quote:Bienvenidos!Op dinsdag 26 oktober 2010 22:45 schreef kenowa het volgende:
Buenos Aires, Argentinië. Helaas maar tot december dus niet lang meer
quote:Bariloche zie ik, woon je er allang? Helaas kom ik daar niet, heb bijna geen vrije tijd meer maar gelukkig staat er nog een tripje naar Salta op de agenda.Op woensdag 27 oktober 2010 20:04 schreef flipsen het volgende:
[..]
Bienvenidos!
Hoewel ik iets zuidelijker/westelijker zit
quote:Visa gedoeOp woensdag 18 augustus 2010 15:31 schreef Xtreem het volgende:
Beijing, China, vanafseptember4 november
quote:Ik heb precies die route in gedachten, dat zit dus wel goed!Op donderdag 28 oktober 2010 16:35 schreef flipsen het volgende:
Woon hier alweer een jaar of 3 geloof ik. Ben niet zo goed met jaartallenSalta is echt geweldig, maar zeker een auto huren daar en het rondje Salta - Cachi - Cafayate - Salta maken! En naar het noorden met eventueel een overnachting in Purmamarca, Tilcara of Humahuaca
quote:Thanks! Yep en dan door naar het noorden. Jij woont anders ook in een prachtig gebied zeg, werk je daar of waar houd je je mee bezig, als ik vragen mag natuurlijk.Op vrijdag 29 oktober 2010 00:10 schreef flipsen het volgende:
Het is één van de meest gereden circuits in Argentinië en is prima te doen met een gewone auto, ook in december. In januari/februari heb je wel meer kans op fikse regenbuien en dan wordt het een ander verhaal, maar in principe geen enkel probleem. Overnachten in Cachi, volgende dag doorrijden naar Cafayate en daar ook nog een nachtje (of 2) slapen, dan over de asfaltweg weer naar Salta.
quote:Als iemand zegt dat ie voor Coca Cola, KPMG of Microsoft werkt mag het wel, maar als iemand zegt dat hij voor Tipica Reizen werkt mag het niet? Dat is meten met 2 maten dunkt me...[ Bericht 30% gewijzigd door static op 29-10-2010 20:12:22 (Het is wel even leuk geweest met die spam) ]
Waarom precies in Syrië? Het is niet direct een van de 'normale' plekken om naar te verhuizen. Heb je daar werk of zo?quote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef JossR het volgende:
Ik woon in het geweldige Damascus, Syrie.
Nice, buurlandman :p. Twee jaar terug nog bij de grens van Syrie gestaan toen ik in de omgeving van San Liurfa was.quote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef JossR het volgende:
Ik woon in het geweldige Damascus, Syrie.
Reden is studie en binnenkort werk. Het is niet een populaire keuze voor westerlingen, slechte naam in media etc. Iedere westerlingen die ik ontmoet in Syrie (incl. mijzelf) is verliefd op het land, haar bevolking, cultuur, keuken! Zeer verassend land om te in wonen.quote:Waarom precies in Syrië? Het is niet direct een van de 'normale' plekken om naar te verhuizen. Heb je daar werk of zo?
Urfa (Sanli Urfa) is mooie stad met een rijke geschiedenis. Als je Urfa de moeite waard vond moet je zeker de volgende keer moet je de grens eens over gaan naar Aleppo en Damascus.quote:Op zondag 2 januari 2011 02:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nice, buurlandman :p. Twee jaar terug nog bij de grens van Syrie gestaan toen ik in de omgeving van San Liurfa was.
Turkije/Eskisehir weer vanaf 10 januari. Reden: studie en werk.
Ik schreef het verkeerd zie ik.. idd het is een erg mooie stad wat een beetje doet denken aan die steden uit de sprookjes van 1001 nacht met de heilige visvijver, de klassieke bazaar en de overblijfselen van de oude stad Edessa. Er waren met name veel oosterse touristen en bijna geen Europeanen. Heb er nog in een guesthouse gezeten van een Koerdisch echtpaar met mn bed op het dak onder een heldere sterrenhemel.. echt magisch.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:38 schreef JossR het volgende:
[..]
Reden is studie en binnenkort werk. Het is niet een populaire keuze voor westerlingen, slechte naam in media etc. Iedere westerlingen die ik ontmoet in Syrie (incl. mijzelf) is verliefd op het land, haar bevolking, cultuur, keuken! Zeer verassend land om te in wonen.
[..]
Urfa (Sanli Urfa) is mooie stad met een rijke geschiedenis. Als je Urfa de moeite waard vond moet je zeker de volgende keer moet je de grens eens over gaan naar Aleppo en Damascus.
Veel plezier in Eskisehir
Manchester staat sowieso niet echt bekend om z'n schoonheid toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:57 schreef the_butler het volgende:
Helaas is mijn uitzicht minder... woon al tig jaar in Manchester UK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |