quote:Op zondag 27 september 2009 14:03 schreef Wijnneus het volgende:
Jaap liep nog met haar opvul-kipfileetjesrond.
Micheline zie je dus niet op deze foto. Kutje Keukenrol voelt zich daar veel te goed voor.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:16 schreef tuinfluiter het volgende:
Het vorige topic ging zo razend snel , dus nogmaals de foto van de reunie BB.
[..]
Ik vond 'm hier gewoon erg ontopicquote:Op zondag 27 september 2009 17:00 schreef Wijnneus het volgende:
@pb: heb je aandelen in dat tjoebje?![]()
das waarquote:Op zondag 27 september 2009 17:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vond 'm hier gewoon erg ontopic
Haha.. 't is niet echt mijn type, maar als ik haar op wasteland tegen zou komen zou ik het er wel mee kunnen..quote:Op zondag 27 september 2009 17:13 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
das waar, maar het is zo'n lompe aandachtsgeile bossche snol bol, imo
ow bahquote:Op zondag 27 september 2009 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha.. 't is niet echt mijn type, maar als ik haar op wasteland tegen zou komen zou ik het er wel mee kunnen..![]()
Zag laatst een filmpje van Chantal waar ze in een bikini buiten een auto aan het wassen was.quote:Op zondag 27 september 2009 16:53 schreef Pearlbitch het volgende:
En hier is onze Chantal dus ook weer:
Iciquote:
quote:Op zondag 27 september 2009 17:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Tante Sa en haar nichtje.
[ afbeelding ]
Ik denk zelfs dat ze nog niet eens 30 is. Maar ze heeft al een leven achter de rug van iemand van 60.quote:Op zondag 27 september 2009 18:20 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft Sabrina (?) al vroeg een oud hoofd. Die is toch ergens midden dertig, max?
Tja.. de drank hè.. Dan vervagen de normen nog wel 'ns..quote:En die Bossche Bol is echt te vies. Ga je schamen, Pearlbitch.
Verminderd toerekeningsvatbaar dus, dan is het je te vergevenquote:Op zondag 27 september 2009 18:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ze nog niet eens 30 is. Maar ze heeft al een leven achter de rug van iemand van 60.
[..]
Tja.. de drank hè.. Dan vervagen de normen nog wel 'ns..
Nou, voor een echte Bossche Bol, van bakkerij de Groot, daar mag je mij voor wakker maken hoor!quote:Bossche bol
Die maakt de enige ECHTE.quote:Op zondag 27 september 2009 18:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik ken bakker De Groot en zijn Bossche bollen niet, maar voor de echte kan je mij 's nachts ook wakker maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |