"Vriendje"? Doe effe normaal. Hij is m'n boezemvriend en ik ben fan van 'm.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Huub, vertel nou gewoon even hoe het zit. We hebben het wel verdiend.![]()
Hoe gaat het met jou en Claire? Nog steeds alles kits? Normale vraag toch?
Hoe gaat het met het kleine meisje, loopt ze al?
Ben blij dat het goed gaat met je werk. Ik wil mijn haar laten doen door Claire, hoe regel ik dat? Ben toch benieuwd zo na al die tijd, hoe Claire in het echt is.
En Gert, ja, je was vaak selectief bezig met verwijderen. Huub is je vriendje, geeft niet, maar dat is dan wel lastig he.
Verdiend??? Waarom?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Huub, vertel nou gewoon even hoe het zit. We hebben het wel verdiend.![]()
Hoe gaat het met jou en Claire? Nog steeds alles kits? Normale vraag toch?
Ben blij dat het goed gaat met je werk. Ik wil mijn haar laten doen door Claire, hoe regel ik dat? Ben toch benieuwd zo na al die tijd, hoe Claire in het echt is.
En Gert, ja, je was vaak selectief bezig met verwijderen. Huub is je vriendje, geeft niet, maar dat is dan wel lastig he.
tja een aloude tactiek van me, een avondje doorzakken met forumbeheerders/moderators en je hebt ze voor jaren en jaren in je zakquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
"Vriendje"? Doe effe normaal. Hij is m'n boezemvriend en ik ben fan van 'm.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat had gert voor sophie in elkaar geknutseld?
Die bloemetjesjurk had je allang de kast uitgetrokkenquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht, ik hou een slag om de arm, ik wilde eigenlijk holmaat zeggen, maar dat vond ik wel weer een beetje te ver gaan voor een een gelegenheidsfan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
De fans hebben hem zo gesteund, is wel het minste toch?quote:
Niet alleen bij modjes toch?quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:39 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
tja een aloude tactiek van me, een avondje doorzakken met forumbeheerders/moderators en je hebt ze voor jaren en jaren in je zakTja, zo werkt de wereld nou eenmaal!
ik zit al weken lang met een baardquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:41 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Claire en ik hebben een statement afgegeven aan boulevard, en die heeft daar gestaan en in de telegraaf.
maar dat wil niemand horen.
en over de zaak, dat zijn zakelijke dingen en daar heeft al helemaal niemand wat mee te maken.
Dan weet jij vast wel waarom die zaak van Claire dicht isquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:33 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Sterker nog, heb gisteren nog een biertje met haar gedronken in de kroeg!quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Man, dat kind fietst al zelf naar school
-edit- nee dit gaat verder niet over Sophie, dit is mijn standaardantwoord op de vraag of een kind al kan lopen terwijl het net uit de baarmoeder komt![]()
quote:
Het verbaast me dat BQ zo de volle laag van Huub kreeg, had dat eerder jouw richting uit verwachtquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De fans hebben hem zo gesteund, is wel het minste toch?
Oeps, ja, die tijd is verraderlijk, ik kan het allemaal niet meer bijhouden hoe wat en wanneer.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Man, dat kind fietst al zelf naar school
-edit- nee dit gaat verder niet over Sophie, dit is mijn standaardantwoord op de vraag of een kind al kan lopen terwijl het net uit de baarmoeder komt![]()
maak jij je er serieus zo druk over......huub hoeft niet te lezen hier en te reageren....dat hij dit wel doet is gewoon het bekende huub-olie-op-het-vuur....ik durf te wedden dat huub hier toch stiekum van geniet....en das ook niet ergquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:56 schreef -sabine- het volgende:
"Kunnen jullie lezen?"
Drom ik graag dit topik wil behouden, jaja dan maar retekruipen, wil nog wel een keer herhalen wat gezegd is:
Niet op de man, kan dus niet op Huub, want als ie er is is, doe je dat op UserHuubs en dan mag het niet.
Je zult dus moeten wachten tot Huub er niet is.
En niet het kind er bij.
Logisch dat je dan niet aan Huub (UserHuub) kunt vragen (lees:eisen) dat ie je meedeelt hoe het met zijn kind gaat. Omgekeerd doet UserHuub dat ook niet bij ons.
Enerzijds lastig ( en minder leuk)dat je niet meer vrij op Huub mag schieten anderzijds een logisch gevolg van bijnaberoemd en user tegelijk. Vond ik jaren geleden bij BBTanja en BBRoel
ook al zo jammer.
Nee, de ex nagelstudio is te huur. Gelegen aan de achterkant.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |