Tja.. op de één of andere manier zien veel mensen mij nog steeds als Liekefan.quote:Op maandag 28 september 2009 12:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat het belachelijk is om het er nog over te hebben, ik zeg dat het belachelijk is dat jullie nog steeds elkaar zien als Huub en Lieke fans
Brian moet glazenwasser wordenquote:Op maandag 28 september 2009 17:54 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Mijn smeuigheid verblijdt mijn lichaam
maar onbewust wil het mijn lichaam uit
Geen rust maar lust is wat ik voel
zoals mijn handen op ramen willen landen
en mijn woorden op papier
leef ik in verwarring
Toen ,en nu hier
voor altijd gevangen.![]()
Hoe denk je dat die lange pony weer in de mode gekomen isquote:Op maandag 28 september 2009 17:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Logisch ook, een kapster die niet aan het voorhoofd mag komen heeft weinig meer te knippen
Ik stel voor dat je vast begint met tekenenquote:Op maandag 28 september 2009 17:17 schreef Dementor het volgende:
Ik stel voor deze reeks in de vorm van een serie stripboeken uit te geven.
quote:Op maandag 28 september 2009 17:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja idd, zo heb ik laatst gehoord dat claire het zat was dat huub elke avond weer in een bezopen bui, voorhoofd tegen voorhoofd ging staan en haar toeschreeuwde dat het zijn fucking huis was en dat als het haar niet beviel ze maar moest oprotten.
Daarom zit claire nu in een blijf-van-mijn-lijf voorhoofd-huis, alwaar huub al haar persoonlijke spullen al in de vijver gesmeten heeft en elke avond voor de deur staat te schreeuwen dat hij allang over haar heen is en het bekende 'pak me dan, pak me dan'.
En als ik dat hier wil posten moet dat gewoon kunnen, helemaal omdat dat het waarschijnlijk de reden is waarom die haartoko dicht is
Dacht het nietquote:Op maandag 28 september 2009 17:36 schreef Jian het volgende:
Waren Huub en Claire eigenlijk in gemeenschap van goederen getrouwd ?
Ze zijn heel gelukkig samen en de zaak loopt als een dolle.quote:Op maandag 28 september 2009 18:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Huub, leg nou 'ns precies uit hoe het zit tussen Claire en jou en hoe het zit met de zaak van Claire.
En specialiteit"dubbele beglazing"quote:Op maandag 28 september 2009 17:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Brian moet glazenwasser worden
OMFG, ik was helemaal vergeten hoe slecht hij kon rijmelarijen.quote:
Lullig voor 'mquote:Op maandag 28 september 2009 18:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dacht het niet
Vonden ze niet slim....
Of dat wat te maken had met het feit dat hij toen nog dacht op z'n sloffen dat miljoen ff binnen te trekken, weet ik niet
Volgens mij heeft Amanda geen manager meer. Dus geen optredens meer. Op haar hyves pagina zijn de gegevens van haar managementbureau verdwenen. In plaats daarvan, heeft ze dit geschreven: Voor boekingen en aanvragen kan je me een e-mail sturen. lifeofamanda@live.nlquote:Op maandag 28 september 2009 14:49 schreef sunny16947 het volgende:
Wat ik me wel afvraag is: Heeft Amanda zo weinig te doen qua optredens en boekingen dat ze maar op stel en sprong met Nick mee kan?
Ahh jonguh... dit is echt hoor... voor altijd.. een echte relasie!!quote:Op maandag 28 september 2009 18:32 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Amanda geen manager meer. Dus geen optredens meer. Op haar hyves pagina zijn de gegevens van haar managementbureau verdwenen. In plaats daarvan, heeft ze dit geschreven: Voor boekingen en aanvragen kan je me een e-mail sturen. lifeofamanda@live.nl
Het is dus niet verrassend dat ze geen promotie voor haar single heeft gedaan en die single heeft nooit de top 100 bereikt.
Haar vriend is rijk en ze denkt dat ze niks meer hoeft te doen. Maar hoe lang zal dit sprookje duren?
Hallo, op je knieën liggen met een neukstaaf in je aars kun je best hard werken noemen.quote:Op maandag 28 september 2009 18:32 schreef Guillaume85 het volgende:
Haar vriend is rijk en ze denkt dat ze niks meer hoeft te doen.
Heus niet!quote:Op maandag 28 september 2009 18:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Huub, leg nou 'ns precies uit hoe het zit tussen Claire en jou en hoe het zit met de zaak van Claire.
Dat ben je ons verschuldigd!
Eensquote:Op maandag 28 september 2009 18:58 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Heus niet!
Is gewoon privé, punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
Huub heeft zijn recht op privacy verspeeld. Hij is nog steeds een aandachtshoer, maar hij wil weer valsspelen.quote:Op maandag 28 september 2009 18:58 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Heus niet!
Is gewoon privé, punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |