Wordt tijd dat iemand die es aanpakt jaquote:Op woensdag 30 september 2009 16:38 schreef Jian het volgende:
Met z'n allen tegen Esther, kunnen jullie wel![]()
Dan moeten jullie mij Mooiiii nemen as je durft
Eerst de heilige Antonia,maar die durft hier niet te komen geloof ikquote:Op woensdag 30 september 2009 16:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wordt tijd dat iemand die es aanpakt ja
Bid eenmaal als je ten strijde trekt , tweemaal als je je op zee begeeft, driemaal als je trouwt.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ken alleen de eerste paar regels
Maria Wees Gegroet, vol van genade, De Heer is met U.
en dan iets met dat zij de gezegende onder de vrouwen zeit en iets over de vrucht van haar schoot (multi interpretabel maar goed kan aan mij liggen) en dan amen toch?
Vind ik ookquote:Op woensdag 30 september 2009 16:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt zo'n makkelijke naam Mooiii
Ze is er met de collectebus vandoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:42 schreef Mriekje het volgende:
Zou het briefje van ¤5 eindelijk geland zijn?
Is dat ook een (ex)nowliver?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:43 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Eerst de heilige Antonia,maar die durft hier niet te komen geloof ik
Nou ja, jij had eigenlijk al een zware storm weerstaanquote:Op woensdag 30 september 2009 16:43 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Eerst de heilige Antonia,maar die durft hier niet te komen geloof ik
Ai, dat is ook niet erg christelijk/katholiek!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:45 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ze is er met de collectebus vandoor.
"Ashes to ashes, funk to funkyquote:
Neh,die storm viel wel mee hier hoor,jaar geleden zat ik in windkracht 12quote:Op woensdag 30 september 2009 16:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ja, jij had eigenlijk al een zware storm weerstaan
Ik weet niet in hoeverre het allemaal tot je doorgedrongen isMaar iig RESPECT
![]()
Ja, of er pepermuntjes in deden ipv geld.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:49 schreef sunny16947 het volgende:
Kan me nog goed herinneren dat er van die mensen waren die hun hand met een dubbeltje in de collecteschaal/zak stopte en er met meer geld uitkwamen.
briljant!quote:Op woensdag 30 september 2009 16:49 schreef sunny16947 het volgende:
Kan me nog goed herinneren dat er van die mensen waren die hun hand met een dubbeltje in de collecteschaal/zak stopte en er met meer geld uitkwamen.
Waarom denk je dat die collectebussen tegenwoordig afgesloten zijn en verzegeld?quote:
Wil je die naam niet ijdel gebruiken. Het is trouwens Jesus hoor.quote:Op woensdag 30 september 2009 16:55 schreef formerjellybean het volgende:
grrrrr stomme quotes werken niet bij mij![]()
![]()
![]()
Ik denk trouwens dat je iets te veel van discusseren houd Huub.![]()
![]()
Toen ik later mijn quote terug zag , dacht ik zelf oh jeezes das een lap tekst
Wat je uitspreekt als Gesoesquote:Op woensdag 30 september 2009 16:57 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Wil je die naam niet ijdel gebruiken. Het is trouwens Jesus hoor.
Ja, Madonna wil daarmee trouwenquote:Op woensdag 30 september 2009 17:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wat je uitspreekt als Gesoestoch,van origine
Ja in het spaans. Maar het was toch geen spanjaardquote:Op woensdag 30 september 2009 17:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wat je uitspreekt als Gesoestoch,van origine
Gesoes is voor iedereen, ook de spanjaardenquote:Op woensdag 30 september 2009 17:02 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja in het spaans. Maar het was toch geen spanjaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |