Sssst laat haar nou even...quote:Op woensdag 30 september 2009 15:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij spoort echt niet, hè?
Omdat hij in een tv-programma heeft gezeten, moet hij de rest van zijn leven verantwoording afleggen aan jou, een onbeduidend kijkertje. Ja, dat is ook ... in Lala-land.
Even uitleggen:quote:Op woensdag 30 september 2009 14:46 schreef Estherdv het volgende:
[..]
phoe hij wilde toch in de dgk komen, nou dan moet hij de de gevolgen nemen
En dat doet meneer niet
Doe es gek, trek de popcorn openquote:
Ugh!quote:Op woensdag 30 september 2009 15:17 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Even uitleggen:
Huub (en andere) gingen dgk in en leefde onder camera's zodat iedereen hun leven kon bekijken.
Tijdens die periode (de gevolgen dus) kon iedereen ze BEoordelen, VERoordelen kortom er een mening over hebben. De concequenties en gevolgen van hun gedrag was aan de makers.
Na dgk zijn alle deelnemers weer privépersonen geworden en hebben ze alleen verantwoording en gevolgen van hun daden af te leggen aan degene die het aangaan. Wat zij al dan niet willen delen of op vragen willen antwoorden is alleen een zaak/beslissing voor hun als privépersoon.
Snap je het nu? En als je Huub zo'n slecht persoon vindt, pak dan je rozenkrans en bid voor hem dat hij tot inkeer mag komen.
Amen.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:17 schreef sunny16947 het volgende:
Snap je het nu? En als je Huub zo'n slecht persoon vindt, pak dan je rozenkrans en bid voor hem dat hij tot inkeer mag komen.
Ah lekker, het wordt al wat kouder buiten dus kom maar op met dat vuurquote:Op woensdag 30 september 2009 15:33 schreef PC eend het volgende:
EstherV hebt gewoon gelijk
En julllie gaan allemaal branden in de hel
Lieke is toch zo een godhoppertje?quote:Op woensdag 30 september 2009 15:24 schreef sunny16947 het volgende:
Als ik zo vrij mag zijn.......Ik geloof dat Huub dit soort personen schaarde onder debielen en mafketels.
ps: En wat je onderschrift betreft......snap ik ff niet want die doet ook vanalles wat god verboden heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:34 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Hebben ze je daar dan wel eens voor gevraagd Huub?????????
Ze hoopt natuurlijk dat als Huub iets zegt zij dat dan kan toetsen en dat Huub dan bevrijd wordt van het Sodom en Gomorra dat DGK heettequote:woensdag 30 september 2009 – Jakobus 2:12
Zorg ervoor dat uw spreken en uw handelen de toets kunnen doorstaan van de wet die vrijheid brengt. -- Jakobus 2:12
Er valt niet met Esther te rellen, die komt en gaat als poep.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:54 schreef PC eend het volgende:
Ik hoopte op een beetje rel, maar jullie hebben met z'n allen Esther al weggepest
Of jullie happen allemaal op een trolkloonwat mij persoonlijk waarschijnlijker lijkt
Ik ben er echt heel erg bang voor dat achter de username Estherdv een echte Esther (de Vries?) schuilgaat. Dat wordt zo te zien wel een beetje inschikken ...quote:Op woensdag 30 september 2009 15:54 schreef PC eend het volgende:
Of jullie happen allemaal op een trolkloonwat mij persoonlijk waarschijnlijker lijkt
The plot thickensquote:Op woensdag 30 september 2009 15:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Er valt niet met Esther te rellen, die komt en gaat als poep.
Hmm ik weet niet hoor, zo een godvresende ziel die DGK volgdequote:Op woensdag 30 september 2009 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er echt heel erg bang voor dat achter de username Estherdv een echte Esther (de Vries?) schuilgaat. Dat wordt zo te zien wel een beetje inschikken ...
quote:Op woensdag 30 september 2009 15:48 schreef ditisHuub het volgende:
het zijn de freaks zoals EshterV die de internetgebruikers (en dan zeker forummers) een slechte naam geven,
vermakelijk is het dan weer wel,
maar ik zal het goed maken.
EstherV....
pssssst... Esther
Kom eens hier...
ik wil je graag wat vertellen,
Nee echt,
geen grapje...
iets prive's!
kom maar hier....
ja goed zo,
enne. niet verder vertellen he, just voor jouJij hebt haar weggejaagd slechterik, je weets toch;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leidt ons niet in bekoring, maar verlos ons van het kwade, amen
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
als het een kloon is dan is het een kloon die mij ook wel eens post heeft gestuurd, als mij geheugen mij niet bedriegt en dat doet het niet vaak.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er echt heel erg bang voor dat achter de username Estherdv een echte Esther (de Vries?) schuilgaat. Dat wordt zo te zien wel een beetje inschikken ...
Een bijbel?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
als het een kloon is dan is het een kloon die mij ook wel eens post heeft gestuurd, als mij geheugen mij niet bedriegt en dat doet het niet vaak.
Aardige post mag ik hopen?quote:Op woensdag 30 september 2009 16:11 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
als het een kloon is dan is het een kloon die mij ook wel eens post heeft gestuurd, als mij geheugen mij niet bedriegt en dat doet het niet vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |