dat hyves gedoe volg ik ook niet zo, twitter ook niet, maar dat hoeft ook niet want dat lees ik hier welquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:15 schreef Jian het volgende:
Even bijgelezen en het is inderdaad niet meer te volgen.
wat ik al zei, stront aan de knikkerquote:Eén ding is volgens mij zo goed als zeker en dat is dat Claire in Tilburg zit. En als young lovers met net een kleine lijkt met dat niet "business as usual", of wel .....
Dat moet dan met dubbel oquote:
Hé!quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:40 schreef Gert het volgende:
Dat moet dan met dubbel o![]()
(verkapte tvp)
nou enquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat moet dan met dubbel o![]()
(verkapte tvp)
quote:jaja samen met jaap en brian in de auto naar een poker toernooi. Lachen!
2 minutes ago from mobile web
Driewerf Hé!quote:
Is huub alweer met Eric op stap geweest?quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat hyves gedoe volg ik ook niet zo, twitter ook niet, maar dat hoeft ook niet want dat lees ik hier wel
[..]
wat ik al zei, stront aan de knikker
Vast morgenquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is huub alweer met Eric op stap geweest?![]()
Het zit je behoorlijk dwars.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoe lomp ?, Zoiets ongeveer ?
[..]
Lomp ........... en niet bijster scherp ... da's een dubbele handicap
Zou je denken ..... ? Als dat zo was zou ook deze post van je weer behoorlijk lomp zijn. Sterker, je denkt het ..dus hij is lomp ! Maar dat zei ik al; lomp .............. en niet zo scherp.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het zit je behoorlijk dwars.
Mooi!
Het is anders wel heel erg toevallig dat je zo snel een post uit januari weet te vinden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou je denken ..... ? Als dat zo was zou ook deze post van je weer behoorlijk lomp zijn. Sterker, je denkt het ..dus hij is lomp ! Maar dat zei ik al; lomp .............. en niet zo scherp.![]()
Maar maak jezelf geen illusies, ik kwam het toevallig tegen op zoek naar iets anders en daarna zag ik je post hier inzake "lomp" ............ en tegen sommige mensen moet je nu eenmaal aanschoppen als ze voorbij lopen, i can't help it, tis een dieper ding
"Toevallig", begrijpend lezen is niet iedereen gegeven, ... had ik al gezegd dat je niet zo scherp wasquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is anders wel heel erg toevallig dat je zo snel een post uit januari weet te vinden.
Tevens zou een lesje interpunctie ook geen kwaad kunnen.
En blijf vooral schoppen dan ga ik ondertussen gewoon verder.
Kweet eigenlijk nietquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kweet eigenlijk niet![]()
Maar alles wat Bee zegt neem ik voor waarheid aan
Misschien is Claire ook wel de hort op en is oma aan het oppassen? Al denk ik eigenlijk dat Claire gewoon lekker thuis is met Sophie.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:01 schreef beequeen het volgende:
Gert
Ja, ik lach nou wel, maar voorlopig zit Claire weer alleen met haar Sophietje en is Huub weer de hort op. Hufter.![]()
Huub is nu op een pokertournooi en Jaap heeft zijn Twitter gehijacked.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
misschien is Huub druk dit weekend en is ze bij haar ouders niks raars aan anders is ze maar alleen.
quote:
quote:Ditishuub: ditisterrorjaap: jaap eet nog een hotdog, 236 kilo, huub drinkt meer baco, we gaan zo vechten met brian, net als vroeger!![]()
quote:Ditishuub: ditisterrorjaap: brian breekt glasen deur, beveiliging komt aanrennen, john is inmiddels wakker gebeld
met Jaap en Brianquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:29 schreef Jian het volgende:
Okee, we hebben dus de volgende feitelijkheden;
- Claire woont samen met Sophie weer in Tilburg !
- Huub is vreemd gegaan ! (de vraag is nu alleen nog met wie allemaal ?)
- O ja en Mooiiii laat zich al de laatste 24 uur wijselijk niet zien !
Ik zou dat geen feitelijkheden willen noemen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:29 schreef Jian het volgende:
Ik vind mijn feitelijkheden toch leuker, bovendien dragen die meer bij tot de kwaliteit van dit topicquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:39 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik zou dat geen feitelijkheden willen noemen.
Feit is:
Claire is 25 en heeft een dochter genaamd Sophie
Huub is 27 en heeft samen met Claire een dochter genaamd Sophie.
punt
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:29 schreef Jian het volgende:
Eens!quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:37 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
en
![]()
![]()
Wat een droppie is Sophie![]()
doen de streams het bij jou wel dan witte rook?? word huub de nieuw pausquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, zonde van m'n laatste sneer, maar hij is leuk !
![]()
Is er al witte rook mensen, weten we al met wie Huub is vreemd gegaan ?
Lijkt er wel op,quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:13 schreef sunny16947 het volgende:
Ze houden hun eigen kleine reunietje.
Als je zin hebt in speculaties kun je wel teruglezenquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:13 schreef Leandra het volgende:
Oh oh.... trouble in paradise?
Moet ik 3 topics teruglezen of zijn er werkelijk aanwijzingen feiten waaruit we kunnen opmaken dat er probs zijn tussen Huub en Claire?
En omdat iedereen z'n haar in Hilversum inmiddels al geknipt isquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat het te ver rijden is voor Claire.
Met hulp van de FEBOquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:19 schreef Elske6 het volgende:
Brian is derde geworden en we hebben een super avond gehad.
about 1 hour ago from mobile web
![]()
![]()
Goed van Brian..............
Zeker goed van Brianquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:19 schreef Elske6 het volgende:
![]()
![]()
rep die nog steeds danquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:19 schreef Elske6 het volgende:
![]()
![]()
Ghehehe net zoals hij cp's kon verduisteren zal hij hier ook wel de nodige chips niet ingeleverd hebbenquote:Op zaterdag 26 september 2009 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zal wel weer vals gespeeld hebben![]()
![]()
Brian is liefffff en gun hem zijn momentjesquote:Op zondag 27 september 2009 00:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ghehehe net zoals hij cp's kon verduisteren zal hij hier ook wel de nodige chips niet ingeleverd hebben![]()
oh wacht dat is nooit bewezen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
foutje,sorryquote:Op zondag 27 september 2009 01:01 schreef mazaru het volgende:
Ik kan me nog een pokertoernooi herinneren in de GK, toen er ineens gerotzooid was met de fiches
23 september 2006 niet 1 oktoberquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:16 schreef tuinfluiter het volgende:
bijna drie jaar geleden , 1 oktober 2006 ging Brian De Gouden Kooi in.
en Flens niet vergeten......o muk zeg datw aren nog eens tijden dat je bloeddruk omhoog schoot.quote:
quote:Op zondag 27 september 2009 00:49 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Brian heeft wel waarschijnlijk netjes geadviseerd aan iedereen om 3 glazen water te drinken voordat ze gingen slapen....de lieverd![]()
quote:Op zondag 27 september 2009 13:09 schreef Copycat het volgende:
Chantal heet ze:
http://rondom10.ncrv.nl/
Laatste uitzending gemist.
Ze zit meteen in het begin. Met geweldige sieraden.
Chantal.quote:Op zondag 27 september 2009 12:57 schreef Noek het volgende:
rondom tienhoer.
Iemand deze Rondom Tien hoer gezien? Zo ja, was het die Bosche Bol?
quote:Op zondag 27 september 2009 14:03 schreef Wijnneus het volgende:
Jaap liep nog met haar opvul-kipfileetjesrond.
Micheline zie je dus niet op deze foto. Kutje Keukenrol voelt zich daar veel te goed voor.quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:16 schreef tuinfluiter het volgende:
Het vorige topic ging zo razend snel , dus nogmaals de foto van de reunie BB.
[..]
Ik vond 'm hier gewoon erg ontopicquote:Op zondag 27 september 2009 17:00 schreef Wijnneus het volgende:
@pb: heb je aandelen in dat tjoebje?![]()
das waarquote:Op zondag 27 september 2009 17:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vond 'm hier gewoon erg ontopic
Haha.. 't is niet echt mijn type, maar als ik haar op wasteland tegen zou komen zou ik het er wel mee kunnen..quote:Op zondag 27 september 2009 17:13 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
das waar, maar het is zo'n lompe aandachtsgeile bossche snol bol, imo
ow bahquote:Op zondag 27 september 2009 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha.. 't is niet echt mijn type, maar als ik haar op wasteland tegen zou komen zou ik het er wel mee kunnen..![]()
Zag laatst een filmpje van Chantal waar ze in een bikini buiten een auto aan het wassen was.quote:Op zondag 27 september 2009 16:53 schreef Pearlbitch het volgende:
En hier is onze Chantal dus ook weer:
Iciquote:
quote:Op zondag 27 september 2009 17:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Tante Sa en haar nichtje.
[ afbeelding ]
Ik denk zelfs dat ze nog niet eens 30 is. Maar ze heeft al een leven achter de rug van iemand van 60.quote:Op zondag 27 september 2009 18:20 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft Sabrina (?) al vroeg een oud hoofd. Die is toch ergens midden dertig, max?
Tja.. de drank hè.. Dan vervagen de normen nog wel 'ns..quote:En die Bossche Bol is echt te vies. Ga je schamen, Pearlbitch.
Verminderd toerekeningsvatbaar dus, dan is het je te vergevenquote:Op zondag 27 september 2009 18:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ze nog niet eens 30 is. Maar ze heeft al een leven achter de rug van iemand van 60.
[..]
Tja.. de drank hè.. Dan vervagen de normen nog wel 'ns..
Nou, voor een echte Bossche Bol, van bakkerij de Groot, daar mag je mij voor wakker maken hoor!quote:Bossche bol
Die maakt de enige ECHTE.quote:Op zondag 27 september 2009 18:56 schreef Deisyy het volgende:
Ik ken bakker De Groot en zijn Bossche bollen niet, maar voor de echte kan je mij 's nachts ook wakker maken![]()
Bron/ linkje graag.quote:Op zondag 27 september 2009 22:01 schreef jopiebaco het volgende:
villa voor 1.8miljoen te koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |