quote:Op maandag 28 september 2009 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo, op je knieën liggen met een neukstaaf in je aars kun je best hard werken noemen.
Wel je belofte waarmakenquote:Op maandag 28 september 2009 21:08 schreef mazaru het volgende:
Even iets luchtigs
[ afbeelding ]
En iets leuks![]()
[ afbeelding ]
Applausquote:Op maandag 28 september 2009 23:35 schreef peeet1 het volgende:
goed zo google ga zo door weg met die lieke fan"s
[ afbeelding ]
ik denk dat de Party, Story , Weekend of Prive het eerder zullen horen van Huub dan dat hij het ons verteld....... zal het niet???quote:Op maandag 28 september 2009 18:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Huub, leg nou 'ns precies uit hoe het zit tussen Claire en jou en hoe het zit met de zaak van Claire.
Dat ben je ons verschuldigd!
Jij schijnt het te snappen. Kun je mij even uitleggen hoe het zit. Ik snap het met de beste wil van de wereld niet, maar misschien heb ik iets gemist.quote:
Klopt, maar dan alleen als het positief is, of afgedwongen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:20 schreef Elske6 het volgende:
[..]
ik denk dat de Party, Story , Weekend of Prive het eerder zullen horen van Huub dan dat hij het ons verteld....... zal het niet???
Met mijn werk is alles prima, dankje!quote:Op maandag 28 september 2009 18:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Huub, hoe gaat het me je werk?
Ik kan ook niet een paar weekjes weg, en er gebeurt weer vanalles met jou.
dus zullen we je hier op Fok niets meer zien posten.....quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Met mijn werk is alles prima, dankje!
en tja, ik ga mijn prive leven niet delen op een forum. Zeker niet nu nadat wij ouders zijn geworden,
het is echt te bizar om de speculaties te lezen op internet, maar wat nog veel gekker is dat je dan gebeld wordt door roddelbladen, boulevard, het ANP, telegraaf, of de roddels waar zijn zitten we samen met open mond te kijken. Waar gaat dit over? Wat is de nieuwswaarde? Waarom is het nog interessant om over ons te berichten? Het is al 1,5 jaar over!
Doet ons besluiten om alleen nog maar minder over ons prive leven te zeggen,
Waarom dan twitteren tijdens de bevalling? Dat begrijp ik dan niet. Jullie vonden het ook maar interessant om in de Party te staan. Beetje krom allemaal.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Met mijn werk is alles prima, dankje!
en tja, ik ga mijn prive leven niet delen op een forum. Zeker niet nu nadat wij ouders zijn geworden,
het is echt te bizar om de speculaties te lezen op internet, maar wat nog veel gekker is dat je dan gebeld wordt door roddelbladen, boulevard, het ANP, telegraaf, of de roddels waar zijn zitten we samen met open mond te kijken. Waar gaat dit over? Wat is de nieuwswaarde? Waarom is het nog interessant om over ons te berichten? Het is al 1,5 jaar over!
Omdat toen nog alles goed ging.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:45 schreef Mylene het volgende:
[..]
Waarom dan twitteren tijdens de bevalling? Dat begrijp ik dan niet. Jullie vonden het ook maar interessant om in de Party te staan. Beetje krom allemaal.
Snabbeltje hier en snabbeltje daar en zeg nou zelf, tis voor Huub leuker om te twitteren over een bevalling dan over zijn vermeende vreemdgaanquote:[b]Waarom dan twitteren tijdens de bevalling? Dat begrijp ik dan niet. Jullie vonden het ook maar interessant om in de Party te staan. Beetje krom allemaal.
Met een wollen "bangmaker" er onder moet het kunnenquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:56 schreef Mriekje het volgende:
Ik zal er voor aan zijn: ik heb mijn bloemetjes jurk maar weer uit de kast getrokken. Kan best nog met dit weer
Kijk maar uit met wat je zegt tegen meneer van Ballegooy Voor je het weet krijg je een sneer en een verkapt verzoek om platgeneukt te worden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:04 schreef Margo37 het volgende:
Snabbeltje hier en snabbeltje daar en zeg nou zelf, tis voor Huub leuker om te twitteren over een bevalling dan over zijn vermeende vreemdgaan
Nee joh, Claire wordt al een echte Gooische Vrouw, in Tilburg dan ...quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:14 schreef beequeen het volgende:
En er is echt heulemaal niks aan de hand hoor, ech nie.![]()
![]()
waarom vraag je naar dingen waar ik allang antwoord op heb gegeven?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:45 schreef Mylene het volgende:
[..]
Waarom dan twitteren tijdens de bevalling? Dat begrijp ik dan niet. Jullie vonden het ook maar interessant om in de Party te staan. Beetje krom allemaal.
he en voel je niet zo aangevallen, ik sprak je gewoon op een mening aan, wel uitdelen en niet incasseren zwakjes.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk maar uit met wat je zegt tegen meneer van Ballegooy Voor je het weet krijg je een sneer en een verkapt verzoek om platgeneukt te worden.
En er is echt heulemaal niks aan de hand hoor, ech nie.![]()
![]()
je overschat FOK iets denk ik,quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
dus zullen we je hier op Fok niets meer zien posten.....
Je heet geen Paul de Leeuw.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
je overschat FOK iets denk ik,
heb nog nooit iets wat ik hier typ teruggevonden in de media.
Claire en ik hebben een statement afgegeven aan boulevard, en die heeft daar gestaan en in de telegraaf.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Met een wollen "bangmaker" er onder moet het kunnen![]()
- Als Huub van de speculaties had af gewild en er was echt niets aan de hand dan had ie dat heel simpel kunnen realiseren;
"Jongens er is helemaal niets aan de hand, tussen mij en Claire is het echt koek en ei, echt waar. De Studio is dicht want het liep toch niet zoals gehoopt/verwacht. We gaan gewoon wat anders proberen."
Maar Huub liegt liever niet dat zit gewoon in de aard van het beestje, dus zwijgt ie![]()
Of niet Hubertus ?
je kan het niet naar je hand zetten maar wel je eigen positie daar in bepalen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
Maar Huub, je snapt toch ook wel dat 'bekendheid' een fenomeen is wat je niet naar aan en uit kunt zetten als het je al dan niet uitkomt?
Prima dat je je standpunt hebt gewijzigd qua media-aandacht, maar verwacht niet één op één dat anderen jouw gewijzigde standpunt overnemen. Zo werkt het nu eenmaal niet.
Ik heb je al gezegd dat posten in SHO een soort van spelletjes is. Veel mag en kan. Daar komt nog bij dat het niet over jou ging (jammer hè?) dus begrijp ik niet waar je je mee bemoeit. Je bent toch gek op spelletjes spelen? Hou je dan ook aan de spelregels, niet op de man/user spelen dus. Dank je.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:36 schreef ditisHuub het volgende:
he en voel je niet zo aangevallen, ik sprak je gewoon op een mening aan, wel uitdelen en niet incasseren zwakjes.
En de manier waarop je je loopt te verkneukelen op het feit dat er iets mis zou zijn tussen mij en Claire vind ik echt om te
Hoezo fans? Wat valt er fan te zijn eigenlijk? Fan van wat?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:50 schreef Woepsje het volgende:
. Maar vergeet niet dat er ook heel veel fans van jullie zijn die jullie het allerbeste gunnen en jullie als gelukkig gezinnetje willen zien.
Nou, ik zou die fans best wel eens willen zien in dat gelijknamige programma. Antropologisch gezien moet dat reuze boeiend zijn, denk ik.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:52 schreef Noek het volgende:
Hoezo fans? Wat valt er fan te zijn eigenlijk? Fan van wat?
volgens mij zijn bekendheid en media aandacht twee verschillende dingenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
Maar Huub, je snapt toch ook wel dat 'bekendheid' een fenomeen is wat je niet naar aan en uit kunt zetten als het je al dan niet uitkomt?
Prima dat je je standpunt hebt gewijzigd qua media-aandacht, maar verwacht niet één op één dat anderen jouw gewijzigde standpunt overnemen. Zo werkt het nu eenmaal niet.
Volgens mij gaan ze wel aardig hand in hand.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:54 schreef Suikeroom het volgende:
volgens mij zijn bekendheid en media aandacht twee verschillende dingen
fans? alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:50 schreef Woepsje het volgende:
Huub tuurlijk hebben jullie recht op een priveleven dat heeft iedereen bekend of onbekend.
Maar als er speculaties zijn dat het tussen jou en Claire fout zou zitten en Claire gooit dan ook nog olie op het vuur door op een vriendin haar hyves te zetten dat ze weer in Tilburg woont. Dan krijg je toch nog meer vraagtekens.
Ik denk dat er op het forum heel veel mensen zitten diewillen dat het fout zou zitten tussen jullie. Maar vergeet niet dat er ook heel veel fans van jullie zijn die jullie het allerbeste gunnen en jullie als gelukkig gezinnetje willen zien.
nah reality sterretjes worden blijkbaar nog dagelijks op straat herkend maar in de media zie je ze niet meerquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze wel aardig hand in hand.
hou toch eens op met je geneuzel,quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb je al gezegd dat posten in SHO een soort van spelletjes is. Veel mag en kan. Daar komt nog bij dat het niet over jou ging (jammer hè?) dus begrijp ik niet waar je je mee bemoeit. Je bent toch gek op spelletjes spelen? Hou je dan ook aan de spelregels, niet op de man/user spelen dus. Dank je.
En wat je huwelijk met Claire betreft zit je helemaal fout maar je haalt graag vervelende posts aan as usual en vergeet de leuke of positieve. Zoek het maar uit.
Lijkt me geweldig. Ik herinner me die vrouw uit Man bijt hond, die met die koptelefoon. Hilarisch.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:53 schreef Copycat het volgende:
Nou, ik zou die fans best wel eens willen zien in dat gelijknamige programma. Antropologisch gezien moet dat reuze boeiend zijn, denk ik.
Ja maar fan van Claire bijvoorbeeld. Ik vind mijn kapster echt enorm aardig maar daar houdt het wel op.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, ik zou die fans best wel eens willen zien in dat gelijknamige programma. Antropologisch gezien moet dat reuze boeiend zijn, denk ik.
/oh ja, werk.
Hello sunshine.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hou toch eens op met je geneuzel,
dus je mag in de SHO wel op een huub uit de gouden kooi spelen, of een amdanda en niet op beequeen?
Ik ben toch ook een user? en daarnaast, die stomme regeltjes maken mij geen fuck uit. Als je uit je nek lult of echt een walgelijk standpunt inneemt dan zeg ik dat gewoon. En reageer er vooral niet inhoudelijk op maar lul lekker over de vorm. Doen mensen wel vaker als ze zwak staan in een discussie
Dat snap ik dus ook nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoezo fans? Wat valt er fan te zijn eigenlijk? Fan van wat?
helemaal eens!quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar fan van Claire bijvoorbeeld. Ik vind mijn kapster echt enorm aardig maar daar houdt het wel op.
En ik vond/vind Claire echt leuk van wat ik van haar heb gezien en ook dat is weer relatief. Maar fan? Fan? Fann?
Schrijf toch gewoon dat de zaak failliet is, en dat je nu met vrouw en kind bij je schoonouders tussen de dozen Schwarzkopf op een zolderkamer woont.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:41 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Claire en ik hebben een statement afgegeven aan boulevard, en die heeft daar gestaan en in de telegraaf.
maar dat wil niemand horen.
en over de zaak, dat zijn zakelijke dingen en daar heeft al helemaal niemand wat mee te maken.
N'och, natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:59 schreef Wijnneus het volgende:
Mag ik het hier met Huub eens zijn ?! En de toorn over me heen krijgen van anderen
Ja, dat snap ik. Ik snap het wel omdat mensen je leuk vinden en je dingen gunnen maar fan. Dan moet er toch een mate van idolaat zijn. Ik snap het ook niet en ik begrijp dat je je dan opgelaten voelt maar ja, het heurt erbie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
helemaal eens!
al zou het je verbazen hoe veel kaarten, bloemen cadeau's, zelf gemaakte kleertjes, knutselwerken etc hebben gekregen van veel mensen vanwege de geboorte van Sophie. Echt van 150/200 mensen ofzo,
een grote groep daarvan kun je toch echt als fan beschouwen, wat natuurlijk aan de ene kant ridicuul is maar aan de andere kant, waarom zou je mensen daarop beoordelen? Ik vind het altijd een beetje raar en voel mij een tikkeltje opgelaten ten opzichte van die mensen. Aan de andere kant waardeer ik ook altijd enorm wat ze doen, want ze doen het toch voor jou, en dat is dan weer verschrikkelijk lief!
Dus ja, dat blijft een gek fenomeen
Je begrijpt het nog steeds niet, het is geen knop die jij aan of uit kunt zetten. Alles heeft z'n eigen dynamiek en je hebt er minimaal invloed op. De enige invloed die je hebt is je niet meer te laten zien en niet meer van je te laten horen. Maar zolang jij hier blijft komen met "DitisHuub" blijf je er hier in ieder geval last van houden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:34 schreef ditisHuub het volgende:
Maar de meeste van jullie willen dat niet begrijpen, maar waarom kan het niet zo zijn dat we wat betreft media aandacht ons standpunt hebben veranderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |