Dat is toch een bijnaam voor Limburgers?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:40 schreef jpjedi het volgende:
Reserve Belg!
Huizenprijzen, tsjah, hangt af van heel veel factoren. Maar het is mij nog niet opgevallen en ik woon er redelijk dichtbij. Wel weet ik dat huizen in Nederland die dicht bij de grens zijn wel goedkoper zijn, maar dit komt weer doordat het zich zover van van het centrum van Nederland bevindt. Woonde 2 jaar geleden nog in Zeeland en daar zijn de huizen spotgoedkoop vergeleken met de rest van Nederland. Er is vast wel ergens een landelijke prijsindex, misschien kun je daar je antwoord vinden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 05:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is er een link van wat de huizenprijzen met huizentype doen in de gemeentes in de buurt van Nederland?
Ja, je kunt ook als je niet in Nederland woont een abonnement nemen op bijvoorbeeld de Telegraaf.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:43 schreef hannibalanteportas het volgende:
Hebben jullie nog een abonnement op een Nederlandse krant eigenlijk ?
Kan dat überhaupt?
nieuws op een stuk dode boom is niet mijn manier van nieuws vergaren maar ik kan hier gewoon BN de stem nemen voor standaard tarief. Verder alle kranten wel geloof ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:43 schreef hannibalanteportas het volgende:
Hebben jullie nog een abonnement op een Nederlandse krant eigenlijk ?
Kan dat überhaupt?
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 9 november 2009 13:23 schreef Pistoleke het volgende:
Er gaat in mijn kot iemand weg rond januari dus wie weet tijnz(tvp dus
quote:Op woensdag 11 november 2009 14:41 schreef hannibalanteportas het volgende:
Oh en ik begrijp ook niet helemaal het doel van een nationale feestdag als alles dicht is en er bovendien niet eens gefeest wordt.
Ik ben verhuisd van Zeeuws-Vlaanderen naar Brugge. Maar studeer nog in Zeeuws-Vlaanderenquote:Op woensdag 11 november 2009 23:40 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Vanaf maandag stage lopen in Brugge. Maar ik moet zeggen dat ik het niet echt als een buitenland stage zie aangezien ik toch uit Zeeuws Vlaanderen kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |