Hey, nog een Brisbanite. Hoe bevalt het daar on the north side? Ook zo'n lekkere stortbui gehad als wij hier south side?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:01 schreef y3kbugsy het volgende:
graag op de lijst; woon in Pine Rivers, Australia. (net boven Brisbane) Werk in Brisbane als ICT. ben twee jaar in Australia (getrouwed met een Aussie)
Ik werk in MIlton, en daar hebben we een aardig bui gehad. Volgens mij is Strathpine niet nat geweest. Wij hebben hebben tot voor kort in Annerely gewoon (ook aan de south side) en om het helemaal compleet te maken. Ik heb voor LCC gewerkt . (Logan city council)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:08 schreef OzBunyip het volgende:
[..]
Hey, nog een Brisbanite. Hoe bevalt het daar on the north side? Ook zo'n lekkere stortbui gehad als wij hier south side?
Vet. Zit je er nog steeds? Ben er nog nooit geweest, maar hoor er veel goeds over, al heb ik begrepend at het wel onhoudbaar heet kan zijn ind e zomer.quote:
Hoe bevalt het? Het klinkt (op het klimaat na) niet echt als een stap vooruit, maar daar kan ik naast zitten aangezien ik nog niet in Brissie ben geweest.quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:49 schreef anarchitect het volgende:
Sins deze week na meer dan vier jaar Melbourne naar Brisbane verhuisd.
Als ik hier commetaar op mag geven... Ik heb ook in Sydney gewoont,.. maar mijn bevalt Brisbane beter dan Sydney,... ik denk dat het niet zo massaal is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 03:29 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Hoe bevalt het? Het klinkt (op het klimaat na) niet echt als een stap vooruit, maar daar kan ik naast zitten aangezien ik nog niet in Brissie ben geweest.
It's a small world. Ik woon in Logan City Council...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:53 schreef y3kbugsy het volgende:
[..]
Ik werk in MIlton, en daar hebben we een aardig bui gehad. Volgens mij is Strathpine niet nat geweest. Wij hebben hebben tot voor kort in Annerely gewoon (ook aan de south side) en om het helemaal compleet te maken. Ik heb voor LCC gewerkt . (Logan city council)
U staat op de kaart. KAA Kaart, FAQ en Linksquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:51 schreef Atena het volgende:
Hi, ik ben ook nieuw hier. mag ik ook op het lijstje?
Ik woon sinds 2009 in Glasgow Scotland, ook erg nat.
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:52 schreef Bora-Bora het volgende:
'Alle' emigranten, expats, remigranten, studenten en andere KAAskoppen in het buitenland op een rijtje:
....
Laat dus gerust weten waar je woont, dan voegen we jou ook aan de lijst toe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |