Doe er wat aan!quote:
wil jij alle users dit weekend even een DM'tje sturen om te vragen waar ze nu precies wonen?quote:
Hoe aan te pakken?quote:
En ook hier, nog immer aan deze kant van de grote plas.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:53 schreef Individual het volgende:
In KAA / Leeftijd emigratie #2 zijn er natuurlijk ook velen al lang weer terug. Het bijhouden van wie waar zit is nogal lastig. Zolang je niet een dodemansknopsysteem hebt..
Hier nog steeds in London sinds 2000, maar wie weet?
Toch niet in de buurt van het stadion van je lievelingsclub gezien je avatar?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:37 schreef reem het volgende:
Ik verhuis in september weer naar Buenos Aires, Argentinië.
mag ik toegevoegd worden? Atyrau Kazachstan sinds zomer 2010. Nog zeker voor 2 jaar hier.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:17 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoe actueel is de lijst sowieso nog die in de OP staat?
we horen weinig meer van je,bevalt het nog steeds daar?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 06:16 schreef Essebes het volgende:
[..]
mag ik toegevoegd worden? Atyrau Kazachstan sinds zomer 2010. Nog zeker voor 2 jaar hier.
Kazachstan, nu vraag ik me af hoe je daar terecht gekomen bentquote:Op zaterdag 20 juli 2013 06:16 schreef Essebes het volgende:
[..]
mag ik toegevoegd worden? Atyrau Kazachstan sinds zomer 2010. Nog zeker voor 2 jaar hier.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 06:16 schreef Essebes het volgende:
[..]
2nd that!quote:Op zondag 21 juli 2013 08:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kazachstan, nu vraag ik me af hoe je daar terecht gekomen bent
haha, net 2 maanden in NL geweest voor vernieuwing van de workpermit & visum en eergisteren weer teruggekomen hier. 'On the road' ben ik amper op FOK!, sorry.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
we horen weinig meer van je,bevalt het nog steeds daar?
Misschien nog oud-inwoners van Neutraal Moresnet die zich willen melden voor een eigen topic?quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:38 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Na de populariteit van het grote vaticaan topic en het enorme San Marino topic wordt het daar weleens tijd voor.
Hoe kom je daar zo terecht als ik vragen mag? Familie?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:04 schreef xTraFresh het volgende:
Voeg mij maar toe aan het lijstje hoor! Ik verhuis volgende week naar Yerevan, Armenië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |