quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Schrijf toch gewoon dat de zaak failliet is, en dat je nu met vrouw en kind bij je schoonouders tussen de dozen Schwarzkopf op een zolderkamer woont.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:34 schreef Diamonds het volgende:
Heel jammer, maar om een of andere reden wordt het enige voor mij interessante topic gesloten. Waarom? Mogen we dat op zijn minst weten? Zou wel zo netjes zijn, niet dan?
er blijft zo nog maar weinig over ja ....quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:34 schreef Diamonds het volgende:
Heel jammer, maar om een of andere reden wordt het enige voor mij interessante topic gesloten. Waarom? Mogen we dat op zijn minst weten?
Maar wat wél weer tof is, is dat het iedereen wordt toegestaan om te blijven posten in een door Het Moderatieteam gesloten topicreeks.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:34 schreef Diamonds het volgende:
Heel jammer, maar om een of andere reden wordt het enige voor mij interessante topic gesloten. Waarom? Mogen we dat op zijn minst weten? Zou wel zo netjes zijn, niet dan?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:30 schreef Jian het volgende:
Waar Huub gelukkig weer tot ons spreekt
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:35 schreef Jian het volgende:
[..]
![]()
Je mag van mij best zo af en toe wel effe scherp terugbijten hoor Hubertus, dat houdt het wel zo smeuïg
Het wordt zo wel een beetje verwarrend, Gert. Blijft ie nou wel of niet open?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wat wél weer tof is, is dat het iedereen wordt toegestaan om te blijven posten in een door Het Moderatieteam gesloten topicreeks.
Laat me raden ... jij voelt je fan van iemand?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:39 schreef Diamonds het volgende:
Het wordt zo wel een beetje verwarrend, Gert. Blijft ie nou wel of niet open?
Check de post van Peter, is ie blauw of is ie blauw?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:39 schreef Diamonds het volgende:
Ik zou willen dat je zo goed naar mij luisterdequote:Op dinsdag 29 september 2009 14:39 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Of jij zou eens open kunnen staan voor de mening van een ander? Dat zou pas eens nieuw en choquerend zijn!quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou willen dat je zo goed naar mij luisterde
beter een fan om de hoek... dan een groupie in je broekquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat me raden ... jij voelt je fan van iemand?
Dit zegt mij helemaal niets hoor. Als was die post groen en who the heck is Peter? Ik heb buiten FOK nog een leven, dus ben niet zo'n rasechte als jullie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check de post van Peter, is ie blauw of is ie blauw?
Hilarisch Peter.![]()
wat is nu dan weer een rasechtequote:Op dinsdag 29 september 2009 14:48 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Dit zegt mij helemaal niets hoor. Als was die post groen en who the heck is Peter? Ik heb buiten FOK nog een leven, dus ben niet zo'n rasechte als jullie.
dat doe ik hier ook al meer dan 1,5 jaar.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:35 schreef Jian het volgende:
[..]
![]()
Je mag van mij best zo af en toe wel effe scherp terugbijten hoor Hubertus, dat houdt het we zo smeuïg
Ligt er maar net aan, hoe dat groupie er uit ziet. Dat wel natuurlijk, toch?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:46 schreef snetje het volgende:
[..]
beter een fan om de hoek... dan een groupie in je broek
Ohoooh, jij schoolpleinganster, die je bentquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:45 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Of jij zou eens open kunnen staan voor de mening van een ander? Dat zou pas eens nieuw en choquerend zijn!
Een die-hard fokker...quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:01 schreef static het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom bij Soaps, Showbizz & Sterren, oftewel SHO.
Zoals je ziet kun je hier terecht voor alles op het gebied van (r)ls en de Showbizz nieuwtjes, roddel en achterklap.
De (rl)soaps.
In dit forum kun je alle soaps en real-lifesoaps bespreken.
Kortom: al je vragen, opmerkingen, meningen en hersenspinsels over dit genre tv-programma's kun je kwijt in dit forum. En niet alleen over de lopende en toekomstige (real-life) soaps, maar ook die uit het verleden.
Showbizz & Sterren.
Hier kun je alle sappige roddels, showbizz nieuwtjes en aanverwante zaken en discussies kwijt.
Gelieve wel rekening te houden met het feit dat bij erg dubieuze berichten een bron gevraagd kan worden. Daarnaast worden klinkklare onzinberichten gesloten; bij twijfel beslist de moderator.
Algemeen
Enkele algemene regeltjes:als je post houd dan wel rekening met de algemene policy die uiteraard ook hier van kracht is doe gewoon en normaal. Iedereen blij.
Spoileren.
Het spoileren (het bijvoorbeeld vooraf bekendmaken van een winnaar of plot(wending) en dergelijke) gelieve to voorzien van de spoiler tag, daar het vooraf lekken van informatie het plezier van anderen ernstig kan vergallen.
Spoilers zonder tag zullen worden weggehaald.
De tag gebruik je als volgt:
[ code verwijderd ]
Het resultaat is het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doen wij publiekelijk geen uitspraak over op dit moment.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ohoooh, jij schoolpleinganster, die je bent![]()
- Maar Huub waarom is de zaak nu dicht ? Is toch niet zo spannend ? Geen tijd, Geen zin, Geen toekomst ?
Okeequote:Op dinsdag 29 september 2009 14:53 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
doen wij publiekelijk geen uitspraak over op dit moment.
Nou, jij zegt het, ik dacht het. Wel mogen ze alles van jou weten, alles tegen jou zeggen, maar o wee als je dan replay geeft. Het schijnt voor mensen toch moeilijk te begrijpen,dat elk mens zelf bepaalt in hoeverre hij/zij zijn/haar leven wil delen. En de grens te accepteren die hij/zij - om wat voor reden dan ook- stelt. Ondanks meerdermalige duidelijke uitleg over het waarom blijven drammen. Erger nog, verhalen en roddels aandikken. Ze trekken een conclusie: eenmalig een bekende Nederlander, dan levenslang publiek bezit. Erg kortzichtigquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hou toch eens op met je geneuzel,
dus je mag in de SHO wel op een huub uit de gouden kooi spelen, of een amdanda en niet op beequeen?
Ik ben toch ook een user? en daarnaast, die stomme regeltjes maken mij geen fuck uit. Als je uit je nek lult of echt een walgelijk standpunt inneemt dan zeg ik dat gewoon. En reageer er vooral niet inhoudelijk op maar lul lekker over de vorm. Doen mensen wel vaker als ze zwak staan in een discussie
Precies. En dat doe ik dus niet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
....dan moet je het forummen wel heel serieus nemen
er wordt ook niet gezegd dat dat niet mag ofzo (of iig door mij) maar als ik iemand bullshit zie verkondigen reageer ik daar gewoon op, maar dan gaat iemand lopen janken dat het op de user wordt gespeeld....quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:59 schreef Marrije het volgende:
De insteek van de SHO ontgaat sommigen.
Nogal ...quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:59 schreef Marrije het volgende:
Dat hangt af van de weersverwachting.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:39 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Volledig, maar ik blijf oefenenquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:59 schreef Marrije het volgende:
Da's fijn om te horen. Heb een hekel aan de herfst namelijk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat hangt af van de weersverwachting.
O... het KNMI belt zojuist: hij blijft open!
Mag best, als je maar reageertquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
er wordt ook niet gezegd dat dat niet mag ofzo (of iig door mij) maar als ik iemand bullshit zie verkondigen reageer ik daar gewoon op, maar dan gaat iemand lopen janken dat het op de user wordt gespeeld....
thats all!
Pestkopquote:
Graag, straks ga je nog zingen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nogal ...
Het lijkt Palinggate all over again.
SHO bestaat bij de gratie van roddel ende achterklap. Can't stand the heat? Get out of our kitchen.
Als het gaat regenen, sluit het topic toch automatisch.quote:
Ga je nu zeggen dat ik zing als een valse kraai in heat?quote:
Maar in dit geval is het ook best leuk als die kitchen zelf op moet passen geen grondige verbouwing te moeten ondergaanquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nogal ...
Het lijkt Palinggate all over again.
SHO bestaat bij de gratie van roddel ende achterklap. Can't stand the heat? Get out of our kitchen.
Nee dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat ik zing als een valse kraai in heat?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:14 schreef pullup het volgende:
Maar in dit geval is het ook best leuk als die kitchen zelf op moet passen geen grondige verbouwing te moeten ondergaan
Meestal volgt er geen weerwoord van het besproken onderwerp. In dit geval welquote:
Als iemand hier heeft lopen janken dat je niet op de user mag spelen is het gertquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
er wordt ook niet gezegd dat dat niet mag ofzo (of iig door mij) maar als ik iemand bullshit zie verkondigen reageer ik daar gewoon op, maar dan gaat iemand lopen janken dat het op de user wordt gespeeld....
thats all!
Oh zo. Ja, dat is dan wel weer leuk en sort of uniek in SHO. Maar ik denk dat onze keuken daar wel tegen bestand in. Er alleen maar smakelijker van wordtquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:21 schreef pullup het volgende:
Meestal volgt er geen weerwoord van het besproken onderwerp. In dit geval wel
Af en toe wat gehakketak heen en weer mag ook best. En je mag je natuurlijk ook verdedigen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
thats all!
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat ik zing als een valse kraai in heat?
quote:Op maandag 28 september 2009 12:25 schreef Copycat het volgende:
Slap ouwehoeren kan je ook in de SC ...
Man ik was nog niet eens begonnen en je haalde het al wegquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Af en toe wat gehakketak heen en weer mag ook best. En je mag je natuurlijk ook verdedigen.
Alleen soms gaat het geruzie tussen users te pagina's achter elkaar door. En dan wordt er ingegrepen want dan wordt het te overheersend.
En ook moet het niet té grof worden. Persoonlijke bedreigingen bijvoorbeeld of iemands kind erbij slepen: dat is sowieso not done, maar dat snapt bijna iedereen hier wel.
Oei! Nu heb je me!quote:
Je was al begonnen hoor. Alleen is het bewijs zoek.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Man ik was nog niet eens begonnen en je haalde het al weg
"Vriendje"? Doe effe normaal. Hij is m'n boezemvriend en ik ben fan van 'm.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Huub, vertel nou gewoon even hoe het zit. We hebben het wel verdiend.![]()
Hoe gaat het met jou en Claire? Nog steeds alles kits? Normale vraag toch?
Hoe gaat het met het kleine meisje, loopt ze al?
Ben blij dat het goed gaat met je werk. Ik wil mijn haar laten doen door Claire, hoe regel ik dat? Ben toch benieuwd zo na al die tijd, hoe Claire in het echt is.
En Gert, ja, je was vaak selectief bezig met verwijderen. Huub is je vriendje, geeft niet, maar dat is dan wel lastig he.
Verdiend??? Waarom?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Huub, vertel nou gewoon even hoe het zit. We hebben het wel verdiend.![]()
Hoe gaat het met jou en Claire? Nog steeds alles kits? Normale vraag toch?
Ben blij dat het goed gaat met je werk. Ik wil mijn haar laten doen door Claire, hoe regel ik dat? Ben toch benieuwd zo na al die tijd, hoe Claire in het echt is.
En Gert, ja, je was vaak selectief bezig met verwijderen. Huub is je vriendje, geeft niet, maar dat is dan wel lastig he.
tja een aloude tactiek van me, een avondje doorzakken met forumbeheerders/moderators en je hebt ze voor jaren en jaren in je zakquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
"Vriendje"? Doe effe normaal. Hij is m'n boezemvriend en ik ben fan van 'm.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat had gert voor sophie in elkaar geknutseld?
Die bloemetjesjurk had je allang de kast uitgetrokkenquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht, ik hou een slag om de arm, ik wilde eigenlijk holmaat zeggen, maar dat vond ik wel weer een beetje te ver gaan voor een een gelegenheidsfan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
De fans hebben hem zo gesteund, is wel het minste toch?quote:
Niet alleen bij modjes toch?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
tja een aloude tactiek van me, een avondje doorzakken met forumbeheerders/moderators en je hebt ze voor jaren en jaren in je zakTja, zo werkt de wereld nou eenmaal!
ik zit al weken lang met een baardquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:41 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Claire en ik hebben een statement afgegeven aan boulevard, en die heeft daar gestaan en in de telegraaf.
maar dat wil niemand horen.
en over de zaak, dat zijn zakelijke dingen en daar heeft al helemaal niemand wat mee te maken.
Dan weet jij vast wel waarom die zaak van Claire dicht isquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Sterker nog, heb gisteren nog een biertje met haar gedronken in de kroeg!quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Man, dat kind fietst al zelf naar school
-edit- nee dit gaat verder niet over Sophie, dit is mijn standaardantwoord op de vraag of een kind al kan lopen terwijl het net uit de baarmoeder komt![]()
quote:
Het verbaast me dat BQ zo de volle laag van Huub kreeg, had dat eerder jouw richting uit verwachtquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De fans hebben hem zo gesteund, is wel het minste toch?
Oeps, ja, die tijd is verraderlijk, ik kan het allemaal niet meer bijhouden hoe wat en wanneer.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Man, dat kind fietst al zelf naar school
-edit- nee dit gaat verder niet over Sophie, dit is mijn standaardantwoord op de vraag of een kind al kan lopen terwijl het net uit de baarmoeder komt![]()
maak jij je er serieus zo druk over......huub hoeft niet te lezen hier en te reageren....dat hij dit wel doet is gewoon het bekende huub-olie-op-het-vuur....ik durf te wedden dat huub hier toch stiekum van geniet....en das ook niet ergquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:56 schreef -sabine- het volgende:
"Kunnen jullie lezen?"
Drom ik graag dit topik wil behouden, jaja dan maar retekruipen, wil nog wel een keer herhalen wat gezegd is:
Niet op de man, kan dus niet op Huub, want als ie er is is, doe je dat op UserHuubs en dan mag het niet.
Je zult dus moeten wachten tot Huub er niet is.
En niet het kind er bij.
Logisch dat je dan niet aan Huub (UserHuub) kunt vragen (lees:eisen) dat ie je meedeelt hoe het met zijn kind gaat. Omgekeerd doet UserHuub dat ook niet bij ons.
Enerzijds lastig ( en minder leuk)dat je niet meer vrij op Huub mag schieten anderzijds een logisch gevolg van bijnaberoemd en user tegelijk. Vond ik jaren geleden bij BBTanja en BBRoel
ook al zo jammer.
Nee, de ex nagelstudio is te huur. Gelegen aan de achterkant.quote:
Foei, ze is nog minderjarig. Stoute meid.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:55 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Sterker nog, heb gisteren nog een biertje met haar gedronken in de kroeg!![]()
Kheb er allesquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
maak jij je er serieus zo druk over......huub hoeft niet te lezen hier en te reageren....dat hij dit wel doet is gewoon het bekende huub-olie-op-het-vuur....ik durf te wedden dat huub hier toch stiekum van geniet....en das ook niet erg
dan moet je blijven hopen dat het droog blijft lees ik netquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:07 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Kheb er allesvoor over om dit te houden.
Je weet pas wat je had als het er niet meer is.
Of zoiets.
Heb m'n post aangepast.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:04 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Nee, de ex nagelstudio is te huur. Gelegen aan de achterkant.
Oh, wie deed dat dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:56 schreef -sabine- het volgende:
"Kunnen jullie lezen?"
Drom ik graag dit topik wil behouden, jaja dan maar retekruipen, wil nog wel een keer herhalen wat gezegd is:
Niet op de man, kan dus niet op Huub, want als ie er is is, doe je dat op UserHuubs en dan mag het niet.
En niet het kind er bij.
Logisch dat je dan niet aan Huub (UserHuub) kunt vragen (lees:eisen) dat ie je meedeelt hoe het met zijn kind gaat. Omgekeerd doet UserHuub dat ook niet bij ons.
Enerzijds lastig ( en minder leuk)dat je niet meer vrij op Huub mag schieten anderzijds een logisch gevolg van bijnaberoemd en user tegelijk. Vond ik jaren geleden bij BBTanja en BBRoel
ook al zo jammer.
Jij begreep het verhaal wel?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
maak jij je er serieus zo druk over......huub hoeft niet te lezen hier en te reageren....dat hij dit wel doet is gewoon het bekende huub-olie-op-het-vuur....ik durf te wedden dat huub hier toch stiekum van geniet....en das ook niet erg
oh ik geniet wel van een lekkere discussie, daarom voer ik hem ook, en soms hoor je zo een tijd niets van mij, dan lees ik wel mee maar denk ik laat maar gaan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dus dat.....quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:15 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oh ik geniet wel van een lekkere discussie, daarom voer ik hem ook, en soms hoor je zo een tijd niets van mij, dan lees ik wel mee maar denk ik laat maar gaan.
Ik denk dat je Sabine niet goed begrepen hebt, maar goed, het kan ook zomaar aan mij liggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik heb niet eens een poging gedaan om het te begrijpen...vind het alleen maar vermakelijk
Dat van tanja had ik er toen als gelegenheidsargument ingegooid en iedereen trapte erinquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:56 schreef -sabine- het volgende:
"Kunnen jullie lezen?"
En niet het kind er bij.
ook al zo jammer.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat van tanja had ik er toen als gelegenheidsargument ingegooid en iedereen trapte erin![]()
Op fok mag je rls deelnemers gerust afzeiken, ook als ze user zijn.... kijk maar hoe danny toen tegen hoeheetzeookalweer van de bunker tekeer ging
dat denk ik wel jaquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat je Sabine niet goed begrepen hebt, maar goed, het kan ook zomaar aan mij liggen natuurlijk.
Nou zeg. Dat was niet misquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat van tanja had ik er toen als gelegenheidsargument ingegooid en iedereen trapte erin![]()
Op fok mag je rls deelnemers gerust afzeiken, ook als ze user zijn.... kijk maar hoe danny toen tegen hoeheetzeookalweer van de bunker tekeer ging
OMFG!!!! Ik zit hier in m'n broek te piesen!!!!!!quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:34 schreef ditisHuub het volgende:
Ik zeg nee tegen iedere media aanvraag die ik krijg, of het nou krant, interview of wat dan ook is.
huub ik begrijp echt niet waar om je hier blijft kijken ga veder met je leven en doe net zo als selene haal als wat op Internet staat wegquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:13 schreef ditisHuub het volgende:
iedereen mag keiharde ongezouten kritiek op mij hebben, mij op de persoon aanvallen, over mij roddelen, sneren, naarbeneden halen, figuurlijk met pek overgieten en dan ook nog eens symbolisch met veren bestrooien MAAR
en soms zal ik erop reageren vaak ook niet, maar als ik iets schreeuwend oneerlijk vind, o.i..d., dan kan het zo maar zijn dat ik daar dan op reageer.
Ze is door YouTube in elkaar geslagen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:38 schreef peeet1 het volgende:
voor dat je net zo als selene ook in het ziekenhuis beland
In het ziekenhuis? Vertel?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:38 schreef peeet1 het volgende:
[..]
huub ik begrijp echt niet waar om je hier blijft kijken ga veder met je leven en doe net zo als selene haal als wat op Internet staat weg
voor dat je net zo als selene ook in het ziekenhuis beland
ps met selene gaat het nu weer goed
Maar om even terug te komen op jouw opmerking tegen BQ, dat ze zich zit te verkneukelen als het mis zou zijn tussen jou en Claire. Ik denk echt dat je ernaast zit. De opmerking waar jij op doelt sloeg meer op 'ik denk dat het fout zit maar dat gedraai van hem is lachwekkend'.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:13 schreef ditisHuub het volgende:
iedereen mag keiharde ongezouten kritiek op mij hebben, mij op de persoon aanvallen, over mij roddelen, sneren, naarbeneden halen, figuurlijk met pek overgieten en dan ook nog eens symbolisch met veren bestrooien MAAR
en soms zal ik erop reageren vaak ook niet, maar als ik iets schreeuwend oneerlijk vind, o.i..d., dan kan het zo maar zijn dat ik daar dan op reageer.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze is door YouTube in elkaar geslagen?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze is door YouTube in elkaar geslagen?
Klinkt een beetje als:" Zo hebben we een excuus om geen antwoord op moeilijke vragen te hoeven geven"...quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:34 schreef ditisHuub het volgende:
we hebben na vorige week vrijdag dat iemand Claire's wachtwoord phiste en een nep bericht verstuurd ook weer met elkaar gepraat over hoe en wat, en Claire is zelfs helemaal met haar fan hyves gestopt en hebben we afgesproken om ons prive leven nog verder af te schermen door er helemaal niet meer op in te gaan!
Uhh... Ik stelde toch de vraag?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou, laat me raden, die kon de stress niet meer aan?
die maakten zich veel te druk wat er over haar op Internet geschreven werdquote:
Moet je een excuus hebben dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als:" Zo hebben we een excuus om geen antwoord op moeilijke vragen te hoeven geven"...
Ook de klanten niet, waarvan sommigen -ondanks een afspraak voor een gesloten deur stonden? Met zo'n instelling vind ik het niet verwonderlijk dat een zaak op de fles gaat..quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:41 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
en over de zaak, dat zijn zakelijke dingen en daar heeft al helemaal niemand wat mee te maken.
Nou, die komt er wel in de wereld der sterren die ze zo ambieert. Met zo'n dikke huid glijden artikelen in roddelbladen zo van je afquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:51 schreef peeet1 het volgende:
die maakten zich veel te druk wat er over haar op Internet geschreven werd
maar meer zeg ik er niet over alleen dat het nu weer goed gaat met haar
dat is overduidelijk jouw mening, maar het maakt niet uit wat je zegt, of wat je ook zegt, mensen horen alleen maar wat ze willen, dat is dan weer overduidelijk,quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als:" Zo hebben we een excuus om geen antwoord op moeilijke vragen te hoeven geven"...
en het is niet verwonderlijk dat jij alles wat op internet gekalkt staat zonder vraagtekens voor waar aan neemt, zeker niet als het negatief is over Huub of Clairequote:Op dinsdag 29 september 2009 16:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ook de klanten niet, waarvan sommigen -ondanks een afspraak voor een gesloten deur stonden? Met zo'n instelling vind ik het niet verwonderlijk dat een zaak op de fles gaat..
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:58 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Nu ben ik natuurlijk weer de sopper/bloemetjesjurk.
Thanks!quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zelfkennis heb je, dat siert je dan weer wel..![]()
Kul, ze staat "openbaar" op twitter! Ze heeft alleen een voedselvergiftiging gehad, vervelend maar meer ook nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:51 schreef peeet1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:12 schreef spuitje het volgende:
Kul, ze staat "openbaar" op twitter! Ze heeft alleen een voedselvergiftiging gehad, vervelend maar meer ook niet![]()
http://twitter.com/selenesantos
En Bommie tegen Peukenmie (Marielin). Die hebben we hier daarna trouwens nooit meer teruggezien.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
dat van die voedselvergiftiging klopt natuurlijk nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Kul, ze staat "openbaar" op twitter! Ze heeft alleen een voedselvergiftiging gehad, vervelend maar meer ook niet![]()
http://twitter.com/selenesantos
Ik heb zo'n zin in een peuk ! maar ik weet niet of mijn fan's het me gunnenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En Bommie tegen Peukenmie (Marielin). Die hebben we hier daarna trouwens nooit meer teruggezien.
Bron?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:19 schreef sunny16947 het volgende:
Op 12 oktober, het 1 jarig bestaan van de niet meer bestaande studioClaire, komt Claire met een onthulling over haar nieuwe plannen. Zou zomaar kunnen
Kennelijk wel ja. Als het (kei)goed met ze gaat declameren ze het, maar als het een keer niet meezit draaien ze als een zweefmolen op de kermis.quote:
Verbaast me niks. Heb die Selene altijd al een gefrustreerde kastpot met borderlinetrekjes gevonden. Zo eentje die je bij de scheermesjes vandaan moet houden..quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:51 schreef peeet1 het volgende:
[..]
Dus je zegt: alleen als het positief te gebruiken is (het excuus) dan hoor je ze. Maar als het negatief is dan hoor je ze niet. Kunnen ze alleen een bak ellende mee ophalen. Zo'n excuus wil toch niemand? Jij?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kennelijk wel ja. Als het (kei)goed met ze gaat declameren ze het, maar als het een keer niet meezit draaien ze als een zweefmolen op de kermis.
quote:
maak je niet druk.. ze is helemaal van jouquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:27 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ja en daar om wilden ik er ook niet veder op in gaan na deze link van jou zal ze ook die wel weg halen
op hyves onder een helen ander naam heb ik contakt met haar
We zijn pas anderhalf jaar verder. Als over twee jaar hier niemand meer weet wie "ditisHuub" is zien we wel verder. Zo hebben we ook een ex-BB'er die overal verklaarde klaar te zijn met zijn bekendheid, maar die prompt wel in Hotel Big Brother kruipt en zelfs nog een bijrolletje in de Gouden Kooi zoekt. Maar hij is er wel klaar mee hoor..quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat is overduidelijk jouw mening, maar het maakt niet uit wat je zegt, of wat je ook zegt, mensen horen alleen maar wat ze willen, dat is dan weer overduidelijk,
en even over dat in je broek piesen,
je hoeft het niet te geloven, maar mij zie je niet in lijstjes programma, oud en nieuw terugblikken, spelletjesshows, testpanel programma's, infomercials, kranten interviews, etc terug of wel soms?
Is de tent niet dicht?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:05 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
en het is niet verwonderlijk dat jij alles wat op internet gekalkt staat zonder vraagtekens voor waar aan neemt, zeker niet als het negatief is over Huub of Claire
leuke interpretatie van iemand die alleen maar verbolgen is over het feit dat ze niet haar lange neus in de zaken van een ander kan steken,quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kennelijk wel ja. Als het (kei)goed met ze gaat declameren ze het, maar als het een keer niet meezit draaien ze als een zweefmolen op de kermis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah.. ik kan er geen kloppende klit van krijgen..quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:25 schreef Suikeroom het volgende:
Selene moet echt porno actrice worden.. vind ik haar wel een type voor..
het is ook geen pot met mannelijke trekjes.. meer een type voor de bangbusquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mwah.. ik kan er geen kloppende klit van krijgen..
Voordat je van je stoel glijdt, kies jij er voor om je hebben en houwen op internet te plaatsen? Degene die er wel voor kiest mag dan toch ook zelf bepalen wat hij/zij er op zet?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
je mag haar hebben en houden hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:27 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ja en daar om wilden ik er ook niet veder op in gaan na deze link van jou zal ze ook die wel weg halen
op hyves onder een helen ander naam heb ik contakt met haar
Is overwerktquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ok lol daar moest ik wel ff om lachenquote:DitishuubDitishuubRT @Me_SummerQueen zit nu bij de dierenarts met me dinnetje en haar poesje... hahaha bij de dierenarts of bij de "dierenarts?"
Maar als RTL besluit hoogtepunten (of dieptepunten) in de herhaling te gooien, zoals met veel programma's gebeurd. Heb jij daar dan ook enige zeggenschap in dat dat niet gebeurd? Want dan ben je wel weer terug bij af.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
je hoeft het niet te geloven, maar mij zie je niet in lijstjes programma, oud en nieuw terugblikken, spelletjesshows, testpanel programma's, infomercials, kranten interviews, etc terug of wel soms?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:32 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
leuke interpretatie van iemand die alleen maar verbolgen is over het feit dat ze niet haar lange neus in de zaken van een ander kan steken,
en declameren, come on, doe es niet zo interessant, je weet overduidelijk niet eens wat de betekenis is!
Ik bedoel het precies zoals het is. Als je iets leuk was overkomen of gedaan had schreeuwde je dat van de daken, maar als er wat anders te vertellen valt zwijg je als het graf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Tis een pot die bang is om uit de kast te komen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het is ook geen pot met mannelijke trekjes.. meer een type voor de bangbus
Als je bedoelt of ik een gezond libido heb is het antwoord ja.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:38 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Voordat je van je stoel glijdt, kies jij er voor om je hebben en houwen op internet te plaatsen? Degene die er wel voor kiest mag dan toch ook zelf bepalen wat hij/zij er op zet?
P.S. Porno is misschien ook wat voor jou? Je hebt namelijk nogal gauw een kloppende klit. Niet veel voor nodig bij jou.![]()
Nog lang niet!quote:
Goed zo. Da's gezond. Maar ik stelde nog een vraag. Ik weet dat het moeilijk is om hier op te antwoorden, maar probeer het eens een keer. Het wordt nu wel heel opvallend dat slechts de vragen beantwoord worden, waarvan het antwoord voor het oprapen is. Maar probeer ook een de wat moeilijkere, want schijnbaar valt dat toch niet mee.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je bedoelt of ik een gezond libido heb is het antwoord ja.
Tja, lijkt wel een echt mens he?quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik bedoel het precies zoals het is. Als je iets leuk was overkomen of gedaan had schreeuwde je dat van de daken, maar als er wat anders te vertellen valt zwijg je als het graf.
En haar kloppende .... ook nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tja, lijkt wel een echt mens he?Jammer dat hij je nieuwsgierigheid niet wil bevredigen
Ach, daar heeft ze vast wel iemand anders voorquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En haar kloppende klit ook niet
Erg frustrerend blijkt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tja, lijkt wel een echt mens he?Jammer dat hij je nieuwsgierigheid niet wil bevredigen
Heb je je knikkers bij je?quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:45 schreef Jian het volgende:
Gaat als een speer hier![]()
Stelletje "schoolpleingangsterinnen"![]()
Dat zijn geen knikkers hoor.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Een hele zak, gewonnen van Diamonds .... met valsspelen
Toch eerlijk van je!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Een hele zak, gewonnen van Diamonds .... met valsspelen
Ben je mal. Iedereen krijgt op zijn tijd een beurt van Huub, nu was ik het.quote:
quote:@selenesantos he kleine, hoe is het?
about 2 hours ago from web
Laat je niets in de mond leggen hoor, daar heeft hij een houtje vanquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je mal. Iedereen krijgt op zijn tijd een beurt van Huub, nu was ik het.![]()
En weer reageer je niet op de vraag boven jequote:Op dinsdag 29 september 2009 15:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
tja een aloude tactiek van me, een avondje doorzakken met forumbeheerders/moderators en je hebt ze voor jaren en jaren in je zakTja, zo werkt de wereld nou eenmaal!
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat is overduidelijk jouw mening, maar het maakt niet uit wat je zegt, of wat je ook zegt, mensen horen alleen maar wat ze willen, dat is dan weer overduidelijk,
en even over dat in je broek piesen,
Even terug lezen meid............................bij sommigen duurt het echt lang voor het kwartje valt!quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:44 schreef Estherdv het volgende:
[..]
wat is hier overduidelijkdan, dat jullie uit elkaarm en dat clair in tilburg woont?? ik ben heel benieuwd naar het antwoord!!!!
Waarom zou Huub dat aan jou vertellen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:44 schreef Estherdv het volgende:
[..]
wat is hier overduidelijkdan, dat jullie uit elkaarm en dat clair in tilburg woont?? ik ben heel benieuwd naar het antwoord!!!!
Hebben ze je daar dan wel eens voor gevraagd Huub?????????quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Maar als hij 'ja' zegt moet hij zeker met bewijzen komen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:34 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Hebben ze je daar dan wel eens voor gevraagd Huub?????????
Heb ik iets gemistquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:46 schreef jopiebaco het volgende:
Belachelijk overigens dat ze het enige intressante forum willen verwijderen, WE STILL RUN!
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:44 schreef Estherdv het volgende:
Denk het wel, Fluitertjequote:Op dinsdag 29 september 2009 23:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om een e achter clair te plaatsen en hoofdletters te gebruiken?
Of even na te lezen watjepost.
Ja ok, maarre staat die villa nou al tekoop of hoe zit dat?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:46 schreef jopiebaco het volgende:
Belachelijk overigens dat ze het enige intressante forum willen verwijderen, WE STILL RUN!
Watje-postquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is het moeilijk om een e achter clair te plaatsen en hoofdletters te gebruiken?
Of even na te lezen watjepost.
Welnee, het wordt niet verwijderd was een geintje.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:46 schreef jopiebaco het volgende:
welke villa? Kijk anders even op funda?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ok, maarre staat die villa nou al tekoop of hoe zit dat?
Even terug lezen meid vent ............................bij sommigen duurt het echt lang voor het kwartje valt!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
welke villa? Kijk anders even op funda?
Sjucht......................DE VILLA is het DGK pandje, Huub en Claire huren iets wat je toch echt geen villa kunt noemen...........dus wat zou je willen huren?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Even terug lezen meid vent ............................bij sommigen duurt het echt lang voor het kwartje valt!
Ja, ja, dat zeggen ze van de Hypotheekrente-aftrek ook, maare ... voor je het weetquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee, het wordt niet verwijderd was een geintje.
Die moeten ze zekers niet afschaffen!! Zijn ze nou helemaal gek geworden?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, dat zeggen ze van de Hypotheekrente-aftrek ook, maare ... voor je het weet
nah,quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien is het al verteld en luister je niet goed.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik bedoel het precies zoals het is. Als je iets leuk was overkomen of gedaan had schreeuwde je dat van de daken, maar als er wat anders te vertellen valt zwijg je als het graf.
nee, daar hebben de eigenaren van de beelden recht op, RTL zend dus ook alleen beelden uit van uit de RTL tijd en niet van de Talpa tijd.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:40 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Maar als RTL besluit hoogtepunten (of dieptepunten) in de herhaling te gooien, zoals met veel programma's gebeurd. Heb jij daar dan ook enige zeggenschap in dat dat niet gebeurd? Want dan ben je wel weer terug bij af.
dat heb ik gedaan (alweer een aantal maanden geleden ergens in het voorjaar) als gunst voor iemand die mij een gunst had verleend. Dus een wederdienst, daar heb ik niets voor gekregen. Krijg dergelijke aanvragen regelmatig en ben er nog nooit op eentje ingegaan. Gages daarvoor varieren van 200 tot 1000 euro. Zowiezo heb ik weinig opgetreden e.d. Ik stond een paar weken na de kooi eerst in Friesland en daarna in noord Groningen in Kollum. Verdiende dus twee dikke maandsalarissen op 1 avond, maar tijdens het playbacken van nooit meer naar huis in de tweede tent dacht ik. Oh my god, wat doe ik hier? Hoe zielig is dit?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik zag huub gisteravond langskomen in een vage clip van ene alain ( die adhd-zanger uit de bunkert ) op kanaal 13 , met o.a. ook weer johan flemmings ,een aantal snollies en andere wannabe -bekendheden . zag er allemaal zeer amateuristisch uit en dacht meteen ,goh huub , wat verdien je hier nou mee ? dit moet je toch niet willen ... beetje tragisch en jammerrrrrrrr
Dus de uitzendingen van Talpa/10 blijven de rechten van hun. Maar het gebeurd toch ook heel vaak dat zenders clips mogen gebruiken tegen een bepaald bedrag. Als Talpa die dus verkoopt aan RTL heb jij daar dan nog een stem in.quote:Op woensdag 30 september 2009 12:40 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee, daar hebben de eigenaren van de beelden recht op, RTL zend dus ook alleen beelden uit van uit de RTL tijd en niet van de Talpa tijd.
(het kots incident zit daar ook bijvoorbeeld niet in, net zo min als ik met 3 hoeren) Nikkie heeft mij gewoon gebeld om mee te doen, en heb daar vriendeiljk voor bedankt.
Beelden zijn niet van mij, dus ik heb daar geen recht over,
Ik vind dit zo'n nul argument. Of het nu een vriendendienst was of dat hij er centen voor kreeg. Volgens mij heeft hij gewoon een hele leuke dag gehad en verschrikkelijk gelachen. Of kan/mag Huub alleen maar dingen doen die voor zijn imago goed zijn. En niet omdat hij het gewoon leuk vindt?quote:Op woensdag 30 september 2009 12:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
ik zag huub gisteravond langskomen in een vage clip van ene alain ( die adhd-zanger uit de bunkert ) op kanaal 13 , met o.a. ook weer johan flemmings ,een aantal snollies en andere wannabe -bekendheden . zag er allemaal zeer amateuristisch uit en dacht meteen ,goh huub , wat verdien je hier nou mee ? dit moet je toch niet willen ... beetje tragisch en jammerrrrrrrr
Oeps.. Kollum ligt nog steeds in Friesland hoor Huub !!!!!!quote:Op woensdag 30 september 2009 12:42 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
. Zowiezo heb ik weinig opgetreden e.d. Ik stond een paar weken na de kooi eerst in Friesland en daarna in noord Groningen in Kollum.
Waarom lees je het dan als het je niet interesseert? That's the question!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:47 schreef controlaltdelete het volgende:
wie is er nou nog geinteresseerd in huub op wat fokkertjes met tijd teveel na? Over een jaar kan ie weer telefoons gaan verkopen
Doe je naam eer aan!!!!!!quote:Op woensdag 30 september 2009 13:47 schreef controlaltdelete het volgende:
wie is er nou nog geinteresseerd in huub op wat fokkertjes met tijd teveel na? Over een jaar kan ie weer telefoons gaan verkopen
en weer geef je geen antwoordquote:Op woensdag 30 september 2009 12:42 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat heb ik gedaan (alweer een aantal maanden geleden ergens in het voorjaar)... knip...
phoe hij wilde toch in de dgk komen, nou dan moet hij de de gevolgen nemenquote:
m.i. wel. Jij wil gewoon dat hij jou antwoorden geeft en verantwoording aflegt. Dat is iets anders.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:46 schreef Estherdv het volgende:
[..]
phoe hij wilde toch in de dgk komen, nou dan moet hij de de gevolgen nemen
En dat doet meneer niet
Wat een onzin.quote:Op woensdag 30 september 2009 14:46 schreef Estherdv het volgende:
[..]
En dat doet meneer niet
quote:Op woensdag 30 september 2009 14:46 schreef Estherdv het volgende:
[..]
En dat doet meneer niet
Je leest echt niet wat hij schrijft he?quote:
quote:za 19 sep 2009, 12:42 'Gouden Kooi-Huub gaat vreemd' van onze redactie
AMSTERDAM - Op Hyves was vrijdag te lezen dat Huub en Claire, bekend het van het programma De Gouden Kooi, uit elkaar zijn. Huub zou gerommeld hebben met een andere vrouw...
Om 18:37 uur verscheen het volgende bericht op de Hyves-pagina van Claire: "blablabla..."
Het stel heeft echter aan RTL Boulevard laten weten dat ze nog steeds dolgelukkig zijn samen. Iemand heeft ingebroken op de Hyves-pagina van Claire en vervolgens het bericht geplaatst. Huub laat via zijn Twitter weten: "Verhaal van Claire haar Hyves is niet waar, een of andere debiel heeft haar Hyves gehackt. Trieste figuren, opsluiten die eikels. En al die mensen die meteen vooraan stonden om mij af te branden, fuck you all. Get a life!"
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Even terug lezen meid............................bij sommigen duurt het echt lang voor het kwartje valt!
Gaaaaaaaaap, dat betekend niet dat hij jou op commando dingen over zijn privéleven hoeft te vertellen.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:07 schreef Estherdv het volgende:
okee dat heb ik gelezen, maar hoe het met hun gaat weet ik dus nog niet, en hij wilde in het op de tv komen, dsu dan is ie toch bekend? Daar kiest hij toch voor ?
Huub heeft aangegeven zijn privéleven af te willen schermen voor zijn 'fans'.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:07 schreef Estherdv het volgende:
okee dat heb ik gelezen, maar hoe het met hun gaat weet ik dus nog niet, en hij wilde in het op de tv komen, dsu dan is ie toch bekend? Daar kiest hij toch voor ?
Jij spoort echt niet, hè?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:07 schreef Estherdv het volgende:
Sssst laat haar nou even...quote:Op woensdag 30 september 2009 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet, hè?
Omdat hij in een tv-programma heeft gezeten, moet hij de rest van zijn leven verantwoording afleggen aan jou, een onbeduidend kijkertje. Ja, dat is ook ... in Lala-land.
Even uitleggen:quote:Op woensdag 30 september 2009 14:46 schreef Estherdv het volgende:
[..]
En dat doet meneer niet
Doe es gek, trek de popcorn openquote:
Ugh!quote:Op woensdag 30 september 2009 15:17 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Even uitleggen:
Huub (en andere) gingen dgk in en leefde onder camera's zodat iedereen hun leven kon bekijken.
Tijdens die periode (de gevolgen dus) kon iedereen ze BEoordelen, VERoordelen kortom er een mening over hebben. De concequenties en gevolgen van hun gedrag was aan de makers.
Na dgk zijn alle deelnemers weer privépersonen geworden en hebben ze alleen verantwoording en gevolgen van hun daden af te leggen aan degene die het aangaan. Wat zij al dan niet willen delen of op vragen willen antwoorden is alleen een zaak/beslissing voor hun als privépersoon.
Snap je het nu? En als je Huub zo'n slecht persoon vindt, pak dan je rozenkrans en bid voor hem dat hij tot inkeer mag komen.
Amen.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:17 schreef sunny16947 het volgende:
Snap je het nu? En als je Huub zo'n slecht persoon vindt, pak dan je rozenkrans en bid voor hem dat hij tot inkeer mag komen.
Ah lekker, het wordt al wat kouder buiten dus kom maar op met dat vuurquote:Op woensdag 30 september 2009 15:33 schreef PC eend het volgende:
EstherV hebt gewoon gelijk
En julllie gaan allemaal branden in de hel
Lieke is toch zo een godhoppertje?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:24 schreef sunny16947 het volgende:
Als ik zo vrij mag zijn.......Ik geloof dat Huub dit soort personen schaarde onder debielen en mafketels.
ps: En wat je onderschrift betreft......snap ik ff niet want die doet ook vanalles wat god verboden heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:34 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Hebben ze je daar dan wel eens voor gevraagd Huub?????????
Ze hoopt natuurlijk dat als Huub iets zegt zij dat dan kan toetsen en dat Huub dan bevrijd wordt van het Sodom en Gomorra dat DGK heettequote:woensdag 30 september 2009 – Jakobus 2:12
Zorg ervoor dat uw spreken en uw handelen de toets kunnen doorstaan van de wet die vrijheid brengt. -- Jakobus 2:12
Er valt niet met Esther te rellen, die komt en gaat als poep.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:54 schreef PC eend het volgende:
Ik hoopte op een beetje rel, maar jullie hebben met z'n allen Esther al weggepest
Of jullie happen allemaal op een trolkloonwat mij persoonlijk waarschijnlijker lijkt
Ik ben er echt heel erg bang voor dat achter de username Estherdv een echte Esther (de Vries?) schuilgaat. Dat wordt zo te zien wel een beetje inschikken ...quote:Op woensdag 30 september 2009 15:54 schreef PC eend het volgende:
Of jullie happen allemaal op een trolkloonwat mij persoonlijk waarschijnlijker lijkt
The plot thickensquote:Op woensdag 30 september 2009 15:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Er valt niet met Esther te rellen, die komt en gaat als poep.
Hmm ik weet niet hoor, zo een godvresende ziel die DGK volgdequote:Op woensdag 30 september 2009 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er echt heel erg bang voor dat achter de username Estherdv een echte Esther (de Vries?) schuilgaat. Dat wordt zo te zien wel een beetje inschikken ...
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:48 schreef ditisHuub het volgende:
het zijn de freaks zoals EshterV die de internetgebruikers (en dan zeker forummers) een slechte naam geven,
vermakelijk is het dan weer wel,
maar ik zal het goed maken.
EstherV....
pssssst... Esther
Kom eens hier...
ik wil je graag wat vertellen,
Nee echt,
geen grapje...
iets prive's!
kom maar hier....
ja goed zo,
enne. niet verder vertellen he, just voor jouJij hebt haar weggejaagd slechterik, je weets toch;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leidt ons niet in bekoring, maar verlos ons van het kwade, amen
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
als het een kloon is dan is het een kloon die mij ook wel eens post heeft gestuurd, als mij geheugen mij niet bedriegt en dat doet het niet vaak.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er echt heel erg bang voor dat achter de username Estherdv een echte Esther (de Vries?) schuilgaat. Dat wordt zo te zien wel een beetje inschikken ...
Een bijbel?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
als het een kloon is dan is het een kloon die mij ook wel eens post heeft gestuurd, als mij geheugen mij niet bedriegt en dat doet het niet vaak.
Aardige post mag ik hopen?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
als het een kloon is dan is het een kloon die mij ook wel eens post heeft gestuurd, als mij geheugen mij niet bedriegt en dat doet het niet vaak.
Doe's delen!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:11 schreef ditisHuub het volgende:
ik weet niet meer precies wat, ligt ergens in een verhuisdoos boven,quote:
En toen besloot om Lieke-fan te worden? Hoe dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik weet niet meer precies wat, ligt ergens in een verhuisdoos boven,
maar die naam komt mij wel bekend voor, een van de velen die eerst fan van mij waren en nadat ik zo aardig tegen Lieke deed mij begonnen te hatenen zoals je ziet, dat gaat ver!
Het was een teken van boven ...quote:Op woensdag 30 september 2009 16:24 schreef Charmian het volgende:
En toen besloot om Lieke-fan te worden? Hoe dan?
Weet je hoe je Weesgegroetjes moet doen?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:30 schreef PC eend het volgende:
Als dat geen trol is, doe ik vanavond 3 weesgegroetjes en lul er verder niet over
Google is my friendquote:Op woensdag 30 september 2009 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je hoe je Weesgegroetjes moet doen?
Dit meen je???quote:Op woensdag 30 september 2009 16:31 schreef sunny16947 het volgende:
Neuh hoor. Dat was al veel eerder. Toen duivelse Huub Lieke verleidde om op het personeelsfeest 3x achter elkaar HET te doen. En dat zonder boterbriefje en belijdenis voor het altaar.Lieke moest gered worden uit de klauwen van de duivel.
Het onze vader mag ook.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:30 schreef PC eend het volgende:
Als dat geen trol is, doe ik vanavond 3 weesgegroetjes en lul er verder niet over
ken alleen de eerste paar regelsquote:Op woensdag 30 september 2009 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je hoe je Weesgegroetjes moet doen?
Denk dat het ernst is hoor, dat is het engequote:Op woensdag 30 september 2009 16:30 schreef PC eend het volgende:
En als het je niet bevalt donder je maar opquote:Op woensdag 30 september 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit meen je???
Lieke was er zelf niet bij, toen ze het drie keer achter elkaar met Huub deed?
Echt, onze lieve heer heeft vreemde kostgangers en de vreemdste kostgangers wonen in zijn eigen huis.
Ja dat in ieder geval.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ken alleen de eerste paar regels
Maria Wees Gegroet, vol van genade, De Heer is met U.
en dan iets met dat zij de gezegende onder de vrouwen zeit en iets over de vrucht van haar schoot (multi interpretabel maar goed kan aan mij liggen) en dan amen toch?
Lieke was in een andere dimensie.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit meen je???
Lieke was er zelf niet bij, toen ze het drie keer achter elkaar met Huub deed?
Echt, onze lieve heer heeft vreemde kostgangers en de vreemdste kostgangers wonen in zijn eigen huis.
hier doe ik het voor de sake of argument, gezellig in dit veilige kleine weggestopte hoekje van internet waar alleen maar idioten zoals wij komen,quote:Op woensdag 30 september 2009 16:29 schreef formerjellybean het volgende:
Huub, dit krijg je dus als je besluit voor tv te trouwen. Dat gaat een eigen leven leiden.
Dat is een domme fout geweest (huwelijk zelf niet maar meer voor t.v.)
Ik vind wel dat je gelijk heb dat je leven dingen beter prive kan houden. En om heel eerlijk te zijn ik kijk wel eens hier en post niet zoveel hier, ik verbaas me er eigenlijk over hoe sommige mensen nu er nog steeds bezig mee zijn.
Tuurlijk was het leuk en grappig maar het leven gaat ook verder.
Zelf ben ik soms ook wel nieuwsgierig hoe het met de mensen nu gaat maar het is meer nieuwsgierigheid en ik vind dat je zelf de keuze ook hebt om te vertellen wat je wil vertellen en niet.
Eerlijk gezegd denk ik dat het beter is als je niet zo hapt en gewoon denkt van oh die weet niet beter, soms kan je beter ergens bovenstaan dan steeds opnieuw dezelfde discussie met de dezelfde persoon hebben want degeen gaat heus niet door die discussies het licht zien.
Haast goedquote:Op woensdag 30 september 2009 16:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
en dan iets met dat zij de gezegende onder de vrouwen zeit en iets over de vrucht van haar schoot (multi interpretabel maar goed kan aan mij liggen) en dan amen toch?
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:38 schreef Jian het volgende:
Met z'n allen tegen Esther, kunnen jullie wel![]()
Dan moeten jullie mij Mooiiii nemen as je durft
Ashes to ashes?quote:
Wordt tijd dat iemand die es aanpakt jaquote:Op woensdag 30 september 2009 16:38 schreef Jian het volgende:
Eerst de heilige Antonia,maar die durft hier niet te komen geloof ikquote:Op woensdag 30 september 2009 16:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wordt tijd dat iemand die es aanpakt ja
Bid eenmaal als je ten strijde trekt , tweemaal als je je op zee begeeft, driemaal als je trouwt.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Vind ik ookquote:Op woensdag 30 september 2009 16:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt zo'n makkelijke naam Mooiii
Ze is er met de collectebus vandoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:42 schreef Mriekje het volgende:
Zou het briefje van ¤5 eindelijk geland zijn?
Is dat ook een (ex)nowliver?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:43 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Eerst de heilige Antonia,maar die durft hier niet te komen geloof ik
Nou ja, jij had eigenlijk al een zware storm weerstaanquote:Op woensdag 30 september 2009 16:43 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Eerst de heilige Antonia,maar die durft hier niet te komen geloof ik
Ai, dat is ook niet erg christelijk/katholiek!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:45 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ze is er met de collectebus vandoor.
"Ashes to ashes, funk to funkyquote:
Neh,die storm viel wel mee hier hoor,jaar geleden zat ik in windkracht 12quote:Op woensdag 30 september 2009 16:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ja, jij had eigenlijk al een zware storm weerstaan
Ik weet niet in hoeverre het allemaal tot je doorgedrongen isMaar iig RESPECT
![]()
Ja, of er pepermuntjes in deden ipv geld.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:49 schreef sunny16947 het volgende:
Kan me nog goed herinneren dat er van die mensen waren die hun hand met een dubbeltje in de collecteschaal/zak stopte en er met meer geld uitkwamen.
briljant!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:49 schreef sunny16947 het volgende:
Kan me nog goed herinneren dat er van die mensen waren die hun hand met een dubbeltje in de collecteschaal/zak stopte en er met meer geld uitkwamen.
Waarom denk je dat die collectebussen tegenwoordig afgesloten zijn en verzegeld?quote:
Wil je die naam niet ijdel gebruiken. Het is trouwens Jesus hoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:55 schreef formerjellybean het volgende:
grrrrr stomme quotes werken niet bij mij![]()
![]()
![]()
Ik denk trouwens dat je iets te veel van discusseren houd Huub.![]()
![]()
Toen ik later mijn quote terug zag , dacht ik zelf oh jeezes das een lap tekst
Wat je uitspreekt als Gesoesquote:Op woensdag 30 september 2009 16:57 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Wil je die naam niet ijdel gebruiken. Het is trouwens Jesus hoor.
Ja, Madonna wil daarmee trouwenquote:Op woensdag 30 september 2009 17:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wat je uitspreekt als Gesoestoch,van origine
Ja in het spaans. Maar het was toch geen spanjaardquote:Op woensdag 30 september 2009 17:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wat je uitspreekt als Gesoestoch,van origine
Gesoes is voor iedereen, ook de spanjaardenquote:Op woensdag 30 september 2009 17:02 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja in het spaans. Maar het was toch geen spanjaard
Ze mag van alles willen,of ze het krijgt is een 2de "Esther"quote:Op woensdag 30 september 2009 17:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, Madonna wil daarmee trouwen
Ooit m'n vriendje wel,moest er opeens aan denken .Gesoes in La Mangaquote:Op woensdag 30 september 2009 17:02 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja in het spaans. Maar het was toch geen spanjaard
ja ik ken het filmpje, maar ik vind hem, gezien de moeite erin is gestoken, nogal zwak. Niet echt een goed gelukte diss, hadde maker e veel beter kunnen maken dan dit! Als je dan toch al die moeite doet om mij af te zeiken, doe het dan goedquote:
Flauw filmpje maar wel een leuk muziekje er achter, zou wel willen weten wie dat is/zijn.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:48 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja ik ken het filmpje, maar ik vind hem, gezien de moeite erin is gestoken, nogal zwak. Niet echt een goed gelukte diss, hadde maker e veel beter kunnen maken dan dit! Als je dan toch al die moeite doet om mij af te zeiken, doe het dan goed
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Flauw filmpje maar wel een leuk muziekje er achter, zou wel willen weten wie dat is/zijn.
In mijn geval klopt dat wel ja..quote:
Op z'n huubs betekent dit: ik voel me zwaar voor lul gezet.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:48 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja ik ken het filmpje, maar ik vind hem, gezien de moeite erin is gestoken, nogal zwak. Niet echt een goed gelukte diss, hadde maker e veel beter kunnen maken dan dit! Als je dan toch al die moeite doet om mij af te zeiken, doe het dan goed
And when the Saints go Marching inquote:Op woensdag 30 september 2009 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In mijn geval klopt dat wel ja..
jawel hoor en die mag je ook gewoon blijven verkondigenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:49 schreef Estherdv het volgende:
okee okee, ik zeg al niets meer, ik mag waarschijnlijk hier geen eigen mening hebben,
Ja, dat vind ik ook een beetje jammer, maar dat zal wel van die hond en die stok zijn of een tekort aan echte argumenten, kan ook.quote:en waarom wordt het geloof er nu bij gehaald, dat heeft niets met deze discussie te maken, toch????
Goh, ben effe een dagje werken en heb een half uur nodig om bij te lezen!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:38 schreef Jian het volgende:
o ik blijf wel komen hoor, wees maar niet bangquote:Op woensdag 30 september 2009 19:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
jawel hoor en die mag je ook gewoon blijven verkondigenMaar een ander ook
![]()
[..]
Ja, dat vind ik ook een beetje jammer, maar dat zal wel van die hond en die stok zijn of een tekort aan echte argumenten, kan ook.
De discussie is nogal eenzijdig. Misschien ligt het daar aan? Huub heeft al meerdermalen antwoord gegeven, alleen niet of de zaak gesloten is en zo ja, waarom. Daar wil hij niets over kwijt en dat is zijn goed recht. Dus je hebt je antwoorden al lang gekregen. Alleen het is niet wat jij graag zou willen horen en daarom blijf je drammen vragen. Heeft niks meer met discussiëren te maken hoor. Misschien ligt het daar aan?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:49 schreef Estherdv het volgende:
okee okee, ik zeg al niets meer, ik mag waarschijnlijk hier geen eigen mening hebben, en waarom wordt het geloof er nu bij gehaald, dat heeft niets met deze discussie te maken, toch????
mooi zoquote:Op woensdag 30 september 2009 19:53 schreef Estherdv het volgende:
[..]
o ik blijf wel komen hoor, wees maar niet bang
Daar maak je PC Eend erg gelukkig meequote:Op woensdag 30 september 2009 19:53 schreef Estherdv het volgende:
[..]
Nee zeg, ik moet er niet aan denken, .... ik hou alleen van Cc.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:51 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Goh, ben effe een dagje werken en heb een half uur nodig om bij te lezen!
Maar om even op jouw post terug te komen, Jian. Dat moet je toch niet willen, genomen worden door iedereen hier?
Mag ik dan ook eens posten?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:53 schreef Estherdv het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |