quote:Scantraxxnl Twitter: Are you ready for something new? Keep your eyes open, something is going on!
about 1 hour ago from Ping.fm
Met plezier beantwoorden wij denk ik zoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:28 schreef Willem_Rebergen het volgende:
Dov heeft mij gevraagd hier ook te reageren, dus ook hierbij mijn '2 centen':
De reden dat er de laatste tijd zoveel promo's gedraait worden heeft ermee te maken dat onze labels verwachten dat we productie draaien.
Zij verdienen het meeste geld aan de producties, en niet aan onze gigs.
Zelf zou ik graag ook wat oudere platen draaien, wat ik bijvoorbeeld zaterdag deed tijdens XXlerator met Scantraxx Rootz en nog een aantal tracks!
Ik zal deze reeks in de gaten houden voor eventuele vragen, de vibe die hier hangt is inderdaad wel lekker en een stuk minder zeikerig als op PF...
Greetz HHZ!
Is ook gelijk eerste wat in mij opkwam. Maar nu Willem zich hier ook heeft gemeld wordt het helemaal duidelijk dat iemand hier druk aan het klonen is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
jongens heeft er iemand aan gedacht dat dit wellicht een kloon is... kan niet bewijzen dat het zo is maar kan ook niet niet bewijzen dat het zo is.. maar toch
![]()
Uh jullie label? Ik neem aan dat Dov toch bepaald wanneer en hoeveel nieuwe tracks per maand uitgebracht moeten worden? Hij kan toch roepen, lui, we doen het ff 2 maanden wat rustiger, we gaan focussen op de kwaliteit van de setjes die we gaan draaien en vragen wat euro's meer voor een optreden....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:28 schreef Willem_Rebergen het volgende:
De reden dat er de laatste tijd zoveel promo's gedraait worden heeft ermee te maken dat onze labels verwachten dat we productie draaien.
Greetz HHZ!
Grappig dat Willen En Dov allebei hun voor en achternamen gebruiken .....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
jongens heeft er iemand aan gedacht dat dit wellicht een kloon is... kan niet bewijzen dat het zo is maar kan ook niet niet bewijzen dat het zo is.. maar toch
![]()
Ik vind ze beide wel iets hebben. De kick bij greenhouse vind ik meer hebben, maar het ritme bij first cut is lekkerder....moeilijk moeilijkquote:
En iedereen die erin traptquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:48 schreef T_Killer het volgende:
Zou wel echt nazi zijn als dr een of andere flapdrol zit te posten onder de naam van bekende DJ's
Beide platen supervet, kijk echt uit naar de set zaterdag met B-Frontquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
en klinkt het miss raar maar ik vind greenhouse misschien nog wel beter dan the first cutmaar beste frontliner vinyl tot nu toe
Welkomquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:28 schreef Willem_Rebergen het volgende:
Zelf zou ik graag ook wat oudere platen draaien, wat ik bijvoorbeeld zaterdag deed tijdens XXlerator met Scantraxx Rootz en nog een aantal tracks!
Ik zal deze reeks in de gaten houden voor eventuele vragen, de vibe die hier hangt is inderdaad wel lekker en een stuk minder zeikerig als op PF...
Greetz HHZ!
Mazzelaars!! Voor iedereen die wat wil proberen!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Theracords is ook een voorbeeld hiervanmaar die noemen het techstyle wat ze produceren...
knip
absoluut niet standaard maar volgens mij over een goed geluidssysteem heerlijk hard
Die track heeft voor mij echt iets magisch, zo'n euforisch melodie, en hoe die laag er dan inklapt na de break; pricelessquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:48 schreef T_Killer het volgende:
PS, heb t album van DBSTF nog maar eens gecheck, wat is jullie mening van Supernova?
Ik weet niet.. Moet wennen aan die track.. Ik vind de intro op de scantraxx-youtube erg vet, maar dat riedeltje in de climax weer net niets.. Maar is wel een kandidaat om gekocht te worden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die track heeft voor mij echt iets magisch, zo'n euforisch melodie, en hoe die laag er dan inklapt na de break; priceless
Scantraxx verdient niks aan de gigs van "hun" dj's. Dit geld gaat voor een aantal procent naar het boekingskantoor (Platinum in dit geval) en de rest is voor de DJ. Heeft het label niks mee te maken. Het label verdient alleen indirect het geld juist doordat de DJ's die platen in de set draaien en het daarmee promoten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Uh jullie label? Ik neem aan dat Dov toch bepaald wanneer en hoeveel nieuwe tracks per maand uitgebracht moeten worden? Hij kan toch roepen, lui, we doen het ff 2 maanden wat rustiger, we gaan focussen op de kwaliteit van de setjes die we gaan draaien en vragen wat euro's meer voor een optreden....
Het verbaasd mij het dan ook dat jullie optredens minder opleveren dan de verkoop. Bedoel verhoudingsgewijs. Een track, daar doe je een lange tijd over. Het wordt voor een aantal euro verkocht online of nog op vinyl.
Een optreden verdien je veel meer in 1 of meerdere uren. En waarom (als je toch blijkbaar minder verdiend voor een optreden) niet gewoon het beste er van maken. Bedoel, of iedereen in de zaal weet welke platen jij draait en of ze van de scantraxx drukkerij komen....
[..]
Grappig dat Willen En Dov allebei hun voor en achternamen gebruiken .....
[..]
Ik vind ze beide wel iets hebben. De kick bij greenhouse vind ik meer hebben, maar het ritme bij first cut is lekkerder....moeilijk moeilijk
Zonde, want ik had best wel eens een kijkje willen nemen naar die samples.. Orgineel heb ik uiteraard al..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:10 schreef LeonH het volgende:
Die remix contest van Black van Showtek
Moet je betalen voor de samplepack maar je krijgt dan wel de plaat erbij...Overal geld aan willen verdienen die stakkers...
ja gek, toen ik doorhad dat het Salamandra was ging het gas iets verder openquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
Een voorbeeld van een puike set met oud en nieuw door elkaar was trowuens A-lusion op Q-base.. draait die ouwe belhamel toch maar zo even Salamandra
ik vind Supernova wel vet eigenlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:22 schreef ElDani het volgende:
DBSTF Sampler 1 te koop op hardstyle.com..
Jammer van Supernova, vind die climaxdeun niet zo relaxed, terwijl het intro wel goed is.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:08 schreef LeonH het volgende:
Concert van Scooter? So vonne, Wass Ist Loss?!?! (stel je voor dat ze die binnenkort gaan coveren)
Leuk man om naar een U2 concert te gaan en dan alleen platen van Madonna te horen![]()
(niks tegen de muziek van Madonna trouwens... Althans het oude werk)
QFT voor die QFTquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
QFT en omdat het een mooie vertaling is
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:13 schreef LeonH het volgende:
Als je gaat lopen bitchen snap ik niet dat Pavo opent... Zo iemand hoor niet op dat tijdstip te staan. (of hij moet al een dubbel boeking hebben op die avond)
Verder zou ik me hiermee prima kunnen vermaken mocht ik zijn gegaan
dat gaat hem hopelijk wel worden zaterdagquote:
in 1 woord: heeeeeerlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
01 Gentalica - Musik
02 Alphaverb - Feel Good (Gentalica Remix)
03 Alphaverb - The Otherside
04 Alphaverb - B-Leaf
05 Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere
06 Alphaverb - Got It! (Unoriginal Mix)
07 Alphaverb & Intractable One - Roots Of Evil
08 Alphaverb & Intractable One - "New untitled track"
09 Alphaverb & Intractable One - T.B.A.
10 Alphaverb & Intractable One - Never Enough
The Portal vind ik 3x niks, beetje inhoudloos/standaard/oppervlakkig...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
en de previews van de nieuwe Scope
ja, gewoon naar Qlimax gaan zodat je pillen kunt slikken daar...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je bedoeld er juist niet komen voor de muziek, maar alleen om drugs te gebruiken?
was een post van iemand in een ander topic en mijn mening verschilt niks van die van jullie, maar was toch even benieuwd vandaar dat ik het hier ff posttequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
Jawel...
BAHAHAHAHAHAAHA Kneus..![]()
(en ja k weet dat jij t waarschijnlijk niet persoonlijk bent)
Pillen slikken kan op de hoek vd straat ook wel. Alleen op Qlimax is dat natuurlijk ubervet... schijnbaar..
Ik dacht dat het juist andersom was, goeie infoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:28 schreef Willem_Rebergen het volgende:
Greetz HHZ!
Dit had ik dus ook bij surreality...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:54 schreef LeonH het volgende:
De melodie van The Portal komt mij ergens bekend van voor. Van 1 of ander nummer... kom er even niet op van welk...
Ah dat was jij dus. Dan ben ik bang dat de Prophet en Headhunterz @ Fok toch legit isquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:43 schreef 16meter het volgende:
Ik had prophet een berichtje gestuurd op PF en 2 uur later ofzo werd hier gereageerd.
Wel erg toevallig dan... Beetje vertrouwen hebben in de mensheid he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |