abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 oktober 2009 @ 15:14:43 #276
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_73488070
jongens heeft er iemand aan gedacht dat dit wellicht een kloon is ... kan niet bewijzen dat het zo is maar kan ook niet niet bewijzen dat het zo is.. maar toch

sowieso welkom

@rip... JE LEEFT NOG p.s. je bent zelf een oudje

Verder heb ik zin in zaterdag

en klinkt het miss raar maar ik vind greenhouse misschien nog wel beter dan the first cut maar beste frontliner vinyl tot nu toe

Bekijk deze YouTube-video

edit:
quote:
Scantraxxnl Twitter: Are you ready for something new? Keep your eyes open, something is going on!
about 1 hour ago from Ping.fm
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  donderdag 8 oktober 2009 @ 15:28:12 #277
273189 Willem_Rebergen
A.K.A. Headhunterz
pi_73488521
Dov heeft mij gevraagd hier ook te reageren, dus ook hierbij mijn '2 centen':

De reden dat er de laatste tijd zoveel promo's gedraait worden heeft ermee te maken dat onze labels verwachten dat we productie draaien.

Zij verdienen het meeste geld aan de producties, en niet aan onze gigs.

Zelf zou ik graag ook wat oudere platen draaien, wat ik bijvoorbeeld zaterdag deed tijdens XXlerator met Scantraxx Rootz en nog een aantal tracks!

Ik zal deze reeks in de gaten houden voor eventuele vragen, de vibe die hier hangt is inderdaad wel lekker en een stuk minder zeikerig als op PF...

Greetz HHZ!
pi_73489190
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:28 schreef Willem_Rebergen het volgende:

De reden dat er de laatste tijd zoveel promo's gedraait worden heeft ermee te maken dat onze labels verwachten dat we productie draaien.

Zelf zou ik graag ook wat oudere platen draaien, wat ik bijvoorbeeld zaterdag deed tijdens XXlerator met Scantraxx Rootz en nog een aantal tracks!

Ik zal deze reeks in de gaten houden voor eventuele vragen, de vibe die hier hangt is inderdaad wel lekker en een stuk minder zeikerig als op PF...

Greetz HHZ!
Met plezier beantwoorden wij denk ik zo . Dankjewel voor de korte uitleg!

Dat je nieuwe producties wil/moet draaien is niet zo heel erg gek, maar dan inderdaad zoals hier vaker geopperd 7 a 8 nieuwe en 4 a 5 oude zou een mooie afwisseling zijn! Uiteraard is die keuze ook aan jou hoor. Maar goed, bij deze mijn 2 centen, zoals jij dat hier zo mooi zegt..

En nog even @ Hierboven.. The First Cut Zal lekker gaan op XQ!

edit - zo die laatste paar kicks van het introtje van Greenhouse.. POEH! Ook een lekker plaatje! Beide zekerheidje op de koopijst.

en nog een editje - Trackjes van Scope zijn ook zo lekker als altijd, mijn favoriet is The Portal, die bass rolt net even wat lekkerder voor mijn gevoel!

[ Bericht 10% gewijzigd door ElDani op 08-10-2009 15:54:47 ]
Mixes onder de naam Khadber
  donderdag 8 oktober 2009 @ 15:47:31 #279
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_73489260

en de previews van de nieuwe Scope
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_73490464
Om de preview-madness eens door te laten klinken..

DJ Ezteq = Fuck You Up/Call It Hercules.
Uit op de 15e, WEB op Beatport (datum daarvan onbekend)

pi_73490767
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 15:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
jongens heeft er iemand aan gedacht dat dit wellicht een kloon is ... kan niet bewijzen dat het zo is maar kan ook niet niet bewijzen dat het zo is.. maar toch
Is ook gelijk eerste wat in mij opkwam. Maar nu Willem zich hier ook heeft gemeld wordt het helemaal duidelijk dat iemand hier druk aan het klonen is.
@ Rip: Kan je IP's niet even checken

Ben druk bezig met kaarten te fixen voor Xq, kijken of het nog lukt
pi_73490841
quote:

Greetz HHZ!
Uh jullie label? Ik neem aan dat Dov toch bepaald wanneer en hoeveel nieuwe tracks per maand uitgebracht moeten worden? Hij kan toch roepen, lui, we doen het ff 2 maanden wat rustiger, we gaan focussen op de kwaliteit van de setjes die we gaan draaien en vragen wat euro's meer voor een optreden....

Het verbaasd mij het dan ook dat jullie optredens minder opleveren dan de verkoop. Bedoel verhoudingsgewijs. Een track, daar doe je een lange tijd over. Het wordt voor een aantal euro verkocht online of nog op vinyl.
Een optreden verdien je veel meer in 1 of meerdere uren. En waarom (als je toch blijkbaar minder verdiend voor een optreden) niet gewoon het beste er van maken. Bedoel, of iedereen in de zaal weet welke platen jij draait en of ze van de scantraxx drukkerij komen....
quote:
Grappig dat Willen En Dov allebei hun voor en achternamen gebruiken .....
quote:
Ik vind ze beide wel iets hebben. De kick bij greenhouse vind ik meer hebben, maar het ritme bij first cut is lekkerder....moeilijk moeilijk
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:48:54 #283
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_73491342
Zou wel echt nazi zijn als dr een of andere flapdrol zit te posten onder de naam van bekende DJ's

PS, heb t album van DBSTF nog maar eens gecheck, wat is jullie mening van Supernova? Samen met shiverz mijn persoonlijke nr 1
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  donderdag 8 oktober 2009 @ 16:53:02 #284
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_73491478
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:48 schreef T_Killer het volgende:
Zou wel echt nazi zijn als dr een of andere flapdrol zit te posten onder de naam van bekende DJ's
En iedereen die erin trapt
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 8 oktober 2009 @ 17:06:10 #285
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_73491864
quote:
en klinkt het miss raar maar ik vind greenhouse misschien nog wel beter dan the first cut maar beste frontliner vinyl tot nu toe

Beide platen supervet, kijk echt uit naar de set zaterdag met B-Front
quote:

Greetz HHZ!
Welkom
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_73492268
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:31 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Theracords is ook een voorbeeld hiervan maar die noemen het techstyle wat ze produceren...
knip

absoluut niet standaard maar volgens mij over een goed geluidssysteem heerlijk hard
Mazzelaars!! Voor iedereen die wat wil proberen!!

http://www.hardtraxx.nl/n(...)-met-theracords.html
Simpel 5 pond aan Theracords tracks pakken! (5x192kbps of 3x 320kbps of 2x .wav)

En dat voor helemaal gratisch!!
pi_73492393
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:53 schreef mstx het volgende:

[..]

En iedereen die erin trapt
Vind het wel een actie voor jou Bertje
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 17:24:57 #288
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_73492496
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:48 schreef T_Killer het volgende:

PS, heb t album van DBSTF nog maar eens gecheck, wat is jullie mening van Supernova?
Die track heeft voor mij echt iets magisch, zo'n euforisch melodie, en hoe die laag er dan inklapt na de break; priceless
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_73492590
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:24 schreef Sethje het volgende:

[..]

Die track heeft voor mij echt iets magisch, zo'n euforisch melodie, en hoe die laag er dan inklapt na de break; priceless
Ik weet niet.. Moet wennen aan die track.. Ik vind de intro op de scantraxx-youtube erg vet, maar dat riedeltje in de climax weer net niets.. Maar is wel een kandidaat om gekocht te worden.
pi_73493060
Ik had prophet een berichtje gestuurd op PF en 2 uur later ofzo werd hier gereageerd.

Wel erg toevallig dan... Beetje vertrouwen hebben in de mensheid he.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 17:59:58 #291
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_73493563
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 16:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Uh jullie label? Ik neem aan dat Dov toch bepaald wanneer en hoeveel nieuwe tracks per maand uitgebracht moeten worden? Hij kan toch roepen, lui, we doen het ff 2 maanden wat rustiger, we gaan focussen op de kwaliteit van de setjes die we gaan draaien en vragen wat euro's meer voor een optreden....

Het verbaasd mij het dan ook dat jullie optredens minder opleveren dan de verkoop. Bedoel verhoudingsgewijs. Een track, daar doe je een lange tijd over. Het wordt voor een aantal euro verkocht online of nog op vinyl.
Een optreden verdien je veel meer in 1 of meerdere uren. En waarom (als je toch blijkbaar minder verdiend voor een optreden) niet gewoon het beste er van maken. Bedoel, of iedereen in de zaal weet welke platen jij draait en of ze van de scantraxx drukkerij komen....
[..]

Grappig dat Willen En Dov allebei hun voor en achternamen gebruiken .....
[..]

Ik vind ze beide wel iets hebben. De kick bij greenhouse vind ik meer hebben, maar het ritme bij first cut is lekkerder....moeilijk moeilijk
Scantraxx verdient niks aan de gigs van "hun" dj's. Dit geld gaat voor een aantal procent naar het boekingskantoor (Platinum in dit geval) en de rest is voor de DJ. Heeft het label niks mee te maken. Het label verdient alleen indirect het geld juist doordat de DJ's die platen in de set draaien en het daarmee promoten.
Als artiest wil je uiteraard zelf ook veel eigen shit draaien om daar je voldoening en erkenning uit te halen.

Het is wel een cirkeltje, dat dan weer wel En dan kom je er weer op uit, wanneer dat cirkeltje eindelijk eens verbroken wordt voor de mensen met de echte draai skills.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:10:00 #292
60704 LeonH
pi_73493867
Die remix contest van Black van Showtek
Moet je betalen voor de samplepack maar je krijgt dan wel de plaat erbij... Overal geld aan willen verdienen die stakkers...
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_73494004
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:10 schreef LeonH het volgende:
Die remix contest van Black van Showtek
Moet je betalen voor de samplepack maar je krijgt dan wel de plaat erbij... Overal geld aan willen verdienen die stakkers...
Zonde, want ik had best wel eens een kijkje willen nemen naar die samples.. Orgineel heb ik uiteraard al..
pi_73494537
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 18:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
Een voorbeeld van een puike set met oud en nieuw door elkaar was trowuens A-lusion op Q-base.. draait die ouwe belhamel toch maar zo even Salamandra
ja gek, toen ik doorhad dat het Salamandra was ging het gas iets verder open
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:22 schreef ElDani het volgende:
DBSTF Sampler 1 te koop op hardstyle.com..

Jammer van Supernova, vind die climaxdeun niet zo relaxed, terwijl het intro wel goed is.
ik vind Supernova wel vet eigenlijk
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:08 schreef LeonH het volgende:
Concert van Scooter? So vonne, Wass Ist Loss?!?! (stel je voor dat ze die binnenkort gaan coveren)
Leuk man om naar een U2 concert te gaan en dan alleen platen van Madonna te horen

(niks tegen de muziek van Madonna trouwens... Althans het oude werk)
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:22 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

QFT en omdat het een mooie vertaling is
QFT voor die QFT
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 20:13 schreef LeonH het volgende:
Als je gaat lopen bitchen snap ik niet dat Pavo opent... Zo iemand hoor niet op dat tijdstip te staan. (of hij moet al een dubbel boeking hebben op die avond)

Verder zou ik me hiermee prima kunnen vermaken mocht ik zijn gegaan
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 20:15 schreef kollie het volgende:

[..]

early hardstyle
dat gaat hem hopelijk wel worden zaterdag
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 21:40 schreef Tha_Bartman het volgende:

01 Gentalica - Musik
02 Alphaverb - Feel Good (Gentalica Remix)
03 Alphaverb - The Otherside
04 Alphaverb - B-Leaf
05 Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere
06 Alphaverb - Got It! (Unoriginal Mix)
07 Alphaverb & Intractable One - Roots Of Evil
08 Alphaverb & Intractable One - "New untitled track"
09 Alphaverb & Intractable One - T.B.A.
10 Alphaverb & Intractable One - Never Enough
in 1 woord: heeeeeerlijk
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_73494552
quote:
The Portal vind ik 3x niks, beetje inhoudloos/standaard/oppervlakkig...
Surreality is wel erg nice
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Je bedoeld er juist niet komen voor de muziek, maar alleen om drugs te gebruiken?
ja, gewoon naar Qlimax gaan zodat je pillen kunt slikken daar...
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 14:46 schreef Koepert het volgende:

[..]

Jawel...

BAHAHAHAHAHAAHA Kneus..

(en ja k weet dat jij t waarschijnlijk niet persoonlijk bent )

Pillen slikken kan op de hoek vd straat ook wel. Alleen op Qlimax is dat natuurlijk ubervet... schijnbaar..
was een post van iemand in een ander topic en mijn mening verschilt niks van die van jullie, maar was toch even benieuwd vandaar dat ik het hier ff postte
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 8 oktober 2009 @ 18:54:51 #296
60704 LeonH
pi_73495396
De melodie van The Portal komt mij ergens bekend van voor. Van 1 of ander nummer... kom er even niet op van welk...
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:04:17 #297
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_73495780
quote:

Greetz HHZ!
Ik dacht dat het juist andersom was, goeie info .
There is no rehab for stupidity.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:15:41 #298
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_73496194
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 18:54 schreef LeonH het volgende:
De melodie van The Portal komt mij ergens bekend van voor. Van 1 of ander nummer... kom er even niet op van welk...
Dit had ik dus ook bij surreality...

maar ik vind persoonlijk de portal iets beter
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:27:34 #299
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_73496619
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 17:43 schreef 16meter het volgende:
Ik had prophet een berichtje gestuurd op PF en 2 uur later ofzo werd hier gereageerd.

Wel erg toevallig dan... Beetje vertrouwen hebben in de mensheid he.
Ah dat was jij dus. Dan ben ik bang dat de Prophet en Headhunterz @ Fok toch legit is
Ben blij dat jullie het met me eens zijn over Supernova, was al bang dat ik de enige was, aangezien ik iedereen alleen maar hoor praten over Shiverz, In other wordz en Letz dance
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  donderdag 8 oktober 2009 @ 19:59:08 #300
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_73497907
Zo Ran-D op Fear FM 2Dangerous

edit: Aftermovie Phase04, erg mooi gemaakt!

[ Bericht 31% gewijzigd door em-dee-em-aa op 08-10-2009 20:21:24 ]
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')