Onze VRIEND The Prophet ft Wildstylez - Cold Rockinquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:36 schreef trxq het volgende:
Van welk liedje is de vocal ook alweer die ze op het einde in het nummer where the beats van scooter gebruiken? Ik kan er niet opkomen grr puntje van me tong ligt ie
Haha ochja! Thx, zal ie blij mee zijn met zo'n ripquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:55 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Onze VRIEND The Prophet ft Wildstylez - Cold Rockin
x2. Dat zou voor mij ook de ideale set zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:49 schreef Sethje het volgende:
Je moet het niet zien als alles of niets, zoals ik al eerder zei, nu draaien ze 13 nieuwe nummers in een uur. Je kunt er toch ook gewoon voor kiezen om 4/5 oude nummers te draaien en nog maar 7/8 nieuwe.
Over een plaat gesproken die ik wel weer eens op een feestje zou willen horenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:55 schreef T_Killer het volgende:
Onze VRIEND The Prophet ft Wildstylez - Cold Rockin![]()
Hier ga je de mist in....wie bestempeld je als 'slecht'??? Een handje vol Youtube gastjes die met de camera in de hand klaar staan om alles te filmen? De mensen waaraan je gehoor geeft en waardoor je het gevoel krijgt dat je elke week een nieuwe track moet uitbrengen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:51 schreef Dov_Elkabas het volgende:
Veel dj's vinden van niet, dus wat krijg je dan? Dat de avond al vroeg hard wordt en dat iedere dj die vervolgens na die harde dj(s) nog harder moeten draaien, anders worden de latere dj's bestempeld als slecht.
Hoezo? Kom op, jij bent een pionier. Als jij een keer variėrend draait (lees: Ook oude klassiekers draait (2003-2007) Ben je dan bang nooit meer geboekt te worden? Bang dat Scantraxx failliet gaat? Kom op. De oude klassiekers hebben je je juist groot gemaakt!quote:Dat wil je als dj natuurlijk niet dus krijg je wat er nu gaande is.
Geloof me, herkenbaarheid in platen. Dus draai maar eens een klassieker op het tempo van nu, wedden dat genoeg mensen los gaan. Toen Dana op q-base Boy's interface draaide...heer-lijk! Toen Luna op In Qontrol "Get up" draaidequote:Het enige wat ik als dj wil is dat als ik draai iedereen los gaat, wat ik ook draai, alles wat ik immers in mijn platentas heb vind ik vet, dus dat is het probleem niet.
Misschien toch maar stiekem een beetje afkijken van de Italianen?quote:Zelf word ik helemaal gestoord van iedere keer na 2 min een break, ik xenk dat ik weet wat jullie nu denken; 'daar heb je zelf aan meegewerkt', en dat is ook zo, dus nu is het weer is tijd om dat minder te gaan doen.
Hoop dat bij deze het eea iets duidelijkeris geworden en laten we hopen dat we nog lang kunnen genieten van DIKKE Hardstyle!
Grtz, Dov
Tof dat je zo gauw reageert hier en uitleg wil geven op bepaalde vragenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:51 schreef Dov_Elkabas het volgende:
Hallo allemaal, kreeg net een bericht via PF over dit topic en diegene vroeg mij of ik me wilde mengen/ mijn mening te willen delen, bij deze...
Wil wel eerst even kwijt dat ik niet zo'n zin in ellenlange discussies heb, ben voor het eerst hier, mss wel voor het laatst, sfeertje is hier iig wel ok, dus ik waag maar is een poging.
Als ik waar dan ook in nederland draai dan doe ik voor velen een boel goed en voor vele anderen nooit wat goed, velen die mij aanspreken doen normaal tegen me, geven me energie om door te gaan met wat ik doe.
Vaak als ik bijv PF lees na een optreden dan valt me op dat de tendens is dat als ik hard en snel draai dat ze me goed vonden, als ik me aan de '150' norm hou, dan vonden velen op PF wat ik deed niet goed, dan is voor mij natuurlijk 1+1=2, hoe harder hoe beter..
Kijk zelf maar is naar de populaire dj's van tegenwoordig, de meesten draaien vrij hard.
Uiteraard hou ik zelf ook van hard, ben immers Hardcore dj geweest, alleen vind ik het belangrijk dat een dj zijn plaats op een feest weet; als je vroeg staat dan draai je gewoon minder hard dan als je laat staat.
Veel dj's vinden van niet, dus wat krijg je dan? Dat de avond al vroeg hard wordt en dat iedere dj die vervolgens na die harde dj(s) nog harder moeten draaien, anders worden de latere dj's bestempeld als slecht.
Dat wil je als dj natuurlijk niet dus krijg je wat er nu gaande is.
Het enige wat ik als dj wil is dat als ik draai iedereen los gaat, wat ik ook draai, alles wat ik immers in mijn platentas heb vind ik vet, dus dat is het probleem niet.
Zelf word ik helemaal gestoord van iedere keer na 2 min een break, ik xenk dat ik weet wat jullie nu denken; 'daar heb je zelf aan meegewerkt', en dat is ook zo, dus nu is het weer is tijd om dat minder te gaan doen.
Hoop dat bij deze het eea iets duidelijkeris geworden en laten we hopen dat we nog lang kunnen genieten van DIKKE Hardstyle!
En toen kwam er een olifantje met een lange snuit.....
Grtz, Dov
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:51 schreef Dov_Elkabas het volgende:
Hallo allemaal, kreeg net een bericht via PF over dit topic en diegene vroeg mij of ik me wilde mengen/ mijn mening te willen delen, bij deze...
Wil wel eerst even kwijt dat ik niet zo'n zin in ellenlange discussies heb, ben voor het eerst hier, mss wel voor het laatst, sfeertje is hier iig wel ok, dus ik waag maar is een poging.
Als ik waar dan ook in nederland draai dan doe ik voor velen een boel goed en voor vele anderen nooit wat goed, velen die mij aanspreken doen normaal tegen me, geven me energie om door te gaan met wat ik doe.
Vaak als ik bijv PF lees na een optreden dan valt me op dat de tendens is dat als ik hard en snel draai dat ze me goed vonden, als ik me aan de '150' norm hou, dan vonden velen op PF wat ik deed niet goed, dan is voor mij natuurlijk 1+1=2, hoe harder hoe beter..
Kijk zelf maar is naar de populaire dj's van tegenwoordig, de meesten draaien vrij hard.
Uiteraard hou ik zelf ook van hard, ben immers Hardcore dj geweest, alleen vind ik het belangrijk dat een dj zijn plaats op een feest weet; als je vroeg staat dan draai je gewoon minder hard dan als je laat staat.
Het enige wat ik als dj wil is dat als ik draai iedereen los gaat, wat ik ook draai, alles wat ik immers in mijn platentas heb vind ik vet, dus dat is het probleem niet.
Zelf word ik helemaal gestoord van iedere keer na 2 min een break, ik xenk dat ik weet wat jullie nu denken; 'daar heb je zelf aan meegewerkt', en dat is ook zo, dus nu is het weer is tijd om dat minder te gaan doen.
Grtz, Dov
Hey! Leuk dat je in ieder geval tijd neemt om dit relatief kleine publiek te woord te staan! Dat wordt van onze kant 100% gewaardeerdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:51 schreef Dov_Elkabas het volgende:
Grtz, Dov
Jones was hier ook wel vaak te vinden, zit geloof ik ook nog in de PM lijst. Wat dat betreft zijn we niet zo klein hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:36 schreef ElDani het volgende:
PS, het schijnt dat voor mijn tijd hier Scope DJ ook aanwezig was.. Stuur hem eens terughaha!
quote:scopedj Morning Tweets! Had a night of bad sleep, still need to wake up a bit Going to A-lusion today for some studiowork! about 1 hour ago
quote:djheadhunterz About to start and make some beats! 25 minutes ago
En monsieur B-Front heeft zijn studio ingericht (althans nieuwe dingen gekocht)quote:djalusion @scopedj oh oh oh lazy mf. I already expected you by now! Start drinking coffee again. that'll wake you up!
quote:djbfront just orderd: Powercore , Virus Ti, Cubase 5, Genelecs 80/40 i'm happy! now going 2 @djfrontliner 2 finish the tracks for xq!
Tof dat je zo reageertquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:51 schreef Dov_Elkabas het volgende:
Grtz, Dov
quote:Dear H.P. Baxxter. Yesterday was the release of your new album ‘Scooter – Under The Radar Over The Top’. What a masterpiece, amazing how you created all those hits by yourself. It’s no secret that us hardstyle producers get inspiration from existing tracks every now and then as well. Matia Bazar’s ‘Ti Sento’ for instance, an Italian track full of emotion that really meant something important to me. That’s why we dedicated a hardstyle version of this track to them (which we have been working on for weeks to make it 100% perfect and carrying the same emotion as the original) and mentioned their name on the vinyl. After listening to your album it appeared to me that I’m a sort of Matia Bazar to you as well. I’m glad I could be of inspiration and I feel so honored you used all sort of tracks we made here at Saifam to create these musical masterpieces. As well very friendly of you that you mentioned me and all the other hardstyle producers that inspired you in the credits of your cd.
I’m already looking forward to your next album and please, give us a call at Saifam when you plan to start it. We’ll be delighted to provide you our unreleased tracks so you can get inspiration from those again without people noticing. You clearly do this for the love of the music and not for the love of money. Since we made all those tracks with a huge love for hardstyle music we are really happy you respected that on your album. You really Jadore hardstyle- and core, H.P. Baxxter. Thank you and keep up the good work!
En toch is het een tof album, heb 'm hier liggenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:07 schreef LeonH het volgende:
We weten dat die gasten van Scooter alles jatten, maar hier een mooi overzichtje:
Fusion Records twitterde hier over, dus ben eens benieuwd of de mensen uit de scene stappen gaan ondernemen...
Er wordt sowieso super veel gesampled in de dance wereld, de meeste weten veel dingen goed te verbergen, maar dit is gewoon bijna 1 op 1 kopiėren.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:05 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
En toch is het een tof album, heb 'm hier liggen
QFT en omdat het een mooie vertaling isquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:08 schreef LeonH het volgende:
Concert van Scooter? So vonne, Wass Ist Loss?!?!
Nee.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:05 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
En toch is het een tof album, heb 'm hier liggen
Hij is niet kaal hoor, en ze doen 't nog met z'n 4-en ookquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:32 schreef 16meter het volgende:
Stel dat jij dagen in een studio zit te zwoegen aan een track, iets gemaakt hebt dat geweldig klinkt en op geen enkel bestaand nummer lijkt. Je denkt goud in handen te hebben en krijgt gelijk. Mensen vinden je plaat te gek en elke DJ draait hem.
Moet je het dan als een kroon op je werk zien als een of andere kale mof ermee aan de haal gaat en centen verdient over jouw rug?
Kan me ook weinig voorstellen bij fan zijn van Scooter, maar dat zal een kwestie van smaak zijn.
Een klein sampletje ergens vandaan jatten is wat anders dan 1 op 1 kopiėren. Dit gebeurt zoveel zonder dat je het doorhebt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:32 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Hij is niet kaal hoor, en ze doen 't nog met z'n 4-en ook![]()
Ik snap wel dat mensen het niet kunnen zien als een kroon op hun werk. Alleen wordt er vandaag de dag binnen de muziek zoveel gejat, 'geinspireerd' en gecovered dat ik het zo opvallend vind dat altijd Scooter er zo op aangekeken wordt.![]()
Scooter is gewoon heerlijke verstand-op-0-herrie... Lekker meebleren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |