Chinaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Colombia
El_Matador, Bogotį
Strani, Bogotį
Halfuurjte vandaan van waar ik eerst woonde.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:10 schreef DuBecky het volgende:
Frejus - Frankrijk
Woon er sinds augustus 2010 dus iets langer als een jaar nu.
Ook nieuw hier op het forum.
Het is inmiddels aardig betaalbaar geworden, afgezien van de dagelijkse boodschap, dan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:52 schreef Individual het volgende:
Volgens mij ben je de eerste en enige KAAer in Reykjavik!
Waarom zit je daar? Kan me nog herinneren dat alles daar verschrikkelijk duur was zo'n 15 jaar geleden en dat ik geld had gewonnen uit een gokmachine die ik niet begreep.
Vorig jaar heb ik een Jersey topic geopend en hoewel er geen andere fokkers woonden was er wel wat interesse.quote:Op zondag 29 april 2012 00:12 schreef Mieks het volgende:
Ik verhuis 1 Juni aanstaande naar Riga, Letland :-)
Is er nog een ander Fokker die daar woont?
Wel Fok!ker die in Wales woont met iemand uit Rigaquote:Op zondag 29 april 2012 00:12 schreef Mieks het volgende:
Ik verhuis 1 Juni aanstaande naar Riga, Letland :-)
Is er nog een ander Fokker die daar woont?
Ja, maar als die crackdown heel serieus wordt, zullen het over 100 dagen wat minder bazen zijnquote:
Welke crackdown?quote:Op donderdag 17 mei 2012 05:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja, maar als die crackdown heel serieus wordt, zullen het over 100 dagen wat minder bazen zijn
Deze crackdownquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Welke crackdown?Gaan dingen weer langs mij heen blijkbaar.
Oh, ik ben daar wel voor eigenlijk. Liever dat ze de radbrakers eruit smijten dan dat het imago te grabbel wordt gegooid door een flink aantal ongelofelijke zakkenwassers. Het hele incident met die Britse gast op z'n toeristenvisa is eigenlijk wel exemplarisch voor een groot probleem met buitenlanders die daar even de stoere jongen komen uithangen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:13 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Deze crackdown
Maar ik begrijp dat het internet in Sihui nog strikter gecontroleerd wordt dan in de stad
Opzich mee eens, ware het niet dat veel van de 'white trash' hier ook voor langere tijd zitten (als leraar engels....)quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Oh, ik ben daar wel voor eigenlijk. Liever dat ze de radbrakers eruit smijten dan dat het imago te grabbel wordt gegooid door een flink aantal ongelofelijke zakkenwassers. Het hele incident met die Britse gast op z'n toeristenvisa is eigenlijk wel exemplarisch voor een groot probleem met buitenlanders die daar even de stoere jongen komen uithangen.
De reacties zijn natuurlijk wel licht xenofobisch maar het heeft ook te maken met het gedrag van een groep mensen die niks met China hebben en alleen even een jaartje "leuk" gaan doen. Als ze daar strenger tegen optreden blijven de serieuze mensen over, die voor langere tijd blijven en niet bezig zijn met een soort lange vakantie. Ik kan me er in ieder geval ook dood aan ergeren als ik gasten van het type Brit uit dat filmpje hoor. En er zijn echt te veel van dat type, zeker rond Sanlitun. Geteisem dat in China opeens een hele grote bek krijgt.
Geteisem ook dat bij terugkomst in het eigen land, op internet gaat zeiken over Marokkanen of andere minderheden. (Afhankelijk van waar ze vandaan komen. Britten zeiken waarschijnlijk over Pakistanen, Fransen over Algerijnen, enz.)
Edit: Heb ook even praatprogramma gekeken met die gast die de Britse aanrander heeft neergeslagen en hoewel het onderwerp van het programma een beetje suggestief is geformuleerd, is de discussie zelf op zich wel genuanceerd. Je kunt het een beetje vergelijken met de discussie die hier in Nederland ook is. Op internet heb je natuurlijk ook de meest radicale verschijnselen rondlopen. En in Nederland heb je dan dat mensen kunnen stemmen op de PVV om hun xenofobe gevoelens te laten spreken. In China proberen ze die behoefte nu met dat 100-dagen plan te bevredigen. Je moet het ook op die manier zien. 100 dagen is een relatief korte periode, waarbij de overheid waarschijnlijk hoopt dat dit een relatief kortdurende woede is.
Overigens zouden ze het beleid gewoon in het algemeen moeten aanscherpen maar dat zorgt weer voor een hoop andere problemen, dus het is een vrij lastige situatie.
Hier dat praatprogramma trouwens:
http://v.youku.com/v_show/id_XMzk3OTY0NDI0.html
En als ik op stats-members etc. klik:quote:
Bij mij ook.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is die kaart niet meer te bekijken? Blijft gewoon een wit vak...
Misschien is het alleen zichtbaar voor Amerikanen. Rasiesme!quote:
Alleen beetje onoverzichtelijk.quote:
Klopt, die andere is voor op de kaart. Niet iedereen wil dat.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alleen beetje onoverzichtelijk.Iedereen denkt dat je 't hier moet melden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |