Kan ik het alleen maar mee eens zijn. Jammer dat ze dan weer zo "groots" doen.. Het wordt wel degelijk gewaardeerd als je niet zo omhoog valtquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:11 schreef NLS04 het volgende:
[..]
dat vind ik ook. Ben oprecht benieuwd naar het album want de producties worden weer wat beter lijkt het. Alleen jammer van die vocalen, het wannabee popster imago en bijbehorende concertpubliek.
Als ik ooit een bekend artiest wordt laat ik jouw al mn engelse teksten schrijvenquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Moiiii, en dat Engels ooktenenkrommend slecht. In zowat iedere comment is wel wat te vinden ... m'n rode pen jeukt ...fuck pedagogiek
![]()
For 'the world's favorite hard dance'-act hebben ze een grammar van het niveau lik-me-vestje
zal ik dan je Nederlandse doen ?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:25 schreef NLS04 het volgende:
Als ik ooit een bekend artiest wordt laat ik jouw al mn Engelse teksten schrijven
Wie laat je de Nederlandse teksten schrijven?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:25 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Als ik ooit een bekend artiest wordt laat ik jouw al mn engelse teksten schrijven
Klopt helemaal, gelukkig hebben wij daar niet al te veel last van aangezien ze zich nu succesvol op het buitenland richtenquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:06 schreef 16meter het volgende:
marketingtechnisch zijn ze wel sterker dan ooit
Hitler had het marketingtechnisch ook goed voor mekaar, iedereen kent hem!quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:06 schreef 16meter het volgende:
marketingtechnisch zijn ze wel sterker dan ooit
Micheal Jackson vond hem zelfs een geweldige `public speaker'quote:Op maandag 5 oktober 2009 21:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Hitler had het marketingtechnisch ook goed voor mekaar, iedereen kent hem!
Ik hoorde de MC bij Tiesto op het Museumplein met Koninginnedag het ook roepen..quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hoorde in de matrixx ook een paar harries roepen "here we fuckin' go" . Mijn handjes begonnen te kriebelen
Ik heb hem geluisterd, op sich gewoon een prima set. Tempo ligt wel laag, maar verder vind ik het een prima luistersetje. Ik heb een abbonnementje genomen, dan kan ik de laatste altijd checken.. Als het niets is gooi ik hem er gewoon weer af..quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:59 schreef LeonH het volgende:
Uitzonderingen daargelaten maar verder ziet die podcast van hun van september er wel heel aardig uit
Inderdaad, die was ik ook al aan het zoeken maar zag al op zijn site dat er nog steeds problemen zijn met het aanmelden. Bij ons ging dat toen best redelijk vlug.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:07 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik heb hem geluisterd, op sich gewoon een prima set. Tempo ligt wel laag, maar verder vind ik het een prima luistersetje. Ik heb een abbonnementje genomen, dan kan ik de laatste altijd checken.. Als het niets is gooi ik hem er gewoon weer af..
Ik hoop dat Isaac gauw bij iTunes opgenomen mag worden via de store! Dan heb ik die ook sowieso als podcast.
I think that that is a bit short through the curvequote:Op maandag 5 oktober 2009 18:45 schreef Da_Ripper het volgende:
For 'the world's favorite hard dance'-act hebben ze een grammar van het niveau lik-me-vestje
respect voor die marketingquote:Op maandag 5 oktober 2009 21:33 schreef mstx het volgende:
[..]
Hitler had het marketingtechnisch ook goed voor mekaar, iedereen kent hem!
Ik heb even gewacht tot woensdag: Showtekquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:01 schreef LeonH het volgende:
[ afbeelding ]
Like real popstars![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
World's favorite hard dance act![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Most popular kid on the block![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet echt kotsen van dit soort dingen....
Dat waren wij waaschijnlijkquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hoorde in de matrixx ook een paar harries roepen "here we fuckin' go" . Mijn handjes begonnen te kriebelen
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:41 schreef T_Killer het volgende:
[..]
I think that that is a bit short through the curve
QFTquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb even gewacht tot woensdag: Showtek
quote:
maar je hield het niet vol?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb even gewacht tot woensdag: Showtek
quote:djcoone Crowdreaction on every track! We love u @DBSTF We love you to guys, from the VIP desk ; ) Give me a call this week for our colab ok? about 11 hours ago
quote:dj luna: in the studio
quote:The pitcher Today we finished another track, it still needs a name. It has kind of a reversed bass.
quote:scopedj had my fun in the studio tonght, made some progression on a new track, gonna be great:) now to chill and sleep in a while. G'night tweetz!
quote:djalusion @DJLuna1 bring some fresh stuff from the studio for thursday
quote:DB & STF: Working on some nice projects nd really busy doing the live act for thrillogy together with the deepack boyz. Everything is going somewhere!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |