![]()
28 september 2009, Lees hier exclusief wat Amanda allemaal meemaakt in haar drukke leven.
Ik heb weer eens geweldige dagen achter de rug. Mijn vriend Nick kwam vorige week weer met een
hele leuke verrassing. "We gaan weer naar Disneyland," zei hij. Ik was zo ontzettend blij!
Een paar dagen daarvoor was hij twee dagen naar Ibiza geweest voor zijn werk. Ik ben dan altijd zo
blij als hij weer terug is. Hij blijft me altijd verrassen. Vooral na onze eerste keer in Disneyland, is dit
nog specialer dan andere dingen die we samen doen.
Ik sprong op en ging meteen mijn spulletjes inpakken. Nick had alles al geregeld en zouden direct
weg gaan. Ik vroeg welk hotel we zaten, maar dat wilde hij me nog niet vertellen. Dat was allemaal
een verrassing.
We stapten in de auto en drie uur later kwamen we in Disneyland aan. Hoezo te hard gereden...
Rond twee uur s'nachts kwamen we aan bij het hotel. We zaten in een prachtige kamer in het
Disneyhotel met het mooiste uitzicht die je kan voorstellen. We keken over het hele park heen.
Op de kamer stond de champagne en aardbeien al klaar, ik voelde me echt een prinsesje. Heerlijk!
De volgende ochtend gingen we naar het park. Perfect, dat Disneylandhotel: je loopt het hotel uit en
je bent al in het park. Super gewoon.
Om wakker te worden gingen we meteen de Spacemountain in. En wakker waren we zéker daarna.
We hadden een zogeheten 'fastpass': met die pas hoef je niet in de rij te staan en dat scheelt heel
wat wachten. Daarom gingen we meteen daarna nog een keer in de Spacemountain.
Toen ik net met Nick omging, zijn we ook al eens in Disneyland geweest. Nu, bijna een halfjaar later,
waren we er weer. Heerlijk met ze tweeën. Nog verliefder dan we al waren. Ik vind het heerlijk dat
mijn vriendje zo romantisch is, hij begrijpt het gewoon.
's Avonds zijn we lekker wat gaan eten en daarna zijn we Parijs in gegaan. We gingen naar een club
waar Nick binnenkort ook moet draaien. Het was een ontzettende gave tent. We hebben heerlijk de
hele avond gedanst. De volgende ochtend zijn we weer lekker naar het hotel gegaan, waar we als Doornroosjes in slaap vielen.
Disneyland is het leukste sprookjespark wat er is. En gelukkig heb ik mijn prins al.
XX
Amanda