abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73212915
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:51 schreef ThunderBitch het volgende:
Is de zaak nou echt te huur?
Google
edit"nagelstudio
excuus

[ Bericht 2% gewijzigd door Mooiiiiiii op 29-09-2009 16:07:42 ]
Love music!
pi_73212996
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:43 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

De fans hebben hem zo gesteund, is wel het minste toch?
Het verbaast me dat BQ zo de volle laag van Huub kreeg, had dat eerder jouw richting uit verwacht
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:01:47 #78
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73213022
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:53 schreef Marrije het volgende:

[..]

Man, dat kind fietst al zelf naar school

-edit- nee dit gaat verder niet over Sophie, dit is mijn standaardantwoord op de vraag of een kind al kan lopen terwijl het net uit de baarmoeder komt
Oeps, ja, die tijd is verraderlijk, ik kan het allemaal niet meer bijhouden hoe wat en wanneer.
Was ook maar gewoon "making conversation".
Al moet ik zeggen dat de kids vandaag de dag wel erg vlot zijn; mocht je vroeger blij zijn als je kon lopen rond het eerste jaar, gaan ze nu al naar school als ze 3 zijn. Kinderen zijn leuk.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_73213059
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:56 schreef -sabine- het volgende:
"Kunnen jullie lezen?"

Drom ik graag dit topik wil behouden, jaja dan maar retekruipen, wil nog wel een keer herhalen wat gezegd is:
Niet op de man, kan dus niet op Huub, want als ie er is is, doe je dat op UserHuubs en dan mag het niet.
Je zult dus moeten wachten tot Huub er niet is.
En niet het kind er bij.
Logisch dat je dan niet aan Huub (UserHuub) kunt vragen (lees:eisen) dat ie je meedeelt hoe het met zijn kind gaat. Omgekeerd doet UserHuub dat ook niet bij ons.

Enerzijds lastig ( en minder leuk )dat je niet meer vrij op Huub mag schieten anderzijds een logisch gevolg van bijnaberoemd en user tegelijk. Vond ik jaren geleden bij BBTanja en BBRoel ook al zo jammer.
maak jij je er serieus zo druk over......huub hoeft niet te lezen hier en te reageren....dat hij dit wel doet is gewoon het bekende huub-olie-op-het-vuur....ik durf te wedden dat huub hier toch stiekum van geniet....en das ook niet erg
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:04:07 #80
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73213092
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:58 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Google
Nee, de ex nagelstudio is te huur. Gelegen aan de achterkant.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:07:22 #81
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73213205
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:55 schreef Diamonds het volgende:

[..]

Sterker nog, heb gisteren nog een biertje met haar gedronken in de kroeg!
Foei, ze is nog minderjarig. Stoute meid.
pi_73213214
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:03 schreef Laysa het volgende:

[..]

maak jij je er serieus zo druk over......huub hoeft niet te lezen hier en te reageren....dat hij dit wel doet is gewoon het bekende huub-olie-op-het-vuur....ik durf te wedden dat huub hier toch stiekum van geniet....en das ook niet erg
Kheb er alles voor over om dit te houden.
Je weet pas wat je had als het er niet meer is.
Of zoiets.
pi_73213249
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:07 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Kheb er alles voor over om dit te houden.
Je weet pas wat je had als het er niet meer is.
Of zoiets.
dan moet je blijven hopen dat het droog blijft lees ik net
pi_73213253
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:04 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Nee, de ex nagelstudio is te huur. Gelegen aan de achterkant.
Heb m'n post aangepast.
Love music!
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:10:08 #85
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73213281
quote:
"Kunnen jullie lezen?"

Drom ik graag dit topik wil behouden, jaja dan maar retekruipen, wil nog wel een keer herhalen wat gezegd is:
Niet op de man, kan dus niet op Huub, want als ie er is is, doe je dat op UserHuubs en dan mag het niet.
En niet het kind er bij.
Logisch dat je dan niet aan Huub (UserHuub) kunt vragen (lees:eisen) dat ie je meedeelt hoe het met zijn kind gaat. Omgekeerd doet UserHuub dat ook niet bij ons.

Enerzijds lastig ( en minder leuk )dat je niet meer vrij op Huub mag schieten anderzijds een logisch gevolg van bijnaberoemd en user tegelijk. Vond ik jaren geleden bij BBTanja en BBRoel ook al zo jammer.
Oh, wie deed dat dan?
Huub is platinamember, hij heeft superkrachten/rechten, alleen.... "elk voordeel heb ze nadeel".
pi_73213330
quote:

[..]

Jij begreep het verhaal wel?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_73213396
iedereen mag keiharde ongezouten kritiek op mij hebben, mij op de persoon aanvallen, over mij roddelen, sneren, naarbeneden halen, figuurlijk met pek overgieten en dan ook nog eens symbolisch met veren bestrooien MAAR

en soms zal ik erop reageren vaak ook niet, maar als ik iets schreeuwend oneerlijk vind, o.i..d., dan kan het zo maar zijn dat ik daar dan op reageer.
pi_73213418
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:11 schreef Charmian het volgende:

[..]

Jij begreep het verhaal wel?
ik heb niet eens een poging gedaan om het te begrijpen...vind het alleen maar vermakelijk
pi_73213453
quote:

[..]

oh ik geniet wel van een lekkere discussie, daarom voer ik hem ook, en soms hoor je zo een tijd niets van mij, dan lees ik wel mee maar denk ik laat maar gaan.
pi_73213536
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:15 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

oh ik geniet wel van een lekkere discussie, daarom voer ik hem ook, en soms hoor je zo een tijd niets van mij, dan lees ik wel mee maar denk ik laat maar gaan.
Dus dat.....
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:19:13 #91
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73213566
Op 12 oktober, het 1 jarig bestaan van de niet meer bestaande studioClaire, komt Claire met een onthulling over haar nieuwe plannen. Zou zomaar kunnen
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:21:19 #92
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73213629
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:14 schreef Laysa het volgende:

[..]

ik heb niet eens een poging gedaan om het te begrijpen...vind het alleen maar vermakelijk
Ik denk dat je Sabine niet goed begrepen hebt, maar goed, het kan ook zomaar aan mij liggen natuurlijk.
pi_73213630
quote:
"Kunnen jullie lezen?"

En niet het kind er bij.

Dat van tanja had ik er toen als gelegenheidsargument ingegooid en iedereen trapte erin
Op fok mag je rls deelnemers gerust afzeiken, ook als ze user zijn.... kijk maar hoe danny toen tegen hoeheetzeookalweer van de bunker tekeer ging
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_73213719
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:21 schreef PC eend het volgende:

[..]

Dat van tanja had ik er toen als gelegenheidsargument ingegooid en iedereen trapte erin
Op fok mag je rls deelnemers gerust afzeiken, ook als ze user zijn.... kijk maar hoe danny toen tegen hoeheetzeookalweer van de bunker tekeer ging
pi_73213798
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:21 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik denk dat je Sabine niet goed begrepen hebt, maar goed, het kan ook zomaar aan mij liggen natuurlijk.
dat denk ik wel ja
pi_73213841
Uitleggen is een vak.
Mij niet gegeven, kweet het.
pi_73213987
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:21 schreef PC eend het volgende:

[..]

Nou zeg. Dat was niet mis
pi_73214087
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou zeg. Dat was niet mis
Fok is af en toe zo gezellie
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:36:41 #99
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_73214132
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:34 schreef ditisHuub het volgende:

Ik zeg nee tegen iedere media aanvraag die ik krijg, of het nou krant, interview of wat dan ook is.
OMFG!!!! Ik zit hier in m'n broek te piesen!!!!!!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_73214193
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 16:13 schreef ditisHuub het volgende:
iedereen mag keiharde ongezouten kritiek op mij hebben, mij op de persoon aanvallen, over mij roddelen, sneren, naarbeneden halen, figuurlijk met pek overgieten en dan ook nog eens symbolisch met veren bestrooien MAAR

en soms zal ik erop reageren vaak ook niet, maar als ik iets schreeuwend oneerlijk vind, o.i..d., dan kan het zo maar zijn dat ik daar dan op reageer.
huub ik begrijp echt niet waar om je hier blijft kijken ga veder met je leven en doe net zo als selene haal als wat op Internet staat weg
voor dat je net zo als selene ook in het ziekenhuis belandt
ps met selene gaat het nu weer goed
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')