Overzicht van filmpjes/artikelen m.b.t. technische wijzigingen 2009quote:29/3 Australia
5/4 Malaysia
19/4 China
26/4 Bahrain
10/5 Spain
24/5 Monaco
7/6 Turkey
21/6 Great Britain
12/7 Germany
26/7 Hungary
23/8 Europe (Valencia)
30/8 Belgium
13/9 Italy
27/9 Singapore
4/10 Japan
18/10 Brazil
1/11 Abu Dhabi
Diequote:
En volgend jaar ook niet, omdat Rosberg bijna zeker naar Brawn gaat.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:01 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb nog geen aankondiging gezienHoopte dat we Japan al een dubbele Nico bij Williams hadden..
Kan niet wachten tot volgend jaar de PS3 versie uitkomt. Veels te lang geen fatsoenlijke F1 game meer gespeeld.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:39 schreef nils7 het volgende:
Ik plaats het nog ff voor de F1 game liefhebber... aan het eind van de maand staat F1 2009 van Codemasters voor de Wii en PSP gepland!
Hetzelfde voor mij, F1 2005... 4 jaar geleden al weer en om nou te zeggen dat die fatsoenlijk is.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:48 schreef Gauner het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot volgend jaar de PS3 versie uitkomt. Veels te lang geen fatsoenlijke F1 game meer gespeeld.
Mijn laatste was F1 Championship Edition voor de PS3 (2007 ofzo?).quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hetzelfde voor mij, F1 2005... 4 jaar geleden al weer en om nou te zeggen dat die fatsoenlijk is.
Heb er speciaal een Wii voor gekocht om 2009 maar te gaan spelen.
Gelukkig heeft Codemasters in het verleden wel wat race games ervaring zolang het maar niet op de F1 lijkt die ze in DTM racedriver 3 hebben gepropt!
Neej maar wij hebben thuis toch nog geen LCD of HD tv (wel op m'n slaapkamer maar heb daar helaas niet al te veel ruimte om een Wii te plaatsen) dus of dat nou zoveel beterschap zou leveren!quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:59 schreef Gauner het volgende:
[..]
Mijn laatste was F1 Championship Edition voor de PS3 (2007 ofzo?).
Speciaal een Wii ervoor gekocht, toe maar.
Maar grafisch ziet de Wii versie er wel niet heel goed uit toch?
tegenstrijdigquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:20 schreef LeXX het volgende:
[nostalgie]De laatste fatsoenlijke F1 game was GP2, de rest was bagger[/nostalgie]
tevens TVP
yeah i knowquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:57 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Geoff Grammonds Grand Prix 2 bedoeltDeze
http://www.spitsnieuws.nl(...)so_naar_ferrari.htmlquote:De Spaanse Formule 1 coureur Fernando Alonso heeft een vijf-jarig contract ondertekend bij Ferrari.
Alonso zal rond de 25 miljoen euro per jaar verdienen bij de Italiaanse renstal. De tweevoudig wereldkampioen heeft een contract bij Renault tot 2010, maar mag aan het eind van dit seizoen vertrekken.
Alonso zal bij Ferrari de Fin Kimi Raikkonen vervangen, die volgens geruchten naar McLaren zou vertrekken.
Inderdaad, die bedoel ik. Mooie tijden met het aanpassen van de auto's, level packs en voor die tijd ontzettend goede graphicsquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:57 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie Geoff Grammonds Grand Prix 2 bedoeltDeze
quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:11 schreef Swindler het volgende:
Spitsnieuws weet al meer dan alle andere F1-Sites?
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)so_naar_ferrari.html
Wat meer info:quote:Op dinsdag 29 september 2009 16:11 schreef Swindler het volgende:
Spitsnieuws weet al meer dan alle andere F1-Sites?
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)so_naar_ferrari.html
Er schijnen overigens ook wat technici van Renault en Red Bull Racing richting Ferrari te gaan.quote:Alonso could earn 150m euros at Ferrari
Fernando Alonso's new Ferrari contract could see him race for the famous Italian team until the end of the 2015 season and earn him 150 million euros, according to reports on Tuesday in the Spanish press.
The reports, in the newspapers AS and Diario Sport based mainly on the information of the radio station SER, said Spaniard Alonso, 27, is guaranteed three seasons at Maranello with an automatic option to extend in 2013 and 2014.
In addition to the terms of three years plus two, yet another conditional option to extend until the end of 2015 is reportedly also included. It is believed he will earn about 25 million euros every year.
The document has purportedly already been deposited with the Contract Recognition Board, and could be announced officially at 10am local from the Suzuka circuit in Japan on Thursday.
However, Italy's Corriere dello Sport claimed that while an announcement on Thursday is likely, the official news might also have to wait until Friday.
Former twice world champion Alonso, who has driven for Minardi and McLaren and is moving from his current team Renault, is also expected to take with him some of his preferred engineers.
His replacement at Renault will almost certainly be the Pole Robert Kubica, whose teammate will be the incumbent Romain Grosjean.
Blij misschien niet, maar wel benieuwd hoe Ferrari Alonso gaat behandelen tov Massa. Denk trouwens ook dat Alonso beter bij Ferrari past dan Raikkonen. Imo is Raikkonen meer een ''echte'' McLaren coureurquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet of ik daar zo blij van wordt.
Massa zal tweede rijder worden vrees ikquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Blij misschien niet, maar wel benieuwd hoe Ferrari Alonso gaat behandelen tov Massa. Denk trouwens ook dat Alonso beter bij Ferrari past dan Raikkonen. Imo is Raikkonen meer een ''echte'' McLaren coureur
Zullen Ferrari en McLaren volgend jaar weer de dienst uit maken?quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:09 schreef Gauner het volgende:
Ik word er wel erg blij van.
De beste coureur van het veld bij mijn favoriete team.
Dat ligt aan de auto, coureur kan misschien een verschil maken van 10%, meer niet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:10 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Zullen Ferrari en McLaren volgend jaar weer de dienst uit maken?
Blij dat er nog een Alonso fan is, dacht dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:48 schreef Waffle het volgende:
Ik wel. Prachtig wat hij met een auto kan. Geweldig dat hij naar Ferrari gaat. Kan ik eindelijk eens voor Ferrari zijn![]()
In de begin jaren van Schumacher was ik voor Ferrari, maar toen het te veel winnen werd voor Ferrari begon ik dit saai te vinden en werden Montoya, Button in de Honda en daarna Alonso in de Renault mijn helden. Toen Alonso naar Mclaren ging vond ik dit geweldig met Hamilton. Flinke strijd tussen de teamgenoten vond ik prachtig. En nu dus weer Alonso bij Ferrari. Tenminste als de geruchten waar zijn en ik neem eigenlijk aan dat dit wel zo is.
Zitten er nog 2 in de Sportcrew (waarvan ik het weetquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blij dat er nog een Alonso fan is, dacht dat ik de enige was
Ik heb hem 2 keer toevallig ontmoet en het is een super aardige gozer die alle tijd voor een praatje met mij namquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Zitten er nog 2 in de Sportcrew (waarvan ik het weet)....
Ben ook Alonso fan... in 2003 bij z'n eerste overwinning geweestquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blij dat er nog een Alonso fan is, dacht dat ik de enige wasen Gauner ook zie ik
![]()
Zal vast wel niet gebeuren denk ik. Ferrari, McLaren en BMW (Qadbak) zijn hun bolide voor volgend jaar al aan het ontwikkelen, dus het zal vast wel spannend en close gaan worden. Mooi duel: Alonso in een Ferrari tegen Hamilton in een McLaren, of dat spektakel gaat opleverenquote:Op woensdag 30 september 2009 10:41 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb afgelopen weekend op BBC gehoord dat of Raikonen nou blijft of weggaat, dat jaar salaris van 2010 moet hij zoiezo krijgenAlonso laat mooie dingen zien in goeie auto's, maar ik hoop dat het geen Ferrari 2004 seizoenen worden.. Zo'n goeie coureur zie je natuurlijk het liefst in gevecht en niet een halve minuut voor de rest uit op p1.
quote:Barrichello closing on Williams deal
Rubens Barrichello is closing in on a deal with Williams for 2010, AUTOSPORT has learned, in a move that could see him swap places with Nico Rosberg.
On the back of a season where he has resurrected his Formula 1 career, having turned a lifeline from Brawn GP into a full-scale assault on the world championship, Barrichello is poised to extend his stay in F1 for at least one more year.
Although his performances for Brawn were not enough to guarantee his future at the team, with Rosberg's move to the Brackley-based team an open secret in F1, Williams is believed to be keen to tap into Barrichello's vast experience and speed as it continues its push back to the front of the grid.
With Williams expected to sign rookie Nico Hulkenberg, the team has set its sights on an experienced team leader to help guide car development and help bring on a rookie team-mate.
Sources have claimed that Barrichello recently visited the Williams factory at Grove to discuss the plans for next year, and it is understood that an outline deal either has already been agreed or is close to being concluded.
Speaking in Singapore last weekend, Williams technical director Sam Michael made no secret of the fact that the team's preference was for a driver line-up that featured both experience and youth.
"If you have someone who is very experienced that is great because they have experience on set-up and car direction," he explained. "And if you have someone who is young, then they bring enthusiasm.
"We've had many different drivers in Williams over the years in both camps - experienced guys and rookies, and they have all had their plus and minuses. But the most important thing is that they are fast, this is first and foremost for us."
Barrichello has won two races this year and currently lies 15 points behind team-mate Jenson Button in the world championship standings, with three races to go.
Although Barrichello is close to a deal with Williams, it is not impossible that he could be kept by Brawn GP if the team fails to reach agreement with Button about the financial terms of a new contract for 2010.
Discussions between the world championship leader and the team over money for next year have not yet reached a conclusion. It is understood the two parties are still some way apart in their discussions about just how much Button should be paid on the back of his strong campaign, having agreed to a cut-price deal this year to ensure Brawn GP's future in F1.
However, Barrichello may feel it is better to take a guaranteed seat at Williams in the next few weeks rather than wait until after the season for the chance of something that may not happen.
Williams also held talks with Robert Kubica earlier this year, but the Polish driver is now expected to take up an offer he has from the Renault team.
Hulkenberg, Heidfeld, Barrichello... man man... ik denk dat Frank dadelijk zelf wel 4 auto's in zal zetten!quote:
Rosberg zou naar BrawnGP gaan. En over Heidfeld heb ik nog geen geruchten gelezen dat die naar Williams zou gaan.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:30 schreef nils7 het volgende:
[..]
Hulkenberg, Heidfeld, Barrichello... man man... ik denk dat Frank dadelijk zelf wel 4 auto's in zal zetten!
En waar moet unsere freund Nico heen dan?
Rond Heidfeld is het sowieso vrij stil, in veel silly season lijstjes blijft hij ook bij Sauber(Qadbak) staan.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Rosberg zou naar BrawnGP gaan. En over Heidfeld heb ik nog geen geruchten gelezen dat die naar Williams zou gaan.
Las bij Kovalainen iets vluchtigs over Toyota, maar dat was het dan ook wel. Zie hem wel terug gaan richting Renault, maar dan als vervanger van Grosjean. Al kan ik me niet voorstellen dat ze die zo snel gaan vervangen. En dan lijken me de opties daar al vrij nihil. Aangezien het er naar uit gaat zien dat Kubica richting Renault gaat.quote:Op woensdag 30 september 2009 11:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Rond Heidfeld is het sowieso vrij stil, in veel silly season lijstjes blijft hij ook bij Sauber(Qadbak) staan.
Kovalainen is ook al zo'n geval, waar gaat hij naartoe wanneer hij vervangen wordt door Raikkonen? Er zijn wat slappe geruchten over Renault, maar meer ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |