Sssst laat haar nou even...quote:Op woensdag 30 september 2009 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet, hè?
Omdat hij in een tv-programma heeft gezeten, moet hij de rest van zijn leven verantwoording afleggen aan jou, een onbeduidend kijkertje. Ja, dat is ook ... in Lala-land.
Even uitleggen:quote:Op woensdag 30 september 2009 14:46 schreef Estherdv het volgende:
[..]
phoe hij wilde toch in de dgk komen, nou dan moet hij de de gevolgen nemen
En dat doet meneer niet
Doe es gek, trek de popcorn openquote:
Ugh!quote:Op woensdag 30 september 2009 15:17 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Even uitleggen:
Huub (en andere) gingen dgk in en leefde onder camera's zodat iedereen hun leven kon bekijken.
Tijdens die periode (de gevolgen dus) kon iedereen ze BEoordelen, VERoordelen kortom er een mening over hebben. De concequenties en gevolgen van hun gedrag was aan de makers.
Na dgk zijn alle deelnemers weer privépersonen geworden en hebben ze alleen verantwoording en gevolgen van hun daden af te leggen aan degene die het aangaan. Wat zij al dan niet willen delen of op vragen willen antwoorden is alleen een zaak/beslissing voor hun als privépersoon.
Snap je het nu? En als je Huub zo'n slecht persoon vindt, pak dan je rozenkrans en bid voor hem dat hij tot inkeer mag komen.
Amen.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:17 schreef sunny16947 het volgende:
Snap je het nu? En als je Huub zo'n slecht persoon vindt, pak dan je rozenkrans en bid voor hem dat hij tot inkeer mag komen.
Ah lekker, het wordt al wat kouder buiten dus kom maar op met dat vuurquote:Op woensdag 30 september 2009 15:33 schreef PC eend het volgende:
EstherV hebt gewoon gelijk
En julllie gaan allemaal branden in de hel
Lieke is toch zo een godhoppertje?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:24 schreef sunny16947 het volgende:
Als ik zo vrij mag zijn.......Ik geloof dat Huub dit soort personen schaarde onder debielen en mafketels.
ps: En wat je onderschrift betreft......snap ik ff niet want die doet ook vanalles wat god verboden heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:34 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Hebben ze je daar dan wel eens voor gevraagd Huub?????????
Ze hoopt natuurlijk dat als Huub iets zegt zij dat dan kan toetsen en dat Huub dan bevrijd wordt van het Sodom en Gomorra dat DGK heettequote:woensdag 30 september 2009 – Jakobus 2:12
Zorg ervoor dat uw spreken en uw handelen de toets kunnen doorstaan van de wet die vrijheid brengt. -- Jakobus 2:12
Er valt niet met Esther te rellen, die komt en gaat als poep.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:54 schreef PC eend het volgende:
Ik hoopte op een beetje rel, maar jullie hebben met z'n allen Esther al weggepest
Of jullie happen allemaal op een trolkloonwat mij persoonlijk waarschijnlijker lijkt
Ik ben er echt heel erg bang voor dat achter de username Estherdv een echte Esther (de Vries?) schuilgaat. Dat wordt zo te zien wel een beetje inschikken ...quote:Op woensdag 30 september 2009 15:54 schreef PC eend het volgende:
Of jullie happen allemaal op een trolkloonwat mij persoonlijk waarschijnlijker lijkt
The plot thickensquote:Op woensdag 30 september 2009 15:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Er valt niet met Esther te rellen, die komt en gaat als poep.
Hmm ik weet niet hoor, zo een godvresende ziel die DGK volgdequote:Op woensdag 30 september 2009 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er echt heel erg bang voor dat achter de username Estherdv een echte Esther (de Vries?) schuilgaat. Dat wordt zo te zien wel een beetje inschikken ...
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:48 schreef ditisHuub het volgende:
het zijn de freaks zoals EshterV die de internetgebruikers (en dan zeker forummers) een slechte naam geven,
vermakelijk is het dan weer wel,
maar ik zal het goed maken.
EstherV....
pssssst... Esther
Kom eens hier...
ik wil je graag wat vertellen,
Nee echt,
geen grapje...
iets prive's!
kom maar hier....
ja goed zo,
enne. niet verder vertellen he, just voor jouJij hebt haar weggejaagd slechterik, je weets toch;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leidt ons niet in bekoring, maar verlos ons van het kwade, amen
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
als het een kloon is dan is het een kloon die mij ook wel eens post heeft gestuurd, als mij geheugen mij niet bedriegt en dat doet het niet vaak.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er echt heel erg bang voor dat achter de username Estherdv een echte Esther (de Vries?) schuilgaat. Dat wordt zo te zien wel een beetje inschikken ...
Een bijbel?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
als het een kloon is dan is het een kloon die mij ook wel eens post heeft gestuurd, als mij geheugen mij niet bedriegt en dat doet het niet vaak.
Aardige post mag ik hopen?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
als het een kloon is dan is het een kloon die mij ook wel eens post heeft gestuurd, als mij geheugen mij niet bedriegt en dat doet het niet vaak.
Doe's delen!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:11 schreef ditisHuub het volgende:
ik weet niet meer precies wat, ligt ergens in een verhuisdoos boven,quote:
En toen besloot om Lieke-fan te worden? Hoe dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik weet niet meer precies wat, ligt ergens in een verhuisdoos boven,
maar die naam komt mij wel bekend voor, een van de velen die eerst fan van mij waren en nadat ik zo aardig tegen Lieke deed mij begonnen te hatenen zoals je ziet, dat gaat ver!
Het was een teken van boven ...quote:Op woensdag 30 september 2009 16:24 schreef Charmian het volgende:
En toen besloot om Lieke-fan te worden? Hoe dan?
Weet je hoe je Weesgegroetjes moet doen?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:30 schreef PC eend het volgende:
Als dat geen trol is, doe ik vanavond 3 weesgegroetjes en lul er verder niet over
Google is my friendquote:Op woensdag 30 september 2009 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je hoe je Weesgegroetjes moet doen?
Dit meen je???quote:Op woensdag 30 september 2009 16:31 schreef sunny16947 het volgende:
Neuh hoor. Dat was al veel eerder. Toen duivelse Huub Lieke verleidde om op het personeelsfeest 3x achter elkaar HET te doen. En dat zonder boterbriefje en belijdenis voor het altaar.Lieke moest gered worden uit de klauwen van de duivel.
Het onze vader mag ook.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:30 schreef PC eend het volgende:
Als dat geen trol is, doe ik vanavond 3 weesgegroetjes en lul er verder niet over
ken alleen de eerste paar regelsquote:Op woensdag 30 september 2009 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je hoe je Weesgegroetjes moet doen?
Denk dat het ernst is hoor, dat is het engequote:Op woensdag 30 september 2009 16:30 schreef PC eend het volgende:
En als het je niet bevalt donder je maar opquote:Op woensdag 30 september 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit meen je???
Lieke was er zelf niet bij, toen ze het drie keer achter elkaar met Huub deed?
Echt, onze lieve heer heeft vreemde kostgangers en de vreemdste kostgangers wonen in zijn eigen huis.
Ja dat in ieder geval.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ken alleen de eerste paar regels
Maria Wees Gegroet, vol van genade, De Heer is met U.
en dan iets met dat zij de gezegende onder de vrouwen zeit en iets over de vrucht van haar schoot (multi interpretabel maar goed kan aan mij liggen) en dan amen toch?
Lieke was in een andere dimensie.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit meen je???
Lieke was er zelf niet bij, toen ze het drie keer achter elkaar met Huub deed?
Echt, onze lieve heer heeft vreemde kostgangers en de vreemdste kostgangers wonen in zijn eigen huis.
hier doe ik het voor de sake of argument, gezellig in dit veilige kleine weggestopte hoekje van internet waar alleen maar idioten zoals wij komen,quote:Op woensdag 30 september 2009 16:29 schreef formerjellybean het volgende:
Huub, dit krijg je dus als je besluit voor tv te trouwen. Dat gaat een eigen leven leiden.
Dat is een domme fout geweest (huwelijk zelf niet maar meer voor t.v.)
Ik vind wel dat je gelijk heb dat je leven dingen beter prive kan houden. En om heel eerlijk te zijn ik kijk wel eens hier en post niet zoveel hier, ik verbaas me er eigenlijk over hoe sommige mensen nu er nog steeds bezig mee zijn.
Tuurlijk was het leuk en grappig maar het leven gaat ook verder.
Zelf ben ik soms ook wel nieuwsgierig hoe het met de mensen nu gaat maar het is meer nieuwsgierigheid en ik vind dat je zelf de keuze ook hebt om te vertellen wat je wil vertellen en niet.
Eerlijk gezegd denk ik dat het beter is als je niet zo hapt en gewoon denkt van oh die weet niet beter, soms kan je beter ergens bovenstaan dan steeds opnieuw dezelfde discussie met de dezelfde persoon hebben want degeen gaat heus niet door die discussies het licht zien.
Haast goedquote:Op woensdag 30 september 2009 16:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
en dan iets met dat zij de gezegende onder de vrouwen zeit en iets over de vrucht van haar schoot (multi interpretabel maar goed kan aan mij liggen) en dan amen toch?
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:38 schreef Jian het volgende:
Met z'n allen tegen Esther, kunnen jullie wel![]()
Dan moeten jullie mij Mooiiii nemen as je durft
Ashes to ashes?quote:
Wordt tijd dat iemand die es aanpakt jaquote:Op woensdag 30 september 2009 16:38 schreef Jian het volgende:
Eerst de heilige Antonia,maar die durft hier niet te komen geloof ikquote:Op woensdag 30 september 2009 16:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wordt tijd dat iemand die es aanpakt ja
Bid eenmaal als je ten strijde trekt , tweemaal als je je op zee begeeft, driemaal als je trouwt.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Vind ik ookquote:Op woensdag 30 september 2009 16:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt zo'n makkelijke naam Mooiii
Ze is er met de collectebus vandoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:42 schreef Mriekje het volgende:
Zou het briefje van ¤5 eindelijk geland zijn?
Is dat ook een (ex)nowliver?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:43 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Eerst de heilige Antonia,maar die durft hier niet te komen geloof ik
Nou ja, jij had eigenlijk al een zware storm weerstaanquote:Op woensdag 30 september 2009 16:43 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Eerst de heilige Antonia,maar die durft hier niet te komen geloof ik
Ai, dat is ook niet erg christelijk/katholiek!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:45 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ze is er met de collectebus vandoor.
"Ashes to ashes, funk to funkyquote:
Neh,die storm viel wel mee hier hoor,jaar geleden zat ik in windkracht 12quote:Op woensdag 30 september 2009 16:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ja, jij had eigenlijk al een zware storm weerstaan
Ik weet niet in hoeverre het allemaal tot je doorgedrongen isMaar iig RESPECT
![]()
Ja, of er pepermuntjes in deden ipv geld.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:49 schreef sunny16947 het volgende:
Kan me nog goed herinneren dat er van die mensen waren die hun hand met een dubbeltje in de collecteschaal/zak stopte en er met meer geld uitkwamen.
briljant!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:49 schreef sunny16947 het volgende:
Kan me nog goed herinneren dat er van die mensen waren die hun hand met een dubbeltje in de collecteschaal/zak stopte en er met meer geld uitkwamen.
Waarom denk je dat die collectebussen tegenwoordig afgesloten zijn en verzegeld?quote:
Wil je die naam niet ijdel gebruiken. Het is trouwens Jesus hoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:55 schreef formerjellybean het volgende:
grrrrr stomme quotes werken niet bij mij![]()
![]()
![]()
Ik denk trouwens dat je iets te veel van discusseren houd Huub.![]()
![]()
Toen ik later mijn quote terug zag , dacht ik zelf oh jeezes das een lap tekst
Wat je uitspreekt als Gesoesquote:Op woensdag 30 september 2009 16:57 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Wil je die naam niet ijdel gebruiken. Het is trouwens Jesus hoor.
Ja, Madonna wil daarmee trouwenquote:Op woensdag 30 september 2009 17:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wat je uitspreekt als Gesoestoch,van origine
Ja in het spaans. Maar het was toch geen spanjaardquote:Op woensdag 30 september 2009 17:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wat je uitspreekt als Gesoestoch,van origine
Gesoes is voor iedereen, ook de spanjaardenquote:Op woensdag 30 september 2009 17:02 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja in het spaans. Maar het was toch geen spanjaard
Ze mag van alles willen,of ze het krijgt is een 2de "Esther"quote:Op woensdag 30 september 2009 17:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, Madonna wil daarmee trouwen
Ooit m'n vriendje wel,moest er opeens aan denken .Gesoes in La Mangaquote:Op woensdag 30 september 2009 17:02 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja in het spaans. Maar het was toch geen spanjaard
ja ik ken het filmpje, maar ik vind hem, gezien de moeite erin is gestoken, nogal zwak. Niet echt een goed gelukte diss, hadde maker e veel beter kunnen maken dan dit! Als je dan toch al die moeite doet om mij af te zeiken, doe het dan goedquote:
Flauw filmpje maar wel een leuk muziekje er achter, zou wel willen weten wie dat is/zijn.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:48 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja ik ken het filmpje, maar ik vind hem, gezien de moeite erin is gestoken, nogal zwak. Niet echt een goed gelukte diss, hadde maker e veel beter kunnen maken dan dit! Als je dan toch al die moeite doet om mij af te zeiken, doe het dan goed
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Flauw filmpje maar wel een leuk muziekje er achter, zou wel willen weten wie dat is/zijn.
In mijn geval klopt dat wel ja..quote:
Op z'n huubs betekent dit: ik voel me zwaar voor lul gezet.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:48 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja ik ken het filmpje, maar ik vind hem, gezien de moeite erin is gestoken, nogal zwak. Niet echt een goed gelukte diss, hadde maker e veel beter kunnen maken dan dit! Als je dan toch al die moeite doet om mij af te zeiken, doe het dan goed
And when the Saints go Marching inquote:Op woensdag 30 september 2009 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In mijn geval klopt dat wel ja..
jawel hoor en die mag je ook gewoon blijven verkondigenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:49 schreef Estherdv het volgende:
okee okee, ik zeg al niets meer, ik mag waarschijnlijk hier geen eigen mening hebben,
Ja, dat vind ik ook een beetje jammer, maar dat zal wel van die hond en die stok zijn of een tekort aan echte argumenten, kan ook.quote:en waarom wordt het geloof er nu bij gehaald, dat heeft niets met deze discussie te maken, toch????
Goh, ben effe een dagje werken en heb een half uur nodig om bij te lezen!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:38 schreef Jian het volgende:
o ik blijf wel komen hoor, wees maar niet bangquote:Op woensdag 30 september 2009 19:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
jawel hoor en die mag je ook gewoon blijven verkondigenMaar een ander ook
![]()
[..]
Ja, dat vind ik ook een beetje jammer, maar dat zal wel van die hond en die stok zijn of een tekort aan echte argumenten, kan ook.
De discussie is nogal eenzijdig. Misschien ligt het daar aan? Huub heeft al meerdermalen antwoord gegeven, alleen niet of de zaak gesloten is en zo ja, waarom. Daar wil hij niets over kwijt en dat is zijn goed recht. Dus je hebt je antwoorden al lang gekregen. Alleen het is niet wat jij graag zou willen horen en daarom blijf je drammen vragen. Heeft niks meer met discussiëren te maken hoor. Misschien ligt het daar aan?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:49 schreef Estherdv het volgende:
okee okee, ik zeg al niets meer, ik mag waarschijnlijk hier geen eigen mening hebben, en waarom wordt het geloof er nu bij gehaald, dat heeft niets met deze discussie te maken, toch????
mooi zoquote:Op woensdag 30 september 2009 19:53 schreef Estherdv het volgende:
[..]
o ik blijf wel komen hoor, wees maar niet bang
Daar maak je PC Eend erg gelukkig meequote:Op woensdag 30 september 2009 19:53 schreef Estherdv het volgende:
[..]
Nee zeg, ik moet er niet aan denken, .... ik hou alleen van Cc.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:51 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Goh, ben effe een dagje werken en heb een half uur nodig om bij te lezen!
Maar om even op jouw post terug te komen, Jian. Dat moet je toch niet willen, genomen worden door iedereen hier?
Mag ik dan ook eens posten?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:53 schreef Estherdv het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |