quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:26 schreef psv-gomes het volgende:
ik ben weer terug in nederland dus ik kan er af. Lijstje frankrijk
werk zoekenquote:
Hmm, klinkt wel goed, die verschillende opties! Ik zal voor je duimen!quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:43 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
werk zoeken
heb in ieder geval iets lopen in( alweer )Frankrijk, Noord Ierland, bahama's ( disney cruise line) belgie en zwitserland en ook gewoon nederland.
Alleen ze zijn zo ontiegelijk sloom
Nou ik keer volgende week donderdag weer terug naar Frankrijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:02 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Hmm, klinkt wel goed, die verschillende opties! Ik zal voor je duimen!
thanks ik krijg mijn foto nou niet geupload op je mooie kaartje daarboven. Ik denk dat ik te leuk benquote:
Ouch, you! Ouchquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:48 schreef Bora-Bora het volgende:
Zou dat het zijn?
Of is de server gewoon overwerkt...
Welkom!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:12 schreef canada-girl het volgende:
hallo allemaal,
ik wil me ook graag aanmelden.ik woon in het prachtige maar op dit moment heel erg natte vancouver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Birds may fly, but I need a fucking plane.
quote:Op zondag 11 april 2010 17:54 schreef DieBiso het volgende:
Maputo, Mozambique!
al een jaar, nja zit nu dus op fok.Van harte welkom op Fok! dan, en tussen de kaaskoppen in het buitenland!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FR
quote:Op zondag 11 april 2010 17:54 schreef DieBiso het volgende:
Maputo, Mozambique!
al een jaar, nja zit nu dus op fok.Welkom! Ik was in januari nog in Maputo. Erg interessante stad!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.reset
Wat bedoel je met 'daar woon ik deels'?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:54 schreef ZOA het volgende:
Kamenka Buzka een provincie plaatsje in de Oekraine daar woon ik deels.
Oekraine kwam nog niet voor op het lijstje dus bij deze
quote:Bienvenidos!Op dinsdag 26 oktober 2010 22:45 schreef kenowa het volgende:
Buenos Aires, Argentinië. Helaas maar tot december dus niet lang meer
quote:Bariloche zie ik, woon je er allang? Helaas kom ik daar niet, heb bijna geen vrije tijd meer maar gelukkig staat er nog een tripje naar Salta op de agenda.Op woensdag 27 oktober 2010 20:04 schreef flipsen het volgende:
[..]
Bienvenidos!
Hoewel ik iets zuidelijker/westelijker zit
quote:Visa gedoeOp woensdag 18 augustus 2010 15:31 schreef Xtreem het volgende:
Beijing, China, vanafseptember4 november
quote:Ik heb precies die route in gedachten, dat zit dus wel goed!Op donderdag 28 oktober 2010 16:35 schreef flipsen het volgende:
Woon hier alweer een jaar of 3 geloof ik. Ben niet zo goed met jaartallenSalta is echt geweldig, maar zeker een auto huren daar en het rondje Salta - Cachi - Cafayate - Salta maken! En naar het noorden met eventueel een overnachting in Purmamarca, Tilcara of Humahuaca
quote:Thanks! Yep en dan door naar het noorden. Jij woont anders ook in een prachtig gebied zeg, werk je daar of waar houd je je mee bezig, als ik vragen mag natuurlijk.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:10 schreef flipsen het volgende:
Het is één van de meest gereden circuits in Argentinië en is prima te doen met een gewone auto, ook in december. In januari/februari heb je wel meer kans op fikse regenbuien en dan wordt het een ander verhaal, maar in principe geen enkel probleem. Overnachten in Cachi, volgende dag doorrijden naar Cafayate en daar ook nog een nachtje (of 2) slapen, dan over de asfaltweg weer naar Salta.
quote:Als iemand zegt dat ie voor Coca Cola, KPMG of Microsoft werkt mag het wel, maar als iemand zegt dat hij voor Tipica Reizen werkt mag het niet? Dat is meten met 2 maten dunkt me...[ Bericht 30% gewijzigd door static op 29-10-2010 20:12:22 (Het is wel even leuk geweest met die spam) ]
Waarom precies in Syrië? Het is niet direct een van de 'normale' plekken om naar te verhuizen. Heb je daar werk of zo?quote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef JossR het volgende:
Ik woon in het geweldige Damascus, Syrie.
Nice, buurlandman :p. Twee jaar terug nog bij de grens van Syrie gestaan toen ik in de omgeving van San Liurfa was.quote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef JossR het volgende:
Ik woon in het geweldige Damascus, Syrie.
Reden is studie en binnenkort werk. Het is niet een populaire keuze voor westerlingen, slechte naam in media etc. Iedere westerlingen die ik ontmoet in Syrie (incl. mijzelf) is verliefd op het land, haar bevolking, cultuur, keuken! Zeer verassend land om te in wonen.quote:Waarom precies in Syrië? Het is niet direct een van de 'normale' plekken om naar te verhuizen. Heb je daar werk of zo?
Urfa (Sanli Urfa) is mooie stad met een rijke geschiedenis. Als je Urfa de moeite waard vond moet je zeker de volgende keer moet je de grens eens over gaan naar Aleppo en Damascus.quote:Op zondag 2 januari 2011 02:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nice, buurlandman :p. Twee jaar terug nog bij de grens van Syrie gestaan toen ik in de omgeving van San Liurfa was.
Turkije/Eskisehir weer vanaf 10 januari. Reden: studie en werk.
Ik schreef het verkeerd zie ik.. idd het is een erg mooie stad wat een beetje doet denken aan die steden uit de sprookjes van 1001 nacht met de heilige visvijver, de klassieke bazaar en de overblijfselen van de oude stad Edessa. Er waren met name veel oosterse touristen en bijna geen Europeanen. Heb er nog in een guesthouse gezeten van een Koerdisch echtpaar met mn bed op het dak onder een heldere sterrenhemel.. echt magisch.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:38 schreef JossR het volgende:
[..]
Reden is studie en binnenkort werk. Het is niet een populaire keuze voor westerlingen, slechte naam in media etc. Iedere westerlingen die ik ontmoet in Syrie (incl. mijzelf) is verliefd op het land, haar bevolking, cultuur, keuken! Zeer verassend land om te in wonen.
[..]
Urfa (Sanli Urfa) is mooie stad met een rijke geschiedenis. Als je Urfa de moeite waard vond moet je zeker de volgende keer moet je de grens eens over gaan naar Aleppo en Damascus.
Veel plezier in Eskisehir
Manchester staat sowieso niet echt bekend om z'n schoonheid toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:57 schreef the_butler het volgende:
Helaas is mijn uitzicht minder... woon al tig jaar in Manchester UK
Manchester valt nog wel mee, maar als je Stockport ziet (ligt er nast/aan vast) dat is echt diep en diep triest. Grauwe arbeiders buurten, gebouwen waarvan de rode bakstenen nu een mengsel van zwart en algen groen zijn, veel zwerfvuil... etc. Wel mooie heuvels en dorpjes in de omgeving, met leuke traditionele Engelse pubs, en Manchester Academy voor de concertenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Manchester staat sowieso niet echt bekend om z'n schoonheid toch?
Waar? Heb er ook twee jaar gewoond.quote:
Deze dus: KAA Kaart, FAQ en Linksquote:Op zondag 2 januari 2011 19:59 schreef popolon het volgende:
Als mensen op de kaart willen hoor we 't wel in ons FB topic. Ik zet ze er niet automatisch op, ook omdat niet iedereen dat op prijs stelt.
Was oorspronkelijk voor 6 maanden...quote:
Stage of ontwikkelingswerk oid?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Carmencita het volgende:
Trujillo, Peru! Voor ruim 8 maanden. Schitterend land en leuke mensen hier
Leuke stad inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Carmencita het volgende:
Trujillo, Peru! Voor ruim 8 maanden. Schitterend land en leuke mensen hier
Jaja, dus jij lekker op reis op onze kosten en in ruil mogen wij wat reisverhaaltjes op éen of ander blog lezenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:51 schreef lellebelle het volgende:
Ik ben jaloers op jullie. Ik wil ook wel een tijdje naar het buitenland. Misschien kunnen jullie deels mijn reis bekostigen, dan kan ik misschien reisverhalen posten en delen.
precies jij begrijpt het, wat zakgeld zou ook handig zijnquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Jaja, dus jij lekker op reis op onze kosten en in ruil mogen wij wat reisverhaaltjes op éen of ander blog lezen
Ga gewoon op je rug, zat geld te verdienen op die manier. Succes!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:26 schreef lellebelle het volgende:
[..]
precies jij begrijpt het, wat zakgeld zou ook handig zijn
En ik ook.quote:
Je kan het slechter treffenquote:Op zondag 24 juli 2011 07:12 schreef OzBunyip het volgende:
Alweer anderhalf jaar in Brisbane, Queensland, Australië - ben nl. met een Australiër getrouwd
Sinds 03-04-2011 ben ik woonachtig in het mooie Bournemouth, Dorset, Verenigd Koninkrijkquote:
Hey, nog een Brisbanite. Hoe bevalt het daar on the north side? Ook zo'n lekkere stortbui gehad als wij hier south side?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:01 schreef y3kbugsy het volgende:
graag op de lijst; woon in Pine Rivers, Australia. (net boven Brisbane) Werk in Brisbane als ICT. ben twee jaar in Australia (getrouwed met een Aussie)
Ik werk in MIlton, en daar hebben we een aardig bui gehad. Volgens mij is Strathpine niet nat geweest. Wij hebben hebben tot voor kort in Annerely gewoon (ook aan de south side) en om het helemaal compleet te maken. Ik heb voor LCC gewerkt . (Logan city council)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:08 schreef OzBunyip het volgende:
[..]
Hey, nog een Brisbanite. Hoe bevalt het daar on the north side? Ook zo'n lekkere stortbui gehad als wij hier south side?
Vet. Zit je er nog steeds? Ben er nog nooit geweest, maar hoor er veel goeds over, al heb ik begrepend at het wel onhoudbaar heet kan zijn ind e zomer.quote:
Hoe bevalt het? Het klinkt (op het klimaat na) niet echt als een stap vooruit, maar daar kan ik naast zitten aangezien ik nog niet in Brissie ben geweest.quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:49 schreef anarchitect het volgende:
Sins deze week na meer dan vier jaar Melbourne naar Brisbane verhuisd.
Als ik hier commetaar op mag geven... Ik heb ook in Sydney gewoont,.. maar mijn bevalt Brisbane beter dan Sydney,... ik denk dat het niet zo massaal is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:29 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Hoe bevalt het? Het klinkt (op het klimaat na) niet echt als een stap vooruit, maar daar kan ik naast zitten aangezien ik nog niet in Brissie ben geweest.
It's a small world. Ik woon in Logan City Council...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:53 schreef y3kbugsy het volgende:
[..]
Ik werk in MIlton, en daar hebben we een aardig bui gehad. Volgens mij is Strathpine niet nat geweest. Wij hebben hebben tot voor kort in Annerely gewoon (ook aan de south side) en om het helemaal compleet te maken. Ik heb voor LCC gewerkt . (Logan city council)
U staat op de kaart. KAA Kaart, FAQ en Linksquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:51 schreef Atena het volgende:
Hi, ik ben ook nieuw hier. mag ik ook op het lijstje?
Ik woon sinds 2009 in Glasgow Scotland, ook erg nat.
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:52 schreef Bora-Bora het volgende:
'Alle' emigranten, expats, remigranten, studenten en andere KAAskoppen in het buitenland op een rijtje:
....
Laat dus gerust weten waar je woont, dan voegen we jou ook aan de lijst toe!
Chinaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Colombia
El_Matador, Bogotá
Strani, Bogotá
Halfuurjte vandaan van waar ik eerst woonde.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:10 schreef DuBecky het volgende:
Frejus - Frankrijk
Woon er sinds augustus 2010 dus iets langer als een jaar nu.
Ook nieuw hier op het forum.
Het is inmiddels aardig betaalbaar geworden, afgezien van de dagelijkse boodschap, dan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:52 schreef Individual het volgende:
Volgens mij ben je de eerste en enige KAAer in Reykjavik!
Waarom zit je daar? Kan me nog herinneren dat alles daar verschrikkelijk duur was zo'n 15 jaar geleden en dat ik geld had gewonnen uit een gokmachine die ik niet begreep.
Vorig jaar heb ik een Jersey topic geopend en hoewel er geen andere fokkers woonden was er wel wat interesse.quote:Op zondag 29 april 2012 00:12 schreef Mieks het volgende:
Ik verhuis 1 Juni aanstaande naar Riga, Letland :-)
Is er nog een ander Fokker die daar woont?
Wel Fok!ker die in Wales woont met iemand uit Rigaquote:Op zondag 29 april 2012 00:12 schreef Mieks het volgende:
Ik verhuis 1 Juni aanstaande naar Riga, Letland :-)
Is er nog een ander Fokker die daar woont?
Ja, maar als die crackdown heel serieus wordt, zullen het over 100 dagen wat minder bazen zijnquote:
Welke crackdown?quote:Op donderdag 17 mei 2012 05:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja, maar als die crackdown heel serieus wordt, zullen het over 100 dagen wat minder bazen zijn
Deze crackdownquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Welke crackdown?Gaan dingen weer langs mij heen blijkbaar.
Oh, ik ben daar wel voor eigenlijk. Liever dat ze de radbrakers eruit smijten dan dat het imago te grabbel wordt gegooid door een flink aantal ongelofelijke zakkenwassers. Het hele incident met die Britse gast op z'n toeristenvisa is eigenlijk wel exemplarisch voor een groot probleem met buitenlanders die daar even de stoere jongen komen uithangen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Deze crackdown
Maar ik begrijp dat het internet in Sihui nog strikter gecontroleerd wordt dan in de stad
Opzich mee eens, ware het niet dat veel van de 'white trash' hier ook voor langere tijd zitten (als leraar engels....)quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh, ik ben daar wel voor eigenlijk. Liever dat ze de radbrakers eruit smijten dan dat het imago te grabbel wordt gegooid door een flink aantal ongelofelijke zakkenwassers. Het hele incident met die Britse gast op z'n toeristenvisa is eigenlijk wel exemplarisch voor een groot probleem met buitenlanders die daar even de stoere jongen komen uithangen.
De reacties zijn natuurlijk wel licht xenofobisch maar het heeft ook te maken met het gedrag van een groep mensen die niks met China hebben en alleen even een jaartje "leuk" gaan doen. Als ze daar strenger tegen optreden blijven de serieuze mensen over, die voor langere tijd blijven en niet bezig zijn met een soort lange vakantie. Ik kan me er in ieder geval ook dood aan ergeren als ik gasten van het type Brit uit dat filmpje hoor. En er zijn echt te veel van dat type, zeker rond Sanlitun. Geteisem dat in China opeens een hele grote bek krijgt.
Geteisem ook dat bij terugkomst in het eigen land, op internet gaat zeiken over Marokkanen of andere minderheden. (Afhankelijk van waar ze vandaan komen. Britten zeiken waarschijnlijk over Pakistanen, Fransen over Algerijnen, enz.)
Edit: Heb ook even praatprogramma gekeken met die gast die de Britse aanrander heeft neergeslagen en hoewel het onderwerp van het programma een beetje suggestief is geformuleerd, is de discussie zelf op zich wel genuanceerd. Je kunt het een beetje vergelijken met de discussie die hier in Nederland ook is. Op internet heb je natuurlijk ook de meest radicale verschijnselen rondlopen. En in Nederland heb je dan dat mensen kunnen stemmen op de PVV om hun xenofobe gevoelens te laten spreken. In China proberen ze die behoefte nu met dat 100-dagen plan te bevredigen. Je moet het ook op die manier zien. 100 dagen is een relatief korte periode, waarbij de overheid waarschijnlijk hoopt dat dit een relatief kortdurende woede is.
Overigens zouden ze het beleid gewoon in het algemeen moeten aanscherpen maar dat zorgt weer voor een hoop andere problemen, dus het is een vrij lastige situatie.
Hier dat praatprogramma trouwens:
http://v.youku.com/v_show/id_XMzk3OTY0NDI0.html
En als ik op stats-members etc. klik:quote:
Bij mij ook.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is die kaart niet meer te bekijken? Blijft gewoon een wit vak...
Misschien is het alleen zichtbaar voor Amerikanen. Rasiesme!quote:
Alleen beetje onoverzichtelijk.quote:
Klopt, die andere is voor op de kaart. Niet iedereen wil dat.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alleen beetje onoverzichtelijk.Iedereen denkt dat je 't hier moet melden.
Ik vraag me af hoe het met hem is, ik hoop dat ie op tijd is vertrokken :/quote:Op zondag 2 januari 2011 13:38 schreef JossR het volgende:
[..]
Reden is studie en binnenkort werk. Het is niet een populaire keuze voor westerlingen, slechte naam in media etc. Iedere westerlingen die ik ontmoet in Syrie (incl. mijzelf) is verliefd op het land, haar bevolking, cultuur, keuken! Zeer verassend land om te in wonen.
[..]
Urfa (Sanli Urfa) is mooie stad met een rijke geschiedenis. Als je Urfa de moeite waard vond moet je zeker de volgende keer moet je de grens eens over gaan naar Aleppo en Damascus.
Veel plezier in Eskisehir
Dank je, ja, het was superrelaxed het weekend. "Helaas" woon ik in de hoofdstad, maar wel met mooi uitzicht op de bergen hier (2700 meter hoogte).quote:
Ik mogelijk over een maandquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:41 schreef Polenbatser het volgende:
Ik woon sindskort in Praag. Zijn er nog meer kaasjes daar (zo te zien aan de lijst wel) en iemand zin om een keer wat te ondernemen? Ik ben vooralsnog nogal alleen hier en da's ook maar zo saai
.
Zo da's mooi wonen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:00 schreef Dven het volgende:
Ook maar wat plaatjes dan
Mijn straatZelfs m'n huis is duidelijk zichtbaar
Geen privacy op wikipedia
Je zou bijna zeggen dat "El Dios" naar de aarde terugkeert.quote:Op maandag 19 november 2012 21:36 schreef El_Matador het volgende:
Alweer bijna een jaar vol vol tevreden in Bogotá, Colombia![]()
Taganga - Colombia
quote:Op maandag 18 februari 2013 08:32 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik woon, zoals sommige hier wel weten, sinds enkele maanden in Ha Noi, Vietnam. Het bevalt me tot nu toe erg goed. Ik had ook al behoorlijk wat ervaring met langer verblijf en werk hier, dus het was niet helemaal nieuw.
Een eigen geschoten plaatje van de Hoan Kiem lake, in het centrum. Hier woon ik ongeveer 10 minuten motorbike vandaan.
[ afbeelding ]
Tot nu toe geen plannen om terug te gaan naar Nederland. Ik hou van Nederland, maar vind het avontuur van andere landen, andere culturen ontdekken te belangrijk. Voor hoe lang ik hier blijf is onduidelijk. Op dit moment nog geen plannen om weg te gaan in ieder geval
Nachtleven is nu prima. Genoeg toffe plekken om heen te gaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]![]()
Heb er zelf in 2007 een maand of 3 gewoond; wat een heerlijk chaotische en levende stad!! (behalve het nightlife destijds...)
Hoop er binnenkort weer even heen te kunnen!
Hmm, 9 maanden zomer, echt waar? Dat zeg ik ook altijd tegen mensen die in Nederland wonen over de Costa Blanca, maar naarmate ik hier langer woon (4 jaar nu) vind ik de zomer steeds korter worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:51 schreef Barbusse het volgende:
Mooie foto's![]()
\ook eens een paar foto's dan:
[ afbeelding ]
Ben alweer bijna drie jaar gelukkig op deze kleine stoffige rots. Maar wat wil je, met 9 maanden zomer en water als dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mede Malta-ganger! En je woont in het hoge noorden lees ikquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef YPrue het volgende:
Ook maar eens melden hier, en ik zie dat er nog iemand in Malta zit! Hoi Barbusse! Leuk om te lezen dat je ook in Malta woont.
Ik woon nu sinds 7 maanden in Malta, Mellieha om precies te zijn, en heb er absoluut geen spijt van!
Heel erg leuk om ook het moment mee te maken dat de verkiezingsuitslag bekend wordt (dit was afgelopen zondag het geval), meteen auto's versierd met vlaggen en foto's van de partijleider de straat op, luid toeterend. Dat zie je in Nederland nog niet zo snel gebeuren, Balkenende, Rutte, Samsom of Wilders op je auto geplakt
Hehe inderdaad! We waren op de zondag van de verkiezingsuitslag gaan wandelen en overal versierde auto's met enthousiaste lui erin en erop natuurlijk. Kwamen er in de buurt van Selmun twee van die jeeps achter elkaar heel hard aangereden, luid toeterend en juichend en zo druk bezig met juichen naar voorbijgangers dat ze spontaan op elkaar knaldenquote:Op woensdag 3 april 2013 11:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mede Malta-ganger! En je woont in het hoge noorden lees ikDe verkiezingen hier zijn raar ja. Het zag er soms meer uit als een revolutie, het enige wat ik miste was kerels die schoten in de lucht
Ik verhuis binnenkort naar St. Julians, vlakbij Spinola Bay. Heb geen hondquote:Op woensdag 3 april 2013 13:48 schreef YPrue het volgende:
[..]
Hehe inderdaad! We waren op de zondag van de verkiezingsuitslag gaan wandelen en overal versierde auto's met enthousiaste lui erin en erop natuurlijk. Kwamen er in de buurt van Selmun twee van die jeeps achter elkaar heel hard aangereden, luid toeterend en juichend en zo druk bezig met juichen naar voorbijgangers dat ze spontaan op elkaar knalden![]()
We wilden in eerste instantie naar precies dezelfde plaats verhuizen als waar jij nu woont, maar we hebben naderhand toch maar gekozen voor Mellieha omdat we zo meer groen en wandelroutes hebben waar we met de hond kunnen wandelen.
Ben blij dat ik te voet naar mijn werk kanquote:Op woensdag 3 april 2013 13:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik verhuis binnenkort naar St. Julians, vlakbij Spinola Bay. Heb geen hondIk probeerde op de verkiezingsdag van en naar werk te komen via Sliema geen doorkomen aan. We kregen zelfs een waarschuwing op het werk, dat het wel los zou kunnen gaan op die dag
Ja, ik heb nog de ouderwetse Malteser ID-kaart met de grote letter A van alien eropquote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef YPrue het volgende:
[..]
Ben blij dat ik te voet naar mijn werk kan
Maar zo gauw de eerste uitslagen binnenkwamen meteen een groot toeter-concert hier, inclusief heel veel vuurwerk (midden op de dag).
Ben jij trouwens al voor de e-residence card geweest die de normale residence card vervangt? De residence card is officieel sinds 31 maart niet meer geldig, maar je kunt hem wel nog gebruiken tot eind juni. Ik heb ze vorige maand een e-mail gestuurd en heb een afspraak in juniAch ja, nog altijd beter dan de mensen die al een aantal keer een e-mail hebben gestuurd en nog steeds op antwoord wachten... Het schijnt een grote chaos te zijn op foreign affairs omdat ze het aantal aanvragen niet aankunnen.
Blij dat je in de buurt van Spinola bay gaat wonen?
Voor 2 users en een verdwaalde lurker? Meh.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef Individual het volgende:
Misschien tijd voor een Malta-topic in KAA?
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor 2 users en een verdwaalde lurker? Meh.
Oekraine ligt op het oostelijk halfrondquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:22 schreef Iwanius het volgende:
Maar wel met de fraaiste meisjes/vrouwen van het westelijke halfrond.
Na de populariteit van het grote vaticaan topic en het enorme San Marino topic wordt het daar weleens tijd voor.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef Individual het volgende:
Misschien tijd voor een Malta-topic in KAA?
Vertel eens hoe gewend je bent in die gigantische metropool want ik kan mij voorstellen als een echte Gweilo jou een hoop in het begin vreemd aandoet. Misschien dat je daarover wat wil uitweiden. (je dagdeel patroon)quote:Op donderdag 23 mei 2013 06:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Poe, alweer 9 maanden in Beijing nu. Tijd gaat echt snel. Voelt als de dag van gisteren dat ik nog aan scriptie zat te ploeteren.
Heb al eerder in China gewoond tussen m'n bachelor en master, in een kleinere stad dan Beijing, dus was al wel gewend aan China. (In Beijing staart men ook niet meer, dus voelt ook niet zo vreemd als in de kleinere steden.) In het begin was het wel tof en spannend, zo dichtbij al die historie maar eerlijk gezegd valt 't nieuwe nu al wel weer tegen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vertel eens hoe gewend je bent in die gigantische metropool want ik kan mij voorstellen als een echte Gweilo jou een hoop in het begin vreemd aandoet. Misschien dat je daarover wat wil uitweiden. (je dagdeel patroon)
Dat zand is ook in Bulgarije beland bij een zandregenbui vannachtquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:32 schreef Barbusse het volgende:
Zandstormpje, een beetje Afrika op Malta...
[ afbeelding ]
file/taxi/metro proppen......quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb al eerder in China gewoond tussen m'n bachelor en master, in een kleinere stad dan Beijing, dus was al wel gewend aan China. (In Beijing staart men ook niet meer, dus voelt ook niet zo vreemd als in de kleinere steden.) In het begin was het wel tof en spannend, zo dichtbij al die historie maar eerlijk gezegd valt 't nieuwe nu al wel weer tegen.Het is vooral een stuk drukker maar voor de rest is vrijwel alles hier hetzelfde. Overdag werken, 's avonds beetje gamen of film kijken met vriendin. Weekend voetballen met Chinees team (we bakken er niet zo heel veel van
) of beetje kijken in de stad of park. Boodschappen doen is natuurlijk wel irritant hier. Je staat zo een half uur in de rij bij kassa.
Varkensnekjes kijk ik niet meer van op inmiddels.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
file/taxi/metro proppen......
af en toe wat vreemd eten (zag vanavond weer heerlijke varkensnekjes op het menu staan...)
maar inderdaad, dagritme is niet veel anders...
Denk dat je doelt op Schotse Haggis waar het soms in wordt gedaan al vullen ze de schapenmaag normaal gesproken alleen maar met hart, nieren, longen, lever etc.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:09 schreef Teslynd het volgende:
Niet zo lang geleden werd nog in Europa/Nederland hersenen gegeten. Ik weet niet meer hoe het heet. Denk dat het van koeien en/of varkens was.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:58 schreef Teslynd het volgende:
Nee, in de jaren '90 vertelde een forumster dat ze hersenen zo lekker vond. Volgens mij had ze er een naam voor. Wat later hoorde ik dat er in Ierland nog gesmuld wordt van een portie rauwe hersenen - waarschuwingen over BSE werden afgewimpeld.
hoe actueel is de lijst sowieso nog die in de OP staat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:56 schreef Hexley het volgende:
Mag ik uit het lijstje met users @ Spanje? Woon namelijk al weer een tijdje in Twente,...![]()
Doe er wat aan!quote:
wil jij alle users dit weekend even een DM'tje sturen om te vragen waar ze nu precies wonen?quote:
Hoe aan te pakken?quote:
En ook hier, nog immer aan deze kant van de grote plas.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:53 schreef Individual het volgende:
In KAA / Leeftijd emigratie #2 zijn er natuurlijk ook velen al lang weer terug. Het bijhouden van wie waar zit is nogal lastig. Zolang je niet een dodemansknopsysteem hebt..
Hier nog steeds in London sinds 2000, maar wie weet?
Toch niet in de buurt van het stadion van je lievelingsclub gezien je avatar?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:37 schreef reem het volgende:
Ik verhuis in september weer naar Buenos Aires, Argentinië.
mag ik toegevoegd worden? Atyrau Kazachstan sinds zomer 2010. Nog zeker voor 2 jaar hier.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoe actueel is de lijst sowieso nog die in de OP staat?
we horen weinig meer van je,bevalt het nog steeds daar?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 06:16 schreef Essebes het volgende:
[..]
mag ik toegevoegd worden? Atyrau Kazachstan sinds zomer 2010. Nog zeker voor 2 jaar hier.
Kazachstan, nu vraag ik me af hoe je daar terecht gekomen bentquote:Op zaterdag 20 juli 2013 06:16 schreef Essebes het volgende:
[..]
mag ik toegevoegd worden? Atyrau Kazachstan sinds zomer 2010. Nog zeker voor 2 jaar hier.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 06:16 schreef Essebes het volgende:
[..]
2nd that!quote:Op zondag 21 juli 2013 08:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kazachstan, nu vraag ik me af hoe je daar terecht gekomen bent
haha, net 2 maanden in NL geweest voor vernieuwing van de workpermit & visum en eergisteren weer teruggekomen hier. 'On the road' ben ik amper op FOK!, sorry.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
we horen weinig meer van je,bevalt het nog steeds daar?
Misschien nog oud-inwoners van Neutraal Moresnet die zich willen melden voor een eigen topic?quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Na de populariteit van het grote vaticaan topic en het enorme San Marino topic wordt het daar weleens tijd voor.
Hoe kom je daar zo terecht als ik vragen mag? Familie?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:04 schreef xTraFresh het volgende:
Voeg mij maar toe aan het lijstje hoor! Ik verhuis volgende week naar Yerevan, Armenië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |