Waarom zou Huub dat aan jou vertellen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:44 schreef Estherdv het volgende:
[..]
wat is hier overduidelijkdan, dat jullie uit elkaarm en dat clair in tilburg woont?? ik ben heel benieuwd naar het antwoord!!!!
Hebben ze je daar dan wel eens voor gevraagd Huub?????????quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:04 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
je hoeft het niet te geloven, maar mij zie je niet in lijstjes programma, oud en nieuw terugblikken, spelletjesshows, testpanel programma's, infomercials, kranten interviews, etc terug of wel soms?
Blijkbaar wel. Maar als hij 'ja' zegt moet hij zeker met bewijzen komen?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:34 schreef Elske6 het volgende:
[..]
Hebben ze je daar dan wel eens voor gevraagd Huub?????????
Heb ik iets gemistquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:46 schreef jopiebaco het volgende:
Belachelijk overigens dat ze het enige intressante forum willen verwijderen, WE STILL RUN!
quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:44 schreef Estherdv het volgende:
wat is hier overduidelijkdan, dat jullie uit elkaarm en dat clair in tilburg woont?? ik ben heel benieuwd naar het antwoord!!!!
Denk het wel, Fluitertjequote:Op dinsdag 29 september 2009 23:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om een e achter clair te plaatsen en hoofdletters te gebruiken?
Of even na te lezen watjepost.
Ja ok, maarre staat die villa nou al tekoop of hoe zit dat?quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:46 schreef jopiebaco het volgende:
Belachelijk overigens dat ze het enige intressante forum willen verwijderen, WE STILL RUN!
Watje-postquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is het moeilijk om een e achter clair te plaatsen en hoofdletters te gebruiken?
Of even na te lezen watjepost.
Welnee, het wordt niet verwijderd was een geintje.quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:46 schreef jopiebaco het volgende:
welke villa? Kijk anders even op funda?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ok, maarre staat die villa nou al tekoop of hoe zit dat?
Even terug lezen meid vent ............................bij sommigen duurt het echt lang voor het kwartje valt!quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
welke villa? Kijk anders even op funda?
Sjucht......................DE VILLA is het DGK pandje, Huub en Claire huren iets wat je toch echt geen villa kunt noemen...........dus wat zou je willen huren?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Even terug lezen meid vent ............................bij sommigen duurt het echt lang voor het kwartje valt!
Ja, ja, dat zeggen ze van de Hypotheekrente-aftrek ook, maare ... voor je het weetquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee, het wordt niet verwijderd was een geintje.
Die moeten ze zekers niet afschaffen!! Zijn ze nou helemaal gek geworden?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, dat zeggen ze van de Hypotheekrente-aftrek ook, maare ... voor je het weet
nah,quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mwah.. ik kan er geen kloppende klit van krijgen..
Misschien is het al verteld en luister je niet goed.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik bedoel het precies zoals het is. Als je iets leuk was overkomen of gedaan had schreeuwde je dat van de daken, maar als er wat anders te vertellen valt zwijg je als het graf.
nee, daar hebben de eigenaren van de beelden recht op, RTL zend dus ook alleen beelden uit van uit de RTL tijd en niet van de Talpa tijd.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:40 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Maar als RTL besluit hoogtepunten (of dieptepunten) in de herhaling te gooien, zoals met veel programma's gebeurd. Heb jij daar dan ook enige zeggenschap in dat dat niet gebeurd? Want dan ben je wel weer terug bij af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |