks gevonden. Heb m uiteindelijk via n pm via gekregen...slecht vindbaar die site dusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Site is van DJ Nego -> Heatzone. Dus van FearFM
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:21 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Aha, wist ik niet, maar heb toen n keer op google vanalles ingetypt voor die shirts en kreeg niks gevonden. Heb m uiteindelijk via n pm via gekregen...slecht vindbaar die site dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Hebben we net (en wel vaker) een hele discussie gehad over hokjes, vooroordelen, gezeik van de 'scene', etcquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:26 schreef ElDani het volgende:
Ik sta toch wel vanaf minuut 1 binnen hoor. Maar ik kan gewoon niet begrijpen waarom ze zo'n act nou zo vroeg zetten.. Misschien azijnpisserij, maar goed. Ik zal me daar verder toch wel vermaken
.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:24 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Hebben we net (en wel vaker) een hele discussie gehad over hokjes, vooroordelen, gezeik van de 'scene', etc
Doet Q eindelijk eens wat anders, iets verassends. Iedereen hier blij en positief. Gaan er nog mensen ElDani lopen bitchen over de TT.
Hoopte ik het nog een beetje goed te maken door dat te fixenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 05:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En die AVIO minimix....het doet me eigenlijk niks. Tis niet mijn soort hardstyle....![]()
Zag dat je hard bezig was Leon. Ook al Queen en SoaD remixjes. Ben benieuwd hoor. Goed bezig iigquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:37 schreef LeonH het volgende:
Oooeeeh shit is banging met die Midify Remix
Je bedoeld er juist niet komen voor de muziek, maar alleen om drugs te gebruiken?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:39 schreef ReMcOrE het volgende:
naar Qlimax toe gaan, zodat je daar pillen kunt slikken; iemand een mening over?
Jawel...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:39 schreef ReMcOrE het volgende:
naar Qlimax toe gaan, zodat je daar pillen kunt slikken; iemand een mening over?
first off, welkom Dovquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:51 schreef Dov_Elkabas het volgende:
-knip-
Grtz, Dov
Dus mocht je hier nog ooit op willen reageren, gebruik bijv. LeonH's (= DJ Corleonequote:Tracklist
Intro
Citizen - Taunus(ford mix)
Pavo & Zany - 99.nine
A-lusion ft Mc Villain - Get smacked (no guitar mix)
Shizzle my dizzle (brennan and heart mix)
Unknown analoq - m.f.g. (motherfuckers go)
A-lusion - Drummer Beat
Donkey Rollers - motherfuck (dj zany remix)
Pavo & Zany - orgazmo
Phillipe Rochard - The World
Zany - Science & Religion (science mix)
Basebank & Lownoise - The orgasm (hardstyle mix)
Davide Sonar - Techno boheme
The KGB's - Fahrenheit (technoboy mix)
Thilo vs Luna - Existence (D&S remix)
Overload - the Anthem (zatox & vortex mix)
Zany & Beholder - Midnight
Tatanka project - floor massacre
Zatox - Tanz elektric (hard mix)
Tatarola - Insane (tatanka mix)
Machinehead - Headwave (zatox mix)
W.A.S.H - Radio Alarm (zatox mix)
Zanza labs - Control the mind
Max enforcer - catchin' up
Donkey Rollers - Immeasurably (woehoe edit)
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:04 schreef LeonH het volgende:
Tof dat je hier reageert mister DJ Elkabas, duidelijk verhaal! Mocht je vaker terugkomen, heb ik deze vraag aan je:
Hoe kijk jij er nu precies tegen aan dat het in de scene steeds belangrijker wordt om producties te hebben, dit op een asociale snelheid allemaal uitkomt en je de ene promo na de andere klaar hebt liggen omdat je anders nergens meer geboekt wordt? Komt de tijd nog terug, denk je, dat mensen niet meer gaan kijken naar de producties maar naar de mixkunsten?
quote:Scantraxxnl Twitter: Are you ready for something new? Keep your eyes open, something is going on!
about 1 hour ago from Ping.fm
Met plezier beantwoorden wij denk ik zoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:28 schreef Willem_Rebergen het volgende:
Dov heeft mij gevraagd hier ook te reageren, dus ook hierbij mijn '2 centen':
De reden dat er de laatste tijd zoveel promo's gedraait worden heeft ermee te maken dat onze labels verwachten dat we productie draaien.
Zij verdienen het meeste geld aan de producties, en niet aan onze gigs.
Zelf zou ik graag ook wat oudere platen draaien, wat ik bijvoorbeeld zaterdag deed tijdens XXlerator met Scantraxx Rootz en nog een aantal tracks!
Ik zal deze reeks in de gaten houden voor eventuele vragen, de vibe die hier hangt is inderdaad wel lekker en een stuk minder zeikerig als op PF...
Greetz HHZ!
Is ook gelijk eerste wat in mij opkwam. Maar nu Willem zich hier ook heeft gemeld wordt het helemaal duidelijk dat iemand hier druk aan het klonen is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
jongens heeft er iemand aan gedacht dat dit wellicht een kloon is... kan niet bewijzen dat het zo is maar kan ook niet niet bewijzen dat het zo is.. maar toch
![]()
Uh jullie label? Ik neem aan dat Dov toch bepaald wanneer en hoeveel nieuwe tracks per maand uitgebracht moeten worden? Hij kan toch roepen, lui, we doen het ff 2 maanden wat rustiger, we gaan focussen op de kwaliteit van de setjes die we gaan draaien en vragen wat euro's meer voor een optreden....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:28 schreef Willem_Rebergen het volgende:
De reden dat er de laatste tijd zoveel promo's gedraait worden heeft ermee te maken dat onze labels verwachten dat we productie draaien.
Greetz HHZ!
Grappig dat Willen En Dov allebei hun voor en achternamen gebruiken .....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
jongens heeft er iemand aan gedacht dat dit wellicht een kloon is... kan niet bewijzen dat het zo is maar kan ook niet niet bewijzen dat het zo is.. maar toch
![]()
Ik vind ze beide wel iets hebben. De kick bij greenhouse vind ik meer hebben, maar het ritme bij first cut is lekkerder....moeilijk moeilijkquote:
En iedereen die erin traptquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:48 schreef T_Killer het volgende:
Zou wel echt nazi zijn als dr een of andere flapdrol zit te posten onder de naam van bekende DJ's
Beide platen supervet, kijk echt uit naar de set zaterdag met B-Frontquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
en klinkt het miss raar maar ik vind greenhouse misschien nog wel beter dan the first cutmaar beste frontliner vinyl tot nu toe
Welkomquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:28 schreef Willem_Rebergen het volgende:
Zelf zou ik graag ook wat oudere platen draaien, wat ik bijvoorbeeld zaterdag deed tijdens XXlerator met Scantraxx Rootz en nog een aantal tracks!
Ik zal deze reeks in de gaten houden voor eventuele vragen, de vibe die hier hangt is inderdaad wel lekker en een stuk minder zeikerig als op PF...
Greetz HHZ!
Mazzelaars!! Voor iedereen die wat wil proberen!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Theracords is ook een voorbeeld hiervanmaar die noemen het techstyle wat ze produceren...
knip
absoluut niet standaard maar volgens mij over een goed geluidssysteem heerlijk hard
Die track heeft voor mij echt iets magisch, zo'n euforisch melodie, en hoe die laag er dan inklapt na de break; pricelessquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:48 schreef T_Killer het volgende:
PS, heb t album van DBSTF nog maar eens gecheck, wat is jullie mening van Supernova?
Ik weet niet.. Moet wennen aan die track.. Ik vind de intro op de scantraxx-youtube erg vet, maar dat riedeltje in de climax weer net niets.. Maar is wel een kandidaat om gekocht te worden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die track heeft voor mij echt iets magisch, zo'n euforisch melodie, en hoe die laag er dan inklapt na de break; priceless
Scantraxx verdient niks aan de gigs van "hun" dj's. Dit geld gaat voor een aantal procent naar het boekingskantoor (Platinum in dit geval) en de rest is voor de DJ. Heeft het label niks mee te maken. Het label verdient alleen indirect het geld juist doordat de DJ's die platen in de set draaien en het daarmee promoten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Uh jullie label? Ik neem aan dat Dov toch bepaald wanneer en hoeveel nieuwe tracks per maand uitgebracht moeten worden? Hij kan toch roepen, lui, we doen het ff 2 maanden wat rustiger, we gaan focussen op de kwaliteit van de setjes die we gaan draaien en vragen wat euro's meer voor een optreden....
Het verbaasd mij het dan ook dat jullie optredens minder opleveren dan de verkoop. Bedoel verhoudingsgewijs. Een track, daar doe je een lange tijd over. Het wordt voor een aantal euro verkocht online of nog op vinyl.
Een optreden verdien je veel meer in 1 of meerdere uren. En waarom (als je toch blijkbaar minder verdiend voor een optreden) niet gewoon het beste er van maken. Bedoel, of iedereen in de zaal weet welke platen jij draait en of ze van de scantraxx drukkerij komen....
[..]
Grappig dat Willen En Dov allebei hun voor en achternamen gebruiken .....
[..]
Ik vind ze beide wel iets hebben. De kick bij greenhouse vind ik meer hebben, maar het ritme bij first cut is lekkerder....moeilijk moeilijk
Zonde, want ik had best wel eens een kijkje willen nemen naar die samples.. Orgineel heb ik uiteraard al..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:10 schreef LeonH het volgende:
Die remix contest van Black van Showtek
Moet je betalen voor de samplepack maar je krijgt dan wel de plaat erbij...Overal geld aan willen verdienen die stakkers...
ja gek, toen ik doorhad dat het Salamandra was ging het gas iets verder openquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind Supernova wel vet eigenlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:22 schreef ElDani het volgende:
DBSTF Sampler 1 te koop op hardstyle.com..
Jammer van Supernova, vind die climaxdeun niet zo relaxed, terwijl het intro wel goed is.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:08 schreef LeonH het volgende:
Concert van Scooter? So vonne, Wass Ist Loss?!?! (stel je voor dat ze die binnenkort gaan coveren)
Leuk man om naar een U2 concert te gaan en dan alleen platen van Madonna te horen![]()
(niks tegen de muziek van Madonna trouwens... Althans het oude werk)
QFT voor die QFTquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
QFT en omdat het een mooie vertaling is
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:13 schreef LeonH het volgende:
Als je gaat lopen bitchen snap ik niet dat Pavo opent... Zo iemand hoor niet op dat tijdstip te staan. (of hij moet al een dubbel boeking hebben op die avond)
Verder zou ik me hiermee prima kunnen vermaken mocht ik zijn gegaan
dat gaat hem hopelijk wel worden zaterdagquote:
in 1 woord: heeeeeerlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
01 Gentalica - Musik
04 Alphaverb - B-Leaf
The Portal vind ik 3x niks, beetje inhoudloos/standaard/oppervlakkig...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
en de previews van de nieuwe Scope
ja, gewoon naar Qlimax gaan zodat je pillen kunt slikken daar...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je bedoeld er juist niet komen voor de muziek, maar alleen om drugs te gebruiken?
was een post van iemand in een ander topic en mijn mening verschilt niks van die van jullie, maar was toch even benieuwd vandaar dat ik het hier ff posttequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
Jawel...
BAHAHAHAHAHAAHA Kneus..![]()
(en ja k weet dat jij t waarschijnlijk niet persoonlijk bent)
Pillen slikken kan op de hoek vd straat ook wel. Alleen op Qlimax is dat natuurlijk ubervet... schijnbaar..
Ik dacht dat het juist andersom was, goeie infoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:28 schreef Willem_Rebergen het volgende:
Greetz HHZ!
Dit had ik dus ook bij surreality...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:54 schreef LeonH het volgende:
De melodie van The Portal komt mij ergens bekend van voor. Van 1 of ander nummer... kom er even niet op van welk...
Ah dat was jij dus. Dan ben ik bang dat de Prophet en Headhunterz @ Fok toch legit isquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:43 schreef 16meter het volgende:
Ik had prophet een berichtje gestuurd op PF en 2 uur later ofzo werd hier gereageerd.
Wel erg toevallig dan... Beetje vertrouwen hebben in de mensheid he.
Zo strakke aftermovie zegquote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:59 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Zo Ran-D op Fear FM 2Dangerous
edit: Aftermovie Phase04, erg mooi gemaakt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |