Manchester valt nog wel mee, maar als je Stockport ziet (ligt er nast/aan vast) dat is echt diep en diep triest. Grauwe arbeiders buurten, gebouwen waarvan de rode bakstenen nu een mengsel van zwart en algen groen zijn, veel zwerfvuil... etc. Wel mooie heuvels en dorpjes in de omgeving, met leuke traditionele Engelse pubs, en Manchester Academy voor de concertenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:36 schreef popolon het volgende:
[..]
Manchester staat sowieso niet echt bekend om z'n schoonheid toch?
Waar? Heb er ook twee jaar gewoond.quote:
Deze dus: KAA Kaart, FAQ en Linksquote:Op zondag 2 januari 2011 19:59 schreef popolon het volgende:
Als mensen op de kaart willen hoor we 't wel in ons FB topic. Ik zet ze er niet automatisch op, ook omdat niet iedereen dat op prijs stelt.
Was oorspronkelijk voor 6 maanden...quote:
Stage of ontwikkelingswerk oid?quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Carmencita het volgende:
Trujillo, Peru! Voor ruim 8 maanden. Schitterend land en leuke mensen hier
Leuke stad inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:08 schreef Carmencita het volgende:
Trujillo, Peru! Voor ruim 8 maanden. Schitterend land en leuke mensen hier
Jaja, dus jij lekker op reis op onze kosten en in ruil mogen wij wat reisverhaaltjes op éen of ander blog lezenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:51 schreef lellebelle het volgende:
Ik ben jaloers op jullie. Ik wil ook wel een tijdje naar het buitenland. Misschien kunnen jullie deels mijn reis bekostigen, dan kan ik misschien reisverhalen posten en delen.
precies jij begrijpt het, wat zakgeld zou ook handig zijnquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Jaja, dus jij lekker op reis op onze kosten en in ruil mogen wij wat reisverhaaltjes op éen of ander blog lezen
Ga gewoon op je rug, zat geld te verdienen op die manier. Succes!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:26 schreef lellebelle het volgende:
[..]
precies jij begrijpt het, wat zakgeld zou ook handig zijn
En ik ook.quote:
Je kan het slechter treffenquote:Op zondag 24 juli 2011 07:12 schreef OzBunyip het volgende:
Alweer anderhalf jaar in Brisbane, Queensland, Australië - ben nl. met een Australiër getrouwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |