Kan ik het alleen maar mee eens zijn. Jammer dat ze dan weer zo "groots" doen.. Het wordt wel degelijk gewaardeerd als je niet zo omhoog valtquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:11 schreef NLS04 het volgende:
[..]
dat vind ik ook. Ben oprecht benieuwd naar het album want de producties worden weer wat beter lijkt het. Alleen jammer van die vocalen, het wannabee popster imago en bijbehorende concertpubliek.
Als ik ooit een bekend artiest wordt laat ik jouw al mn engelse teksten schrijvenquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Moiiii, en dat Engels ooktenenkrommend slecht. In zowat iedere comment is wel wat te vinden ... m'n rode pen jeukt ...fuck pedagogiek
![]()
For 'the world's favorite hard dance'-act hebben ze een grammar van het niveau lik-me-vestje
zal ik dan je Nederlandse doen ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:25 schreef NLS04 het volgende:
Als ik ooit een bekend artiest wordt laat ik jouw al mn Engelse teksten schrijven
Wie laat je de Nederlandse teksten schrijven?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:25 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Als ik ooit een bekend artiest wordt laat ik jouw al mn engelse teksten schrijven
Klopt helemaal, gelukkig hebben wij daar niet al te veel last van aangezien ze zich nu succesvol op het buitenland richtenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:06 schreef 16meter het volgende:
marketingtechnisch zijn ze wel sterker dan ooit
Hitler had het marketingtechnisch ook goed voor mekaar, iedereen kent hem!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:06 schreef 16meter het volgende:
marketingtechnisch zijn ze wel sterker dan ooit
Micheal Jackson vond hem zelfs een geweldige `public speaker'quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Hitler had het marketingtechnisch ook goed voor mekaar, iedereen kent hem!
Ik hoorde de MC bij Tiesto op het Museumplein met Koninginnedag het ook roepen..quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hoorde in de matrixx ook een paar harries roepen "here we fuckin' go" . Mijn handjes begonnen te kriebelen
Ik heb hem geluisterd, op sich gewoon een prima set. Tempo ligt wel laag, maar verder vind ik het een prima luistersetje. Ik heb een abbonnementje genomen, dan kan ik de laatste altijd checken.. Als het niets is gooi ik hem er gewoon weer af..quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:59 schreef LeonH het volgende:
Uitzonderingen daargelaten maar verder ziet die podcast van hun van september er wel heel aardig uit
Inderdaad, die was ik ook al aan het zoeken maar zag al op zijn site dat er nog steeds problemen zijn met het aanmelden. Bij ons ging dat toen best redelijk vlug.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:07 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik heb hem geluisterd, op sich gewoon een prima set. Tempo ligt wel laag, maar verder vind ik het een prima luistersetje. Ik heb een abbonnementje genomen, dan kan ik de laatste altijd checken.. Als het niets is gooi ik hem er gewoon weer af..
Ik hoop dat Isaac gauw bij iTunes opgenomen mag worden via de store! Dan heb ik die ook sowieso als podcast.
I think that that is a bit short through the curvequote:Op maandag 5 oktober 2009 18:45 schreef Da_Ripper het volgende:
For 'the world's favorite hard dance'-act hebben ze een grammar van het niveau lik-me-vestje
respect voor die marketingquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Hitler had het marketingtechnisch ook goed voor mekaar, iedereen kent hem!
Ik heb even gewacht tot woensdag: Showtekquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:01 schreef LeonH het volgende:
[ afbeelding ]
Like real popstars![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
World's favorite hard dance act![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Most popular kid on the block![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet echt kotsen van dit soort dingen....
Dat waren wij waaschijnlijkquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hoorde in de matrixx ook een paar harries roepen "here we fuckin' go" . Mijn handjes begonnen te kriebelen
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:41 schreef T_Killer het volgende:
[..]
I think that that is a bit short through the curve
QFTquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb even gewacht tot woensdag: Showtek
quote:
maar je hield het niet vol?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb even gewacht tot woensdag: Showtek
quote:djcoone Crowdreaction on every track! We love u @DBSTF We love you to guys, from the VIP desk ; ) Give me a call this week for our colab ok? about 11 hours ago
quote:dj luna: in the studio
quote:The pitcher Today we finished another track, it still needs a name. It has kind of a reversed bass.
quote:scopedj had my fun in the studio tonght, made some progression on a new track, gonna be great:) now to chill and sleep in a while. G'night tweetz!
quote:djalusion @DJLuna1 bring some fresh stuff from the studio for thursday
quote:DB & STF: Working on some nice projects nd really busy doing the live act for thrillogy together with the deepack boyz. Everything is going somewhere!
Liever meer kwantiteit dan kwaliteit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:28 schreef ElDani het volgende:
Ja, Toneshifterz en Bioweapon hebben niet veel te doen ofzo? Er komen zo ziekelijk veel tracks van die gasten, is niet eens leuk meer.. Willen ze de markt lekker verzadigen ofzo?
edit - bartman, ik heb je overzichtje gestolen. Bij deze gemeld haha.
Die wordt er ook achteraan gemixt, dus dat kan ook daardoor komen..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:06 schreef LeonH het volgende:
[..]
Liever meer kwantiteit dan kwaliteit.
Die bass bij Bioweapon lijkt wel een jump-beat...
En dat begin van de melodie van Euphoria (dus die eerste belletjes/toontjes) van Toneshifterz/s lijkt wel erg veel op Tonight van HHZ,WS en NC
edit - Weet iemand wanneer ik Organ Donors - Blackout (Zany's Under The Knife Remix) legaal kan kopen? Want op Trackitdown.net mag ik hem niet downloaden..quote:We varen op het moment van praten tussen Stockholm en Riga op een cruiseschip tijdens de Mondaybar Cruise. Ook in Zweden zit blijkbaar een fanatieke schare hardstylers.
Frontliner: “Overal op de gangen aan boord is het één groot hardstylefeest.”
B-Front: “Ik was sowieso nog nooit op een cruiseschip geweest. Het is heel vet en de sfeer is super vriendelijk. Ik vond landen als Polen en UK ook heel vet.”
Frontliner: “Er zijn veel leuke landen en UK is inderdaad heel vet, net als Hongarije. Denemarken doet het trouwens ook heel goed.”
B-Front: “Het kan in Nederland ook flink los gaan, maar het buitenland slaat alles. In Nederland willen mensen zoveel mogelijk nieuwe platen horen tijdens een feest. We zitten dag en nacht in de studio, hebben het druk met draaien en de zaken eromheen. Het is echt geen lang leven de lol de hele tijd. Het is ook in de studio hard werken en het maken van een track kost veel tijd en passie. Soms ben je creatief geblokkeerd en komt er niets uit de vingers.”
Frontliner: “We werken inderdaad vaak zes dagen per week. De laatste week van mei had ik vijf optredens – waaronder in Ierland, Engeland en Duitsland - en dan blijft er weinig vrije tijd over. Dan kom je kapot huis en moet je maar afwachten hoe productief je op maandag bent. In het buitenland maakt het niet zoveel uit als er minder nieuw materiaal wordt gedraaid.
B-Front: “In Nederland is hardstyle misschien wel de grootste dancestroming, maar in het buitenland verspreidt de sound zich als een olievlek.
Frontliner: “In Nederland kan het publiek iedere week dezelfde DJ’s aan het werk zien. In het buitenland is dat niet het geval, waardoor het publiek vaak heel enthousiast reageert.”
Oh, goodie nu gaan ze het samen doenquote:Bioweapon twitter
Citaat:
Bioweapon vs Toneshifterz - Future of Noize, clip coming soon!
Linkje erbij was: http://bit.ly/9H8onquote:Scantraxxnl Busy with the 'Push Play!' remix contest? Show here your first results and discuss it with other producers
Wat betreft de 2e. Ik ben benieuwd voor wie ze nu weer wat gedaan hebben...quote:showtekmusic Finished THE rmx for one of worlds biggest Dj/producer :-)
TBY?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:28 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Wat betreft de 2e. Ik ben benieuwd voor wie ze nu weer wat gedaan hebben...
Miss wel tiesto of Paul van Dijkquote:
Nee het gaat echt om die begintonen van Euphoria. Tonight wordt bij die van Bioweapon ingemixt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:12 schreef ElDani het volgende:
[..]
Die wordt er ook achteraan gemixt, dus dat kan ook daardoor komen..
Kwam misschien niet duidelijk over maar was idd een beetje cynisch/sarcastisch bedoeld. Het gaat tegenwoordig immers alleen nog maar om zo vlug en veel mogelijk produceren. Dus kwantiteit voor kwaliteit.quote:En je bedoelt zeker kwaliteit over kwantiteit.. En terecht hoor! Dat heb ik de laatste tijd sowieso al.. Ik hoor liever 10 goeie platen dan 100 middelmatige, maar als het Nederlandse publiek alleen maar het nieuwste van het nieuwste wil horen..
ScuL spoort niet helemaal, die vent ziet overal complottheorieen inquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik heb pas op GHF ook nog een stuk zitten lezen voer dat veel dj's liever weer terug willen naar de stijl van een paar jaar geleden (specifiek ging het in dat topic over zatox) maar dat dit vanwege comemrciele belangen gewoon not done is (ik geloof zelfs dat het vanuit het label werd verboden)
Bron: http://www.globalhardstyle.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=44041&start=270
pagina 19-20
Ik denk dat dit een misvatting is, ik denk dat de vaste feestbezoekers, de liefhebbers, het juist op prijs stellen als er oudere tracks gedraaid worden. Ze moeten niet naar de massa kijken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:52 schreef CrustyClown het volgende:
Meerdere artiesten hebben natuurlijk al vaker aangehaald dat het Nederlandse publiek, liever alleen het nieuwste van het nieuwste hoort!
precies, die oude kneiters knallen nog altijdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:53 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een misvatting is, ik denk dat de vaste feestbezoekers, de liefhebbers, het juist op prijs stellen als er oudere tracks gedraaid worden. Ze moeten niet naar de massa kijken.
Ik geloof niet dat de mensen wegblijven als er per uur 3 oude klappers gedraaid gaan worden....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:02 schreef Shevie het volgende:
Naar de massa kijken lijkt me vrij essentieel om geld te verdienen waar het in principe allemaal om draait... Hoe kut dat ook voor de echte liefhebber ook is.
Artiesten moeten zeker niet naar de massa kijken, maar ze moeten gewoon hun eigen ding blijven doen. Doen wat je zelf leuk vind. Ik vind dat als je als DJ niet je eigen stijl kan draaien, maar iets wat opgelegd word beter een andere baan kunt zoeken... Maar goed, je zegt dat er een misvatting is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:53 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een misvatting is, ik denk dat de vaste feestbezoekers, de liefhebbers, het juist op prijs stellen als er oudere tracks gedraaid worden. Ze moeten niet naar de massa kijken.
quote:In Nederland willen mensen zoveel mogelijk nieuwe platen horen tijdens een feest. We zitten dag en nacht in de studio, hebben het druk met draaien en de zaken eromheen. Het is echt geen lang leven de lol de hele tijd. Het is ook in de studio hard werken en het maken van een track kost veel tijd en passie. Soms ben je creatief geblokkeerd en komt er niets uit de vingers.”
Blijkbaar vinden sommige artiesten toch dat er in NL toch meer drang is naar nieuwere platen dan in het buitenland, waar ze allang blij zijn een DJ van 'niveau' te mogen zien. Althans, dat is wat ik mee krijg uit deze twee uitspraken. (En overigens wel vaker gehoord en/of gelezen heb in interviews.) Ik zeg ook niets over het feit dat er af en toe geen oud plaatje gedraaid mag worden.quote:We werken inderdaad vaak zes dagen per week. De laatste week van mei had ik vijf optredens – waaronder in Ierland, Engeland en Duitsland - en dan blijft er weinig vrije tijd over. Dan kom je kapot huis en moet je maar afwachten hoe productief je op maandag bent. In het buitenland maakt het niet zoveel uit als er minder nieuw materiaal wordt gedraaid.
*Verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:02 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat de mensen wegblijven als er per uur 3 oude klappers gedraaid gaan worden....
Wat probeer je nou te zeggen? Nu draaien ze 13 nieuwe nummers in een uur, iedere set dezelfde. Als ze 4 oudere tracks zouden draaien, zouden setjes al veel aantrekkelijker en minder voorspelbaar en dus leuker worden. Het is gewoon een kwestie van doen, ik geloof niet dat het publiek gaat zeuren als er maar 9 ipv 14 nieuwe tracks gedraaid worden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:05 schreef Shevie het volgende:
Seth:
Dat niet, maar als DJ blijf je jezelf vernieuwen, en er zijn ook een hoop mensen die na 4x dezelfde nummers roepen: Alweer dezelfde nummers, waar moet het heen met de hardstyle van tegenwoordig?!
Kijk naar HHZ, zijn grootste kritiekpuntje is dat die vaak hetzelfde draait. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben ook meer van de kwalitatief goed nummers, maar begrijp waarom DJ's en platenmaatschappijen tegenwoordig voor de kwantiteit gaan. Vraag me alleen af of dat niet een beetje een korte-termijn visie is...
Uiteindelijk zul je altijd wel een paar plaatjes van jezelf een tijdje draaien, maar de tijd is wel gekomen voor wat afwisseling..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:05 schreef Shevie het volgende:
Seth:
Dat niet, maar als DJ blijf je jezelf vernieuwen, en er zijn ook een hoop mensen die na 4x dezelfde nummers roepen: Alweer dezelfde nummers, waar moet het heen met de hardstyle van tegenwoordig?!
Kijk naar HHZ, zijn grootste kritiekpuntje is dat die vaak hetzelfde draait. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben ook meer van de kwalitatief goed nummers, maar begrijp waarom DJ's en platenmaatschappijen tegenwoordig voor de kwantiteit gaan. Vraag me alleen af of dat niet een beetje een korte-termijn visie is...
Dat de grote massa al die ouwe meuk niet kent, dat niet kan waarderen, en het liefst de toegankelijke crap van HHZ (om maar een voorbeeld te noemen) die ze kennen willen horen. Hardstyle is nu behoorlijk populair, de oude nummers kennen een hoop mensen niet, en vinden ze niet leuk om op feesten te horen. Dat ze van drie nummers in een set niet wegblijven snapt m'n kont ook. Dit doen de DJ's echter niet. DJ's willen zelf denk ook progressie maken en hun sets met nieuwe nummers maken, kijken hoe het publiek hierop reageert etc.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:09 schreef Sethje het volgende:
[..]
Wat probeer je nou te zeggen? Nu draaien ze 13 nieuwe nummers in een uur, iedere set dezelfde. Als ze 4 oudere tracks zouden draaien, zouden setjes al veel aantrekkelijker en minder voorspelbaar en dus leuker worden. Het is gewoon een kwestie van doen, ik geloof niet dat het publiek gaat zeuren als er maar 9 ipv 14 nieuwe tracks gedraaid worden.
Klopt, Deepack levert hele goeie setjes af. Misschien dat hij het wel aandurft en de rest niet. De nummers die je opnoemt ben ik ook niet vies van, maar op het moment zijn bij het grote publiek nummers als A Kay A etc. populair, dus op zo'n feest slaat zo'n nummer erin als een bom. Logisch dan dat ze dat draaien, hoe jammer het ook is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:12 schreef ElDani het volgende:
[..]
Uiteindelijk zul je altijd wel een paar plaatjes van jezelf een tijdje draaien, maar de tijd is wel gekomen voor wat afwisseling..
Frontliner, Noisecontrollers, Zany, Headhunterz, Brennan Heart, Technoboy + aliasses en vast nog wel meer draaien 90% eigen werk, zo zonde!
Waarom niet gewoon WEL je eigen stijltje en sound houden, maar ook eens buiten die eigen hits treden? Kijk naar Deepack! Duidelijk een eigen stijl, niet te veel eigen, maar wel supersetjes!
Buiten dat om hoor ik ook met liefde een lekkere plaat uit het verleden, mij hoor je totaal niet klagen als Thugs (of remix ervan), Pure, Midnight, Rock Civilisation, Her Voice super bass mix of platen in dat kaliber weer eens naar voren geschoven worden. Hopelijk gaat dat een trend worden in plaats van die eindeloze stroom nieuwe producties.
Liever wat ouds dan voor de 4e keer dezelfde plaat.. Wat nu met regelmaat gebeurde met oa Tonight, Attack Again en A Kay A.
Ik kan me dit juist heel goed voorstellen, de richting waarin hardstyle gaat wordt uitgestippeld door 2 instanties, Q-dance (die natuurlijk zo toegankelijk mogelijk willen zijn, want hoe toegankelijker, hoe meer publiek en Scantraxx die toch wel de meer toegankelijkere hardstyle maakt en op alle feesten altijd alom vertegenwoordigd is (dit betekent dus dat je veel invloed kan uitoefenen)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Geloof er niks van dat Zatox niet van de tracks houdt die hij nu produceert en liever terug wil naar de oude stijl
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
zodat ze stil kunnen staan en ze opnemen op film met hun crappy mobiele camera's, om dan later thuis te zeggen: "ja hoor je die ruis, dat is nou de nieuwe frontliner..."
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:17 schreef Shevie het volgende:
[..]
Klopt, Deepack levert hele goeie setjes af. Misschien dat hij zij het wel aandurft aandurven en de rest niet.
Theracords is ook een voorbeeld hiervanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:26 schreef ElDani het volgende:
Lijkt me juist wel vet om eens zo'n avond mee te maken en de andere kant te horen!
Vet ook dat Theracords.. Correct me if i'm wrong, maar dat is toch Heart van t ouwe Brennan & Heart ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:34 schreef ElDani het volgende:
Ik vind die nieuwe Theracords dingen wel heel erg vet!
Geck-O & nog iemand - Full Force (Force Mix), Stana - Leila en Thera - 1 year 4 years vind ik best wel te pruimen!
Zwaar aan te denken om die te kopen..
Dweazle. Vriend van me heeft die 2 Midrangers tracks van dat setje van 2Dangerous, zagen als een dolle.. Alleen die bass al! Bijna een hardcore bass ala Digital Punk & Profyler..
Albums:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:29 schreef ReWout het volgende:
Weet iemand een goed harstyle album van nu?
Kloptquote:Correct me if i'm wrong, maar dat is toch Heart van t ouwe Brennan & Heart ?
gooi de letters van heart maar eens door elkaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:54 schreef Koepert het volgende:
[..]
Vet ook dat Theracords.. Correct me if i'm wrong, maar dat is toch Heart van t ouwe Brennan & Heart ?
True. Vind die hele cd wel aardig! Alleen Music Made Addict begint onderhand een beetje saai te worden na 8937592 luisterbeurten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:49 schreef Sethje het volgende:
Je moet het niet zien als alles of niets, zoals ik al eerder zei, nu draaien ze 13 nieuwe nummers in een uur. Je kunt er toch ook gewoon voor kiezen om 4/5 oude nummers te draaien en nog maar 7/8 nieuwe.
Ik weet zeker dat je daar niemand over zult horen klagen en dat het qua bezoekers niets zal schelen.
Over nieuwe hardstyle gesproken. Wat is DBSTF - Supernova supergeniaal...wat een vette melodie, er zit zon drive inen als de melo dan voor de 2e keer komt met die gigantische laag
Agree on album, agree on A-lusionquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
gooi de letters van heart maar eens door elkaar
@ boy.. ik denk dat dat idd de reden is waarom we zo weinig zienterwijlik eigenlijk altijd van luna geniet, juist omdat hij ook oudere platen erop gooit..Dana is nooit mijn favoriet geweest (nog nooit een goede set van gehoord live) maar ze schijnt tegenwoordig best goed (als in gevarieerd) te draaien...
Een voorbeeld van een puike set met oud en nieuw door elkaar was trowuens A-lusion op Q-base.. draait die ouwe belhamel toch maar zo even Salamandra
Albums:
The overminds - The art of hardstyle -> ik dig die gasten wel.. niet voor het grote publiek maar je eigen ding doen en live ow zo vet
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:57 schreef LtNoX het volgende:
'snoeiharde hier-had-ik-nu-eens-zin-in' track maakt.
Dana draaide op Euphoria supervet! Ze doet een beetje van alles wat.. Plaatje Showtek, B-Kantjes van de hitjes (A Kay A, Taaac!), oude klappers (Motherfuck (Zany Remix)), iets minder oude klappers (Black 2008 anthem) en hier en daar een promo (Veritas Editquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
gooi de letters van heart maar eens door elkaar
@ boy.. ik denk dat dat idd de reden is waarom we zo weinig zienterwijlik eigenlijk altijd van luna geniet, juist omdat hij ook oudere platen erop gooit..Dana is nooit mijn favoriet geweest (nog nooit een goede set van gehoord live) maar ze schijnt tegenwoordig best goed (als in gevarieerd) te draaien...
Een voorbeeld van een puike set met oud en nieuw door elkaar was trowuens A-lusion op Q-base.. draait die ouwe belhamel toch maar zo even Salamandra
Negatief commentaar valt natuurlijk altijd sneller op dan een positief gebaar. Meerendeel van de mensen loopt ook constant te zeuren, zonder ernaast ook een compliment te geven. Een voorbeeld; meerendeel van de mensen vind showtek hier te commercieel en arrogant en de muziek niet de kwaliteit die het vroeger had. Het meerendeel vergeet ook wel dat ze de eerste waren die de stap durfde te zetten om alleen hun eigen muziek te draaien en een album uit te brengen en hun eigen weg te kiezen. Op hun eigen manier hebben ze een gigantische fanbase bij elkaar geraapt, hoewel sommige het hier niet helemaal mee eens zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik zit me gewoon soms op te vreten. Waar halen die gasten nou vandaan dat wij verwend zijn. Scheren ze nou echt elke hardstyleliefhebber over 1 kam?
Zou echt eens met Raoul of Dov willen praten en vragen waarom zij gewoon niet doen wat ze willen doen. Uit welk bronnen halen hun hun visie over ons vandaan? Waarom toegeven aan het handjevol mensen die constant lopen te jammeren om nieuwe tracks? Waarom niet, als je toch constant je eigen tracks draait om je label te promoten, de goeie oude klassieker die ze zelf 3 jaar terug gecreëerd hebben, desnoods in een klein nieuw jasje (Xpander).
Ik zou liever gewoon een avondje met raoul, dozer, michel pollen in de kroeg staan er een avondje over kletsen.quote:Zoveel vragen, ik denk dat ik eens Dozer weer eens ga benaderen en vragen of hij deze dingen eens aan Raoul kan doorgeven... klinkt stom, maar ik ben zóóó nieuwsgierig....
[..]leuk verwoord
Zou dat niet gewoon zijn omdat wij Nederlanders elke vrijdag en elke zaterdag naar een hardstyle feestje kunnen om daar onze helden te bekijken? Zeker als je een auto tot je beschikking hebt en een chauffeurquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik zit me gewoon soms op te vreten. Waar halen die gasten nou vandaan dat wij verwend zijn. Scheren ze nou echt elke hardstyleliefhebber over 1 kam?
Vraag ik me ook af... waar haalt hij die wijsheid vandaan en wie zijn die mensen waar hij het altijd over heeft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zou echt eens met Raoul of Dov willen praten en vragen waarom zij gewoon niet doen wat ze willen doen. Uit welk bronnen halen hun hun visie over ons vandaan? Waarom toegeven aan het handjevol mensen die constant lopen te jammeren om nieuwe tracks?
Vrijdag zijn Zany & B-Front Jury op een feestje waar ik heen ZOU gaan.. Maar ik heb alleen geen slaapplek meer, ik had er wel 1.. Nu kan ik daar dus niet heen..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:43 schreef CrustyClown het volgende:
Ik zou liever gewoon een avondje met raoul, dozer, michel pollen in de kroeg staan er een avondje over kletsen.Maar ik ben ook erg benieuwd naar hoe hun tegenover (naar onze) onze discussie staan/kijken..
Hier zakt mijn broek gewoon spontaan vanaf. Wel raar dat ze bijna alleen maar van Technoboy en Tuneboy jatten. Ik hoop dat ze er echt iets aan gaan doen, want dit is gewoon schaamteloos jatwerk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:07 schreef LeonH het volgende:
We weten dat die gasten van Scooter alles jatten, maar hier een mooi overzichtje:
Fusion Records twitterde hier over, dus ben eens benieuwd of de mensen uit de scene stappen gaan ondernemen...
Er wordt sowieso super veel gesampled in de dance wereld, de meeste weten veel dingen goed te verbergen, maar dit is gewoon bijna 1 op 1 kopiëren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |