Ze is door YouTube in elkaar geslagen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:38 schreef peeet1 het volgende:
voor dat je net zo als selene ook in het ziekenhuis beland
In het ziekenhuis? Vertel?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:38 schreef peeet1 het volgende:
[..]
huub ik begrijp echt niet waar om je hier blijft kijken ga veder met je leven en doe net zo als selene haal als wat op Internet staat weg
voor dat je net zo als selene ook in het ziekenhuis beland
ps met selene gaat het nu weer goed
Maar om even terug te komen op jouw opmerking tegen BQ, dat ze zich zit te verkneukelen als het mis zou zijn tussen jou en Claire. Ik denk echt dat je ernaast zit. De opmerking waar jij op doelt sloeg meer op 'ik denk dat het fout zit maar dat gedraai van hem is lachwekkend'.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:13 schreef ditisHuub het volgende:
iedereen mag keiharde ongezouten kritiek op mij hebben, mij op de persoon aanvallen, over mij roddelen, sneren, naarbeneden halen, figuurlijk met pek overgieten en dan ook nog eens symbolisch met veren bestrooien MAAR
en soms zal ik erop reageren vaak ook niet, maar als ik iets schreeuwend oneerlijk vind, o.i..d., dan kan het zo maar zijn dat ik daar dan op reageer.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze is door YouTube in elkaar geslagen?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze is door YouTube in elkaar geslagen?
Klinkt een beetje als:" Zo hebben we een excuus om geen antwoord op moeilijke vragen te hoeven geven"...quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:34 schreef ditisHuub het volgende:
we hebben na vorige week vrijdag dat iemand Claire's wachtwoord phiste en een nep bericht verstuurd ook weer met elkaar gepraat over hoe en wat, en Claire is zelfs helemaal met haar fan hyves gestopt en hebben we afgesproken om ons prive leven nog verder af te schermen door er helemaal niet meer op in te gaan!
Uhh... Ik stelde toch de vraag?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou, laat me raden, die kon de stress niet meer aan?
die maakten zich veel te druk wat er over haar op Internet geschreven werdquote:
Moet je een excuus hebben dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als:" Zo hebben we een excuus om geen antwoord op moeilijke vragen te hoeven geven"...
Ook de klanten niet, waarvan sommigen -ondanks een afspraak voor een gesloten deur stonden? Met zo'n instelling vind ik het niet verwonderlijk dat een zaak op de fles gaat..quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:41 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
en over de zaak, dat zijn zakelijke dingen en daar heeft al helemaal niemand wat mee te maken.
Nou, die komt er wel in de wereld der sterren die ze zo ambieert. Met zo'n dikke huid glijden artikelen in roddelbladen zo van je afquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:51 schreef peeet1 het volgende:
die maakten zich veel te druk wat er over haar op Internet geschreven werd
maar meer zeg ik er niet over alleen dat het nu weer goed gaat met haar
dat is overduidelijk jouw mening, maar het maakt niet uit wat je zegt, of wat je ook zegt, mensen horen alleen maar wat ze willen, dat is dan weer overduidelijk,quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als:" Zo hebben we een excuus om geen antwoord op moeilijke vragen te hoeven geven"...
en het is niet verwonderlijk dat jij alles wat op internet gekalkt staat zonder vraagtekens voor waar aan neemt, zeker niet als het negatief is over Huub of Clairequote:Op dinsdag 29 september 2009 16:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ook de klanten niet, waarvan sommigen -ondanks een afspraak voor een gesloten deur stonden? Met zo'n instelling vind ik het niet verwonderlijk dat een zaak op de fles gaat..
quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:58 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Nu ben ik natuurlijk weer de sopper/bloemetjesjurk.
Thanks!quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zelfkennis heb je, dat siert je dan weer wel..![]()
Kul, ze staat "openbaar" op twitter! Ze heeft alleen een voedselvergiftiging gehad, vervelend maar meer ook nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:51 schreef peeet1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:12 schreef spuitje het volgende:
Kul, ze staat "openbaar" op twitter! Ze heeft alleen een voedselvergiftiging gehad, vervelend maar meer ook niet![]()
http://twitter.com/selenesantos
En Bommie tegen Peukenmie (Marielin). Die hebben we hier daarna trouwens nooit meer teruggezien.quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat van tanja had ik er toen als gelegenheidsargument ingegooid en iedereen trapte erin![]()
Op fok mag je rls deelnemers gerust afzeiken, ook als ze user zijn.... kijk maar hoe danny toen tegen hoeheetzeookalweer van de bunker tekeer ging
dat van die voedselvergiftiging klopt natuurlijk nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Kul, ze staat "openbaar" op twitter! Ze heeft alleen een voedselvergiftiging gehad, vervelend maar meer ook niet![]()
http://twitter.com/selenesantos
Ik heb zo'n zin in een peuk ! maar ik weet niet of mijn fan's het me gunnenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En Bommie tegen Peukenmie (Marielin). Die hebben we hier daarna trouwens nooit meer teruggezien.
Bron?quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:19 schreef sunny16947 het volgende:
Op 12 oktober, het 1 jarig bestaan van de niet meer bestaande studioClaire, komt Claire met een onthulling over haar nieuwe plannen. Zou zomaar kunnen
Kennelijk wel ja. Als het (kei)goed met ze gaat declameren ze het, maar als het een keer niet meezit draaien ze als een zweefmolen op de kermis.quote:
Verbaast me niks. Heb die Selene altijd al een gefrustreerde kastpot met borderlinetrekjes gevonden. Zo eentje die je bij de scheermesjes vandaan moet houden..quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:51 schreef peeet1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |