Je wil hier mee dus zeggen dat je album van Showtek waarschijnlijk meer gaat waarderen dan die van D&S?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:24 schreef ElDani het volgende:
[..]
We Speak Music is een prima plaatje hoor. Album is tot nu toe ook wel redelijk, beter dan dat gedrocht van Brennan Heart en DBSTF..
Ik had Dani altijd al laag zitten maar dit gaat de druppel wordenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:07 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Je wil hier mee dus zeggen dat je album van Showtek waarschijnlijk meer gaat waarderen dan die van D&S?
Ik hoorde het ook al aan het eind van het Alpha Twins filmpje. Van wie is dat deuntje? Als op het einde zeg maar het Scantraxx logo in het filmpje komt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:09 schreef em-dee-em-aa het volgende:
* em-dee-em-aa doet zijn naam eer aan en neemt ook wat te snoepen mee...*
DBSTF @ Q-Base:
The Prophet - morphedquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:35 schreef LeonH het volgende:
Van wie is dat deuntje? Als op het einde zeg maar het Scantraxx logo in het filmpje komt.
Thanks, nu ik de rest luister van die plaat weet ik waarom ik altijd Recession draaiquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
The Prophet - morphed
En ik ga niet op de bank zitten.. want ik heb wel betere dingen te doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |