Ik vraag me af hoe het met hem is, ik hoop dat ie op tijd is vertrokken :/quote:Op zondag 2 januari 2011 13:38 schreef JossR het volgende:
[..]
Reden is studie en binnenkort werk. Het is niet een populaire keuze voor westerlingen, slechte naam in media etc. Iedere westerlingen die ik ontmoet in Syrie (incl. mijzelf) is verliefd op het land, haar bevolking, cultuur, keuken! Zeer verassend land om te in wonen.
[..]
Urfa (Sanli Urfa) is mooie stad met een rijke geschiedenis. Als je Urfa de moeite waard vond moet je zeker de volgende keer moet je de grens eens over gaan naar Aleppo en Damascus.
Veel plezier in Eskisehir
Dank je, ja, het was superrelaxed het weekend. "Helaas" woon ik in de hoofdstad, maar wel met mooi uitzicht op de bergen hier (2700 meter hoogte).quote:
Ik mogelijk over een maandquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:41 schreef Polenbatser het volgende:
Ik woon sindskort in Praag. Zijn er nog meer kaasjes daar (zo te zien aan de lijst wel) en iemand zin om een keer wat te ondernemen? Ik ben vooralsnog nogal alleen hier en da's ook maar zo saai
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |