Theracords is ook een voorbeeld hiervanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:26 schreef ElDani het volgende:
Lijkt me juist wel vet om eens zo'n avond mee te maken en de andere kant te horen!
Vet ook dat Theracords.. Correct me if i'm wrong, maar dat is toch Heart van t ouwe Brennan & Heart ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:34 schreef ElDani het volgende:
Ik vind die nieuwe Theracords dingen wel heel erg vet!
Geck-O & nog iemand - Full Force (Force Mix), Stana - Leila en Thera - 1 year 4 years vind ik best wel te pruimen!
Zwaar aan te denken om die te kopen..
Dweazle. Vriend van me heeft die 2 Midrangers tracks van dat setje van 2Dangerous, zagen als een dolle.. Alleen die bass al! Bijna een hardcore bass ala Digital Punk & Profyler..
Albums:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:29 schreef ReWout het volgende:
Weet iemand een goed harstyle album van nu?
Kloptquote:Correct me if i'm wrong, maar dat is toch Heart van t ouwe Brennan & Heart ?
gooi de letters van heart maar eens door elkaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:54 schreef Koepert het volgende:
[..]
Vet ook dat Theracords.. Correct me if i'm wrong, maar dat is toch Heart van t ouwe Brennan & Heart ?
True. Vind die hele cd wel aardig! Alleen Music Made Addict begint onderhand een beetje saai te worden na 8937592 luisterbeurten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:49 schreef Sethje het volgende:
Je moet het niet zien als alles of niets, zoals ik al eerder zei, nu draaien ze 13 nieuwe nummers in een uur. Je kunt er toch ook gewoon voor kiezen om 4/5 oude nummers te draaien en nog maar 7/8 nieuwe.
Ik weet zeker dat je daar niemand over zult horen klagen en dat het qua bezoekers niets zal schelen.
Over nieuwe hardstyle gesproken. Wat is DBSTF - Supernova supergeniaal...wat een vette melodie, er zit zon drive inen als de melo dan voor de 2e keer komt met die gigantische laag
Agree on album, agree on A-lusionquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
gooi de letters van heart maar eens door elkaar
@ boy.. ik denk dat dat idd de reden is waarom we zo weinig zienterwijlik eigenlijk altijd van luna geniet, juist omdat hij ook oudere platen erop gooit..Dana is nooit mijn favoriet geweest (nog nooit een goede set van gehoord live) maar ze schijnt tegenwoordig best goed (als in gevarieerd) te draaien...
Een voorbeeld van een puike set met oud en nieuw door elkaar was trowuens A-lusion op Q-base.. draait die ouwe belhamel toch maar zo even Salamandra
Albums:
The overminds - The art of hardstyle -> ik dig die gasten wel.. niet voor het grote publiek maar je eigen ding doen en live ow zo vet
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:57 schreef LtNoX het volgende:
'snoeiharde hier-had-ik-nu-eens-zin-in' track maakt.
Dana draaide op Euphoria supervet! Ze doet een beetje van alles wat.. Plaatje Showtek, B-Kantjes van de hitjes (A Kay A, Taaac!), oude klappers (Motherfuck (Zany Remix)), iets minder oude klappers (Black 2008 anthem) en hier en daar een promo (Veritas Editquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
gooi de letters van heart maar eens door elkaar
@ boy.. ik denk dat dat idd de reden is waarom we zo weinig zienterwijlik eigenlijk altijd van luna geniet, juist omdat hij ook oudere platen erop gooit..Dana is nooit mijn favoriet geweest (nog nooit een goede set van gehoord live) maar ze schijnt tegenwoordig best goed (als in gevarieerd) te draaien...
Een voorbeeld van een puike set met oud en nieuw door elkaar was trowuens A-lusion op Q-base.. draait die ouwe belhamel toch maar zo even Salamandra
Negatief commentaar valt natuurlijk altijd sneller op dan een positief gebaar. Meerendeel van de mensen loopt ook constant te zeuren, zonder ernaast ook een compliment te geven. Een voorbeeld; meerendeel van de mensen vind showtek hier te commercieel en arrogant en de muziek niet de kwaliteit die het vroeger had. Het meerendeel vergeet ook wel dat ze de eerste waren die de stap durfde te zetten om alleen hun eigen muziek te draaien en een album uit te brengen en hun eigen weg te kiezen. Op hun eigen manier hebben ze een gigantische fanbase bij elkaar geraapt, hoewel sommige het hier niet helemaal mee eens zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik zit me gewoon soms op te vreten. Waar halen die gasten nou vandaan dat wij verwend zijn. Scheren ze nou echt elke hardstyleliefhebber over 1 kam?
Zou echt eens met Raoul of Dov willen praten en vragen waarom zij gewoon niet doen wat ze willen doen. Uit welk bronnen halen hun hun visie over ons vandaan? Waarom toegeven aan het handjevol mensen die constant lopen te jammeren om nieuwe tracks? Waarom niet, als je toch constant je eigen tracks draait om je label te promoten, de goeie oude klassieker die ze zelf 3 jaar terug gecreëerd hebben, desnoods in een klein nieuw jasje (Xpander).
Ik zou liever gewoon een avondje met raoul, dozer, michel pollen in de kroeg staan er een avondje over kletsen.quote:Zoveel vragen, ik denk dat ik eens Dozer weer eens ga benaderen en vragen of hij deze dingen eens aan Raoul kan doorgeven... klinkt stom, maar ik ben zóóó nieuwsgierig....
[..]leuk verwoord
Zou dat niet gewoon zijn omdat wij Nederlanders elke vrijdag en elke zaterdag naar een hardstyle feestje kunnen om daar onze helden te bekijken? Zeker als je een auto tot je beschikking hebt en een chauffeurquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik zit me gewoon soms op te vreten. Waar halen die gasten nou vandaan dat wij verwend zijn. Scheren ze nou echt elke hardstyleliefhebber over 1 kam?
Vraag ik me ook af... waar haalt hij die wijsheid vandaan en wie zijn die mensen waar hij het altijd over heeft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zou echt eens met Raoul of Dov willen praten en vragen waarom zij gewoon niet doen wat ze willen doen. Uit welk bronnen halen hun hun visie over ons vandaan? Waarom toegeven aan het handjevol mensen die constant lopen te jammeren om nieuwe tracks?
Vrijdag zijn Zany & B-Front Jury op een feestje waar ik heen ZOU gaan.. Maar ik heb alleen geen slaapplek meer, ik had er wel 1.. Nu kan ik daar dus niet heen..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:43 schreef CrustyClown het volgende:
Ik zou liever gewoon een avondje met raoul, dozer, michel pollen in de kroeg staan er een avondje over kletsen.Maar ik ben ook erg benieuwd naar hoe hun tegenover (naar onze) onze discussie staan/kijken..
Hier zakt mijn broek gewoon spontaan vanaf. Wel raar dat ze bijna alleen maar van Technoboy en Tuneboy jatten. Ik hoop dat ze er echt iets aan gaan doen, want dit is gewoon schaamteloos jatwerk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:07 schreef LeonH het volgende:
We weten dat die gasten van Scooter alles jatten, maar hier een mooi overzichtje:
Fusion Records twitterde hier over, dus ben eens benieuwd of de mensen uit de scene stappen gaan ondernemen...
Er wordt sowieso super veel gesampled in de dance wereld, de meeste weten veel dingen goed te verbergen, maar dit is gewoon bijna 1 op 1 kopiëren.
Onze VRIEND The Prophet ft Wildstylez - Cold Rockinquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:36 schreef trxq het volgende:
Van welk liedje is de vocal ook alweer die ze op het einde in het nummer where the beats van scooter gebruiken? Ik kan er niet opkomen grr puntje van me tong ligt ie
Haha ochja! Thx, zal ie blij mee zijn met zo'n ripquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:55 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Onze VRIEND The Prophet ft Wildstylez - Cold Rockin
x2. Dat zou voor mij ook de ideale set zijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:49 schreef Sethje het volgende:
Je moet het niet zien als alles of niets, zoals ik al eerder zei, nu draaien ze 13 nieuwe nummers in een uur. Je kunt er toch ook gewoon voor kiezen om 4/5 oude nummers te draaien en nog maar 7/8 nieuwe.
Over een plaat gesproken die ik wel weer eens op een feestje zou willen horenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:55 schreef T_Killer het volgende:
Onze VRIEND The Prophet ft Wildstylez - Cold Rockin![]()
Hier ga je de mist in....wie bestempeld je als 'slecht'??? Een handje vol Youtube gastjes die met de camera in de hand klaar staan om alles te filmen? De mensen waaraan je gehoor geeft en waardoor je het gevoel krijgt dat je elke week een nieuwe track moet uitbrengen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:51 schreef Dov_Elkabas het volgende:
Veel dj's vinden van niet, dus wat krijg je dan? Dat de avond al vroeg hard wordt en dat iedere dj die vervolgens na die harde dj(s) nog harder moeten draaien, anders worden de latere dj's bestempeld als slecht.
Hoezo? Kom op, jij bent een pionier. Als jij een keer variërend draait (lees: Ook oude klassiekers draait (2003-2007) Ben je dan bang nooit meer geboekt te worden? Bang dat Scantraxx failliet gaat? Kom op. De oude klassiekers hebben je je juist groot gemaakt!quote:Dat wil je als dj natuurlijk niet dus krijg je wat er nu gaande is.
Geloof me, herkenbaarheid in platen. Dus draai maar eens een klassieker op het tempo van nu, wedden dat genoeg mensen los gaan. Toen Dana op q-base Boy's interface draaide...heer-lijk! Toen Luna op In Qontrol "Get up" draaidequote:Het enige wat ik als dj wil is dat als ik draai iedereen los gaat, wat ik ook draai, alles wat ik immers in mijn platentas heb vind ik vet, dus dat is het probleem niet.
Misschien toch maar stiekem een beetje afkijken van de Italianen?quote:Zelf word ik helemaal gestoord van iedere keer na 2 min een break, ik xenk dat ik weet wat jullie nu denken; 'daar heb je zelf aan meegewerkt', en dat is ook zo, dus nu is het weer is tijd om dat minder te gaan doen.
Hoop dat bij deze het eea iets duidelijkeris geworden en laten we hopen dat we nog lang kunnen genieten van DIKKE Hardstyle!
Grtz, Dov
Tof dat je zo gauw reageert hier en uitleg wil geven op bepaalde vragenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:51 schreef Dov_Elkabas het volgende:
Hallo allemaal, kreeg net een bericht via PF over dit topic en diegene vroeg mij of ik me wilde mengen/ mijn mening te willen delen, bij deze...
Wil wel eerst even kwijt dat ik niet zo'n zin in ellenlange discussies heb, ben voor het eerst hier, mss wel voor het laatst, sfeertje is hier iig wel ok, dus ik waag maar is een poging.
Als ik waar dan ook in nederland draai dan doe ik voor velen een boel goed en voor vele anderen nooit wat goed, velen die mij aanspreken doen normaal tegen me, geven me energie om door te gaan met wat ik doe.
Vaak als ik bijv PF lees na een optreden dan valt me op dat de tendens is dat als ik hard en snel draai dat ze me goed vonden, als ik me aan de '150' norm hou, dan vonden velen op PF wat ik deed niet goed, dan is voor mij natuurlijk 1+1=2, hoe harder hoe beter..
Kijk zelf maar is naar de populaire dj's van tegenwoordig, de meesten draaien vrij hard.
Uiteraard hou ik zelf ook van hard, ben immers Hardcore dj geweest, alleen vind ik het belangrijk dat een dj zijn plaats op een feest weet; als je vroeg staat dan draai je gewoon minder hard dan als je laat staat.
Veel dj's vinden van niet, dus wat krijg je dan? Dat de avond al vroeg hard wordt en dat iedere dj die vervolgens na die harde dj(s) nog harder moeten draaien, anders worden de latere dj's bestempeld als slecht.
Dat wil je als dj natuurlijk niet dus krijg je wat er nu gaande is.
Het enige wat ik als dj wil is dat als ik draai iedereen los gaat, wat ik ook draai, alles wat ik immers in mijn platentas heb vind ik vet, dus dat is het probleem niet.
Zelf word ik helemaal gestoord van iedere keer na 2 min een break, ik xenk dat ik weet wat jullie nu denken; 'daar heb je zelf aan meegewerkt', en dat is ook zo, dus nu is het weer is tijd om dat minder te gaan doen.
Hoop dat bij deze het eea iets duidelijkeris geworden en laten we hopen dat we nog lang kunnen genieten van DIKKE Hardstyle!
En toen kwam er een olifantje met een lange snuit.....
Grtz, Dov
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:51 schreef Dov_Elkabas het volgende:
Hallo allemaal, kreeg net een bericht via PF over dit topic en diegene vroeg mij of ik me wilde mengen/ mijn mening te willen delen, bij deze...
Wil wel eerst even kwijt dat ik niet zo'n zin in ellenlange discussies heb, ben voor het eerst hier, mss wel voor het laatst, sfeertje is hier iig wel ok, dus ik waag maar is een poging.
Als ik waar dan ook in nederland draai dan doe ik voor velen een boel goed en voor vele anderen nooit wat goed, velen die mij aanspreken doen normaal tegen me, geven me energie om door te gaan met wat ik doe.
Vaak als ik bijv PF lees na een optreden dan valt me op dat de tendens is dat als ik hard en snel draai dat ze me goed vonden, als ik me aan de '150' norm hou, dan vonden velen op PF wat ik deed niet goed, dan is voor mij natuurlijk 1+1=2, hoe harder hoe beter..
Kijk zelf maar is naar de populaire dj's van tegenwoordig, de meesten draaien vrij hard.
Uiteraard hou ik zelf ook van hard, ben immers Hardcore dj geweest, alleen vind ik het belangrijk dat een dj zijn plaats op een feest weet; als je vroeg staat dan draai je gewoon minder hard dan als je laat staat.
Het enige wat ik als dj wil is dat als ik draai iedereen los gaat, wat ik ook draai, alles wat ik immers in mijn platentas heb vind ik vet, dus dat is het probleem niet.
Zelf word ik helemaal gestoord van iedere keer na 2 min een break, ik xenk dat ik weet wat jullie nu denken; 'daar heb je zelf aan meegewerkt', en dat is ook zo, dus nu is het weer is tijd om dat minder te gaan doen.
Grtz, Dov
Hey! Leuk dat je in ieder geval tijd neemt om dit relatief kleine publiek te woord te staan! Dat wordt van onze kant 100% gewaardeerdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:51 schreef Dov_Elkabas het volgende:
Grtz, Dov
Jones was hier ook wel vaak te vinden, zit geloof ik ook nog in de PM lijst. Wat dat betreft zijn we niet zo klein hoor.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:36 schreef ElDani het volgende:
PS, het schijnt dat voor mijn tijd hier Scope DJ ook aanwezig was.. Stuur hem eens terughaha!
quote:scopedj Morning Tweets! Had a night of bad sleep, still need to wake up a bit Going to A-lusion today for some studiowork! about 1 hour ago
quote:djheadhunterz About to start and make some beats! 25 minutes ago
En monsieur B-Front heeft zijn studio ingericht (althans nieuwe dingen gekocht)quote:djalusion @scopedj oh oh oh lazy mf. I already expected you by now! Start drinking coffee again. that'll wake you up!
quote:djbfront just orderd: Powercore , Virus Ti, Cubase 5, Genelecs 80/40 i'm happy! now going 2 @djfrontliner 2 finish the tracks for xq!
Tof dat je zo reageertquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:51 schreef Dov_Elkabas het volgende:
Grtz, Dov
quote:Dear H.P. Baxxter. Yesterday was the release of your new album ‘Scooter – Under The Radar Over The Top’. What a masterpiece, amazing how you created all those hits by yourself. It’s no secret that us hardstyle producers get inspiration from existing tracks every now and then as well. Matia Bazar’s ‘Ti Sento’ for instance, an Italian track full of emotion that really meant something important to me. That’s why we dedicated a hardstyle version of this track to them (which we have been working on for weeks to make it 100% perfect and carrying the same emotion as the original) and mentioned their name on the vinyl. After listening to your album it appeared to me that I’m a sort of Matia Bazar to you as well. I’m glad I could be of inspiration and I feel so honored you used all sort of tracks we made here at Saifam to create these musical masterpieces. As well very friendly of you that you mentioned me and all the other hardstyle producers that inspired you in the credits of your cd.
I’m already looking forward to your next album and please, give us a call at Saifam when you plan to start it. We’ll be delighted to provide you our unreleased tracks so you can get inspiration from those again without people noticing. You clearly do this for the love of the music and not for the love of money. Since we made all those tracks with a huge love for hardstyle music we are really happy you respected that on your album. You really Jadore hardstyle- and core, H.P. Baxxter. Thank you and keep up the good work!
En toch is het een tof album, heb 'm hier liggenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:07 schreef LeonH het volgende:
We weten dat die gasten van Scooter alles jatten, maar hier een mooi overzichtje:
Fusion Records twitterde hier over, dus ben eens benieuwd of de mensen uit de scene stappen gaan ondernemen...
Er wordt sowieso super veel gesampled in de dance wereld, de meeste weten veel dingen goed te verbergen, maar dit is gewoon bijna 1 op 1 kopiëren.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:05 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
En toch is het een tof album, heb 'm hier liggen
QFT en omdat het een mooie vertaling isquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:08 schreef LeonH het volgende:
Concert van Scooter? So vonne, Wass Ist Loss?!?!
Nee.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:05 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
En toch is het een tof album, heb 'm hier liggen
Hij is niet kaal hoor, en ze doen 't nog met z'n 4-en ookquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:32 schreef 16meter het volgende:
Stel dat jij dagen in een studio zit te zwoegen aan een track, iets gemaakt hebt dat geweldig klinkt en op geen enkel bestaand nummer lijkt. Je denkt goud in handen te hebben en krijgt gelijk. Mensen vinden je plaat te gek en elke DJ draait hem.
Moet je het dan als een kroon op je werk zien als een of andere kale mof ermee aan de haal gaat en centen verdient over jouw rug?
Kan me ook weinig voorstellen bij fan zijn van Scooter, maar dat zal een kwestie van smaak zijn.
Een klein sampletje ergens vandaan jatten is wat anders dan 1 op 1 kopiëren. Dit gebeurt zoveel zonder dat je het doorhebt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:32 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Hij is niet kaal hoor, en ze doen 't nog met z'n 4-en ook![]()
Ik snap wel dat mensen het niet kunnen zien als een kroon op hun werk. Alleen wordt er vandaag de dag binnen de muziek zoveel gejat, 'geinspireerd' en gecovered dat ik het zo opvallend vind dat altijd Scooter er zo op aangekeken wordt.![]()
Scooter is gewoon heerlijke verstand-op-0-herrie... Lekker meebleren!
beetje spijkers op laag water zoeken dit. Timetable is dik in orde joh!!! er draaien meerdere acts die wat hardere hs draaien: DR, A2 en Ran-d en niet te vergeten Bassie en Adriaan aka B-frontliner. En dan is het soms kiezen als organisatie....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:46 schreef ElDani het volgende:
Trouwens.. Over slechte TT's gesproken..
Programma Hollandse Helden
22:00 – 23:00 Pavo
23:00 – 00:00 Max Enforcer pst. Profyler
00:00 – 01:00 Charly Lownoise
01:00 – 02:00 Brennan Heart & Wildstylez
02:00 – 03:00 Luna & A-Lusion
03:00 – 04:00 Zany & Donkey Rollers
04:00 – 05:00 Frontliner & B-Front
05:00 – 06:00 Alpha² & Ran-D
06:00 – 07:00 Noisecontrollers
Hosted by: Ruffian & DV8
Programma Hollandse Nieuwe
21:30 – 22:30 A-Drive
22:30 – 23:45 Kold Konexion
23:45 – 01:00 Scope DJ
01:00 – 02:15 Beat Providers
02:15 – 03:30 Digital Punk
03:30 – 04:45 Dailucia
04:45 – 06:00 Alphaverb & AVIO LIVE
Hosted by: Jeff
Ik zet even de hardste act als 2e..
early hardstylequote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:13 schreef LeonH het volgende:
Als je gaat lopen bitchen snap ik niet dat Pavo opent...
Oeh nu heb je mijn interesse gewekt... SOAD in Hardstyle? Nieuwsgierig..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:45 schreef LeonH het volgende:
zelf ben ik met iets bezig van System of a Down en Queen.
Ik denk dat je neefje van 8 zn neus ervoor zou ophalen..quote:En daarbij wat die blonde Deutscher allemaal schreeuwt kan mijn neefje van 8 nog verzinnen....
Ohja... helemaal niet aan gedacht.... Kan ie natuurlijk als de bestequote:
Als ik 'm af heb knal ik 'm gewoon op internet denk ik... Toch geen serieuze plannen meequote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:22 schreef Koepert het volgende:
[..]
Oeh nu heb je mijn interesse gewekt... SOAD in Hardstyle? Nieuwsgierig..
[..]
en dat mixwerkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:27 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ohja... helemaal niet aan gedacht.... Kan ie natuurlijk als de beste
[..]
Wederom geniaal werk van deze man(nen)quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
01 Gentalica - Musik
02 Alphaverb - Feel Good (Gentalica Remix)
03 Alphaverb - The Otherside
04 Alphaverb - B-Leaf
05 Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere
06 Alphaverb - Got It! (Unoriginal Mix)
07 Alphaverb & Intractable One - Roots Of Evil
08 Alphaverb & Intractable One - "New untitled track"
09 Alphaverb & Intractable One - T.B.A.
10 Alphaverb & Intractable One - Never Enough
VEEEEEEETTTTTT!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
01 Gentalica - Musik
04 Alphaverb - B-Leaf
Ooooeeh vette shit!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
01 Gentalica - Musik
04 Alphaverb - B-Leaf
Site is van DJ Nego -> Heatzone. Dus van FearFMquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:45 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Wederom geniaal werk van deze man(nen)
Ik weet trouwens niet of dat hier op t forum ook wel eens is gevraagd, maar ik heb de site gevonden waar je die AVIO shirts kunt bestellen: http://www.hardstyleshirts.nl/
Heb de mijne vandaag binnen gekregen
Aha, wist ik niet, maar heb toen n keer op google vanalles ingetypt voor die shirts en kreeg niks gevonden. Heb m uiteindelijk via n pm via gekregen...slecht vindbaar die site dusquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:01 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Site is van DJ Nego -> Heatzone. Dus van FearFM
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:21 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Aha, wist ik niet, maar heb toen n keer op google vanalles ingetypt voor die shirts en kreeg niks gevonden. Heb m uiteindelijk via n pm via gekregen...slecht vindbaar die site dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Hebben we net (en wel vaker) een hele discussie gehad over hokjes, vooroordelen, gezeik van de 'scene', etcquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:26 schreef ElDani het volgende:
Ik sta toch wel vanaf minuut 1 binnen hoor. Maar ik kan gewoon niet begrijpen waarom ze zo'n act nou zo vroeg zetten.. Misschien azijnpisserij, maar goed. Ik zal me daar verder toch wel vermaken
.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:24 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Hebben we net (en wel vaker) een hele discussie gehad over hokjes, vooroordelen, gezeik van de 'scene', etc
Doet Q eindelijk eens wat anders, iets verassends. Iedereen hier blij en positief. Gaan er nog mensen ElDani lopen bitchen over de TT.
Hoopte ik het nog een beetje goed te maken door dat te fixenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 05:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En die AVIO minimix....het doet me eigenlijk niks. Tis niet mijn soort hardstyle....![]()
Zag dat je hard bezig was Leon. Ook al Queen en SoaD remixjes. Ben benieuwd hoor. Goed bezig iigquote:Op donderdag 8 oktober 2009 13:37 schreef LeonH het volgende:
Oooeeeh shit is banging met die Midify Remix
Je bedoeld er juist niet komen voor de muziek, maar alleen om drugs te gebruiken?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:39 schreef ReMcOrE het volgende:
naar Qlimax toe gaan, zodat je daar pillen kunt slikken; iemand een mening over?
Jawel...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:39 schreef ReMcOrE het volgende:
naar Qlimax toe gaan, zodat je daar pillen kunt slikken; iemand een mening over?
first off, welkom Dovquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:51 schreef Dov_Elkabas het volgende:
-knip-
Grtz, Dov
Dus mocht je hier nog ooit op willen reageren, gebruik bijv. LeonH's (= DJ Corleonequote:Tracklist
Intro
Citizen - Taunus(ford mix)
Pavo & Zany - 99.nine
A-lusion ft Mc Villain - Get smacked (no guitar mix)
Shizzle my dizzle (brennan and heart mix)
Unknown analoq - m.f.g. (motherfuckers go)
A-lusion - Drummer Beat
Donkey Rollers - motherfuck (dj zany remix)
Pavo & Zany - orgazmo
Phillipe Rochard - The World
Zany - Science & Religion (science mix)
Basebank & Lownoise - The orgasm (hardstyle mix)
Davide Sonar - Techno boheme
The KGB's - Fahrenheit (technoboy mix)
Thilo vs Luna - Existence (D&S remix)
Overload - the Anthem (zatox & vortex mix)
Zany & Beholder - Midnight
Tatanka project - floor massacre
Zatox - Tanz elektric (hard mix)
Tatarola - Insane (tatanka mix)
Machinehead - Headwave (zatox mix)
W.A.S.H - Radio Alarm (zatox mix)
Zanza labs - Control the mind
Max enforcer - catchin' up
Donkey Rollers - Immeasurably (woehoe edit)
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:04 schreef LeonH het volgende:
Tof dat je hier reageert mister DJ Elkabas, duidelijk verhaal! Mocht je vaker terugkomen, heb ik deze vraag aan je:
Hoe kijk jij er nu precies tegen aan dat het in de scene steeds belangrijker wordt om producties te hebben, dit op een asociale snelheid allemaal uitkomt en je de ene promo na de andere klaar hebt liggen omdat je anders nergens meer geboekt wordt? Komt de tijd nog terug, denk je, dat mensen niet meer gaan kijken naar de producties maar naar de mixkunsten?
quote:Scantraxxnl Twitter: Are you ready for something new? Keep your eyes open, something is going on!
about 1 hour ago from Ping.fm
Met plezier beantwoorden wij denk ik zoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:28 schreef Willem_Rebergen het volgende:
Dov heeft mij gevraagd hier ook te reageren, dus ook hierbij mijn '2 centen':
De reden dat er de laatste tijd zoveel promo's gedraait worden heeft ermee te maken dat onze labels verwachten dat we productie draaien.
Zij verdienen het meeste geld aan de producties, en niet aan onze gigs.
Zelf zou ik graag ook wat oudere platen draaien, wat ik bijvoorbeeld zaterdag deed tijdens XXlerator met Scantraxx Rootz en nog een aantal tracks!
Ik zal deze reeks in de gaten houden voor eventuele vragen, de vibe die hier hangt is inderdaad wel lekker en een stuk minder zeikerig als op PF...
Greetz HHZ!
Is ook gelijk eerste wat in mij opkwam. Maar nu Willem zich hier ook heeft gemeld wordt het helemaal duidelijk dat iemand hier druk aan het klonen is.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
jongens heeft er iemand aan gedacht dat dit wellicht een kloon is... kan niet bewijzen dat het zo is maar kan ook niet niet bewijzen dat het zo is.. maar toch
![]()
Uh jullie label? Ik neem aan dat Dov toch bepaald wanneer en hoeveel nieuwe tracks per maand uitgebracht moeten worden? Hij kan toch roepen, lui, we doen het ff 2 maanden wat rustiger, we gaan focussen op de kwaliteit van de setjes die we gaan draaien en vragen wat euro's meer voor een optreden....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:28 schreef Willem_Rebergen het volgende:
De reden dat er de laatste tijd zoveel promo's gedraait worden heeft ermee te maken dat onze labels verwachten dat we productie draaien.
Greetz HHZ!
Grappig dat Willen En Dov allebei hun voor en achternamen gebruiken .....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
jongens heeft er iemand aan gedacht dat dit wellicht een kloon is... kan niet bewijzen dat het zo is maar kan ook niet niet bewijzen dat het zo is.. maar toch
![]()
Ik vind ze beide wel iets hebben. De kick bij greenhouse vind ik meer hebben, maar het ritme bij first cut is lekkerder....moeilijk moeilijkquote:
En iedereen die erin traptquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:48 schreef T_Killer het volgende:
Zou wel echt nazi zijn als dr een of andere flapdrol zit te posten onder de naam van bekende DJ's
Beide platen supervet, kijk echt uit naar de set zaterdag met B-Frontquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
en klinkt het miss raar maar ik vind greenhouse misschien nog wel beter dan the first cutmaar beste frontliner vinyl tot nu toe
Welkomquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:28 schreef Willem_Rebergen het volgende:
Zelf zou ik graag ook wat oudere platen draaien, wat ik bijvoorbeeld zaterdag deed tijdens XXlerator met Scantraxx Rootz en nog een aantal tracks!
Ik zal deze reeks in de gaten houden voor eventuele vragen, de vibe die hier hangt is inderdaad wel lekker en een stuk minder zeikerig als op PF...
Greetz HHZ!
Mazzelaars!! Voor iedereen die wat wil proberen!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:31 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Theracords is ook een voorbeeld hiervanmaar die noemen het techstyle wat ze produceren...
knip
absoluut niet standaard maar volgens mij over een goed geluidssysteem heerlijk hard
Die track heeft voor mij echt iets magisch, zo'n euforisch melodie, en hoe die laag er dan inklapt na de break; pricelessquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:48 schreef T_Killer het volgende:
PS, heb t album van DBSTF nog maar eens gecheck, wat is jullie mening van Supernova?
Ik weet niet.. Moet wennen aan die track.. Ik vind de intro op de scantraxx-youtube erg vet, maar dat riedeltje in de climax weer net niets.. Maar is wel een kandidaat om gekocht te worden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:24 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die track heeft voor mij echt iets magisch, zo'n euforisch melodie, en hoe die laag er dan inklapt na de break; priceless
Scantraxx verdient niks aan de gigs van "hun" dj's. Dit geld gaat voor een aantal procent naar het boekingskantoor (Platinum in dit geval) en de rest is voor de DJ. Heeft het label niks mee te maken. Het label verdient alleen indirect het geld juist doordat de DJ's die platen in de set draaien en het daarmee promoten.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:34 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Uh jullie label? Ik neem aan dat Dov toch bepaald wanneer en hoeveel nieuwe tracks per maand uitgebracht moeten worden? Hij kan toch roepen, lui, we doen het ff 2 maanden wat rustiger, we gaan focussen op de kwaliteit van de setjes die we gaan draaien en vragen wat euro's meer voor een optreden....
Het verbaasd mij het dan ook dat jullie optredens minder opleveren dan de verkoop. Bedoel verhoudingsgewijs. Een track, daar doe je een lange tijd over. Het wordt voor een aantal euro verkocht online of nog op vinyl.
Een optreden verdien je veel meer in 1 of meerdere uren. En waarom (als je toch blijkbaar minder verdiend voor een optreden) niet gewoon het beste er van maken. Bedoel, of iedereen in de zaal weet welke platen jij draait en of ze van de scantraxx drukkerij komen....
[..]
Grappig dat Willen En Dov allebei hun voor en achternamen gebruiken .....
[..]
Ik vind ze beide wel iets hebben. De kick bij greenhouse vind ik meer hebben, maar het ritme bij first cut is lekkerder....moeilijk moeilijk
Zonde, want ik had best wel eens een kijkje willen nemen naar die samples.. Orgineel heb ik uiteraard al..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:10 schreef LeonH het volgende:
Die remix contest van Black van Showtek
Moet je betalen voor de samplepack maar je krijgt dan wel de plaat erbij...Overal geld aan willen verdienen die stakkers...
ja gek, toen ik doorhad dat het Salamandra was ging het gas iets verder openquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:18 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind Supernova wel vet eigenlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:22 schreef ElDani het volgende:
DBSTF Sampler 1 te koop op hardstyle.com..
Jammer van Supernova, vind die climaxdeun niet zo relaxed, terwijl het intro wel goed is.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:08 schreef LeonH het volgende:
Concert van Scooter? So vonne, Wass Ist Loss?!?! (stel je voor dat ze die binnenkort gaan coveren)
Leuk man om naar een U2 concert te gaan en dan alleen platen van Madonna te horen![]()
(niks tegen de muziek van Madonna trouwens... Althans het oude werk)
QFT voor die QFTquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
QFT en omdat het een mooie vertaling is
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:13 schreef LeonH het volgende:
Als je gaat lopen bitchen snap ik niet dat Pavo opent... Zo iemand hoor niet op dat tijdstip te staan. (of hij moet al een dubbel boeking hebben op die avond)
Verder zou ik me hiermee prima kunnen vermaken mocht ik zijn gegaan
dat gaat hem hopelijk wel worden zaterdagquote:
in 1 woord: heeeeeerlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:40 schreef Tha_Bartman het volgende:
01 Gentalica - Musik
04 Alphaverb - B-Leaf
The Portal vind ik 3x niks, beetje inhoudloos/standaard/oppervlakkig...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
en de previews van de nieuwe Scope
ja, gewoon naar Qlimax gaan zodat je pillen kunt slikken daar...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je bedoeld er juist niet komen voor de muziek, maar alleen om drugs te gebruiken?
was een post van iemand in een ander topic en mijn mening verschilt niks van die van jullie, maar was toch even benieuwd vandaar dat ik het hier ff posttequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
Jawel...
BAHAHAHAHAHAAHA Kneus..![]()
(en ja k weet dat jij t waarschijnlijk niet persoonlijk bent)
Pillen slikken kan op de hoek vd straat ook wel. Alleen op Qlimax is dat natuurlijk ubervet... schijnbaar..
Ik dacht dat het juist andersom was, goeie infoquote:Op donderdag 8 oktober 2009 15:28 schreef Willem_Rebergen het volgende:
Greetz HHZ!
Dit had ik dus ook bij surreality...quote:Op donderdag 8 oktober 2009 18:54 schreef LeonH het volgende:
De melodie van The Portal komt mij ergens bekend van voor. Van 1 of ander nummer... kom er even niet op van welk...
Ah dat was jij dus. Dan ben ik bang dat de Prophet en Headhunterz @ Fok toch legit isquote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:43 schreef 16meter het volgende:
Ik had prophet een berichtje gestuurd op PF en 2 uur later ofzo werd hier gereageerd.
Wel erg toevallig dan... Beetje vertrouwen hebben in de mensheid he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |