Ze mag van alles willen,of ze het krijgt is een 2de "Esther"quote:Op woensdag 30 september 2009 17:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, Madonna wil daarmee trouwen
Ooit m'n vriendje wel,moest er opeens aan denken .Gesoes in La Mangaquote:Op woensdag 30 september 2009 17:02 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja in het spaans. Maar het was toch geen spanjaard
ja ik ken het filmpje, maar ik vind hem, gezien de moeite erin is gestoken, nogal zwak. Niet echt een goed gelukte diss, hadde maker e veel beter kunnen maken dan dit! Als je dan toch al die moeite doet om mij af te zeiken, doe het dan goedquote:
Flauw filmpje maar wel een leuk muziekje er achter, zou wel willen weten wie dat is/zijn.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:48 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja ik ken het filmpje, maar ik vind hem, gezien de moeite erin is gestoken, nogal zwak. Niet echt een goed gelukte diss, hadde maker e veel beter kunnen maken dan dit! Als je dan toch al die moeite doet om mij af te zeiken, doe het dan goed
quote:Op woensdag 30 september 2009 17:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Flauw filmpje maar wel een leuk muziekje er achter, zou wel willen weten wie dat is/zijn.
In mijn geval klopt dat wel ja..quote:
Op z'n huubs betekent dit: ik voel me zwaar voor lul gezet.quote:Op woensdag 30 september 2009 17:48 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja ik ken het filmpje, maar ik vind hem, gezien de moeite erin is gestoken, nogal zwak. Niet echt een goed gelukte diss, hadde maker e veel beter kunnen maken dan dit! Als je dan toch al die moeite doet om mij af te zeiken, doe het dan goed
And when the Saints go Marching inquote:Op woensdag 30 september 2009 19:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In mijn geval klopt dat wel ja..
jawel hoor en die mag je ook gewoon blijven verkondigenquote:Op woensdag 30 september 2009 19:49 schreef Estherdv het volgende:
okee okee, ik zeg al niets meer, ik mag waarschijnlijk hier geen eigen mening hebben,
Ja, dat vind ik ook een beetje jammer, maar dat zal wel van die hond en die stok zijn of een tekort aan echte argumenten, kan ook.quote:en waarom wordt het geloof er nu bij gehaald, dat heeft niets met deze discussie te maken, toch????
Goh, ben effe een dagje werken en heb een half uur nodig om bij te lezen!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:38 schreef Jian het volgende:
Met z'n allen tegen Esther, kunnen jullie wel![]()
Dan moeten jullie mij Mooiiii nemen as je durft
o ik blijf wel komen hoor, wees maar niet bangquote:Op woensdag 30 september 2009 19:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
jawel hoor en die mag je ook gewoon blijven verkondigenMaar een ander ook
![]()
[..]
Ja, dat vind ik ook een beetje jammer, maar dat zal wel van die hond en die stok zijn of een tekort aan echte argumenten, kan ook.
De discussie is nogal eenzijdig. Misschien ligt het daar aan? Huub heeft al meerdermalen antwoord gegeven, alleen niet of de zaak gesloten is en zo ja, waarom. Daar wil hij niets over kwijt en dat is zijn goed recht. Dus je hebt je antwoorden al lang gekregen. Alleen het is niet wat jij graag zou willen horen en daarom blijf je drammen vragen. Heeft niks meer met discussiėren te maken hoor. Misschien ligt het daar aan?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:49 schreef Estherdv het volgende:
okee okee, ik zeg al niets meer, ik mag waarschijnlijk hier geen eigen mening hebben, en waarom wordt het geloof er nu bij gehaald, dat heeft niets met deze discussie te maken, toch????
mooi zoquote:Op woensdag 30 september 2009 19:53 schreef Estherdv het volgende:
[..]
o ik blijf wel komen hoor, wees maar niet bang
Daar maak je PC Eend erg gelukkig meequote:Op woensdag 30 september 2009 19:53 schreef Estherdv het volgende:
[..]
Nee zeg, ik moet er niet aan denken, .... ik hou alleen van Cc.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:51 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Goh, ben effe een dagje werken en heb een half uur nodig om bij te lezen!
Maar om even op jouw post terug te komen, Jian. Dat moet je toch niet willen, genomen worden door iedereen hier?
Mag ik dan ook eens posten?quote:Op woensdag 30 september 2009 19:53 schreef Estherdv het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |