abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73286842
Had trouwens wel een q-base aftermovie verwacht. En stiekem ook een Defqon Aus. aftermovie.

What's taken them so long?
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_73287072
ik heb best zin in XQ
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  donderdag 1 oktober 2009 @ 21:57:04 #78
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_73289048
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Had trouwens wel een q-base aftermovie verwacht. En stiekem ook een Defqon Aus. aftermovie.

What's taken them so long?
idd, ik kijk ook iedere keer hoopvol op de Q site maar helaas.. nou ja dan maar op naar XQ holland
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_73292502
Nou deze jongen heeft weer eens een nieuwe auto cd in elkaar gezet. Tegen al mijn eigen verwachtingen in, zijn het voornamelijk hits van voor 2007 geworden. Voor de geinteresseerden, een tracklistje. Mochten mensen hem willen horen, zal ik hem nadien wel even verspreiden...

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Hardheadz - Show off
Hunter - Sweetie (original mix)
Citizen - Microteck (HMZ remix)
Dark Oscillators - Nobody is perfect (original threesome mix)
Dj Gius - Things to do (Scrubs mix)
Citizen - If I Say Stop (Same shit different kick mix)
The Hose - My little stalker (Technoboy rude mix)
Zany vs Duro - Our Power
Builder - Her Voice (Dub mix)
Dj Zany - Widowmaker (origina mix)
Southstylers - A Bit Crushing (Original Mix)
Donkey Rollers - Silver Bullet (Original Edit)

Hij duurt trouwens maar 45 minuutjes. Wilde hem samen op een cd branden met wat (early) hardcore
Partyagenda;
Outdated....
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 07:30:10 #80
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_73296087
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 23:20 schreef CrustyClown het volgende:
Nou deze jongen heeft weer eens een nieuwe auto cd in elkaar gezet. Tegen al mijn eigen verwachtingen in, zijn het voornamelijk hits van voor 2007 geworden. Voor de geinteresseerden, een tracklistje. Mochten mensen hem willen horen, zal ik hem nadien wel even verspreiden...
[ code verwijderd ]

Hij duurt trouwens maar 45 minuutjes. Wilde hem samen op een cd branden met wat (early) hardcore
Ziet er goed uit hint hint
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 09:28:56 #81
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_73297372
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:50 schreef 16meter het volgende:
Sethje is die locatie van Twisted een beetje wat qua grootte, geluid etc..?
Het is de eerste keer dat we het in deze locatie doen, het is een vierkante zaal met een hoog plafond die circa 950 bezoekers kan herbergen. Of we gaan uitverkopen zal komende week uitwijzen, de kaart verkoop loopt lekker maar de ervaring leert dat we de week voor het evenement altijd nog hard gaan met de kaarten.

Zoals gezegd is dit dus de eerste keer in 't Plein en hebben we een andere partner voor het licht en geluid ( via die locatie). Het geluid is bij Twisted iedere keer echt top geweest, erg diepe bassen etc. We hebben dat nu ook weer duidelijk aangegeven maar dat is altijd afwachten.....maar ik verwacht daar gene problemen mee, ze weten wat wij willen.

Er komt in ieder geval een dikke stage en de prijs kwaliteit verhouding van de line-up is ook netjes dacht ik zo
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 10:07:35 #82
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_73298168
Da syndrome en DBSTF die oxygen naspelen
Geen xxlerator zaterdag

tvp
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
pi_73299595
quote:
Fear.FM stopt door financiële problemen

Het is nog nét niet zover, maar schrik niet als je deze titel over een tijdje op harddanceblogs tegenkomt. Het gaat slecht met Fear.FM. Heel slecht. De sponsorgelden, reclameopbrengsten en dunne portemonnees van de Fear.FM vrijwilligers, zijn bij lange na niet meer genoeg om Fear.FM in de lucht te houden en nu hebben we jullie hulp nodig.

Het is echt niet zo dat we eventjes geld nodig hebben om een leuke actie op te zetten of iets dergelijks, of om de kas een beetje aan te vullen. Alles of niks, doorgaan of stoppen, Fear.FM of geen Fear.FM. Gelukkig schijnt er een klein straaltje zon door de dikke wolk die faillissement heet. Wij hebben de afgelopen jaren namelijk ook gemerkt dat jullie de trouwste luisteraars zijn die we maar kunnen wensen. Na al die uren, dagen, jaren fantastische muziek die we jullie hebben geboden, hopen we nu dus een beroep op jullie te doen. Om er niet omheen te draaien, de enige manier om er bovenop te komen is geld. We hopen op jullie steun…

Gezien we de kosten gewoon niet meer op kunnen brengen, hebben we een datum geprikt waarop we een bepaald geld bedrag verzameld moeten hebben. Is het op dat moment er niet, dan is het heel simpel. Het is dan over en uit met Fear.FM! Geen radio meer, geen dj sets. Het is dan afgelopen met het grootste harddance station van de wereld!
http://harder.fear.fm/donate
pi_73299746
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Luister er toch nooit naar dus boeit me weinig, enige jammere is dat er geen djsets meer komen maar tegenwoordig wordt er zoveel vrij gegeven dat je toch nooit alles meer kan luisteren.
  Redactie Frontpage vrijdag 2 oktober 2009 @ 11:11:52 #85
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_73299940
* PartyAnimal87 Plaatst een tvp en wacht gezellig mee op de langverwachte uitleg
pi_73299994
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 11:11 schreef PartyAnimal87 het volgende:
* PartyAnimal87 Plaatst een tvp en wacht gezellig mee op de langverwachte uitleg
Volgens mij wacht iedereen er nog steeds op inclusief mijzelf
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 12:13:34 #87
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_73301620
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 09:28 schreef Sethje het volgende:

[..]

en de prijs kwaliteit verhouding van de line-up is ook netjes dacht ik zo
Ja seth ik moet jullie echt dikke props geven voor de line up, die is echt meesterlijk. T is dat t n end weg is anders was ik zeker even langsgekomen, nu acht ik de kans zeer klein.
Is t btw tzelfde anthem als vorig jaar of komt er een nieuw? Was n lekker nummertje namelijk vorig jaar
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 12:24:51 #88
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_73301885
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 12:13 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Ja seth ik moet jullie echt dikke props geven voor de line up, die is echt meesterlijk. T is dat t n end weg is anders was ik zeker even langsgekomen, nu acht ik de kans zeer klein.
Is t btw tzelfde anthem als vorig jaar of komt er een nieuw? Was n lekker nummertje namelijk vorig jaar
Die van het jaar ervoor was nog veel vetter
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 12:57:30 #89
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_73302872
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 11:05 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Luister er toch nooit naar dus boeit me weinig, enige jammere is dat er geen djsets meer komen maar tegenwoordig wordt er zoveel vrij gegeven dat je toch nooit alles meer kan luisteren.
Idd. En daarbij dat het toch meestal dezelfde setjes waren die je hoorde. Weinig verassingen
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 13:02:17 #90
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_73302981
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 12:13 schreef T_Killer het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de beide anthems allebei echt supervet vond, eerste wat melodieuzer, de tweede wat harder.

Er zou een nieuw anthem komen alleen de pc van Vincent was gecrasht dus de nieuwe files zijn weg. Twisted Vision zal deze editie dus opnieuw als anthem worden gebruikt.

Voor de editie in januari verwacht ik dat er wel een nieuw anthem komt
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_73303088
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Erg jammer van Fear FM, maar zoals meerderen al gezegd hebben in dit topic. Je word tegenwoordig overspoeld met livesets, en mixjes. FearFM gaat hard ten onder, net als traditionele media dat binnenkort gaan beleven. De hedendaagse cultuur heeft zijn pijpen gericht op On demand diensten, en wil gewoon films/muziek/etc hebben op het moment dat hun het willen. En gaan niet meer voor een radio/tv zitten.

Ik denk dat als ze bij Fear een beetje hadden opgelet, hadden ze wat slimmer erop kunnen inspringen door bijvoorbeeld livesets aan te bieden...

En om deze post nog maar eens meer invulling te geven: een klassiekertje uit de 'oude' doos.
Josh & Wesz - I Got you

Partyagenda;
Outdated....
pi_73303142
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 13:06 schreef CrustyClown het volgende:

[..]
En om deze post nog maar eens meer invulling te geven: een klassiekertje uit de 'oude' doos.
Josh & Wesz - I Got you

Lekker om het weekend mee in te gaan
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 14:51:03 #93
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_73306257
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 16:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
*wacht je op Eldani komt die oude Bartmans toch eens voorbij met leuk nieuws*

Frontliner - The First Cut/Greenhouse (Scantraxx/SCAN046)
Release date: 12th of October 2009

A1. Frontliner - The First Cut
B1. Frontliner - Greenhouse

en als jullie gaan discussieren wel graag een beetje op niveau, dus niet wellus nietus etc..

FUCK yeah . Bazen release .
Oh, en D & S album vind ik niet heel interessant eerlijk gezegd.
There is no rehab for stupidity.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 16:14:58 #94
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_73309228
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand die weet welk hardstyle orgineel nummer dat ook alweer is?
kenne jullie deze nog ....

* en lief spelen hč
Wat je vindt, ...
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 18:31:40 #95
60704 LeonH
pi_73313644
Twitter update:
quote:
psykopunkz Ow yeah we did the finishing touch on AFTER MF and PREVIEW ! READY TO MASTER THIS SHIT ! HOPPAA !
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 19:14:48 #96
253179 LtNoX
Easy Livin'
pi_73314841
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 18:56 schreef Sethje het volgende:
MORPHED is veel vetter dan recession
Eensch, en Twisted ziet er nice uit. Weet je toevallig of dat het redelijk met het OV vanuit tilburg te doen zou zijn?
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 20:00:02 #97
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_73316175
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 12:24 schreef NLS04 het volgende:

[..]

welke was dat dan?

Dees was toch van afgelopen jaar of loop ik weer n jaar achter?
pi_73316215
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:08 schreef kollie het volgende:
ik heb best zin in XQ
best wel heel veel zin hier in het Oosten
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 16:14 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

kenne jullie deze nog ....

* en lief spelen hč
die hoorde ik dus bij de 90's Request
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 18:31 schreef LeonH het volgende:
Twitter update:
[..]

After MF was heerlijk op Q-Baas
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_73316407
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 20:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
After MF was heerlijk op Q-Baas
Hele setje van PP was waardeloos op Q-base
pi_73316579
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 20:07 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Hele setje van PP was waardeloos op Q-base
oke oke, ik geef het toe... je hebt wel humor
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 20:19:26 #101
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_73316869
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 20:00 schreef T_Killer het volgende:

welke was dat dan?

Dees was toch van afgelopen jaar of loop ik weer n jaar achter?
Jup en deze was van het jaar ervoor :

Twisted mindz that still rocks!

Beetje verrote LQ versie dit alleen maar kon zo geen betere vinden. Kan seth daar niet mee helpen?
pi_73317922
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 15:07 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Je wil hier mee dus zeggen dat je album van Showtek waarschijnlijk meer gaat waarderen dan die van D&S?
Zo, ik ben er ook weer eens, de popcorn zal wel op zijn denk ik nu .

Ik wel ja. Ik vind het DBSTF album totaal niet interessant eigenlijk. Ik heb het daarom ook niet gekocht. Previews gehoord en ik zit er echt bij van.. Nou.. Oké, prima.

Shiverz is een hele vette plaat, The Human Soul is leuk, Music Is Why is aardig en nog 1tje die ik zo gauw niet vinden kan. Het album maakt voor mij duidelijk wat ik al een tijdje het gevoel bij had: ik ben niet gemaakt voor de sound van DBSTF, die kan mij gewoon minder bekoren. Het album blinkt uit in samenwerkingen, op sich een leuk idee, maar voor mijn gevoel klinkt het allemaal nog steeds meer van hetzelfde. Daar bovenop vind ik het inzetten van Music Made Addict, ik vind het een waardeloze plaat, wel jammer.. Had dan bijvoorbeeld Rock Diz erop gezet, maar goed, zal wel door de titel komen.

Van DBSTF zal ik Shiverz sowieso aanschaffen en de rest misschien later als het EVENTUEEL meer aantrekt dan het nu doet.

Showtek heeft daarentegen 2 plaatjes uitgebracht van dat album die zeker leuk in elkaar steken! We Speak Music had ik meteen een gevoel bij dat ik die wel wou hebben, en ook de previews op die site van het album spreken me op sich wel aan. TOT NU TOE in ieder geval meer dan DBSTF doet.
En tuurlijk staat Here We Fucking Go erop, wat een dramatische plaat is, maar ik heb het gevoel dat ik die van Showtek inderdaad meer ga waarderen.

Disclaimer: Ik heb de helft van dat Showtek album nog niet gehoord, dus wie weet stel ik mijn mening bij. Punt is, ik heb niet zoveel met het DBSTF album, Activator Album gaat er voor mij dit jaar sowieso overheen.

Disclaimer 2: Ik weet dat ik hierbij harten ga breken, want er zijn veel mensen die DBSTF een warm hart toedragen. Ik sta niet garant voor de eventuele schade.. .

[ Bericht 5% gewijzigd door ElDani op 02-10-2009 21:00:40 ]
Mixes onder de naam Khadber
pi_73319005
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 12:24 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Twisted Vision jammer dat die niet zo veel gedraaid is.

Hoorde hem wel op IQ dit jaar, weet niet meer welke set dat was.
pi_73319049
Komen die Twisted Vision tracks nog eens uit dan? Want ik wil ze wel graag draaien .
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 22:53:49 #105
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_73321908
Shiverz vind ik nogal lijken op het werk wat zany levert trouwens

of ben ik nu te voorbarig
Tics van je petten.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 23:55:30 #106
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_73323700
je bent te voorbarig
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 10:27:57 #107
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_73328453
Loop een beetje achter, vandaag pas het gehele album geluisterd van D-Block S-te-fan Wat een heerlijk album
Zo niet.. dan toch!
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 10:48:11 #109
237704 Dalton_
Recalled to life
pi_73328472
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 22:53 schreef nattermann het volgende:
Shiverz vind ik nogal lijken op het werk wat zany levert trouwens

of ben ik nu te voorbarig
zoals Seth een tijdje terug al zei, een beetje fusion of sound achtig, dus wat dat betreft heeft het er wel iets van weg.. hoewel de rest veel melodieuzer is,

weet niet wie er vroeg om vanuit tilburg bij twisted te komen, maar voor zover ik weet rijd er tussen tilburg en udenhout gewoon een bus, en een taxi terug naar tilburg met een paar man zal ook niet gek veel kosten, dus daar voor hoef je het niet te laten!

oh en verder, die post van I Got You, kent iemand die RIP daarvan nog waarin een MC (ik meen Ruffian) wederom veel schreeuwt, daarin vond ik de mc bijna toegevoegde waarde hebben!
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 12:06:02 #110
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_73329955
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 10:48 schreef Dalton_ het volgende:

oh en verder, die post van I Got You, kent iemand die RIP daarvan nog waarin een MC (ik meen Ruffian) wederom veel schreeuwt, daarin vond ik de mc bijna toegevoegde waarde hebben!
zal wel deepack @ mysteryland zijn. Die set heb ik destijds echt scheel gedraaid vanwege I got you, skizo en here comes the rmx.. Oef wat lijkt dat alweer lang geleden
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 20:52 schreef ElDani het volgende:

Showtek heeft daarentegen 2 plaatjes uitgebracht van dat album die zeker leuk in elkaar steken! We Speak Music had ik meteen een gevoel bij dat ik die wel wou hebben,
Ik vind we speak music ook best lekker. Zou leuk zijn als ze weer platen gaan maken van early soundz kwaliteit

Voorderest baal ik gewoon nu al dat ik volgende week niet in de hmh sta nu xxlerator vnaaf niet doorgaat
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:13:11 #111
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_73335648
Als iemand nog een kaartje over heeft voor XQ Holland, dan hou ik me aanbevolen .
There is no rehab for stupidity.
pi_73336051
damn, wat een lekkere toontjes zitten er in B-Front & Frontliner – Become The Sky
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_73336344
NRGizer
l|||-------|||l
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:59:08 #114
60704 LeonH
pi_73336802
Net het DB en STF album geluisterd en voor mij zijn echt de klappers Let'z Dance en Shiverz. Voor de rest moet ik mijn vooroordeel even bijstellen en klinkt het aardiger dan verwacht. Toch heb ik het idee dat ik de cd na 3/4 keer wel gehoord heb en alleen de eerst genoemde 2 platen nog echt kan blijven luisteren.
pi_73337128
http://www.myspace.com/toneshifterz Nieuwe track samen met Noisecontrollers..
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 17:44:57 #116
253179 LtNoX
Easy Livin'
pi_73338190
quote:

[..]

weet niet wie er vroeg om vanuit tilburg bij twisted te komen, maar voor zover ik weet rijd er tussen tilburg en udenhout gewoon een bus, en een taxi terug naar tilburg met een paar man zal ook niet gek veel kosten, dus daar voor hoef je het niet te laten!
Dat was ik, dank u
No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 19:02:02 #117
60704 LeonH
pi_73340472
Hoe zuur is dat op de Alpha Twins twitter:
quote:
Off to Amsterdam and then with "le TGV" to Paris! Trip & Teuf here we come!!
about 3 hours ago from TweetDeck
quote:
Missed the last TGV to Paris.. Traffic jam from home till Amsterdam.. Now at Schiphol to take a flight. *oops*
25 minutes ago from TweetDeck
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 19:11:52 #118
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_73340760
quote:

De rip die ik luisterde voordat hij echt uitkwam was van Luna op Defqon.. en dan hoorde je idd rufian en die zei iets van Luna and his magic brush,brush ,brush...

Miss is het die?

vanavond bierfestival geen hardstyle...

verder props voor Dani.. netjes verwoord en ik kan me ver in je verhaal vinden
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_73341010
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 19:02 schreef LeonH het volgende:
Hoe zuur is dat op de Alpha Twins twitter:
[..]

[..]

Leon, de man die alles twitters in de gaten houdt

Vanavond lekker los in de Matrixx onder het gezelschap van 3 dames
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 19:50:09 #120
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_73341946
Vanavond!!! Iets met bier

Volgende week XQ We zijn met zn 2en, zie jullie links vooraan Al flink zin in.. Nog geen outfit alleen.. Zal wel weer n internet-besteld-shirt worden oid..

Album DBSTF= errug lekker.. Maar kanttekening: Paar toppers (Shiverz, Let'z Dance, Sound of Thunder) en ook paar 'gewone' platen.. Niet slecht, maar "gewoontjes".. (Teqnology oa)
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 19:53:39 #121
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_73342069
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 19:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vanavond lekker los in de Matrixx onder het gezelschap van 3 dames
En mij
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_73342097
vanavond ben ik de BOB
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 19:56:31 #123
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_73342134
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond ben ik de BOB
Ik ook ookal rijdt er niemand mee
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 20:17:44 #124
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_73342623
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 12:06 schreef NLS04 het volgende:
Voorderest baal ik gewoon nu al dat ik volgende week niet in de hmh sta nu xxlerator vnaaf niet doorgaat
x2
Wat je vindt, ...
pi_73343014
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 20:17 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

x2
Goed nieuws voor de thuisblijvers.. Alles word wel vanaf 22.30 uitgezonden!
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 21:20:22 #126
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_73344149
quote:
Op woensdag 30 september 2009 16:14 schreef ReMcOrE het volgende:
heeft iemand het nog opgenomen (eventueel met beeld)?
Wat je vindt, ...
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 22:25:43 #127
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_73346049
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:20 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

👾
  zondag 4 oktober 2009 @ 05:54:16 #128
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_73350820
XXlerator was wel lachen. Mooi nieuw interieur. Ik heb alleen het gevoel dat het geluid zachter is geworden. En er was een WC overstroomd ofzo want er lag 3cm water in de kelder daar.
Donkey Rollers waren overigens uitermate kut... een half uur lang climaxjes van de standaard nummers.
👾
  zondag 4 oktober 2009 @ 08:49:05 #129
237704 Dalton_
Recalled to life
pi_73351289
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 19:11 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

De rip die ik luisterde voordat hij echt uitkwam was van Luna op Defqon.. en dan hoorde je idd rufian en die zei iets van Luna and his magic brush,brush ,brush...

Miss is het die?

die bedoelde ik inderdaad;)
  zondag 4 oktober 2009 @ 13:20:47 #130
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_73355430
Vond het gisteravond naar omstandigheden goed te doen.

Binnenkomst was Wildstylez aan het draaien en die ging er al goed op los (qua tracks). Leuke platen gehoord. Maar het publiek moest blijkbaar nog wennen aan de eerste XXlerator in de nieuwe matrixx. Want het ging nog niet echt los (qua mensen/sfeer).
Isaac opende meteen met zijn plaat Music is Why, en voor de rest gewoon een goeie set. Headhunterz die Scantraxx rootz draaide
Ran-D was een uitschieter. Ik wist ook niet wat ik moest verwachten van 'm, maar had hoge verwachtingen. Helaas werd door een of andere reden niet aan die verwachting gedaan. Wel overclipping en die andere..uh met die tekst die zo lekker blijft hangen "It's a psyko punk to follow" en natuurlijk eindigen met zijn nieuwste track Under Attack.
Tatanka was gewoon weer bezig als vanouds. Gewoon een heerlijk set. Ben helemaal los gegaan op Bass modulators - NRGizer. heerlijke plaat om een keer in het echie te horen Heb toen maar al mijn energie gegeven.
De donkeys....tja...heb daar eigenlijk geen verwachtingen bij. Vond de set verre van boeiend. Als je hun eigen filmpjes terugkijkt dan weet je wat je op je bord krijgt. Zaal deed ook niet echt mee. Weet ff niet hoe die plaat heet, maar die noten sluiten niet op elkaar aan zeg maar. En ik keek rond en niemand, maar dan ook niemand die stond los te gaan Nee, tis niet meer mijn ding de donkeys. En het geluid was plots ook een stuk minder. Bij tatanka zat er nog bass in, maar daarna was ie weg.....

Al met al een gezellig avondje waar ik me goed had vermaakt.

Ow en op de matrixx site geven ze aan dat problemen hadden en vandaar de warmte:
quote:
'Hardstyle Tempel' Matrixx wil jullie partypeople enorm bedanken voor een fantastische eerste "nieuwe" editie van XXlerator afgelopen zaterdagnacht!
Het dak is er vanaf gevlogen en dit was mede dankzij jullie fantastisch publiek en uiteraard alle DJ's.

Na drie maanden van grondig verbouwen, hadden we vanavond helaas te maken met een stroomstoring waardoor toiletten overstroomden en het een tijd erg warm was in de club. Helaas!! Iets wat we natuurlijk zo enorm graag hadden willen voorkomen, we wisten dat het druk ging worden,we waren optimaal voorbereid om jullie allemaal een warm welkom te geven....dat warme welkom is dan wel gelukt,alleen net iets te warm;-)

Lieve partypeeps, de stroomstoring is gelukkig opgelost halverwege de avond en vanaf nu dan ook voor altijd.
We hopen dat jullie ondanks dit toch van de avond hebben genoten en we zien jullie uiteraard graag allemaal zaterdag 7 november bij de volgende XXlerator!

Dan gaan we wederom een avond vol show brengen natuurlijk en nemen Noisecontrollers (live), The Prophet, Panic vs Neophyte, Chain Reaction, Dailucia en Devon K. plaats achter de decks om wederom een avond goed gas te geven!

[ Bericht 0% gewijzigd door Boy_Snakeye op 04-10-2009 15:02:10 ]
  zondag 4 oktober 2009 @ 13:24:45 #131
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_73355549
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben helemaal los gegaan op Bass modulators - NRGizer. heerlijke plaat om een keer in het echie te horen
Idd
👾
  zondag 4 oktober 2009 @ 13:44:26 #132
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_73356041
Ow heb die kut showtek platen gister te vaak gehoord.....bah
  zondag 4 oktober 2009 @ 13:49:18 #133
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_73356171
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 13:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow heb die kut showtek platen gister te vaak gehoord.....bah
Waarom moet je mij daar nou weer aan herinneren, ik was het gelukkig alweer vergeten.
👾
  zondag 4 oktober 2009 @ 14:34:16 #134
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_73357457
Top verslagjes B's ... wassup met de rokersruimte trouwens. Is daar ook iets aan veranderd en kun je ook nog steeds naar buiten toe?
Wat je vindt, ...
  zondag 4 oktober 2009 @ 14:58:04 #135
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_73358230
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 14:34 schreef Da_Ripper het volgende:
Top verslagjes B's ... wassup met de rokersruimte trouwens. Is daar ook iets aan veranderd en kun je ook nog steeds naar buiten toe?
Mr Curious

maar rokersruimte is same old, same old. (bovenin dus) Naar buiten gaat niet meer. Althans die was niet open, ondanks volle bak.
  zondag 4 oktober 2009 @ 17:35:45 #136
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_73362385
Preview: Toneshifterz vs Noisecontrollers - Jaydee
http://www.myspace.com/toneshifterz

Word hier nou niet bepaald warm van, standaard plaatje

(edit: sorry zie nu pas dat ElDani hem al gepost had)

[ Bericht 9% gewijzigd door em-dee-em-aa op 04-10-2009 17:48:06 ]
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  zondag 4 oktober 2009 @ 18:51:04 #137
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_73364376
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 17:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Preview: Toneshifterz vs Noisecontrollers - Jaydee
http://www.myspace.com/toneshifterz

Word hier nou niet bepaald warm van, standaard plaatje

(edit: sorry zie nu pas dat ElDani hem al gepost had)
sowieso vind ik het werk van die toneshifterz tot nu toe vrij mager.. Dan heeft Scantraxx een betere keus gemaakt met bioweapon
  zondag 4 oktober 2009 @ 20:29:41 #138
60704 LeonH
pi_73367902
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 18:51 schreef NLS04 het volgende:

[..]

sowieso vind ik het werk van die toneshifterz tot nu toe vrij mager.. Dan heeft Scantraxx een betere keus gemaakt met bioweapon
x2
Heb zelf een idee dat ze zijn getekend vanwege Sahara. Tot nu toe vind ik de rest ook nog niet veel
pi_73368458
let it go vind ik een heerlijke plaat.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_73368980
toneshifterz vind ik echt 3x niks, vooral sahara klinkt echt té goedkoop...
pi_73370994
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 20:48 schreef 16meter het volgende:
toneshifterz vind ik echt 3x niks, vooral sahara klinkt echt té goedkoop...
Sahara vind ik juist heel behoorlijk lekker klinken!

edit - Net een hele simpele cutmix gemaakt van World Is Mine, dan is hij echt een stuk beter (maar loopt helaas niet helemaal gelijk meer). Koldsa had er 1 voor zichzelf gemaakt en ik heb het idee even geleend..

[ Bericht 29% gewijzigd door ElDani op 04-10-2009 21:53:34 ]
pi_73383441
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 21:20 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 5 oktober 2009 @ 10:05:10 #143
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_73384572
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 14:34 schreef Da_Ripper het volgende:
ouwe smokey the bandit.

Toneshifterz.. k weet t nog niet.... T is wat 'gemakkelijk', wel leuk, maar niet uitdagend/intrigerend.. Het prikkelt niet
  maandag 5 oktober 2009 @ 11:19:32 #144
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_73386273
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 10:05 schreef Koepert het volgende:

'T is wat 'gemakkelijk', wel leuk, maar niet uitdagend/intrigerend.. Het prikkelt niet
Aldus professor K. oepert in de hardstylekunde

zin in zaterdag
pi_73391004
Tonehshifterz heeft net dat laatste plaatje van de vinyl online gezet..
Da Phunk.. Vind hem niet bijzonder.

Bekijk deze YouTube-video

En dan een Showtek aftermovie.. Wel jammer van de middelvingertjes naar de politie.. Is weer zo niet nodig.
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:59:44 #146
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_73391757
idd toneshifterz matig... en showtek blijft voor mij toch instaphardstyle iets wat je draait op een schoolfeest of bij een skihut party..

de aftermovie van de scantraxx bunker
  maandag 5 oktober 2009 @ 16:00:20 #147
253179 LtNoX
Easy Livin'
pi_73393808
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 14:33 schreef ElDani het volgende:

En dan een Showtek aftermovie.. Wel jammer van de middelvingertjes naar de politie.. Is weer zo niet nodig.
Bah, irriteer me ook mateloos aan die onzin comments die de hele tijd onderaan het scherm staan. Als je dan echt zo cool bent, hoef je er toch niet zo mee te koop te lopen?
De muziek begint langzaam aan weer ergens naar te klinken maar die persoonlijkheden staan me steeds meer tegen.
En het is pas maandag
pi_73395055
quote:

Erggg jammer van dat optreden. Lijkt nu net 16 jarige pubertjes die een beetje stoer doen tegen de autoriteiten... Ben ik ook de enige die vind (en zich eraan stoort) dat er onderin het scherm weer heerlijke ST-propaganda bezig is..
Ach ik zou ook beter moeten weten dan zulke filmpjes te kijken, maar de niewschierigheid overheerst toch altijd weer...
Partyagenda;
Outdated....
  maandag 5 oktober 2009 @ 16:53:47 #149
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_73395504
quote:
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:40 schreef CrustyClown het volgende:
Erggg jammer van dat optreden. Lijkt nu net 16 jarige pubertjes die een beetje stoer doen tegen de autoriteiten...
* mstx mompelt iets over AVIO en hun "middelvinger opsteken naar de regering"
👾
  maandag 5 oktober 2009 @ 17:11:21 #150
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_73396215
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 16:00 schreef LtNoX het volgende:

[..]

Bah, irriteer me ook mateloos aan die onzin comments die de hele tijd onderaan het scherm staan. Als je dan echt zo cool bent, hoef je er toch niet zo mee te koop te lopen?
De muziek begint langzaam aan weer ergens naar te klinken maar die persoonlijkheden staan me steeds meer tegen.
En het is pas maandag
dat vind ik ook. Ben oprecht benieuwd naar het album want de producties worden weer wat beter lijkt het. Alleen jammer van die vocalen, het wannabee popster imago en bijbehorende concertpubliek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')