idd, ik kijk ook iedere keer hoopvol op de Q site maar helaas.. nou ja dan maar op naar XQ hollandquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Had trouwens wel een q-base aftermovie verwacht. En stiekem ook een Defqon Aus. aftermovie.
What's taken them so long?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Hunter - Sweetie (original mix) Citizen - Microteck (HMZ remix) Dark Oscillators - Nobody is perfect (original threesome mix) Dj Gius - Things to do (Scrubs mix) Citizen - If I Say Stop (Same shit different kick mix) The Hose - My little stalker (Technoboy rude mix) Zany vs Duro - Our Power Builder - Her Voice (Dub mix) Dj Zany - Widowmaker (origina mix) Southstylers - A Bit Crushing (Original Mix) Donkey Rollers - Silver Bullet (Original Edit) |
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:20 schreef CrustyClown het volgende:
Nou deze jongen heeft weer eens een nieuwe auto cd in elkaar gezet. Tegen al mijn eigen verwachtingen in, zijn het voornamelijk hits van voor 2007 geworden. Voor de geinteresseerden, een tracklistje. Mochten mensen hem willen horen, zal ik hem nadien wel even verspreiden...
[ code verwijderd ]
Hij duurt trouwens maar 45 minuutjes. Wilde hem samen op een cd branden met wat (early) hardcore
Het is de eerste keer dat we het in deze locatie doen, het is een vierkante zaal met een hoog plafond die circa 950 bezoekers kan herbergen. Of we gaan uitverkopen zal komende week uitwijzen, de kaart verkoop loopt lekker maar de ervaring leert dat we de week voor het evenement altijd nog hard gaan met de kaarten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:50 schreef 16meter het volgende:
Sethje is die locatie van Twisted een beetje wat qua grootte, geluid etc..?
http://harder.fear.fm/donatequote:Fear.FM stopt door financiële problemen
Het is nog nét niet zover, maar schrik niet als je deze titel over een tijdje op harddanceblogs tegenkomt. Het gaat slecht met Fear.FM. Heel slecht. De sponsorgelden, reclameopbrengsten en dunne portemonnees van de Fear.FM vrijwilligers, zijn bij lange na niet meer genoeg om Fear.FM in de lucht te houden en nu hebben we jullie hulp nodig.
Het is echt niet zo dat we eventjes geld nodig hebben om een leuke actie op te zetten of iets dergelijks, of om de kas een beetje aan te vullen. Alles of niks, doorgaan of stoppen, Fear.FM of geen Fear.FM. Gelukkig schijnt er een klein straaltje zon door de dikke wolk die faillissement heet. Wij hebben de afgelopen jaren namelijk ook gemerkt dat jullie de trouwste luisteraars zijn die we maar kunnen wensen. Na al die uren, dagen, jaren fantastische muziek die we jullie hebben geboden, hopen we nu dus een beroep op jullie te doen. Om er niet omheen te draaien, de enige manier om er bovenop te komen is geld. We hopen op jullie steun…
Gezien we de kosten gewoon niet meer op kunnen brengen, hebben we een datum geprikt waarop we een bepaald geld bedrag verzameld moeten hebben. Is het op dat moment er niet, dan is het heel simpel. Het is dan over en uit met Fear.FM! Geen radio meer, geen dj sets. Het is dan afgelopen met het grootste harddance station van de wereld!
Luister er toch nooit naar dus boeit me weinig, enige jammere is dat er geen djsets meer komen maar tegenwoordig wordt er zoveel vrij gegeven dat je toch nooit alles meer kan luisteren.quote:
Volgens mij wacht iedereen er nog steeds op inclusief mijzelfquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:11 schreef PartyAnimal87 het volgende:
* PartyAnimal87 Plaatst een tvp en wacht gezellig mee op de langverwachte uitleg![]()
Ja seth ik moet jullie echt dikke props geven voor de line up, die is echt meesterlijk. T is dat t n end weg is anders was ik zeker even langsgekomen, nu acht ik de kans zeer klein.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:28 schreef Sethje het volgende:
[..]
en de prijs kwaliteit verhouding van de line-up is ook netjes dacht ik zo
Die van het jaar ervoor was nog veel vetterquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:13 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja seth ik moet jullie echt dikke props geven voor de line up, die is echt meesterlijk. T is dat t n end weg is anders was ik zeker even langsgekomen, nu acht ik de kans zeer klein.
Is t btw tzelfde anthem als vorig jaar of komt er een nieuw? Was n lekker nummertje namelijk vorig jaar
Idd. En daarbij dat het toch meestal dezelfde setjes waren die je hoorde. Weinig verassingenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:05 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Luister er toch nooit naar dus boeit me weinig, enige jammere is dat er geen djsets meer komen maar tegenwoordig wordt er zoveel vrij gegeven dat je toch nooit alles meer kan luisteren.
Ik moet zeggen dat ik de beide anthems allebei echt supervet vond, eerste wat melodieuzer, de tweede wat harder.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:13 schreef T_Killer het volgende:
Is t btw tzelfde anthem als vorig jaar of komt er een nieuw? Was n lekker nummertje namelijk vorig jaar
Erg jammer van Fear FM, maar zoals meerderen al gezegd hebben in dit topic. Je word tegenwoordig overspoeld met livesets, en mixjes. FearFM gaat hard ten onder, net als traditionele media dat binnenkort gaan beleven. De hedendaagse cultuur heeft zijn pijpen gericht op On demand diensten, en wil gewoon films/muziek/etc hebben op het moment dat hun het willen. En gaan niet meer voor een radio/tv zitten.quote:
Lekker om het weekend mee in te gaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:06 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
En om deze post nog maar eens meer invulling te geven: een klassiekertje uit de 'oude' doos.
Josh & Wesz - I Got you
FUCK yeahquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
*wacht je op Eldani komt die oude Bartmans toch eens voorbij met leuk nieuws*
Frontliner - The First Cut/Greenhouse (Scantraxx/SCAN046)
Release date: 12th of October 2009
A1. Frontliner - The First Cut
B1. Frontliner - Greenhouse
en als jullie gaan discussieren wel graag een beetje op niveau, dus niet wellus nietus etc..
kenne jullie deze nog ....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand die weet welk hardstyle orgineel nummer dat ook alweer is?
quote:psykopunkz Ow yeah we did the finishing touch on AFTER MF and PREVIEW ! READY TO MASTER THIS SHIT ! HOPPAA !
Eensch, en Twisted ziet er nice uit.quote:
welke was dat dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:24 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Die van het jaar ervoor was nog veel vetter
best wel heel veel zin hier in het Oostenquote:
die hoorde ik dus bij de 90's Requestquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:14 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
kenne jullie deze nog ....
* en lief spelen hč
After MF was heerlijk op Q-Baasquote:
oke oke, ik geef het toe... je hebt wel humorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:07 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hele setje van PP was waardeloos op Q-base
Jup en deze was van het jaar ervoor :quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:00 schreef T_Killer het volgende:
welke was dat dan?
Dees was toch van afgelopen jaar of loop ik weer n jaar achter?
Zo, ik ben er ook weer eens, de popcorn zal wel op zijn denk ik nuquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:07 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Je wil hier mee dus zeggen dat je album van Showtek waarschijnlijk meer gaat waarderen dan die van D&S?
Twisted Visionquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:24 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Die van het jaar ervoor was nog veel vetter
zoals Seth een tijdje terug al zei, een beetje fusion of sound achtig, dus wat dat betreft heeft het er wel iets van weg.. hoewel de rest veel melodieuzer is,quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:53 schreef nattermann het volgende:
Shiverz vind ik nogal lijken op het werk wat zany levert trouwens
of ben ik nu te voorbarig
zal wel deepack @ mysteryland zijn. Die set heb ik destijds echt scheel gedraaid vanwege I got you, skizo en here comes the rmx.. Oef wat lijkt dat alweer lang geledenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:48 schreef Dalton_ het volgende:
oh en verder, die post van I Got You, kent iemand die RIP daarvan nog waarin een MC (ik meen Ruffian) wederom veel schreeuwt, daarin vond ik de mc bijna toegevoegde waarde hebben!
Ik vind we speak music ook best lekker. Zou leuk zijn als ze weer platen gaan maken van early soundz kwaliteitquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:52 schreef ElDani het volgende:
Showtek heeft daarentegen 2 plaatjes uitgebracht van dat album die zeker leuk in elkaar steken! We Speak Music had ik meteen een gevoel bij dat ik die wel wou hebben,
Dat was ik, dank uquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:48 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
weet niet wie er vroeg om vanuit tilburg bij twisted te komen, maar voor zover ik weet rijd er tussen tilburg en udenhout gewoon een bus, en een taxi terug naar tilburg met een paar man zal ook niet gek veel kosten, dus daar voor hoef je het niet te laten!
quote:Off to Amsterdam and then with "le TGV" to Paris! Trip & Teuf here we come!!
about 3 hours ago from TweetDeck
quote:Missed the last TGV to Paris.. Traffic jam from home till Amsterdam.. Now at Schiphol to take a flight. *oops*
25 minutes ago from TweetDeck
De rip die ik luisterde voordat hij echt uitkwam was van Luna op Defqon.. en dan hoorde je idd rufian en die zei iets van Luna and his magic brush,brush ,brush...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:48 schreef Dalton_ het volgende:
oh en verder, die post van I Got You, kent iemand die RIP daarvan nog waarin een MC (ik meen Ruffian) wederom veel schreeuwt, daarin vond ik de mc bijna toegevoegde waarde hebben!
Leon, de man die alles twitters in de gaten houdtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:02 schreef LeonH het volgende:
Hoe zuur is dat op de Alpha Twins twitter:
[..]
[..]
En mijquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vanavond lekker los in de Matrixx onder het gezelschap van 3 dames![]()
Ik ookquote:
x2quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:06 schreef NLS04 het volgende:
Voorderest baal ik gewoon nu al dat ik volgende week niet in de hmh sta nu xxlerator vnaaf niet doorgaat
Goed nieuws voor de thuisblijvers.. Alles word wel vanaf 22.30 uitgezonden!quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:14 schreef ReMcOrE het volgende:
heeft iemand het nog opgenomen (eventueel met beeld)?
quote:
die bedoelde ik inderdaad;)quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
De rip die ik luisterde voordat hij echt uitkwam was van Luna op Defqon.. en dan hoorde je idd rufian en die zei iets van Luna and his magic brush,brush ,brush...
Miss is het die?
quote:'Hardstyle Tempel' Matrixx wil jullie partypeople enorm bedanken voor een fantastische eerste "nieuwe" editie van XXlerator afgelopen zaterdagnacht!
Het dak is er vanaf gevlogen en dit was mede dankzij jullie fantastisch publiek en uiteraard alle DJ's.
Na drie maanden van grondig verbouwen, hadden we vanavond helaas te maken met een stroomstoring waardoor toiletten overstroomden en het een tijd erg warm was in de club. Helaas!! Iets wat we natuurlijk zo enorm graag hadden willen voorkomen, we wisten dat het druk ging worden,we waren optimaal voorbereid om jullie allemaal een warm welkom te geven....dat warme welkom is dan wel gelukt,alleen net iets te warm;-)
Lieve partypeeps, de stroomstoring is gelukkig opgelost halverwege de avond en vanaf nu dan ook voor altijd.
We hopen dat jullie ondanks dit toch van de avond hebben genoten en we zien jullie uiteraard graag allemaal zaterdag 7 november bij de volgende XXlerator!
Dan gaan we wederom een avond vol show brengen natuurlijk en nemen Noisecontrollers (live), The Prophet, Panic vs Neophyte, Chain Reaction, Dailucia en Devon K. plaats achter de decks om wederom een avond goed gas te geven!
Iddquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben helemaal los gegaan op Bass modulators - NRGizer. heerlijke plaat om een keer in het echie te horen![]()
Waarom moet je mij daar nou weer aan herinneren, ik was het gelukkig alweer vergeten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ow heb die kut showtek platen gister te vaak gehoord.....bah
Mr Curiousquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:34 schreef Da_Ripper het volgende:
Top verslagjes B's ... wassup met de rokersruimte trouwens. Is daar ook iets aan veranderd en kun je ook nog steeds naar buiten toe?
sowieso vind ik het werk van die toneshifterz tot nu toe vrij mager.. Dan heeft Scantraxx een betere keus gemaakt met bioweaponquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:35 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Preview: Toneshifterz vs Noisecontrollers - Jaydee
http://www.myspace.com/toneshifterz
Word hier nou niet bepaald warm van, standaard plaatje
(edit: sorry zie nu pas dat ElDani hem al gepost had)
x2quote:Op zondag 4 oktober 2009 18:51 schreef NLS04 het volgende:
[..]
sowieso vind ik het werk van die toneshifterz tot nu toe vrij mager.. Dan heeft Scantraxx een betere keus gemaakt met bioweapon
Sahara vind ik juist heel behoorlijk lekker klinken!quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:48 schreef 16meter het volgende:
toneshifterz vind ik echt 3x niks, vooral sahara klinkt echt té goedkoop...
ouwe smokey the bandit.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:34 schreef Da_Ripper het volgende:
Top verslagjes B's ... wassup met de rokersruimte trouwens. Is daar ook iets aan veranderd en kun je ook nog steeds naar buiten toe?
Aldus professor K. oepert in de hardstylekundequote:Op maandag 5 oktober 2009 10:05 schreef Koepert het volgende:
'T is wat 'gemakkelijk', wel leuk, maar niet uitdagend/intrigerend.. Het prikkelt niet
Bah, irriteer me ook mateloos aan die onzin comments die de hele tijd onderaan het scherm staan. Als je dan echt zo cool bent, hoef je er toch niet zo mee te koop te lopen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:33 schreef ElDani het volgende:
En dan een Showtek aftermovie.. Wel jammer van de middelvingertjes naar de politie.. Is weer zo niet nodig.
Bekijk deze YouTube-video
Erggg jammer van dat optreden. Lijkt nu net 16 jarige pubertjes die een beetje stoer doen tegen de autoriteiten... Ben ik ook de enige die vind (en zich eraan stoort) dat er onderin het scherm weer heerlijke ST-propaganda bezig is..quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:33 schreef ElDani het volgende:
En dan een Showtek aftermovie.. Wel jammer van de middelvingertjes naar de politie.. Is weer zo niet nodig.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:33 schreef ElDani het volgende:
* mstx mompelt iets over AVIO en hun "middelvinger opsteken naar de regering"quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:40 schreef CrustyClown het volgende:
Erggg jammer van dat optreden. Lijkt nu net 16 jarige pubertjes die een beetje stoer doen tegen de autoriteiten...
dat vind ik ook. Ben oprecht benieuwd naar het album want de producties worden weer wat beter lijkt het. Alleen jammer van die vocalen, het wannabee popster imago en bijbehorende concertpubliek.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:00 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Bah, irriteer me ook mateloos aan die onzin comments die de hele tijd onderaan het scherm staan. Als je dan echt zo cool bent, hoef je er toch niet zo mee te koop te lopen?
De muziek begint langzaam aan weer ergens naar te klinken maar die persoonlijkheden staan me steeds meer tegen.
En het is pas maandag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |