Voor 2 users en een verdwaalde lurker? Meh.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef Individual het volgende:
Misschien tijd voor een Malta-topic in KAA?
quote:Op woensdag 3 april 2013 17:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor 2 users en een verdwaalde lurker? Meh.
Oekraine ligt op het oostelijk halfrondquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:22 schreef Iwanius het volgende:
Maar wel met de fraaiste meisjes/vrouwen van het westelijke halfrond.
Na de populariteit van het grote vaticaan topic en het enorme San Marino topic wordt het daar weleens tijd voor.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:52 schreef Individual het volgende:
Misschien tijd voor een Malta-topic in KAA?
Vertel eens hoe gewend je bent in die gigantische metropool want ik kan mij voorstellen als een echte Gweilo jou een hoop in het begin vreemd aandoet. Misschien dat je daarover wat wil uitweiden. (je dagdeel patroon)quote:Op donderdag 23 mei 2013 06:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Poe, alweer 9 maanden in Beijing nu. Tijd gaat echt snel. Voelt als de dag van gisteren dat ik nog aan scriptie zat te ploeteren.
Heb al eerder in China gewoond tussen m'n bachelor en master, in een kleinere stad dan Beijing, dus was al wel gewend aan China. (In Beijing staart men ook niet meer, dus voelt ook niet zo vreemd als in de kleinere steden.) In het begin was het wel tof en spannend, zo dichtbij al die historie maar eerlijk gezegd valt 't nieuwe nu al wel weer tegen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vertel eens hoe gewend je bent in die gigantische metropool want ik kan mij voorstellen als een echte Gweilo jou een hoop in het begin vreemd aandoet. Misschien dat je daarover wat wil uitweiden. (je dagdeel patroon)
Dat zand is ook in Bulgarije beland bij een zandregenbui vannachtquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:32 schreef Barbusse het volgende:
Zandstormpje, een beetje Afrika op Malta...
[ afbeelding ]
file/taxi/metro proppen......quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb al eerder in China gewoond tussen m'n bachelor en master, in een kleinere stad dan Beijing, dus was al wel gewend aan China. (In Beijing staart men ook niet meer, dus voelt ook niet zo vreemd als in de kleinere steden.) In het begin was het wel tof en spannend, zo dichtbij al die historie maar eerlijk gezegd valt 't nieuwe nu al wel weer tegen.Het is vooral een stuk drukker maar voor de rest is vrijwel alles hier hetzelfde. Overdag werken, 's avonds beetje gamen of film kijken met vriendin. Weekend voetballen met Chinees team (we bakken er niet zo heel veel van
) of beetje kijken in de stad of park. Boodschappen doen is natuurlijk wel irritant hier. Je staat zo een half uur in de rij bij kassa.
Varkensnekjes kijk ik niet meer van op inmiddels.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
file/taxi/metro proppen......
af en toe wat vreemd eten (zag vanavond weer heerlijke varkensnekjes op het menu staan...)
maar inderdaad, dagritme is niet veel anders...
Denk dat je doelt op Schotse Haggis waar het soms in wordt gedaan al vullen ze de schapenmaag normaal gesproken alleen maar met hart, nieren, longen, lever etc.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:09 schreef Teslynd het volgende:
Niet zo lang geleden werd nog in Europa/Nederland hersenen gegeten. Ik weet niet meer hoe het heet. Denk dat het van koeien en/of varkens was.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:58 schreef Teslynd het volgende:
Nee, in de jaren '90 vertelde een forumster dat ze hersenen zo lekker vond. Volgens mij had ze er een naam voor. Wat later hoorde ik dat er in Ierland nog gesmuld wordt van een portie rauwe hersenen - waarschuwingen over BSE werden afgewimpeld.
hoe actueel is de lijst sowieso nog die in de OP staat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:56 schreef Hexley het volgende:
Mag ik uit het lijstje met users @ Spanje? Woon namelijk al weer een tijdje in Twente,...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |