quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Schrijf toch gewoon dat de zaak failliet is, en dat je nu met vrouw en kind bij je schoonouders tussen de dozen Schwarzkopf op een zolderkamer woont.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:34 schreef Diamonds het volgende:
Heel jammer, maar om een of andere reden wordt het enige voor mij interessante topic gesloten. Waarom? Mogen we dat op zijn minst weten? Zou wel zo netjes zijn, niet dan?
er blijft zo nog maar weinig over ja ....quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:34 schreef Diamonds het volgende:
Heel jammer, maar om een of andere reden wordt het enige voor mij interessante topic gesloten. Waarom? Mogen we dat op zijn minst weten?
Maar wat wél weer tof is, is dat het iedereen wordt toegestaan om te blijven posten in een door Het Moderatieteam gesloten topicreeks.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:34 schreef Diamonds het volgende:
Heel jammer, maar om een of andere reden wordt het enige voor mij interessante topic gesloten. Waarom? Mogen we dat op zijn minst weten? Zou wel zo netjes zijn, niet dan?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:30 schreef Jian het volgende:
Waar Huub gelukkig weer tot ons spreekt
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:35 schreef Jian het volgende:
[..]
![]()
Je mag van mij best zo af en toe wel effe scherp terugbijten hoor Hubertus, dat houdt het wel zo smeuïg
Het wordt zo wel een beetje verwarrend, Gert. Blijft ie nou wel of niet open?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wat wél weer tof is, is dat het iedereen wordt toegestaan om te blijven posten in een door Het Moderatieteam gesloten topicreeks.
Laat me raden ... jij voelt je fan van iemand?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:39 schreef Diamonds het volgende:
Het wordt zo wel een beetje verwarrend, Gert. Blijft ie nou wel of niet open?
Check de post van Peter, is ie blauw of is ie blauw?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:39 schreef Diamonds het volgende:
Ik zou willen dat je zo goed naar mij luisterdequote:Op dinsdag 29 september 2009 14:39 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Of jij zou eens open kunnen staan voor de mening van een ander? Dat zou pas eens nieuw en choquerend zijn!quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou willen dat je zo goed naar mij luisterde
beter een fan om de hoek... dan een groupie in je broekquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Laat me raden ... jij voelt je fan van iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |