Waarom precies in Syrië? Het is niet direct een van de 'normale' plekken om naar te verhuizen. Heb je daar werk of zo?quote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef JossR het volgende:
Ik woon in het geweldige Damascus, Syrie.
Nice, buurlandman :p. Twee jaar terug nog bij de grens van Syrie gestaan toen ik in de omgeving van San Liurfa was.quote:Op maandag 20 december 2010 23:28 schreef JossR het volgende:
Ik woon in het geweldige Damascus, Syrie.
Reden is studie en binnenkort werk. Het is niet een populaire keuze voor westerlingen, slechte naam in media etc. Iedere westerlingen die ik ontmoet in Syrie (incl. mijzelf) is verliefd op het land, haar bevolking, cultuur, keuken! Zeer verassend land om te in wonen.quote:Waarom precies in Syrië? Het is niet direct een van de 'normale' plekken om naar te verhuizen. Heb je daar werk of zo?
Urfa (Sanli Urfa) is mooie stad met een rijke geschiedenis. Als je Urfa de moeite waard vond moet je zeker de volgende keer moet je de grens eens over gaan naar Aleppo en Damascus.quote:Op zondag 2 januari 2011 02:50 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nice, buurlandman :p. Twee jaar terug nog bij de grens van Syrie gestaan toen ik in de omgeving van San Liurfa was.
Turkije/Eskisehir weer vanaf 10 januari. Reden: studie en werk.
Ik schreef het verkeerd zie ik.. idd het is een erg mooie stad wat een beetje doet denken aan die steden uit de sprookjes van 1001 nacht met de heilige visvijver, de klassieke bazaar en de overblijfselen van de oude stad Edessa. Er waren met name veel oosterse touristen en bijna geen Europeanen. Heb er nog in een guesthouse gezeten van een Koerdisch echtpaar met mn bed op het dak onder een heldere sterrenhemel.. echt magisch.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:38 schreef JossR het volgende:
[..]
Reden is studie en binnenkort werk. Het is niet een populaire keuze voor westerlingen, slechte naam in media etc. Iedere westerlingen die ik ontmoet in Syrie (incl. mijzelf) is verliefd op het land, haar bevolking, cultuur, keuken! Zeer verassend land om te in wonen.
[..]
Urfa (Sanli Urfa) is mooie stad met een rijke geschiedenis. Als je Urfa de moeite waard vond moet je zeker de volgende keer moet je de grens eens over gaan naar Aleppo en Damascus.
Veel plezier in Eskisehir
Manchester staat sowieso niet echt bekend om z'n schoonheid toch?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:57 schreef the_butler het volgende:
Helaas is mijn uitzicht minder... woon al tig jaar in Manchester UK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |