En als er dan geen nieuws is. Nou dan is er dus niets.quote:Op maandag 28 september 2009 09:34 schreef Copycat het volgende:
Kan Gert niet weer "In de media" achter de TT zetten? Dan kan dat gekrakeel over wat er toen al dan niet gezegd is naar dat trip down memory lane topic. En hebben 'we' het hier weer over nieuws als dat er is en zo niet, dan niet.
Eens. Ziijn er nog nieuwe blogs van Amanda trouwens? Anyone?quote:Op maandag 28 september 2009 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Schoolpleingangsters.
Ik verbaas me vooral over de feitelijkheden die men zolang na dato nog bijna woordelijk weet op te lepelen. En blijkbaar nog boeiend genoeg vindt voor zo'n schoolpleindiscussie.
Kan Gert niet weer "In de media" achter de TT zetten? Dan kan dat gekrakeel over wat er toen al dan niet gezegd is naar dat trip down memory lane topic. En hebben 'we' het hier weer over nieuws als dat er is en zo niet, dan niet.
Ah die. Ik dacht dat er ook een subforum was dat memory lane heet, maar ik kan het niet vinden.quote:Op maandag 28 september 2009 09:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check!
10 jaar reality 1999-2009 # 3
Dat is er wel, maar heet nu tijdelijk 90's of Nineties request in de index of is dat al weer terugveranderd?quote:Op maandag 28 september 2009 10:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah die. Ik dacht dat er ook een subforum was dat memory lane heet, maar ik kan het niet vinden.
Vanzelfsprekend maak ik graag gebruik van elke gelegenheid om jouw handje vast te houdenquote:Op maandag 28 september 2009 11:42 schreef Copycat het volgende:
Niks te danken. Denk je dat je dat andere topic, waarin je naar hartenlust kunt mijmeren over 'those were the days', op eigen houtje kunt vinden of moeten we je handje vasthouden bij het oversteken?
Het is Cc.quote:Op maandag 28 september 2009 12:05 schreef Jian het volgende:
CC , mag ik CC zeggen .., is echt een wijze vrouw
![]()
Jij snapt 't!quote:
Zeg dan 'als Doornroosje en mijn prins' of zo. Die gozer is toch geen wijf of welquote:Op maandag 28 september 2009 11:43 schreef tuinfluiter het volgende:
*knipperdeknip*
's Avonds zijn we lekker wat gaan eten en daarna zijn we Parijs in gegaan. We gingen naar een club
waar Nick binnenkort ook moet draaien. Het was een ontzettende gave tent. We hebben heerlijk de
hele avond gedanst. De volgende ochtend zijn we weer lekker naar het hotel gegaan, waar we als Doornroosjes in slaap vielen.
Disneyland is het leukste sprookjespark wat er is. En gelukkig heb ik mijn prins al.
XX
Amanda
Ja, maar dan ga je weer lelijk tegen me doen en zeggen dat ik een Kloon ben enzo, ik heb ook gevoelquote:Op maandag 28 september 2009 12:25 schreef Copycat het volgende:
Slap ouwehoeren kan je ook in de SC ...
graag gedaanquote:Op maandag 28 september 2009 11:40 schreef Jian het volgende:
Zie je wel, gelukkig zijn er ook nog serieuze, volwassen posters hier, die wel de werkelijk er toe doende zaken scherp op het netvlies hebbenLet goed op hun commentaren "kleuters" en "schoolpleingangsters", dan steek je misschien nog wat op.
Ik ben ik elk geval blij met wat "guidance" van hun kant
Ik wil dan ook alleen maar zeggen, Bedankt voor jullie wijze woorden !
ik zeg nergens dat het belachelijk is om het er nog over te hebben, ik zeg dat het belachelijk is dat jullie nog steeds elkaar zien als Huub en Lieke fans en dat jullie nog steeds hun verdedigen en elke discussie weer van vooraf aan beginnen en als ik jullie dan op jullie plaats zet zoals gewoonlijk dan staan jullie daar zogenaamd boven of hebben jullie recht op een eigen mening zo van "dat is mijn mening"quote:Op maandag 28 september 2009 01:47 schreef Jian het volgende:
[..]
En al die 45 topics worden door Suikeroom weer trouw en aandachtig doorgelezen en minimaal 2 x per topic meldt ie hondstrouw, zuchtend en steunend, hoe belachelijk het is om het nog steeds over die Kooi te hebben.
And so everybody has his/her role and nothing ever changes !
Ik heb zo'n vermoeden dat ze niet platgebeld wordt.quote:Op maandag 28 september 2009 14:49 schreef sunny16947 het volgende:
Wat ik me wel afvraag is: Heeft Amanda zo weinig te doen qua optredens en boekingen dat ze maar op stel en sprong met Nick mee kan?
Schijnt dat Nick geen onverdienstelijk dj is dus hoeft ze wrs niks te doen. Makkelijk toch?quote:Op maandag 28 september 2009 14:49 schreef sunny16947 het volgende:
Wat ik me wel afvraag is: Heeft Amanda zo weinig te doen qua optredens en boekingen dat ze maar op stel en sprong met Nick mee kan?
Dank je wel daarvoor Suikeroomquote:Op maandag 28 september 2009 12:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
en als ik jullie dan op jullie plaats zet zoals gewoonlijk
![]()
Niet alles is wat het lijkt Suikeroomquote:[
ik zeg dat het belachelijk is dat jullie nog steeds elkaar zien als Huub en Lieke fans en dat jullie nog steeds hun verdedigen
![]()
Ze had geshopt, maar moest het zelf inpakken.quote:Op maandag 28 september 2009 15:10 schreef Suikeroom het volgende:
volgens mij zag ik Amanda laatst spijkerbroeken vouwen in een kledingwinkel
Volgens mij, volgens mij, wel zeker weten, anders is het non-info en dus geen nieuws.quote:Op maandag 28 september 2009 15:10 schreef Suikeroom het volgende:
volgens mij zag ik Amanda laatst spijkerbroeken vouwen in een kledingwinkel
Ik denk dat de animo nog minder is dan voor een plaat van Dennis.quote:Op maandag 28 september 2009 15:10 schreef sunny16947 het volgende:
Met haar nieuwe plaatje zou je toch denken dat dat wel gepromoot moet worden met optredens. Die platenproducer/maatschappij die dat uitgebracht heeft, heeft dat toch niet voor de kat zijn viool gedaan.
Stond wrs gewoon nog in haar contract en was al betaald en zulks door ome Sjon.quote:Op maandag 28 september 2009 15:10 schreef sunny16947 het volgende:
Met haar nieuwe plaatje zou je toch denken dat dat wel gepromoot moet worden met optredens. Die platenproducer/maatschappij die dat uitgebracht heeft, heeft dat toch niet voor de kat zijn viool gedaan.
ik bedoel zo'n opmerking slaat toch nergens op, zou je dat ook in RL tegen haar zeggen beequeen?quote:Op maandag 28 september 2009 15:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schijnt dat Nick geen onverdienstelijk dj is dus hoeft ze wrs niks te doen. Makkelijk toch?![]()
Bij de weg, wat kan ze eik? nee, ik maak geen lijst van haar certificaten.
En wat Gert zegt natuurlijk.
Weer eens iets anders dan niet platgeneukt worden.
hij is zeker wel een goede djquote:
Practise what you preachquote:Op maandag 28 september 2009 15:32 schreef ditisHuub het volgende:
tvp
enne, ik verbaas mij echt enorm over het fanatisme van sommige mensen, doe ff normaal joh! Denk aan je hart, Mensen laat Amanda, Lieke, Brian, Jaap, Claire, mij en wie dan ook toch lekker in onze waarde. Ga lekker mensen die 1,5 jaar geleden (!!!!!) op de streams waren in hun huidige leven afzeiken,
het feit dat de meeste van jullie al jaren geleden gestopt zijn met jezelf door te ontwikkelen en de enige verandering in jullie leven bij hoge uitzondering een fokking nieuwe avatar is wil niet zeggen dat andere mensen ook zo een sip leven leiden.
[..]
ik bedoel zo'n opmerking slaat toch nergens op, zou je dat ook in RL tegen haar zeggen beequeen?
edit: volgens mij is het gewoon de kift en wordt het weer eens tijd dat iemand jou platneukt
Nieuws in de media jaaaaaaa, of heb je geen nieuws Huub?quote:Op maandag 28 september 2009 15:32 schreef ditisHuub het volgende:
tvp
enne, ik verbaas mij echt enorm over het fanatisme van sommige mensen, doe ff normaal joh! Denk aan je hart, Mensen laat Amanda, Lieke, Brian, Jaap, Claire, mij en wie dan ook toch lekker in onze waarde. Ga lekker mensen die 1,5 jaar geleden (!!!!!) op de streams waren in hun huidige leven afzeiken,
het feit dat de meeste van jullie al jaren geleden gestopt zijn met jezelf door te ontwikkelen en de enige verandering in jullie leven bij hoge uitzondering een fokking nieuwe avatar is wil niet zeggen dat andere mensen ook zo een sip leven leiden.
[..]
ik bedoel zo'n opmerking slaat toch nergens op, zou je dat ook in RL tegen haar zeggen beequeen?
edit: volgens mij is het gewoon de kift en wordt het weer eens tijd dat iemand jou platneukt
door de gatenquote:Op maandag 28 september 2009 16:15 schreef -sabine- het volgende:
Huub heeft (net als ik voor de palingsoap) de insteek van SHO nog niet door de gaten.
Alles wordt breeuit gemeten Huub, alles.
De één brengt het wat smeuïger dan de ander.
Het is mij iig niet gegeven. En ik weet het van mezelf.
Bekendheid is niet iets dat je zelf af kunt zetten als het je niet meer uitkomt Huub.quote:Op maandag 28 september 2009 15:32 schreef ditisHuub het volgende:
tvp
[..]
Dat zat ik ook te denken, al weten we natuurlijk niet echt hoeveel last Brian van die bekendheid heeft. De buitenwereld is namelijk net een stukje groter dan Fok!quote:Op maandag 28 september 2009 16:43 schreef mazaru het volgende:
Je had er ook voor kunnen kiezen om de anonimiteit in te duiken, zo moeilijk was dat niet geweest. Wat dat betreft doe Brian het beter dan jij.
Maar Brian had dan ook helemaal niets om te verkopen.quote:Op maandag 28 september 2009 16:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bekendheid is niet iets dat je zelf af kunt zetten als het je niet meer uitkomt Huub.
Over tien jaar zul jij nog steeds die Huub uit de gouden kooi zijn. Of je dat nu leuk vind of niet.
Je hebt er een leuke baan aan over gehouden en je zult er heus wel meer voordeeltjes van hebben. Dit nadeel zul je op de koop toe moeten nemen. Daar heb je zelf voor gekozen. Daar moet je nu niet over gaan janken.
Datzelfde geldt ook voor Amanda, Lieke, Brian, Jaap en Claire.
Je had er ook voor kunnen kiezen om de anonimiteit in te duiken, zo moeilijk was dat niet geweest. Wat dat betreft doe Brian het beter dan jij.
en die laatste zin wordt getypt door iemand die totaal niets van paardenpijpers moet weten.
Wat wel duidelijk is, is dat hij de publiciteit niet echt opzoekt. Dat hij af en toe iets erbij schnabbelt is een heel ander verhaal. Ik zou ook wel hier en daar een lintje door willen knippen voor een paar honderd euro.quote:Op maandag 28 september 2009 16:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zat ik ook te denken, al weten we natuurlijk niet echt hoeveel last Brian van die bekendheid heeft. De buitenwereld is namelijk net een stukje groter dan Fok!
Huub verkoopt toch ook geen telefoons meer?quote:Op maandag 28 september 2009 16:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar Brian had dan ook helemaal niets om te verkopen.
Ben ik opgelicht?quote:Op maandag 28 september 2009 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub verkoopt toch ook geen telefoons meer?
Dan speculeren we er, als een amateur albert verlinde met het schuim op de bek, een end op los dmv roddel, achterklap en vuilspuiterijquote:Op maandag 28 september 2009 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Schoolpleingangsters.
Ik verbaas me vooral over de feitelijkheden die men zolang na dato nog bijna woordelijk weet op te lepelen. En blijkbaar nog boeiend genoeg vindt voor zo'n schoolpleindiscussie.
Ja iddquote:
Waarom zou hij?quote:Op maandag 28 september 2009 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat wel duidelijk is, is dat hij de publiciteit niet echt opzoekt. Dat hij af en toe iets erbij schnabbelt is een heel ander verhaal. Ik zou ook wel hier en daar een lintje door willen knippen voor een paar honderd euro.
Lekker makkelijk verdient. Maar ik heb hem nergens zien posten als '''Brian uit de gouden kooi''
Zijn moeder heeft hij inderdaad niet in de verkoop gedaan.quote:Op maandag 28 september 2009 16:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Godzijdank, ik dacht al dat ik het verkeerd begrepen hadquote:Op maandag 28 september 2009 16:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan speculeren we er, als een amateur albert verlinde met het schuim op de bek, een end op los dmv roddel, achterklap en vuilspuiterij![]()
Want dit is toch SHO
Ik word zo moe he, van die schoolpleinpolitie
Ja idd, zo heb ik laatst gehoord dat claire het zat was dat huub elke avond weer in een bezopen bui, voorhoofd tegen voorhoofd ging staan en haar toeschreeuwde dat het zijn fucking huis was en dat als het haar niet beviel ze maar moest oprotten.quote:Op maandag 28 september 2009 16:15 schreef -sabine- het volgende:
Huub heeft (net als ik voor de palingsoap) de insteek van SHO nog niet door de gaten.
Alles wordt breeuit gemeten Huub, alles.
De één brengt het wat smeuïger dan de ander.
Het is mij iig niet gegeven. En ik weet het van mezelf.
Maak je geen zorgen gert is altijd heel snel in het weghalen van dat persoonlijke gehakketakquote:Op maandag 28 september 2009 16:25 schreef beequeen het volgende:
Huub JONGUH, je zit in SHO dus kun je dit soort dingen verwachten. JE MOEDER, JE MOEDER en zulks.![]()
Een ding doen we hier niet, op de man spelen. Dat geldt trouwens voor elk subforum op FOK!.
Het speelt zich in ieder geval af in het heden, dat is al heel wat!quote:Op maandag 28 september 2009 17:05 schreef PC eend het volgende:
En als ik dat hier wil posten moet dat gewoon kunnen, helemaal omdat dat het waarschijnlijk de reden is waarom die haartoko dicht is
Dit topic gaat steeds leuker wordenquote:Op maandag 28 september 2009 17:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja idd, zo heb ik laatst gehoord dat claire het zat was dat huub elke avond weer in een bezopen bui, voorhoofd tegen voorhoofd ging staan en haar toeschreeuwde dat het zijn fucking huis was en dat als het haar niet beviel ze maar moest oprotten.
Daarom zit claire nu in een blijf-van-mijn-lijf voorhoofd-huis, alwaar huub al haar persoonlijke spullen al in de vijver gesmeten heeft en elke avond voor de deur staat te schreeuwen dat hij allang over haar heen is en het bekende 'pak me dan, pak me dan'.
En als ik dat hier wil posten moet dat gewoon kunnen, helemaal omdat dat het waarschijnlijk de reden is waarom die haartoko dicht is
Logisch ook, een kapster die niet aan het voorhoofd mag komen heeft weinig meer te knippenquote:Op maandag 28 september 2009 17:05 schreef PC eend het volgende:
Leve de vrije nieuwsgaringquote:Op maandag 28 september 2009 17:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja idd, zo heb ik laatst gehoord dat claire het zat was dat huub elke avond weer in een bezopen bui, voorhoofd tegen voorhoofd ging staan en haar toeschreeuwde dat het zijn fucking huis was en dat als het haar niet beviel ze maar moest oprotten.
Daarom zit claire nu in een blijf-van-mijn-lijf voorhoofd-huis, alwaar huub al haar persoonlijke spullen al in de vijver gesmeten heeft en elke avond voor de deur staat te schreeuwen dat hij allang over haar heen is en het bekende 'pak me dan, pak me dan'.
Ik wacht met smart op z'n "Gedichtenbundel"quote:Op maandag 28 september 2009 16:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 september 2009 17:34 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op z'n "Gedichtenbundel"
Tja.. op de één of andere manier zien veel mensen mij nog steeds als Liekefan.quote:Op maandag 28 september 2009 12:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat het belachelijk is om het er nog over te hebben, ik zeg dat het belachelijk is dat jullie nog steeds elkaar zien als Huub en Lieke fans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |