abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121412800
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 21:00 schreef Dven het volgende:
Ook maar wat plaatjes dan :P

Mijn straat O+ Zelfs m'n huis is duidelijk zichtbaar :D Geen privacy op wikipedia :(
Zo da's mooi wonen!
pi_121489240
Dan toch ook maar even een aantal plaatjes. Locatie laat zich zelf wel raden.

People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_121885907
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2012 21:36 schreef El_Matador het volgende:
Alweer bijna een jaar vol vol tevreden in Bogotá, Colombia _O_ O+

Taganga - Colombia
Je zou bijna zeggen dat "El Dios" naar de aarde terugkeert. ;)
pi_121889466
Mooie foto's O+

\ook eens een paar foto's dan:

Ben alweer bijna drie jaar gelukkig op deze kleine stoffige rots. Maar wat wil je, met 9 maanden zomer en water als dit:

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_121890862
Manila, Philippines alhier :)
Honey ! Take me drunk, i am home !
  dinsdag 22 januari 2013 @ 16:05:23 #231
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_121892284
Dit topic nog nooit gezien (ik kijk niet genoeg buiten MyAt denk ik :') ), maar ik woon al sinds januari 2011 in Londen, en sinds anderhalf jaar in deze buurt:

"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  donderdag 24 januari 2013 @ 08:33:31 #232
56208 Euc-
Verweg(gistan)
pi_121972618
Na 4 jaar in Dubai gewoond te hebben ben ik vorige maand naar Bali verhuisd :)
O_o o_O O_O °_O °_° O_°
  maandag 18 februari 2013 @ 08:32:47 #233
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_123020840
Ik woon, zoals sommige hier wel weten, sinds enkele maanden in Ha Noi, Vietnam. Het bevalt me tot nu toe erg goed. Ik had ook al behoorlijk wat ervaring met langer verblijf en werk hier, dus het was niet helemaal nieuw.

Een eigen geschoten plaatje van de Hoan Kiem lake, in het centrum. Hier woon ik ongeveer 10 minuten motorbike vandaan.

Tot nu toe geen plannen om terug te gaan naar Nederland. Ik hou van Nederland, maar vind het avontuur van andere landen, andere culturen ontdekken te belangrijk. Voor hoe lang ik hier blijf is onduidelijk. Op dit moment nog geen plannen om weg te gaan in ieder geval :)
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
  maandag 18 februari 2013 @ 14:00:35 #234
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_123029378
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 08:32 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik woon, zoals sommige hier wel weten, sinds enkele maanden in Ha Noi, Vietnam. Het bevalt me tot nu toe erg goed. Ik had ook al behoorlijk wat ervaring met langer verblijf en werk hier, dus het was niet helemaal nieuw.

Een eigen geschoten plaatje van de Hoan Kiem lake, in het centrum. Hier woon ik ongeveer 10 minuten motorbike vandaan.

[ afbeelding ]

Tot nu toe geen plannen om terug te gaan naar Nederland. Ik hou van Nederland, maar vind het avontuur van andere landen, andere culturen ontdekken te belangrijk. Voor hoe lang ik hier blijf is onduidelijk. Op dit moment nog geen plannen om weg te gaan in ieder geval :)
^O^
Heb er zelf in 2007 een maand of 3 gewoond; wat een heerlijk chaotische en levende stad!! (behalve het nightlife destijds...)

Hoop er binnenkort weer even heen te kunnen!
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  maandag 18 februari 2013 @ 15:31:35 #235
101149 U.N.K.L.E.
Grappen over Tsjernobyl.
pi_123032601
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 14:00 schreef Xtreem het volgende:

[..]

^O^
Heb er zelf in 2007 een maand of 3 gewoond; wat een heerlijk chaotische en levende stad!! (behalve het nightlife destijds...)

Hoop er binnenkort weer even heen te kunnen!
Nachtleven is nu prima. Genoeg toffe plekken om heen te gaan.

Laat me weten als je gaat. Misschien meeten we ff bia hoi 8-)
Ze keek me smerig aan ik vond 'm zelf nog zo subtiel
maar ze kon ze niet waarderen, grappen over Tsjernobyl
pi_123089120
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 januari 2013 14:51 schreef Barbusse het volgende:
Mooie foto's O+

\ook eens een paar foto's dan:

[ afbeelding ]

Ben alweer bijna drie jaar gelukkig op deze kleine stoffige rots. Maar wat wil je, met 9 maanden zomer en water als dit:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hmm, 9 maanden zomer, echt waar? Dat zeg ik ook altijd tegen mensen die in Nederland wonen over de Costa Blanca, maar naarmate ik hier langer woon (4 jaar nu) vind ik de zomer steeds korter worden. :P
  Moderator woensdag 20 februari 2013 @ 10:58:00 #237
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_123108864
kan iemand mij uit het lijstje halen? ik woon er al een tijde niet meer ;)
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
  zondag 10 maart 2013 @ 23:12:21 #238
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_123892613
Kan ook wel in het lijstje.

Woon in Leixlip, Ierland.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 16:48:09 #239
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_124097436
Ook maar eens melden hier, en ik zie dat er nog iemand in Malta zit! Hoi Barbusse! Leuk om te lezen dat je ook in Malta woont. :)

Ik woon nu sinds 7 maanden in Malta, Mellieha om precies te zijn, en heb er absoluut geen spijt van!

Heel erg leuk om ook het moment mee te maken dat de verkiezingsuitslag bekend wordt (dit was afgelopen zondag het geval), meteen auto's versierd met vlaggen en foto's van de partijleider de straat op, luid toeterend. Dat zie je in Nederland nog niet zo snel gebeuren, Balkenende, Rutte, Samsom of Wilders op je auto geplakt :')
The Police 08-06-2008
pi_124794927
Ha! ik wil ook op het lijstje! Woon in Parijs, Frankrijk!
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:54:31 #241
269 vats
Live life to the max!
pi_124799786
Ik woon nu al een dik jaar in Guangzhou in China.. bevalt me prima hier!
pi_124799997
Sinds februari 2012 in Curaçao.
  woensdag 3 april 2013 @ 05:16:33 #243
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_124822860
Sinds 2008 in Canada.
Hier voor 3,5 jaar in Bulgarije gewoond.
pi_124828817
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 16:48 schreef YPrue het volgende:
Ook maar eens melden hier, en ik zie dat er nog iemand in Malta zit! Hoi Barbusse! Leuk om te lezen dat je ook in Malta woont. :)

Ik woon nu sinds 7 maanden in Malta, Mellieha om precies te zijn, en heb er absoluut geen spijt van!

Heel erg leuk om ook het moment mee te maken dat de verkiezingsuitslag bekend wordt (dit was afgelopen zondag het geval), meteen auto's versierd met vlaggen en foto's van de partijleider de straat op, luid toeterend. Dat zie je in Nederland nog niet zo snel gebeuren, Balkenende, Rutte, Samsom of Wilders op je auto geplakt :')
Mede Malta-ganger! En je woont in het hoge noorden lees ik :D De verkiezingen hier zijn raar ja. Het zag er soms meer uit als een revolutie, het enige wat ik miste was kerels die schoten in de lucht :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 3 april 2013 @ 13:48:14 #245
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_124832873
quote:
17s.gif Op woensdag 3 april 2013 11:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Mede Malta-ganger! En je woont in het hoge noorden lees ik :D De verkiezingen hier zijn raar ja. Het zag er soms meer uit als een revolutie, het enige wat ik miste was kerels die schoten in de lucht :')
Hehe inderdaad! We waren op de zondag van de verkiezingsuitslag gaan wandelen en overal versierde auto's met enthousiaste lui erin en erop natuurlijk. Kwamen er in de buurt van Selmun twee van die jeeps achter elkaar heel hard aangereden, luid toeterend en juichend en zo druk bezig met juichen naar voorbijgangers dat ze spontaan op elkaar knalden :')

We wilden in eerste instantie naar precies dezelfde plaats verhuizen als waar jij nu woont, maar we hebben naderhand toch maar gekozen voor Mellieha omdat we zo meer groen en wandelroutes hebben waar we met de hond kunnen wandelen. ;)
The Police 08-06-2008
pi_124833013
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:48 schreef YPrue het volgende:

[..]

Hehe inderdaad! We waren op de zondag van de verkiezingsuitslag gaan wandelen en overal versierde auto's met enthousiaste lui erin en erop natuurlijk. Kwamen er in de buurt van Selmun twee van die jeeps achter elkaar heel hard aangereden, luid toeterend en juichend en zo druk bezig met juichen naar voorbijgangers dat ze spontaan op elkaar knalden :')

We wilden in eerste instantie naar precies dezelfde plaats verhuizen als waar jij nu woont, maar we hebben naderhand toch maar gekozen voor Mellieha omdat we zo meer groen en wandelroutes hebben waar we met de hond kunnen wandelen. ;)
Ik verhuis binnenkort naar St. Julians, vlakbij Spinola Bay. Heb geen hond :P Ik probeerde op de verkiezingsdag van en naar werk te komen via Sliema geen doorkomen aan. We kregen zelfs een waarschuwing op het werk, dat het wel los zou kunnen gaan op die dag :')
  woensdag 3 april 2013 @ 16:32:34 #247
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_124838956
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik verhuis binnenkort naar St. Julians, vlakbij Spinola Bay. Heb geen hond :P Ik probeerde op de verkiezingsdag van en naar werk te komen via Sliema geen doorkomen aan. We kregen zelfs een waarschuwing op het werk, dat het wel los zou kunnen gaan op die dag :')
Ben blij dat ik te voet naar mijn werk kan :D
Maar zo gauw de eerste uitslagen binnenkwamen meteen een groot toeter-concert hier, inclusief heel veel vuurwerk (midden op de dag :') ).
Ben jij trouwens al voor de e-residence card geweest die de normale residence card vervangt? De residence card is officieel sinds 31 maart niet meer geldig, maar je kunt hem wel nog gebruiken tot eind juni. Ik heb ze vorige maand een e-mail gestuurd en heb een afspraak in juni :D Ach ja, nog altijd beter dan de mensen die al een aantal keer een e-mail hebben gestuurd en nog steeds op antwoord wachten... Het schijnt een grote chaos te zijn op foreign affairs omdat ze het aantal aanvragen niet aankunnen.

Blij dat je in de buurt van Spinola bay gaat wonen?
The Police 08-06-2008
pi_124839168
quote:
10s.gif Op woensdag 3 april 2013 16:32 schreef YPrue het volgende:

[..]

Ben blij dat ik te voet naar mijn werk kan :D
Maar zo gauw de eerste uitslagen binnenkwamen meteen een groot toeter-concert hier, inclusief heel veel vuurwerk (midden op de dag :') ).
Ben jij trouwens al voor de e-residence card geweest die de normale residence card vervangt? De residence card is officieel sinds 31 maart niet meer geldig, maar je kunt hem wel nog gebruiken tot eind juni. Ik heb ze vorige maand een e-mail gestuurd en heb een afspraak in juni :D Ach ja, nog altijd beter dan de mensen die al een aantal keer een e-mail hebben gestuurd en nog steeds op antwoord wachten... Het schijnt een grote chaos te zijn op foreign affairs omdat ze het aantal aanvragen niet aankunnen.

Blij dat je in de buurt van Spinola bay gaat wonen?
Ja, ik heb nog de ouderwetse Malteser ID-kaart met de grote letter A van alien erop :P Nog geen nieuwe aangevraagd, ik wacht nog even.

En ja, zeker blij! Mooi nieuw appartement in een rustige straat maar wel alles dichtbij. Heerlijk! *O*
pi_124839617
Wat voor werk doe je als ik vragen mag, YPrue? :@
  woensdag 3 april 2013 @ 16:52:51 #250
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_124839939
Misschien tijd voor een Malta-topic in KAA?
reset
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')