Doe's delen!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:11 schreef ditisHuub het volgende:
als het een kloon is dan is het een kloon die mij ook wel eens post heeft gestuurd, als mij geheugen mij niet bedriegt en dat doet het niet vaak.
ik weet niet meer precies wat, ligt ergens in een verhuisdoos boven,quote:
En toen besloot om Lieke-fan te worden? Hoe dan?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:22 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik weet niet meer precies wat, ligt ergens in een verhuisdoos boven,
maar die naam komt mij wel bekend voor, een van de velen die eerst fan van mij waren en nadat ik zo aardig tegen Lieke deed mij begonnen te hatenen zoals je ziet, dat gaat ver!
Het was een teken van boven ...quote:Op woensdag 30 september 2009 16:24 schreef Charmian het volgende:
En toen besloot om Lieke-fan te worden? Hoe dan?
Weet je hoe je Weesgegroetjes moet doen?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:30 schreef PC eend het volgende:
Als dat geen trol is, doe ik vanavond 3 weesgegroetjes en lul er verder niet over
Google is my friendquote:Op woensdag 30 september 2009 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je hoe je Weesgegroetjes moet doen?
Dit meen je???quote:Op woensdag 30 september 2009 16:31 schreef sunny16947 het volgende:
Neuh hoor. Dat was al veel eerder. Toen duivelse Huub Lieke verleidde om op het personeelsfeest 3x achter elkaar HET te doen. En dat zonder boterbriefje en belijdenis voor het altaar.Lieke moest gered worden uit de klauwen van de duivel.
Het onze vader mag ook.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:30 schreef PC eend het volgende:
Als dat geen trol is, doe ik vanavond 3 weesgegroetjes en lul er verder niet over
ken alleen de eerste paar regelsquote:Op woensdag 30 september 2009 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je hoe je Weesgegroetjes moet doen?
Denk dat het ernst is hoor, dat is het engequote:Op woensdag 30 september 2009 16:30 schreef PC eend het volgende:
En als het je niet bevalt donder je maar opquote:Op woensdag 30 september 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit meen je???
Lieke was er zelf niet bij, toen ze het drie keer achter elkaar met Huub deed?
Echt, onze lieve heer heeft vreemde kostgangers en de vreemdste kostgangers wonen in zijn eigen huis.
Ja dat in ieder geval.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ken alleen de eerste paar regels
Maria Wees Gegroet, vol van genade, De Heer is met U.
en dan iets met dat zij de gezegende onder de vrouwen zeit en iets over de vrucht van haar schoot (multi interpretabel maar goed kan aan mij liggen) en dan amen toch?
Lieke was in een andere dimensie.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit meen je???
Lieke was er zelf niet bij, toen ze het drie keer achter elkaar met Huub deed?
Echt, onze lieve heer heeft vreemde kostgangers en de vreemdste kostgangers wonen in zijn eigen huis.
hier doe ik het voor de sake of argument, gezellig in dit veilige kleine weggestopte hoekje van internet waar alleen maar idioten zoals wij komen,quote:Op woensdag 30 september 2009 16:29 schreef formerjellybean het volgende:
Huub, dit krijg je dus als je besluit voor tv te trouwen. Dat gaat een eigen leven leiden.
Dat is een domme fout geweest (huwelijk zelf niet maar meer voor t.v.)
Ik vind wel dat je gelijk heb dat je leven dingen beter prive kan houden. En om heel eerlijk te zijn ik kijk wel eens hier en post niet zoveel hier, ik verbaas me er eigenlijk over hoe sommige mensen nu er nog steeds bezig mee zijn.
Tuurlijk was het leuk en grappig maar het leven gaat ook verder.
Zelf ben ik soms ook wel nieuwsgierig hoe het met de mensen nu gaat maar het is meer nieuwsgierigheid en ik vind dat je zelf de keuze ook hebt om te vertellen wat je wil vertellen en niet.
Eerlijk gezegd denk ik dat het beter is als je niet zo hapt en gewoon denkt van oh die weet niet beter, soms kan je beter ergens bovenstaan dan steeds opnieuw dezelfde discussie met de dezelfde persoon hebben want degeen gaat heus niet door die discussies het licht zien.
Haast goedquote:Op woensdag 30 september 2009 16:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ken alleen de eerste paar regels
Maria Wees Gegroet, vol van genade, De Heer is met U.
en dan iets met dat zij de gezegende onder de vrouwen zeit en iets over de vrucht van haar schoot (multi interpretabel maar goed kan aan mij liggen) en dan amen toch?
quote:Op woensdag 30 september 2009 16:38 schreef Jian het volgende:
Met z'n allen tegen Esther, kunnen jullie wel![]()
Dan moeten jullie mij Mooiiii nemen as je durft
Ashes to ashes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |