Zo da's mooi wonen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 21:00 schreef Dven het volgende:
Ook maar wat plaatjes dan
Mijn straatZelfs m'n huis is duidelijk zichtbaar
Geen privacy op wikipedia
Je zou bijna zeggen dat "El Dios" naar de aarde terugkeert.quote:Op maandag 19 november 2012 21:36 schreef El_Matador het volgende:
Alweer bijna een jaar vol vol tevreden in Bogotá, Colombia![]()
Taganga - Colombia
quote:Op maandag 18 februari 2013 08:32 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik woon, zoals sommige hier wel weten, sinds enkele maanden in Ha Noi, Vietnam. Het bevalt me tot nu toe erg goed. Ik had ook al behoorlijk wat ervaring met langer verblijf en werk hier, dus het was niet helemaal nieuw.
Een eigen geschoten plaatje van de Hoan Kiem lake, in het centrum. Hier woon ik ongeveer 10 minuten motorbike vandaan.
[ afbeelding ]
Tot nu toe geen plannen om terug te gaan naar Nederland. Ik hou van Nederland, maar vind het avontuur van andere landen, andere culturen ontdekken te belangrijk. Voor hoe lang ik hier blijf is onduidelijk. Op dit moment nog geen plannen om weg te gaan in ieder geval
Nachtleven is nu prima. Genoeg toffe plekken om heen te gaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]![]()
Heb er zelf in 2007 een maand of 3 gewoond; wat een heerlijk chaotische en levende stad!! (behalve het nightlife destijds...)
Hoop er binnenkort weer even heen te kunnen!
Hmm, 9 maanden zomer, echt waar? Dat zeg ik ook altijd tegen mensen die in Nederland wonen over de Costa Blanca, maar naarmate ik hier langer woon (4 jaar nu) vind ik de zomer steeds korter worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:51 schreef Barbusse het volgende:
Mooie foto's![]()
\ook eens een paar foto's dan:
[ afbeelding ]
Ben alweer bijna drie jaar gelukkig op deze kleine stoffige rots. Maar wat wil je, met 9 maanden zomer en water als dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mede Malta-ganger! En je woont in het hoge noorden lees ikquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef YPrue het volgende:
Ook maar eens melden hier, en ik zie dat er nog iemand in Malta zit! Hoi Barbusse! Leuk om te lezen dat je ook in Malta woont.
Ik woon nu sinds 7 maanden in Malta, Mellieha om precies te zijn, en heb er absoluut geen spijt van!
Heel erg leuk om ook het moment mee te maken dat de verkiezingsuitslag bekend wordt (dit was afgelopen zondag het geval), meteen auto's versierd met vlaggen en foto's van de partijleider de straat op, luid toeterend. Dat zie je in Nederland nog niet zo snel gebeuren, Balkenende, Rutte, Samsom of Wilders op je auto geplakt
Hehe inderdaad! We waren op de zondag van de verkiezingsuitslag gaan wandelen en overal versierde auto's met enthousiaste lui erin en erop natuurlijk. Kwamen er in de buurt van Selmun twee van die jeeps achter elkaar heel hard aangereden, luid toeterend en juichend en zo druk bezig met juichen naar voorbijgangers dat ze spontaan op elkaar knaldenquote:Op woensdag 3 april 2013 11:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mede Malta-ganger! En je woont in het hoge noorden lees ikDe verkiezingen hier zijn raar ja. Het zag er soms meer uit als een revolutie, het enige wat ik miste was kerels die schoten in de lucht
Ik verhuis binnenkort naar St. Julians, vlakbij Spinola Bay. Heb geen hondquote:Op woensdag 3 april 2013 13:48 schreef YPrue het volgende:
[..]
Hehe inderdaad! We waren op de zondag van de verkiezingsuitslag gaan wandelen en overal versierde auto's met enthousiaste lui erin en erop natuurlijk. Kwamen er in de buurt van Selmun twee van die jeeps achter elkaar heel hard aangereden, luid toeterend en juichend en zo druk bezig met juichen naar voorbijgangers dat ze spontaan op elkaar knalden![]()
We wilden in eerste instantie naar precies dezelfde plaats verhuizen als waar jij nu woont, maar we hebben naderhand toch maar gekozen voor Mellieha omdat we zo meer groen en wandelroutes hebben waar we met de hond kunnen wandelen.
Ben blij dat ik te voet naar mijn werk kanquote:Op woensdag 3 april 2013 13:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik verhuis binnenkort naar St. Julians, vlakbij Spinola Bay. Heb geen hondIk probeerde op de verkiezingsdag van en naar werk te komen via Sliema geen doorkomen aan. We kregen zelfs een waarschuwing op het werk, dat het wel los zou kunnen gaan op die dag
Ja, ik heb nog de ouderwetse Malteser ID-kaart met de grote letter A van alien eropquote:Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef YPrue het volgende:
[..]
Ben blij dat ik te voet naar mijn werk kan
Maar zo gauw de eerste uitslagen binnenkwamen meteen een groot toeter-concert hier, inclusief heel veel vuurwerk (midden op de dag).
Ben jij trouwens al voor de e-residence card geweest die de normale residence card vervangt? De residence card is officieel sinds 31 maart niet meer geldig, maar je kunt hem wel nog gebruiken tot eind juni. Ik heb ze vorige maand een e-mail gestuurd en heb een afspraak in juniAch ja, nog altijd beter dan de mensen die al een aantal keer een e-mail hebben gestuurd en nog steeds op antwoord wachten... Het schijnt een grote chaos te zijn op foreign affairs omdat ze het aantal aanvragen niet aankunnen.
Blij dat je in de buurt van Spinola bay gaat wonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |