quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:07 schreef poiuytr het volgende:[..]
Je wil hier mee dus zeggen dat je album van Showtek waarschijnlijk meer gaat waarderen dan die van D&S?
Zo, ik ben er ook weer eens, de popcorn zal wel op zijn denk ik nu

.
Ik wel ja. Ik vind het DBSTF album totaal niet interessant eigenlijk. Ik heb het daarom ook niet gekocht. Previews gehoord en ik zit er echt bij van.. Nou.. Oké, prima.
Shiverz is een hele vette plaat, The Human Soul is leuk, Music Is Why is aardig en nog 1tje die ik zo gauw niet vinden kan. Het album maakt voor mij duidelijk wat ik al een tijdje het gevoel bij had: ik ben niet gemaakt voor de sound van DBSTF, die kan mij gewoon minder bekoren. Het album blinkt uit in samenwerkingen, op sich een leuk idee, maar voor mijn gevoel klinkt het allemaal nog steeds meer van hetzelfde. Daar bovenop vind ik het inzetten van Music Made Addict, ik vind het een waardeloze plaat, wel jammer.. Had dan bijvoorbeeld Rock Diz erop gezet, maar goed, zal wel door de titel komen.
Van DBSTF zal ik Shiverz sowieso aanschaffen en de rest misschien later als het EVENTUEEL meer aantrekt dan het nu doet.
Showtek heeft daarentegen 2 plaatjes uitgebracht van dat album die zeker leuk in elkaar steken! We Speak Music had ik meteen een gevoel bij dat ik die wel wou hebben, en ook de previews op die site van het album spreken me op sich wel aan. TOT NU TOE in ieder geval meer dan DBSTF doet.
En tuurlijk staat Here We Fucking Go erop, wat een dramatische plaat is, maar ik heb het gevoel dat ik die van Showtek inderdaad meer ga waarderen.
Disclaimer: Ik heb de helft van dat Showtek album nog niet gehoord, dus wie weet stel ik mijn mening bij. Punt is, ik heb niet zoveel met het DBSTF album, Activator Album gaat er voor mij dit jaar sowieso overheen.
Disclaimer 2: Ik weet dat ik hierbij harten ga breken, want er zijn veel mensen die DBSTF een warm hart toedragen. Ik sta niet garant voor de eventuele schade..

.
[ Bericht 5% gewijzigd door ElDani op 02-10-2009 21:00:40 ]