dat hyves gedoe volg ik ook niet zo, twitter ook niet, maar dat hoeft ook niet want dat lees ik hier welquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:15 schreef Jian het volgende:
Even bijgelezen en het is inderdaad niet meer te volgen.
wat ik al zei, stront aan de knikkerquote:Eén ding is volgens mij zo goed als zeker en dat is dat Claire in Tilburg zit. En als young lovers met net een kleine lijkt met dat niet "business as usual", of wel .....
Dat moet dan met dubbel oquote:
Hé!quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:40 schreef Gert het volgende:
Dat moet dan met dubbel o![]()
(verkapte tvp)
nou enquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat moet dan met dubbel o![]()
(verkapte tvp)
quote:jaja samen met jaap en brian in de auto naar een poker toernooi. Lachen!
2 minutes ago from mobile web
Driewerf Hé!quote:
Is huub alweer met Eric op stap geweest?quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat hyves gedoe volg ik ook niet zo, twitter ook niet, maar dat hoeft ook niet want dat lees ik hier wel
[..]
wat ik al zei, stront aan de knikker
Vast morgenquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is huub alweer met Eric op stap geweest?![]()
Het zit je behoorlijk dwars.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoe lomp ?, Zoiets ongeveer ?
[..]
Lomp ........... en niet bijster scherp ... da's een dubbele handicap
Zou je denken ..... ? Als dat zo was zou ook deze post van je weer behoorlijk lomp zijn. Sterker, je denkt het ..dus hij is lomp ! Maar dat zei ik al; lomp .............. en niet zo scherp.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zit je behoorlijk dwars.
Mooi!
Het is anders wel heel erg toevallig dat je zo snel een post uit januari weet te vinden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou je denken ..... ? Als dat zo was zou ook deze post van je weer behoorlijk lomp zijn. Sterker, je denkt het ..dus hij is lomp ! Maar dat zei ik al; lomp .............. en niet zo scherp.![]()
Maar maak jezelf geen illusies, ik kwam het toevallig tegen op zoek naar iets anders en daarna zag ik je post hier inzake "lomp" ............ en tegen sommige mensen moet je nu eenmaal aanschoppen als ze voorbij lopen, i can't help it, tis een dieper ding
"Toevallig", begrijpend lezen is niet iedereen gegeven, ... had ik al gezegd dat je niet zo scherp wasquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is anders wel heel erg toevallig dat je zo snel een post uit januari weet te vinden.
Tevens zou een lesje interpunctie ook geen kwaad kunnen.
En blijf vooral schoppen dan ga ik ondertussen gewoon verder.
Kweet eigenlijk nietquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kweet eigenlijk niet![]()
Maar alles wat Bee zegt neem ik voor waarheid aan
Misschien is Claire ook wel de hort op en is oma aan het oppassen? Al denk ik eigenlijk dat Claire gewoon lekker thuis is met Sophie.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:01 schreef beequeen het volgende:
Gert
Ja, ik lach nou wel, maar voorlopig zit Claire weer alleen met haar Sophietje en is Huub weer de hort op. Hufter.![]()
Huub is nu op een pokertournooi en Jaap heeft zijn Twitter gehijacked.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
misschien is Huub druk dit weekend en is ze bij haar ouders niks raars aan anders is ze maar alleen.
quote:
quote:Ditishuub: ditisterrorjaap: jaap eet nog een hotdog, 236 kilo, huub drinkt meer baco, we gaan zo vechten met brian, net als vroeger!![]()
quote:Ditishuub: ditisterrorjaap: brian breekt glasen deur, beveiliging komt aanrennen, john is inmiddels wakker gebeld
met Jaap en Brianquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:29 schreef Jian het volgende:
Okee, we hebben dus de volgende feitelijkheden;
- Claire woont samen met Sophie weer in Tilburg !
- Huub is vreemd gegaan ! (de vraag is nu alleen nog met wie allemaal ?)
- O ja en Mooiiii laat zich al de laatste 24 uur wijselijk niet zien !
Ik zou dat geen feitelijkheden willen noemen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:29 schreef Jian het volgende:
Ik vind mijn feitelijkheden toch leuker, bovendien dragen die meer bij tot de kwaliteit van dit topicquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:39 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik zou dat geen feitelijkheden willen noemen.
Feit is:
Claire is 25 en heeft een dochter genaamd Sophie
Huub is 27 en heeft samen met Claire een dochter genaamd Sophie.
punt
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:29 schreef Jian het volgende:
Eens!quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:37 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
en
![]()
![]()
Wat een droppie is Sophie![]()
doen de streams het bij jou wel dan witte rook?? word huub de nieuw pausquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, zonde van m'n laatste sneer, maar hij is leuk !
![]()
Is er al witte rook mensen, weten we al met wie Huub is vreemd gegaan ?
Lijkt er wel op,quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:13 schreef sunny16947 het volgende:
Ze houden hun eigen kleine reunietje.
Als je zin hebt in speculaties kun je wel teruglezenquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:13 schreef Leandra het volgende:
Oh oh.... trouble in paradise?
Moet ik 3 topics teruglezen of zijn er werkelijk aanwijzingen feiten waaruit we kunnen opmaken dat er probs zijn tussen Huub en Claire?
En omdat iedereen z'n haar in Hilversum inmiddels al geknipt isquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat het te ver rijden is voor Claire.
Met hulp van de FEBOquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:19 schreef Elske6 het volgende:
Brian is derde geworden en we hebben een super avond gehad.
about 1 hour ago from mobile web
![]()
![]()
Goed van Brian..............
Zeker goed van Brianquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:19 schreef Elske6 het volgende:
![]()
![]()
rep die nog steeds danquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:19 schreef Elske6 het volgende:
![]()
![]()
Ghehehe net zoals hij cp's kon verduisteren zal hij hier ook wel de nodige chips niet ingeleverd hebbenquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zal wel weer vals gespeeld hebben![]()
![]()
Brian is liefffff en gun hem zijn momentjesquote:Op zondag 27 september 2009 00:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ghehehe net zoals hij cp's kon verduisteren zal hij hier ook wel de nodige chips niet ingeleverd hebben![]()
oh wacht dat is nooit bewezen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
foutje,sorryquote:Op zondag 27 september 2009 01:01 schreef mazaru het volgende:
Ik kan me nog een pokertoernooi herinneren in de GK, toen er ineens gerotzooid was met de fiches
23 september 2006 niet 1 oktoberquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:16 schreef tuinfluiter het volgende:
bijna drie jaar geleden , 1 oktober 2006 ging Brian De Gouden Kooi in.
en Flens niet vergeten......o muk zeg datw aren nog eens tijden dat je bloeddruk omhoog schoot.quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 00:49 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Brian heeft wel waarschijnlijk netjes geadviseerd aan iedereen om 3 glazen water te drinken voordat ze gingen slapen....de lieverd![]()
quote:Op zondag 27 september 2009 13:09 schreef Copycat het volgende:
Chantal heet ze:
http://rondom10.ncrv.nl/
Laatste uitzending gemist.
Ze zit meteen in het begin. Met geweldige sieraden.
Chantal.quote:Op zondag 27 september 2009 12:57 schreef Noek het volgende:
rondom tienhoer.
Iemand deze Rondom Tien hoer gezien? Zo ja, was het die Bosche Bol?
quote:Op zondag 27 september 2009 14:03 schreef Wijnneus het volgende:
Jaap liep nog met haar opvul-kipfileetjesrond.
Micheline zie je dus niet op deze foto. Kutje Keukenrol voelt zich daar veel te goed voor.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:16 schreef tuinfluiter het volgende:
Het vorige topic ging zo razend snel , dus nogmaals de foto van de reunie BB.
[..]
Ik vond 'm hier gewoon erg ontopicquote:Op zondag 27 september 2009 17:00 schreef Wijnneus het volgende:
@pb: heb je aandelen in dat tjoebje?![]()
das waarquote:Op zondag 27 september 2009 17:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vond 'm hier gewoon erg ontopic
Haha.. 't is niet echt mijn type, maar als ik haar op wasteland tegen zou komen zou ik het er wel mee kunnen..quote:Op zondag 27 september 2009 17:13 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
das waar, maar het is zo'n lompe aandachtsgeile bossche snol bol, imo
ow bahquote:Op zondag 27 september 2009 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha.. 't is niet echt mijn type, maar als ik haar op wasteland tegen zou komen zou ik het er wel mee kunnen..![]()
Zag laatst een filmpje van Chantal waar ze in een bikini buiten een auto aan het wassen was.quote:Op zondag 27 september 2009 16:53 schreef Pearlbitch het volgende:
En hier is onze Chantal dus ook weer:
Iciquote:
quote:Op zondag 27 september 2009 17:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Tante Sa en haar nichtje.
[ afbeelding ]
Ik denk zelfs dat ze nog niet eens 30 is. Maar ze heeft al een leven achter de rug van iemand van 60.quote:Op zondag 27 september 2009 18:20 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft Sabrina (?) al vroeg een oud hoofd. Die is toch ergens midden dertig, max?
Tja.. de drank hè.. Dan vervagen de normen nog wel 'ns..quote:En die Bossche Bol is echt te vies. Ga je schamen, Pearlbitch.
Verminderd toerekeningsvatbaar dus, dan is het je te vergevenquote:Op zondag 27 september 2009 18:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ze nog niet eens 30 is. Maar ze heeft al een leven achter de rug van iemand van 60.
[..]
Tja.. de drank hè.. Dan vervagen de normen nog wel 'ns..
Nou, voor een echte Bossche Bol, van bakkerij de Groot, daar mag je mij voor wakker maken hoor!quote:Bossche bol
Die maakt de enige ECHTE.quote:Op zondag 27 september 2009 18:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik ken bakker De Groot en zijn Bossche bollen niet, maar voor de echte kan je mij 's nachts ook wakker maken![]()
Bron/ linkje graag.quote:Op zondag 27 september 2009 22:01 schreef jopiebaco het volgende:
villa voor 1.8miljoen te koop.
quote:Op zondag 27 september 2009 18:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zag laatst een filmpje van Chantal waar ze in een bikini buiten een auto aan het wassen was.
Klopt helemaalquote:Wat een looser is dat kind zeg. Het mooiste vond ik nog haar afgang bij (ik meen) Holland's got talent. Maar zelfs dat had ze niet eens door.![]()
![]()
Nee joh, dat was pas echt lachen. Wat konden ze dat mens voor de gek houden zeg. Ze vroeg er ook zelf om. Vond haar ook echt te zwak voor DGK. Snapte ook echt niet wat ze daar steeds weer kwam doen. Ze stond helemaal niet sterk in haar schoenen. En zette zichzelf iedere keer weer opnieuw gigantisch voor lul.quote:Op maandag 28 september 2009 00:04 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vond dat ze wel op een leuke manier met Jaap omging.
En ik vond dat Huub toen erg gemeen tegen haar was, toen hij haar privespullen had kwijtgemaakt.
Nou wat was dat lachen, vooral toen onze kleine tuinkabouter op die betreffende avond zijn fans opriep om haar aan te pakken (letterlijk).......notabene in een periode dat bedreigingen door die soepjurkenbrigade van 'm schering en inslag warenquote:Op maandag 28 september 2009 00:10 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Nee joh, dat was pas echt lachen. Wat konden ze dat mens voor de gek houden zeg. Ze vroeg er ook zelf om. Vond haar ook echt te zwak voor DGK. Snapte ook echt niet wat ze daar steeds weer kwam doen. Ze stond helemaal niet sterk in haar schoenen. En zette zichzelf iedere keer weer opnieuw gigantisch voor lul.
ho ho kom niet aan huubquote:Op maandag 28 september 2009 00:31 schreef Diamonds het volgende:
We hebben het hier over Chantal en niet over de rest van de wereld toch? Of Huub dat wel of niet gezegd heeft, weet ik niet. Zo gedetailleerd heb ik niet alles onthouden. Daarbij vind ik dat je DGK niet serieus dient te nemen. Feit blijft dat ik die Chantal een echte doos vond en nog vind. Een dom, mediageil wicht. That's all.
- We hebben het hier over RLS !quote:Op maandag 28 september 2009 00:31 schreef Diamonds het volgende:
We hebben het hier over Chantal en niet over de rest van de wereld toch? Of Huub dat wel of niet gezegd heeft, weet ik niet. Zo gedetailleerd heb ik niet alles onthouden. Daarbij vind ik dat je DGK niet serieus dient te nemen. Feit blijft dat ik die Chantal een echte doos vond en nog vind. Een dom, mediageil wicht. That's all.
Wat jij wilt. Ik vind het prima. Als Huub dat gezegd heeft, so what? D'r is door iedereen zoveel gezegd en gedaan. Het is maar wat voor punt dat je daar van maakt. Maar ga gerust je gang. Selectief is het zeker niet, oninteressant wel, wellicht daarom niet onthouden.quote:Op maandag 28 september 2009 00:42 schreef Jian het volgende:
[..]
- We hebben het hier over RLS !
- Huub heeft het gezegd !
- Selectief geheugen wellicht ? !
- Niet ?
- Daar zal ze waarschijnlijk niet echt mee zitten !!
- Gelukkig !
Zeg es eerlijk, ... jij bent zo'n voormalige fanatieke sopper in "disguise" hèquote:Op maandag 28 september 2009 00:53 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Wat jij wilt. Ik vind het prima. Als Huub dat gezegd heeft, so what? D'r is door iedereen zoveel gezegd en gedaan. Het is maar wat voor punt dat je daar van maakt. Maar ga gerust je gang. Selectief is het zeker niet, oninteressant wel, wellicht daarom niet onthouden.
Nogmaals, wat jij wilt. Ik kan hier zoveel momenten, uitspraken en acties van iedereen benoemen, waaronder ook die van Huub, die zogezegd discutabel waren/zijn of "niet konden". Of ik mijn voorkeur had voor Huub, voor Brian, voor Jaap of wie dan ook, doet niet eens ter zake. Net zoals nu niet ter zake doet in het verhaal van die Chantal. Ik vond het toen een dom wicht en dat vind ik nu nog.quote:Op maandag 28 september 2009 01:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeg es eerlijk, ... jij bent zo'n voormalige fanatieke sopper in "disguise" hè![]()
Ja, dusquote:Op maandag 28 september 2009 01:07 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Nogmaals, wat jij wilt. Ik kan hier zoveel momenten, uitspraken en acties van iedereen benoemen, waaronder ook die van Huub, die zogezegd discutabel waren/zijn of "niet konden". Of ik mijn voorkeur had voor Huub, voor Brian, voor Jaap of wie dan ook, doet niet eens ter zake. Net zoals nu niet ter zake doet in het verhaal van die Chantal. Ik vond het toen een dom wicht en dat vind ik nu nog.
quote:Op maandag 28 september 2009 01:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeg es eerlijk, ... jij bent zo'n voormalige fanatieke sopper in "disguise" hè![]()
Nou, gefeliciteerd. Heb je nou nog iets gewonnen of zo?quote:Op maandag 28 september 2009 01:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Geeft niks, ik pik ze er altijd zo uit, tis een gave, zeg maar
Nou, ik niet, maar Peeet wel, ai ai ai en een fanatieke hoor, breek me de bek niet openquote:Op maandag 28 september 2009 01:28 schreef Diamonds het volgende:
Zeg eens eerlijk. Jullie waren aanhangers van Brian zekers?
Ja maar, jullie Soppers reageren nog steeds zo leukquote:
Ben je gek, het gaat gewoon om de voldoeningquote:Op maandag 28 september 2009 01:30 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd. Heb je nou nog iets gewonnen of zo?
Je kunt maar ergens voldoening in hebben, maar als het jou gelukkig maakt. Ach, wie ben ik dan?Een sopper. Laat mij toch lekker soppen. Ben toch maar een volgeling toch?quote:Op maandag 28 september 2009 01:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben je gek, het gaat gewoon om de voldoening
Ik ben voor wellesquote:Op maandag 28 september 2009 01:38 schreef Suikeroom het volgende:
Wat bedoel je precies Diamonds? Ik weet niet precies waar je het over hebt.. laten we anders voor de 9839238423908239=0823498324893429423982341298239=$#$#@()@#42349i032409e keer weer van vooraf aan beginnen
Brian is een rat
Huub gaat vreemd
Claire is failliet
Jaap is een acteur
Lieke is een man
Amanda is een snol
ok nu verdelen we de posters in Lieke en Huub aanhangers die elkaar in de komende 45 topics te lijf gaan met de volgende argumenten
welles
nietes
welles
nietes
vervolgens..
welles
nietes
welles
nietes
Ach, hier verlaag ik me niet toe. Ohhh.... gebeurt ineens iets raars. Mijn beeld is ineens 10 keer kieiner.....quote:Op maandag 28 september 2009 01:38 schreef Suikeroom het volgende:
Wat bedoel je precies Diamonds? Ik weet niet precies waar je het over hebt.. laten we anders voor de 9839238423908239=0823498324893429423982341298239=$#$#@()@#42349i032409e keer weer van vooraf aan beginnen
Brian is een rat
Huub gaat vreemd
Claire is failliet
Jaap is een acteur
Lieke is een man
Amanda is een snol
ok nu verdelen we de posters in Lieke en Huub aanhangers die elkaar in de komende 45 topics te lijf gaan met de volgende argumenten
welles
nietes
welles
nietes
vervolgens..
welles
nietes
welles
nietes
En al die 45 topics worden door Suikeroom weer trouw en aandachtig doorgelezen en minimaal 2 x per topic meldt ie hondstrouw, zuchtend en steunend, hoe belachelijk het is om het nog steeds over die Kooi te hebben.quote:Op maandag 28 september 2009 01:38 schreef Suikeroom het volgende:
Maar dan ook helemaal nietsquote:Op maandag 28 september 2009 01:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zeg dat dat er niets mee te maken heeft.
Welles.quote:Op maandag 28 september 2009 01:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zeg dat dat er niets mee te maken heeft.
Klik eens op het vergrootglas in het rechterbenedenhoekje van je browser.quote:Op maandag 28 september 2009 01:49 schreef Diamonds het volgende:
Nou, hier verandert toch echt iets. Moet verdorie met een vergrootglas typen!!! Hellup!!! Alleen explorer is verkleind!!! Helluppppp....
Thanks. Het werkt. Bizar.Ik heb er helemaal niet aangezeten. Nietes, nietes, nietes...quote:Op maandag 28 september 2009 01:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Klik eens op het vergrootglas in het rechterbenedenhoekje van je browser.
Dit is dus een dikke 'welles'quote:Op maandag 28 september 2009 01:53 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Thanks. Het werkt. Bizar.Ik heb er helemaal niet aangezeten. Nietes, nietes, nietes...
Ja precies. Dat zeg ik zelf altijd nota bene tegen mijn eigen personeel. De computer doet dat echt niet uit zichzelf. Je zult wel een verkeerde toets hebben aangeslagen.quote:
Maar goed, je hebt dus personeel, je bent dus De baas en je hebt ook nog een minilaptopje. ga door !quote:Op maandag 28 september 2009 02:02 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Ja precies. Dat zeg ik zelf altijd nota bene tegen mijn eigen personeel. De computer doet dat echt niet uit zichzelf. Je zult wel een verkeerde toets hebben aangeslagen.
Wellicht heb ik toevallig een sneltoets aangeslagen. Weet je wat ook zo irritant is? Ik heb er sinds een paar maanden zo'n minilaptopje bij en daarvan werkt de spatiebalk niet goed. De ene keer pakt ie 'm wel en de andere keer weer niet. Daarom duurt mijn replay iedere keer zo lang. Erg irritant. Maar ik heb geen zin om terug te gaan naar de winkel, want dan moet dat ding weer opgestuurd worden. Nog irritanter!!!
Maar back on topic. Hee, die Chantal vind ik toch zo'n dom wicht. Jij?
Wat wil je allemaal weten? Zeg het maar...quote:Op maandag 28 september 2009 02:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar goed, je hebt dus personeel, je bent dus De baas en je hebt ook nog een minilaptopje. ga door !
Welke statement wilde je maken door dat te vertellen ?quote:Op maandag 28 september 2009 02:09 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Wat wil je allemaal weten? Zeg het maar...
Door wat te vertellen?quote:Op maandag 28 september 2009 02:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Welke statement wilde je maken door dat te vertellen ?
Zou je denken?quote:Op maandag 28 september 2009 02:41 schreef snetje het volgende:
Diamonds & Jian .... love is in the air![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wie ??quote:Op maandag 28 september 2009 01:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, ik niet, maar Peeet wel, ai ai ai en een fanatieke hoor, breek me de bek niet open![]()
[..]
Ja maar, jullie Soppers reageren nog steeds zo leuk
Deze houden we er in als vaste openingspost!!!!quote:Op maandag 28 september 2009 01:38 schreef Suikeroom het volgende:
Brian is een rat
Huub gaat vreemd
Claire is failliet
Jaap is een acteur
Lieke is een man
Amanda is een snol
welles
nietes
welles
nietes
vervolgens..
welles
nietes
welles
nietes
CTRL+ 0 does the trick.quote:Op maandag 28 september 2009 01:49 schreef Diamonds het volgende:
Nou, hier verandert toch echt iets. Moet verdorie met een vergrootglas typen!!! Hellup!!! Alleen explorer is verkleind!!! Helluppppp....
dat ligt er zo dik bovenop, dat lukt zonder gave ook welquote:Op maandag 28 september 2009 01:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Geeft niks, ik pik ze er altijd zo uit, tis een gave, zeg maar
Ah, dat was ze dus wel.quote:Op zondag 27 september 2009 13:09 schreef Copycat het volgende:
Chantal heet ze:
http://rondom10.ncrv.nl/
Laatste uitzending gemist.
Ze zit meteen in het begin. Met geweldige sieraden.
quote:Op maandag 28 september 2009 09:29 schreef Noek het volgende:
Ah, dat was ze dus wel.
De kleuters mogen de sopperdiscussie houden trouwens. Get over it, stel schoolpleingangsters.
'Jij bent een sopper met een bloemetjesjurk!'
"Ooooh, hahaha..![]()
![]()
"
"Je stinkt!"
"Nee, jij stinkt, met je stinkhoofd!"
Dus dat! Het gaat werkelijk nergens over. Gert, kom er maar in.quote:Op maandag 28 september 2009 09:34 schreef Copycat het volgende:
Kan Gert niet weer "In de media" achter de TT zetten? Dan kan dat gekrakeel over wat er toen al dan niet gezegd is naar dat trip down memory lane topic. En hebben 'we' het hier weer over nieuws als dat er is en zo niet, dan niet.
Daar verbaas ik mezelf ook nog wel mee, wat ik nog allemaal weet aan feitelijkheden. Ik vind het gewoon veel te leuk, zo'n RLS op de streams volgen.quote:Op maandag 28 september 2009 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Schoolpleingangsters.
Ik verbaas me vooral over de feitelijkheden die men zolang na dato nog bijna woordelijk weet op te lepelen. En blijkbaar nog boeiend genoeg vindt voor zo'n schoolpleindiscussie.
Kan Gert niet weer "In de media" achter de TT zetten? Dan kan dat gekrakeel over wat er toen al dan niet gezegd is naar dat trip down memory lane topic. En hebben 'we' het hier weer over nieuws als dat er is en zo niet, dan niet.
En als er dan geen nieuws is. Nou dan is er dus niets.quote:Op maandag 28 september 2009 09:34 schreef Copycat het volgende:
Eens. Ziijn er nog nieuwe blogs van Amanda trouwens? Anyone?quote:Op maandag 28 september 2009 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Schoolpleingangsters.
Ik verbaas me vooral over de feitelijkheden die men zolang na dato nog bijna woordelijk weet op te lepelen. En blijkbaar nog boeiend genoeg vindt voor zo'n schoolpleindiscussie.
Ah die. Ik dacht dat er ook een subforum was dat memory lane heet, maar ik kan het niet vinden.quote:Op maandag 28 september 2009 09:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check!
10 jaar reality 1999-2009 # 3
Dat is er wel, maar heet nu tijdelijk 90's of Nineties request in de index of is dat al weer terugveranderd?quote:Op maandag 28 september 2009 10:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah die. Ik dacht dat er ook een subforum was dat memory lane heet, maar ik kan het niet vinden.
Vanzelfsprekend maak ik graag gebruik van elke gelegenheid om jouw handje vast te houdenquote:Op maandag 28 september 2009 11:42 schreef Copycat het volgende:
Niks te danken. Denk je dat je dat andere topic, waarin je naar hartenlust kunt mijmeren over 'those were the days', op eigen houtje kunt vinden of moeten we je handje vasthouden bij het oversteken?
Het is Cc.quote:Op maandag 28 september 2009 12:05 schreef Jian het volgende:
CC , mag ik CC zeggen .., is echt een wijze vrouw
![]()
Jij snapt 't!quote:
Zeg dan 'als Doornroosje en mijn prins' of zo. Die gozer is toch geen wijf of welquote:Op maandag 28 september 2009 11:43 schreef tuinfluiter het volgende:
*knipperdeknip*
's Avonds zijn we lekker wat gaan eten en daarna zijn we Parijs in gegaan. We gingen naar een club
waar Nick binnenkort ook moet draaien. Het was een ontzettende gave tent. We hebben heerlijk de
hele avond gedanst. De volgende ochtend zijn we weer lekker naar het hotel gegaan, waar we als Doornroosjes in slaap vielen.
Disneyland is het leukste sprookjespark wat er is. En gelukkig heb ik mijn prins al.
XX
Amanda
Ja, maar dan ga je weer lelijk tegen me doen en zeggen dat ik een Kloon ben enzo, ik heb ook gevoelquote:Op maandag 28 september 2009 12:25 schreef Copycat het volgende:
Slap ouwehoeren kan je ook in de SC ...
graag gedaanquote:Op maandag 28 september 2009 11:40 schreef Jian het volgende:
Zie je wel, gelukkig zijn er ook nog serieuze, volwassen posters hier, die wel de werkelijk er toe doende zaken scherp op het netvlies hebbenLet goed op hun commentaren "kleuters" en "schoolpleingangsters", dan steek je misschien nog wat op.
Ik ben ik elk geval blij met wat "guidance" van hun kant
Ik wil dan ook alleen maar zeggen, Bedankt voor jullie wijze woorden !
ik zeg nergens dat het belachelijk is om het er nog over te hebben, ik zeg dat het belachelijk is dat jullie nog steeds elkaar zien als Huub en Lieke fans en dat jullie nog steeds hun verdedigen en elke discussie weer van vooraf aan beginnen en als ik jullie dan op jullie plaats zet zoals gewoonlijk dan staan jullie daar zogenaamd boven of hebben jullie recht op een eigen mening zo van "dat is mijn mening"quote:Op maandag 28 september 2009 01:47 schreef Jian het volgende:
[..]
En al die 45 topics worden door Suikeroom weer trouw en aandachtig doorgelezen en minimaal 2 x per topic meldt ie hondstrouw, zuchtend en steunend, hoe belachelijk het is om het nog steeds over die Kooi te hebben.
And so everybody has his/her role and nothing ever changes !
Ik heb zo'n vermoeden dat ze niet platgebeld wordt.quote:Op maandag 28 september 2009 14:49 schreef sunny16947 het volgende:
Wat ik me wel afvraag is: Heeft Amanda zo weinig te doen qua optredens en boekingen dat ze maar op stel en sprong met Nick mee kan?
Schijnt dat Nick geen onverdienstelijk dj is dus hoeft ze wrs niks te doen. Makkelijk toch?quote:Op maandag 28 september 2009 14:49 schreef sunny16947 het volgende:
Wat ik me wel afvraag is: Heeft Amanda zo weinig te doen qua optredens en boekingen dat ze maar op stel en sprong met Nick mee kan?
Dank je wel daarvoor Suikeroomquote:Op maandag 28 september 2009 12:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
en als ik jullie dan op jullie plaats zet zoals gewoonlijk
![]()
Niet alles is wat het lijkt Suikeroomquote:[
ik zeg dat het belachelijk is dat jullie nog steeds elkaar zien als Huub en Lieke fans en dat jullie nog steeds hun verdedigen
![]()
Ze had geshopt, maar moest het zelf inpakken.quote:Op maandag 28 september 2009 15:10 schreef Suikeroom het volgende:
volgens mij zag ik Amanda laatst spijkerbroeken vouwen in een kledingwinkel
Volgens mij, volgens mij, wel zeker weten, anders is het non-info en dus geen nieuws.quote:Op maandag 28 september 2009 15:10 schreef Suikeroom het volgende:
volgens mij zag ik Amanda laatst spijkerbroeken vouwen in een kledingwinkel
Ik denk dat de animo nog minder is dan voor een plaat van Dennis.quote:Op maandag 28 september 2009 15:10 schreef sunny16947 het volgende:
Met haar nieuwe plaatje zou je toch denken dat dat wel gepromoot moet worden met optredens. Die platenproducer/maatschappij die dat uitgebracht heeft, heeft dat toch niet voor de kat zijn viool gedaan.
Stond wrs gewoon nog in haar contract en was al betaald en zulks door ome Sjon.quote:Op maandag 28 september 2009 15:10 schreef sunny16947 het volgende:
Met haar nieuwe plaatje zou je toch denken dat dat wel gepromoot moet worden met optredens. Die platenproducer/maatschappij die dat uitgebracht heeft, heeft dat toch niet voor de kat zijn viool gedaan.
ik bedoel zo'n opmerking slaat toch nergens op, zou je dat ook in RL tegen haar zeggen beequeen?quote:Op maandag 28 september 2009 15:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schijnt dat Nick geen onverdienstelijk dj is dus hoeft ze wrs niks te doen. Makkelijk toch?![]()
Bij de weg, wat kan ze eik? nee, ik maak geen lijst van haar certificaten.
En wat Gert zegt natuurlijk.
Weer eens iets anders dan niet platgeneukt worden.
hij is zeker wel een goede djquote:
Practise what you preachquote:Op maandag 28 september 2009 15:32 schreef ditisHuub het volgende:
tvp
enne, ik verbaas mij echt enorm over het fanatisme van sommige mensen, doe ff normaal joh! Denk aan je hart, Mensen laat Amanda, Lieke, Brian, Jaap, Claire, mij en wie dan ook toch lekker in onze waarde. Ga lekker mensen die 1,5 jaar geleden (!!!!!) op de streams waren in hun huidige leven afzeiken,
het feit dat de meeste van jullie al jaren geleden gestopt zijn met jezelf door te ontwikkelen en de enige verandering in jullie leven bij hoge uitzondering een fokking nieuwe avatar is wil niet zeggen dat andere mensen ook zo een sip leven leiden.
[..]
ik bedoel zo'n opmerking slaat toch nergens op, zou je dat ook in RL tegen haar zeggen beequeen?
edit: volgens mij is het gewoon de kift en wordt het weer eens tijd dat iemand jou platneukt
Nieuws in de media jaaaaaaa, of heb je geen nieuws Huub?quote:Op maandag 28 september 2009 15:32 schreef ditisHuub het volgende:
tvp
enne, ik verbaas mij echt enorm over het fanatisme van sommige mensen, doe ff normaal joh! Denk aan je hart, Mensen laat Amanda, Lieke, Brian, Jaap, Claire, mij en wie dan ook toch lekker in onze waarde. Ga lekker mensen die 1,5 jaar geleden (!!!!!) op de streams waren in hun huidige leven afzeiken,
het feit dat de meeste van jullie al jaren geleden gestopt zijn met jezelf door te ontwikkelen en de enige verandering in jullie leven bij hoge uitzondering een fokking nieuwe avatar is wil niet zeggen dat andere mensen ook zo een sip leven leiden.
[..]
ik bedoel zo'n opmerking slaat toch nergens op, zou je dat ook in RL tegen haar zeggen beequeen?
edit: volgens mij is het gewoon de kift en wordt het weer eens tijd dat iemand jou platneukt
door de gatenquote:Op maandag 28 september 2009 16:15 schreef -sabine- het volgende:
Huub heeft (net als ik voor de palingsoap) de insteek van SHO nog niet door de gaten.
Alles wordt breeuit gemeten Huub, alles.
De één brengt het wat smeuïger dan de ander.
Het is mij iig niet gegeven. En ik weet het van mezelf.
Bekendheid is niet iets dat je zelf af kunt zetten als het je niet meer uitkomt Huub.quote:Op maandag 28 september 2009 15:32 schreef ditisHuub het volgende:
tvp
[..]
Dat zat ik ook te denken, al weten we natuurlijk niet echt hoeveel last Brian van die bekendheid heeft. De buitenwereld is namelijk net een stukje groter dan Fok!quote:Op maandag 28 september 2009 16:43 schreef mazaru het volgende:
Je had er ook voor kunnen kiezen om de anonimiteit in te duiken, zo moeilijk was dat niet geweest. Wat dat betreft doe Brian het beter dan jij.
Maar Brian had dan ook helemaal niets om te verkopen.quote:Op maandag 28 september 2009 16:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bekendheid is niet iets dat je zelf af kunt zetten als het je niet meer uitkomt Huub.
Over tien jaar zul jij nog steeds die Huub uit de gouden kooi zijn. Of je dat nu leuk vind of niet.
Je hebt er een leuke baan aan over gehouden en je zult er heus wel meer voordeeltjes van hebben. Dit nadeel zul je op de koop toe moeten nemen. Daar heb je zelf voor gekozen. Daar moet je nu niet over gaan janken.
Datzelfde geldt ook voor Amanda, Lieke, Brian, Jaap en Claire.
Je had er ook voor kunnen kiezen om de anonimiteit in te duiken, zo moeilijk was dat niet geweest. Wat dat betreft doe Brian het beter dan jij.
en die laatste zin wordt getypt door iemand die totaal niets van paardenpijpers moet weten.
Wat wel duidelijk is, is dat hij de publiciteit niet echt opzoekt. Dat hij af en toe iets erbij schnabbelt is een heel ander verhaal. Ik zou ook wel hier en daar een lintje door willen knippen voor een paar honderd euro.quote:Op maandag 28 september 2009 16:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zat ik ook te denken, al weten we natuurlijk niet echt hoeveel last Brian van die bekendheid heeft. De buitenwereld is namelijk net een stukje groter dan Fok!
Huub verkoopt toch ook geen telefoons meer?quote:Op maandag 28 september 2009 16:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar Brian had dan ook helemaal niets om te verkopen.
Ben ik opgelicht?quote:Op maandag 28 september 2009 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub verkoopt toch ook geen telefoons meer?
Dan speculeren we er, als een amateur albert verlinde met het schuim op de bek, een end op los dmv roddel, achterklap en vuilspuiterijquote:Op maandag 28 september 2009 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Schoolpleingangsters.
Ja iddquote:
Waarom zou hij?quote:Op maandag 28 september 2009 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat wel duidelijk is, is dat hij de publiciteit niet echt opzoekt. Dat hij af en toe iets erbij schnabbelt is een heel ander verhaal. Ik zou ook wel hier en daar een lintje door willen knippen voor een paar honderd euro.
Lekker makkelijk verdient. Maar ik heb hem nergens zien posten als '''Brian uit de gouden kooi''
Zijn moeder heeft hij inderdaad niet in de verkoop gedaan.quote:Op maandag 28 september 2009 16:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Godzijdank, ik dacht al dat ik het verkeerd begrepen hadquote:Op maandag 28 september 2009 16:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan speculeren we er, als een amateur albert verlinde met het schuim op de bek, een end op los dmv roddel, achterklap en vuilspuiterij![]()
Want dit is toch SHO
Ik word zo moe he, van die schoolpleinpolitie
Ja idd, zo heb ik laatst gehoord dat claire het zat was dat huub elke avond weer in een bezopen bui, voorhoofd tegen voorhoofd ging staan en haar toeschreeuwde dat het zijn fucking huis was en dat als het haar niet beviel ze maar moest oprotten.quote:Op maandag 28 september 2009 16:15 schreef -sabine- het volgende:
Huub heeft (net als ik voor de palingsoap) de insteek van SHO nog niet door de gaten.
Alles wordt breeuit gemeten Huub, alles.
De één brengt het wat smeuïger dan de ander.
Het is mij iig niet gegeven. En ik weet het van mezelf.
Maak je geen zorgen gert is altijd heel snel in het weghalen van dat persoonlijke gehakketakquote:Op maandag 28 september 2009 16:25 schreef beequeen het volgende:
Huub JONGUH, je zit in SHO dus kun je dit soort dingen verwachten. JE MOEDER, JE MOEDER en zulks.![]()
Een ding doen we hier niet, op de man spelen. Dat geldt trouwens voor elk subforum op FOK!.
Het speelt zich in ieder geval af in het heden, dat is al heel wat!quote:Op maandag 28 september 2009 17:05 schreef PC eend het volgende:
En als ik dat hier wil posten moet dat gewoon kunnen, helemaal omdat dat het waarschijnlijk de reden is waarom die haartoko dicht is
Dit topic gaat steeds leuker wordenquote:Op maandag 28 september 2009 17:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja idd, zo heb ik laatst gehoord dat claire het zat was dat huub elke avond weer in een bezopen bui, voorhoofd tegen voorhoofd ging staan en haar toeschreeuwde dat het zijn fucking huis was en dat als het haar niet beviel ze maar moest oprotten.
Daarom zit claire nu in een blijf-van-mijn-lijf voorhoofd-huis, alwaar huub al haar persoonlijke spullen al in de vijver gesmeten heeft en elke avond voor de deur staat te schreeuwen dat hij allang over haar heen is en het bekende 'pak me dan, pak me dan'.
En als ik dat hier wil posten moet dat gewoon kunnen, helemaal omdat dat het waarschijnlijk de reden is waarom die haartoko dicht is
Logisch ook, een kapster die niet aan het voorhoofd mag komen heeft weinig meer te knippenquote:Op maandag 28 september 2009 17:05 schreef PC eend het volgende:
Leve de vrije nieuwsgaringquote:Op maandag 28 september 2009 17:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja idd, zo heb ik laatst gehoord dat claire het zat was dat huub elke avond weer in een bezopen bui, voorhoofd tegen voorhoofd ging staan en haar toeschreeuwde dat het zijn fucking huis was en dat als het haar niet beviel ze maar moest oprotten.
Daarom zit claire nu in een blijf-van-mijn-lijf voorhoofd-huis, alwaar huub al haar persoonlijke spullen al in de vijver gesmeten heeft en elke avond voor de deur staat te schreeuwen dat hij allang over haar heen is en het bekende 'pak me dan, pak me dan'.
Ik wacht met smart op z'n "Gedichtenbundel"quote:Op maandag 28 september 2009 16:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 september 2009 17:34 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op z'n "Gedichtenbundel"
Tja.. op de één of andere manier zien veel mensen mij nog steeds als Liekefan.quote:Op maandag 28 september 2009 12:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat het belachelijk is om het er nog over te hebben, ik zeg dat het belachelijk is dat jullie nog steeds elkaar zien als Huub en Lieke fans
Brian moet glazenwasser wordenquote:Op maandag 28 september 2009 17:54 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Mijn smeuigheid verblijdt mijn lichaam
maar onbewust wil het mijn lichaam uit
Geen rust maar lust is wat ik voel
zoals mijn handen op ramen willen landen
en mijn woorden op papier
leef ik in verwarring
Toen ,en nu hier
voor altijd gevangen.![]()
Hoe denk je dat die lange pony weer in de mode gekomen isquote:Op maandag 28 september 2009 17:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Logisch ook, een kapster die niet aan het voorhoofd mag komen heeft weinig meer te knippen
Ik stel voor dat je vast begint met tekenenquote:Op maandag 28 september 2009 17:17 schreef Dementor het volgende:
Ik stel voor deze reeks in de vorm van een serie stripboeken uit te geven.
quote:Op maandag 28 september 2009 17:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dacht het nietquote:Op maandag 28 september 2009 17:36 schreef Jian het volgende:
Waren Huub en Claire eigenlijk in gemeenschap van goederen getrouwd ?
Ze zijn heel gelukkig samen en de zaak loopt als een dolle.quote:Op maandag 28 september 2009 18:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Huub, leg nou 'ns precies uit hoe het zit tussen Claire en jou en hoe het zit met de zaak van Claire.
En specialiteit"dubbele beglazing"quote:Op maandag 28 september 2009 17:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Brian moet glazenwasser worden
OMFG, ik was helemaal vergeten hoe slecht hij kon rijmelarijen.quote:
Lullig voor 'mquote:Op maandag 28 september 2009 18:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dacht het niet
Vonden ze niet slim....
Of dat wat te maken had met het feit dat hij toen nog dacht op z'n sloffen dat miljoen ff binnen te trekken, weet ik niet
Volgens mij heeft Amanda geen manager meer. Dus geen optredens meer. Op haar hyves pagina zijn de gegevens van haar managementbureau verdwenen. In plaats daarvan, heeft ze dit geschreven: Voor boekingen en aanvragen kan je me een e-mail sturen. lifeofamanda@live.nlquote:Op maandag 28 september 2009 14:49 schreef sunny16947 het volgende:
Ahh jonguh... dit is echt hoor... voor altijd.. een echte relasie!!quote:Op maandag 28 september 2009 18:32 schreef Guillaume85 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Amanda geen manager meer. Dus geen optredens meer. Op haar hyves pagina zijn de gegevens van haar managementbureau verdwenen. In plaats daarvan, heeft ze dit geschreven: Voor boekingen en aanvragen kan je me een e-mail sturen. lifeofamanda@live.nl
Het is dus niet verrassend dat ze geen promotie voor haar single heeft gedaan en die single heeft nooit de top 100 bereikt.
Haar vriend is rijk en ze denkt dat ze niks meer hoeft te doen. Maar hoe lang zal dit sprookje duren?
Hallo, op je knieën liggen met een neukstaaf in je aars kun je best hard werken noemen.quote:Op maandag 28 september 2009 18:32 schreef Guillaume85 het volgende:
Haar vriend is rijk en ze denkt dat ze niks meer hoeft te doen.
Heus niet!quote:Op maandag 28 september 2009 18:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Huub, leg nou 'ns precies uit hoe het zit tussen Claire en jou en hoe het zit met de zaak van Claire.
Dat ben je ons verschuldigd!
Eensquote:Op maandag 28 september 2009 18:58 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Heus niet!
Is gewoon privé, punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
Huub heeft zijn recht op privacy verspeeld. Hij is nog steeds een aandachtshoer, maar hij wil weer valsspelen.quote:Op maandag 28 september 2009 18:58 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Heus niet!
Is gewoon privé, punt.
quote:Op maandag 28 september 2009 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo, op je knieën liggen met een neukstaaf in je aars kun je best hard werken noemen.
Wel je belofte waarmakenquote:Op maandag 28 september 2009 21:08 schreef mazaru het volgende:
Even iets luchtigs
[ afbeelding ]
En iets leuks![]()
[ afbeelding ]
Applausquote:Op maandag 28 september 2009 23:35 schreef peeet1 het volgende:
goed zo google ga zo door weg met die lieke fan"s
[ afbeelding ]
ik denk dat de Party, Story , Weekend of Prive het eerder zullen horen van Huub dan dat hij het ons verteld....... zal het niet???quote:Op maandag 28 september 2009 18:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat ben je ons verschuldigd!
Jij schijnt het te snappen. Kun je mij even uitleggen hoe het zit. Ik snap het met de beste wil van de wereld niet, maar misschien heb ik iets gemist.quote:
Klopt, maar dan alleen als het positief is, of afgedwongen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:20 schreef Elske6 het volgende:
[..]
ik denk dat de Party, Story , Weekend of Prive het eerder zullen horen van Huub dan dat hij het ons verteld....... zal het niet???
Met mijn werk is alles prima, dankje!quote:Op maandag 28 september 2009 18:21 schreef ThunderBitch het volgende:
Huub, hoe gaat het me je werk?
Ik kan ook niet een paar weekjes weg, en er gebeurt weer vanalles met jou.
dus zullen we je hier op Fok niets meer zien posten.....quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Met mijn werk is alles prima, dankje!
en tja, ik ga mijn prive leven niet delen op een forum. Zeker niet nu nadat wij ouders zijn geworden,
het is echt te bizar om de speculaties te lezen op internet, maar wat nog veel gekker is dat je dan gebeld wordt door roddelbladen, boulevard, het ANP, telegraaf, of de roddels waar zijn zitten we samen met open mond te kijken. Waar gaat dit over? Wat is de nieuwswaarde? Waarom is het nog interessant om over ons te berichten? Het is al 1,5 jaar over!
Doet ons besluiten om alleen nog maar minder over ons prive leven te zeggen,
Waarom dan twitteren tijdens de bevalling? Dat begrijp ik dan niet. Jullie vonden het ook maar interessant om in de Party te staan. Beetje krom allemaal.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:34 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Met mijn werk is alles prima, dankje!
en tja, ik ga mijn prive leven niet delen op een forum. Zeker niet nu nadat wij ouders zijn geworden,
het is echt te bizar om de speculaties te lezen op internet, maar wat nog veel gekker is dat je dan gebeld wordt door roddelbladen, boulevard, het ANP, telegraaf, of de roddels waar zijn zitten we samen met open mond te kijken. Waar gaat dit over? Wat is de nieuwswaarde? Waarom is het nog interessant om over ons te berichten? Het is al 1,5 jaar over!
Omdat toen nog alles goed ging.quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:45 schreef Mylene het volgende:
[..]
Waarom dan twitteren tijdens de bevalling? Dat begrijp ik dan niet. Jullie vonden het ook maar interessant om in de Party te staan. Beetje krom allemaal.
Snabbeltje hier en snabbeltje daar en zeg nou zelf, tis voor Huub leuker om te twitteren over een bevalling dan over zijn vermeende vreemdgaanquote:[b]Waarom dan twitteren tijdens de bevalling? Dat begrijp ik dan niet. Jullie vonden het ook maar interessant om in de Party te staan. Beetje krom allemaal.
Met een wollen "bangmaker" er onder moet het kunnenquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:56 schreef Mriekje het volgende:
Ik zal er voor aan zijn: ik heb mijn bloemetjes jurk maar weer uit de kast getrokken. Kan best nog met dit weer
Kijk maar uit met wat je zegt tegen meneer van Ballegooy Voor je het weet krijg je een sneer en een verkapt verzoek om platgeneukt te worden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:04 schreef Margo37 het volgende:
Snabbeltje hier en snabbeltje daar en zeg nou zelf, tis voor Huub leuker om te twitteren over een bevalling dan over zijn vermeende vreemdgaan
Nee joh, Claire wordt al een echte Gooische Vrouw, in Tilburg dan ...quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:14 schreef beequeen het volgende:
En er is echt heulemaal niks aan de hand hoor, ech nie.![]()
![]()
waarom vraag je naar dingen waar ik allang antwoord op heb gegeven?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:45 schreef Mylene het volgende:
[..]
Waarom dan twitteren tijdens de bevalling? Dat begrijp ik dan niet. Jullie vonden het ook maar interessant om in de Party te staan. Beetje krom allemaal.
he en voel je niet zo aangevallen, ik sprak je gewoon op een mening aan, wel uitdelen en niet incasseren zwakjes.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk maar uit met wat je zegt tegen meneer van Ballegooy Voor je het weet krijg je een sneer en een verkapt verzoek om platgeneukt te worden.
En er is echt heulemaal niks aan de hand hoor, ech nie.![]()
![]()
je overschat FOK iets denk ik,quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
dus zullen we je hier op Fok niets meer zien posten.....
Je heet geen Paul de Leeuw.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:38 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
je overschat FOK iets denk ik,
heb nog nooit iets wat ik hier typ teruggevonden in de media.
Claire en ik hebben een statement afgegeven aan boulevard, en die heeft daar gestaan en in de telegraaf.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Met een wollen "bangmaker" er onder moet het kunnen![]()
- Als Huub van de speculaties had af gewild en er was echt niets aan de hand dan had ie dat heel simpel kunnen realiseren;
"Jongens er is helemaal niets aan de hand, tussen mij en Claire is het echt koek en ei, echt waar. De Studio is dicht want het liep toch niet zoals gehoopt/verwacht. We gaan gewoon wat anders proberen."
Maar Huub liegt liever niet dat zit gewoon in de aard van het beestje, dus zwijgt ie![]()
Of niet Hubertus ?
je kan het niet naar je hand zetten maar wel je eigen positie daar in bepalen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
Maar Huub, je snapt toch ook wel dat 'bekendheid' een fenomeen is wat je niet naar aan en uit kunt zetten als het je al dan niet uitkomt?
Prima dat je je standpunt hebt gewijzigd qua media-aandacht, maar verwacht niet één op één dat anderen jouw gewijzigde standpunt overnemen. Zo werkt het nu eenmaal niet.
Ik heb je al gezegd dat posten in SHO een soort van spelletjes is. Veel mag en kan. Daar komt nog bij dat het niet over jou ging (jammer hè?) dus begrijp ik niet waar je je mee bemoeit. Je bent toch gek op spelletjes spelen? Hou je dan ook aan de spelregels, niet op de man/user spelen dus. Dank je.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:36 schreef ditisHuub het volgende:
he en voel je niet zo aangevallen, ik sprak je gewoon op een mening aan, wel uitdelen en niet incasseren zwakjes.
En de manier waarop je je loopt te verkneukelen op het feit dat er iets mis zou zijn tussen mij en Claire vind ik echt om te
Hoezo fans? Wat valt er fan te zijn eigenlijk? Fan van wat?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:50 schreef Woepsje het volgende:
. Maar vergeet niet dat er ook heel veel fans van jullie zijn die jullie het allerbeste gunnen en jullie als gelukkig gezinnetje willen zien.
Nou, ik zou die fans best wel eens willen zien in dat gelijknamige programma. Antropologisch gezien moet dat reuze boeiend zijn, denk ik.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:52 schreef Noek het volgende:
Hoezo fans? Wat valt er fan te zijn eigenlijk? Fan van wat?
volgens mij zijn bekendheid en media aandacht twee verschillende dingenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
Maar Huub, je snapt toch ook wel dat 'bekendheid' een fenomeen is wat je niet naar aan en uit kunt zetten als het je al dan niet uitkomt?
Prima dat je je standpunt hebt gewijzigd qua media-aandacht, maar verwacht niet één op één dat anderen jouw gewijzigde standpunt overnemen. Zo werkt het nu eenmaal niet.
Volgens mij gaan ze wel aardig hand in hand.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:54 schreef Suikeroom het volgende:
volgens mij zijn bekendheid en media aandacht twee verschillende dingen
fans? alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:50 schreef Woepsje het volgende:
Huub tuurlijk hebben jullie recht op een priveleven dat heeft iedereen bekend of onbekend.
Maar als er speculaties zijn dat het tussen jou en Claire fout zou zitten en Claire gooit dan ook nog olie op het vuur door op een vriendin haar hyves te zetten dat ze weer in Tilburg woont. Dan krijg je toch nog meer vraagtekens.
Ik denk dat er op het forum heel veel mensen zitten diewillen dat het fout zou zitten tussen jullie. Maar vergeet niet dat er ook heel veel fans van jullie zijn die jullie het allerbeste gunnen en jullie als gelukkig gezinnetje willen zien.
nah reality sterretjes worden blijkbaar nog dagelijks op straat herkend maar in de media zie je ze niet meerquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze wel aardig hand in hand.
hou toch eens op met je geneuzel,quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb je al gezegd dat posten in SHO een soort van spelletjes is. Veel mag en kan. Daar komt nog bij dat het niet over jou ging (jammer hè?) dus begrijp ik niet waar je je mee bemoeit. Je bent toch gek op spelletjes spelen? Hou je dan ook aan de spelregels, niet op de man/user spelen dus. Dank je.
En wat je huwelijk met Claire betreft zit je helemaal fout maar je haalt graag vervelende posts aan as usual en vergeet de leuke of positieve. Zoek het maar uit.
Lijkt me geweldig. Ik herinner me die vrouw uit Man bijt hond, die met die koptelefoon. Hilarisch.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:53 schreef Copycat het volgende:
Nou, ik zou die fans best wel eens willen zien in dat gelijknamige programma. Antropologisch gezien moet dat reuze boeiend zijn, denk ik.
Ja maar fan van Claire bijvoorbeeld. Ik vind mijn kapster echt enorm aardig maar daar houdt het wel op.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, ik zou die fans best wel eens willen zien in dat gelijknamige programma. Antropologisch gezien moet dat reuze boeiend zijn, denk ik.
/oh ja, werk.
Hello sunshine.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:57 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
hou toch eens op met je geneuzel,
dus je mag in de SHO wel op een huub uit de gouden kooi spelen, of een amdanda en niet op beequeen?
Ik ben toch ook een user? en daarnaast, die stomme regeltjes maken mij geen fuck uit. Als je uit je nek lult of echt een walgelijk standpunt inneemt dan zeg ik dat gewoon. En reageer er vooral niet inhoudelijk op maar lul lekker over de vorm. Doen mensen wel vaker als ze zwak staan in een discussie
Dat snap ik dus ook nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoezo fans? Wat valt er fan te zijn eigenlijk? Fan van wat?
helemaal eens!quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar fan van Claire bijvoorbeeld. Ik vind mijn kapster echt enorm aardig maar daar houdt het wel op.
En ik vond/vind Claire echt leuk van wat ik van haar heb gezien en ook dat is weer relatief. Maar fan? Fan? Fann?
Schrijf toch gewoon dat de zaak failliet is, en dat je nu met vrouw en kind bij je schoonouders tussen de dozen Schwarzkopf op een zolderkamer woont.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:41 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Claire en ik hebben een statement afgegeven aan boulevard, en die heeft daar gestaan en in de telegraaf.
maar dat wil niemand horen.
en over de zaak, dat zijn zakelijke dingen en daar heeft al helemaal niemand wat mee te maken.
N'och, natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:59 schreef Wijnneus het volgende:
Mag ik het hier met Huub eens zijn ?! En de toorn over me heen krijgen van anderen
Ja, dat snap ik. Ik snap het wel omdat mensen je leuk vinden en je dingen gunnen maar fan. Dan moet er toch een mate van idolaat zijn. Ik snap het ook niet en ik begrijp dat je je dan opgelaten voelt maar ja, het heurt erbie.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:02 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
helemaal eens!
al zou het je verbazen hoe veel kaarten, bloemen cadeau's, zelf gemaakte kleertjes, knutselwerken etc hebben gekregen van veel mensen vanwege de geboorte van Sophie. Echt van 150/200 mensen ofzo,
een grote groep daarvan kun je toch echt als fan beschouwen, wat natuurlijk aan de ene kant ridicuul is maar aan de andere kant, waarom zou je mensen daarop beoordelen? Ik vind het altijd een beetje raar en voel mij een tikkeltje opgelaten ten opzichte van die mensen. Aan de andere kant waardeer ik ook altijd enorm wat ze doen, want ze doen het toch voor jou, en dat is dan weer verschrikkelijk lief!
Dus ja, dat blijft een gek fenomeen
Je begrijpt het nog steeds niet, het is geen knop die jij aan of uit kunt zetten. Alles heeft z'n eigen dynamiek en je hebt er minimaal invloed op. De enige invloed die je hebt is je niet meer te laten zien en niet meer van je te laten horen. Maar zolang jij hier blijft komen met "DitisHuub" blijf je er hier in ieder geval last van houden.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:34 schreef ditisHuub het volgende:
Maar de meeste van jullie willen dat niet begrijpen, maar waarom kan het niet zo zijn dat we wat betreft media aandacht ons standpunt hebben veranderd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |