Pestkopquote:
Graag, straks ga je nog zingen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nogal ...
Het lijkt Palinggate all over again.
SHO bestaat bij de gratie van roddel ende achterklap. Can't stand the heat? Get out of our kitchen.
Als het gaat regenen, sluit het topic toch automatisch.quote:
Ga je nu zeggen dat ik zing als een valse kraai in heat?quote:
Maar in dit geval is het ook best leuk als die kitchen zelf op moet passen geen grondige verbouwing te moeten ondergaanquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nogal ...
Het lijkt Palinggate all over again.
SHO bestaat bij de gratie van roddel ende achterklap. Can't stand the heat? Get out of our kitchen.
Nee dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat ik zing als een valse kraai in heat?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:14 schreef pullup het volgende:
Maar in dit geval is het ook best leuk als die kitchen zelf op moet passen geen grondige verbouwing te moeten ondergaan
Meestal volgt er geen weerwoord van het besproken onderwerp. In dit geval welquote:
Als iemand hier heeft lopen janken dat je niet op de user mag spelen is het gertquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
er wordt ook niet gezegd dat dat niet mag ofzo (of iig door mij) maar als ik iemand bullshit zie verkondigen reageer ik daar gewoon op, maar dan gaat iemand lopen janken dat het op de user wordt gespeeld....
thats all!
Oh zo. Ja, dat is dan wel weer leuk en sort of uniek in SHO. Maar ik denk dat onze keuken daar wel tegen bestand in. Er alleen maar smakelijker van wordtquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:21 schreef pullup het volgende:
Meestal volgt er geen weerwoord van het besproken onderwerp. In dit geval wel
Af en toe wat gehakketak heen en weer mag ook best. En je mag je natuurlijk ook verdedigen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:01 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
er wordt ook niet gezegd dat dat niet mag ofzo (of iig door mij) maar als ik iemand bullshit zie verkondigen reageer ik daar gewoon op, maar dan gaat iemand lopen janken dat het op de user wordt gespeeld....
thats all!
quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat ik zing als een valse kraai in heat?
quote:Op maandag 28 september 2009 12:25 schreef Copycat het volgende:
Slap ouwehoeren kan je ook in de SC ...
Man ik was nog niet eens begonnen en je haalde het al wegquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Af en toe wat gehakketak heen en weer mag ook best. En je mag je natuurlijk ook verdedigen.
Alleen soms gaat het geruzie tussen users te pagina's achter elkaar door. En dan wordt er ingegrepen want dan wordt het te overheersend.
En ook moet het niet té grof worden. Persoonlijke bedreigingen bijvoorbeeld of iemands kind erbij slepen: dat is sowieso not done, maar dat snapt bijna iedereen hier wel.
Oei! Nu heb je me!quote:
Je was al begonnen hoor. Alleen is het bewijs zoek.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Man ik was nog niet eens begonnen en je haalde het al weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |