+quote:Op woensdag 30 september 2009 17:04 schreef poiuytr het volgende:
Showtekeens!
Geluidcontrollers die Showtek platen draaienals het geen Early Soundz is, dan eens...
Duroeens, behalve de platen van vroegâh
Brennan Hearteens!
nicequote:Op woensdag 30 september 2009 17:41 schreef CrustyClown het volgende:
http://www.flickr.com/photos/23353282@N05/3968485973/ plaatje van onze best kerel himself die aan het mixen is
We Speak Music is een prima plaatje hoorquote:
owja, daar heb ik laatst in de auto stiekem van genotenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hardstyle Revolution (showtek remix) is ook goed te verorberen
Niks mis met het album van DBSTF.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:24 schreef ElDani het volgende:
[..]
We Speak Music is een prima plaatje hoor. Album is tot nu toe ook wel redelijk, beter dan dat gedrocht van Brennan Heart en DBSTF..
Ik ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
owja, daar heb ik laatst in de auto stiekem van genoten
Voor het remixen heb je deze bestandjes gekregen:quote:‘Push Play!’ ‘Fruity Loops Studio Remix contest’
Quote:
I’m really supporting the new generation. Sometimes it’s too bad to see that a lot of young ‘producers’ are focusing too much on the internet and writing on forums.
Some of them seem to have lost focus. Making music isn’t about being “blogger #1”. With ‘Push Play!’ I was inspired by this internet and forum phenomenon.
Maybe not the best way to make friends, but I felt the need to express my opinion on the matter. The new generation needs to re-focus on the music itself again, because the scene needs it.
Because many people don’t understand the lyrics in the first place, Brennan Heart decided to start this rmx contest to clear things up! The song is not about those that use FL Studio and is not about those that use samples. It's about the people that spend little time making music, using lots of prefabricated material and spend much time on the internet bitching about other producers on forums. To all those FLS users who have wrongly been offended, here is your chance to make that bomb-track and even get a release on Brennan Heart's label M!D!FY RECORDS!
With this Rmx contest, only for Fruity Loops users, Brennan Heart wants to support all new producers!!
The best rmx will be released on the last Musical Impressions Album Sampler. Traxx to rmx: Faith In Your Dj/Memento/Revival X. Download here the outtakes. Competition closes at 30-11-2009.
Heb het gelezen ja... Wat een bullshit dat je alleen met Fruity Loops mag producerenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:04 schreef CrustyClown het volgende:
Ohwww Leon......
http://www.midify.com/
‘Push Play!’ ‘Fruity Loops Studio Remix contest’
[..]
Voor het remixen heb je deze bestandjes gekregen:
http://bit.ly/bhrmxcontest
volgens mij wel, ik hoorde hem in een livesetjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Die staat op de Decibel CD toch?
![]()
iemand die weet welk hardstyle nummer dat ook alweer is?quote:Question why is it that every time I walking down the street
Somebody wants to stop me
Just to give me a flier.
Come on man !!
Funk dat !!
Ik haat deze vragen, want ik kan @#$%^&* niet op de naam komenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij wel, ik hoorde hem in een livesetje
ik hoorde net een nummer op 3FM, met een tekst die ook in een hardstyle nummer zit:
[..]
iemand die weet welk hardstyle nummer dat ook alweer is?
Tuneboy - Money Talks, Bullshit Walksquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik hoorde net een nummer op 3FM, met een tekst die ook in een hardstyle nummer zit:
[..]
Tuneboy - Money talks Bullshit walksquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik haat deze vragen, want ik kan @#$%^&* niet op de naam komen![]()
En ik ken de hele tekst uit mijn hoofd....damn..
-edit-
Tuneboy - Money Talks Bullshit walks
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:26 schreef mstx het volgende:
[..]
Tuneboy - Money Talks, Bullshit Walks
allen hartelijk dank voor jullie bijdragquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Tuneboy - Money talks Bullshit walks
en daar is ook een lekker zaagtox remix van
Dat was mij idd ook al opgevallen, maar goed. Ik neem aan dat andere productieprogramma's ook wel mogen. Ik denk dat, vanwege de manier waarop de tekst geschreven is, dat hij meer de 'noobs' eens aan het werk wil zetten om een fatsoenlijke plaat te produceren. Dan de mensen die al een ander programma onder de knie hebben. Als je reeel bent bent heeft FFL natuurlijk wel het grootste aandeel fans onder o.a de beginners. Niet iedereen zal beginnen met Logicquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:12 schreef LeonH het volgende:
[..]
Heb het gelezen ja... Wat een bullshit dat je alleen met Fruity Loops mag produceren![]()
Ga 'm er wel eens een mailtje over sturen waarom dat dat zo is... Beetje tegenstrijdig naar de mensen die niet zo'n standaard programma gebruiken wat je op iedere hoek van het internet "gratis" kan downloaden...
Op het tipje van mijn tong. Tis een TBY productie volgens mij...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
Nee idd. Sommige beginnen met Abletonquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:29 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat was mij idd ook al opgevallen, maar goed. Ik neem aan dat andere productieprogramma's ook wel mogen. Ik denk dat, vanwege de manier waarop de tekst geschreven is, dat hij meer de 'noobs' eens aan het werk wil zetten om een fatsoenlijke plaat te produceren. Dan de mensen die al een ander programma onder de knie hebben. Als je reeel bent bent heeft FFL natuurlijk wel het grootste aandeel fans onder o.a de beginners. Niet iedereen zal beginnen met Logic
Trouwens is het jou ook al opgevallen dat de rar gewoon de helft van zijn grootte had kunnen zijn. In de rar zitten 3 directories, die hij apart ook nog als rar heeft toegevoegd.
*Hij zal wel datalimiet over hebben
[..]
wtfquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:56 schreef JortK het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)scotheek_Zino__.html
so vannè!!quote:
zal wel iets binnen het criminele circuit zijn denk ik...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:56 schreef JortK het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)scotheek_Zino__.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |