Noujaaa lekkere service!quote:Op maandag 28 september 2009 19:23 schreef Vlindur het volgende:
Huup, jawel, maar we moeten het kraampakket zelf ophalenEn dat kan vanaf 6 maanden, dus ik zal er morgen es even langs.
Wat een frommelke is het ookquote:Op maandag 28 september 2009 19:33 schreef RockabeIIa het volgende:
heb snel mefke van de lijst gehaald
http://yfrog.com/5jslmyj
nog 1 van ons mannetje met haartjes dan <3
quote:Op maandag 28 september 2009 19:33 schreef RockabeIIa het volgende:
heb snel mefke van de lijst gehaald
http://yfrog.com/5jslmyj
nog 1 van ons mannetje met haartjes dan <3
Ik had vrijdag al ongesteld moeten worden, werd dat niet maar dacht nog dat zal eerdaags wel gebeuren.quote:Op maandag 28 september 2009 19:32 schreef Lijnloos het volgende:
MsDynabite, welkom hier en gefeliciteerd met dit onverwachte nieuws. Wat mooi ook dat het jullie nu toch gelukt is op de "natuurlijke" manier... heb je het je partner al verteld, of moet ie nog verrast worden?
He nou, ik wilde net zeggen dat het verplicht was om ALLE topics door te lezen en dat ze woensdag om 12.00 stipt een overhoring zou krijgen.quote:Op maandag 28 september 2009 19:37 schreef freecell het volgende:
MsDynabyte, gefeliciteerd en welkom
Je hoeft echt geen 570 delen bij te lezen om mee te mogen doen hoor, je bent gewoon hartstikke welkom in deze heksenketel
[..]
Wat een frommelke is het ookIk ga er helemaal weer zin in krijgen als ik zulke foto's zie!
Tegen de tijd dat ik al die delen gelezen zou hebben zijn jullie vast al bij deel 1070, wat posten jullie snel en veel! Ik hoop dat ik jullie een beetje kan bij houden, want ik zit niet hele dagen achter de pc. Ben druk met het huishouden, 2 dames en hun scholen en verenigingen en heb daarnaast een vriend die niets moet hebben van computers dus het erg vervelend vind dat wanneer hij thuis is ik achter de laptop zou kruipen.quote:Op maandag 28 september 2009 19:37 schreef freecell het volgende:
MsDynabyte, gefeliciteerd en welkom
Je hoeft echt geen 570 delen bij te lezen om mee te mogen doen hoor, je bent gewoon hartstikke welkom in deze heksenketel
[..]
quote:Op maandag 28 september 2009 19:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
He nou, ik wilde net zeggen dat het verplicht was om ALLE topics door te lezen en dat ze woensdag om 12.00 stipt een overhoring zou krijgen.
Wel grappig dat je dan juist zo'n computergerelateerde nick hebt.quote:Op maandag 28 september 2009 19:49 schreef MsDynabite het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik al die delen gelezen zou hebben zijn jullie vast al bij deel 1070, wat posten jullie snel en veel! Ik hoop dat ik jullie een beetje kan bij houden, want ik zit niet hele dagen achter de pc. Ben druk met het huishouden, 2 dames en hun scholen en verenigingen en heb daarnaast een vriend die niets moet hebben van computers dus het erg vervelend vind dat wanneer hij thuis is ik achter de laptop zou kruipen.
Verder bedankt voor het welkom heten door een ieder die dat al gedaan heeft.
Dank je! En deze nick gebruikte ik destijds al toen ik veel achter de computer zat en moderator was in een grote internationale chatroom. Ik zelf houd best van een beetje computeren.quote:Op maandag 28 september 2009 19:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wel grappig dat je dan juist zo'n computergerelateerde nick hebt.
Of keek je op je pc en dcht je..... laat ik mezelf dynabite noemen?
Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens. Geniet ervan!
Ooh, dit klinkt wel interessant...quote:Op maandag 28 september 2009 19:57 schreef Lois het volgende:
Voor de zwangeren onder ons:
[Oproep] Verwacht jij in december of januari een kindje?
[ afbeelding ]
idemquote:Op maandag 28 september 2009 20:03 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ooh, dit klinkt wel interessant...![]()
Alleen wordt Harry in februari verwacht...
Als je mod bent geweest op een grote internationale chatroom dan kun je dit wel bijhouden.quote:Op maandag 28 september 2009 20:02 schreef MsDynabite het volgende:
[..]
Dank je! En deze nick gebruikte ik destijds al toen ik veel achter de computer zat en moderator was in een grote internationale chatroom. Ik zelf houd best van een beetje computeren.
En wat betreft het snelle posten hier, ik hoop echt dat ik jullie kan bij houden. Hihi.
Voor nu iedereen een fijne avond, ik ga even lekker bank hangen en tv kijken.
1 tip: Wordt geen moderator op FOK!.quote:Op maandag 28 september 2009 20:02 schreef MsDynabite het volgende:
[..]
Dank je! En deze nick gebruikte ik destijds al toen ik veel achter de computer zat en moderator was in een grote internationale chatroom. Ik zelf houd best van een beetje computeren.
En wat betreft het snelle posten hier, ik hoop echt dat ik jullie kan bij houden. Hihi.
Voor nu iedereen een fijne avond, ik ga even lekker bank hangen en tv kijken.
nee, een beeb, das ook hip!quote:Op maandag 28 september 2009 20:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen Harry in je buik!
Tegen die tijd is je beeb er al joh...quote:Op maandag 28 september 2009 19:49 schreef MsDynabite het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik al die delen gelezen zou hebben zijn jullie vast al bij deel 1070, wat posten jullie snel en veel! Ik hoop dat ik jullie een beetje kan bij houden, want ik zit niet hele dagen achter de pc. Ben druk met het huishouden, 2 dames en hun scholen en verenigingen en heb daarnaast een vriend die niets moet hebben van computers dus het erg vervelend vind dat wanneer hij thuis is ik achter de laptop zou kruipen.
Verder bedankt voor het welkom heten door een ieder die dat al gedaan heeft.
Volgens mij zitten er hier ook genoeg op zwangerschapspagina...waarom niet beidenquote:Op maandag 28 september 2009 20:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je mod bent geweest op een grote internationale chatroom dan kun je dit wel bijhouden.
En, stomme vraag, maar waarom Fok! en niet bijvoorbeeld zwangerschapspagina ofzo?
In de tijd dat ik mod was in die chatroom zat ik ook heel veel achter de pc. Nu niet meer dus.quote:Op maandag 28 september 2009 20:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als je mod bent geweest op een grote internationale chatroom dan kun je dit wel bijhouden.
En, stomme vraag, maar waarom Fok! en niet bijvoorbeeld zwangerschapspagina ofzo?
Oeh, dat was even heel confrontered om te lezen Juupquote:
Die heeft de eerste 4 maanden alleen maarquote:Op maandag 28 september 2009 20:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
hehehe, das zeker hip!
Zeker als het net zo'n coole kikker wordt als L
OOOOOOOWHHHH wat een lief frummeltje en door dat mutsje lijkt 'ie nog kleinerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 september 2009 20:32 schreef Xenia het volgende:
Rocka wat een schatje![]()
![]()
En dat truitje... supercute![]()
Wat zul je trots zijn!
Mefke eindelijk! Ik hoop dat het allemaal goed is gegaan? Gefeliciteerd!![]()
[..]
Oeh, dat was even heel confrontered om te lezen Juup![]()
Ik word nog steeds heen en weer geslingerd tussen enorme angst voor de keizersnede en enorm verlangen om eindelijk mijn kindje echt bij me te hebben. Heel erg dubbel.
En alsof dat nog niet genoeg is zijn we sinds eergisteren ook heel erg aan het twijfelen over haar naam. Ik was al maanden uit de naam, heb al van alles besteld met haar naam erop en ineens schoot er een andere naam in mijn hoofd die ik ook erg leuk vind. Envindt hem zelfs leuker. Twijfels alom!
quote:Op maandag 28 september 2009 20:38 schreef Co_OL het volgende:
Rocka Gefeliciteerd![]()
Mefke gefeliciteerd![]()
Vandaag de 20 weken echo gehad!!!Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Xenia oeiKomt vast doordat het nog zo kortdag is en de zenuwen toeslaan!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
Freecell?quote:Op maandag 28 september 2009 21:02 schreef leonieke het volgende:
FreecellVan harte gefeliciteerd met jullie zoon
Ik ben zo nieuwsgierig naar de naam en het verhaal
Welkom MsDynabite. Wat fijn dat je hier komt meeposten
quote:Op maandag 28 september 2009 21:12 schreef leonieke het volgende:
Mijn god... ik heb mijn bericht zelfs 3 keer nagelezen in mijn frank is niet gevallen![]()
Uiteraard: mefke, van harte gefeliciteerdFreecell, jij wacht wel nog even met bevallen, hé
Dat zijn gewoon de hormonen joh, die kan je als excuus voor alles gebruikenquote:Op maandag 28 september 2009 21:14 schreef leonieke het volgende:
Ik weet zelfs niet onder welke noemer dit valt, maar dementie kan het volgens mij niet zijn
quote:Op maandag 28 september 2009 21:16 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon de hormonen joh, die kan je als excuus voor alles gebruiken.
Tot hoe lang na de bevalling kan ik dat gebruiken?quote:Op maandag 28 september 2009 21:16 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon de hormonen joh, die kan je als excuus voor alles gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk is dat hequote:Op maandag 28 september 2009 21:42 schreef mama_papa het volgende:
Vandaag zijn vriendlief en ik in ondertrouw gegaan![]()
Vanavond de 20 weken echo gehad! We krijgen een gezonde dochter!!!!!!![]()
Ik wist het, ik wist het, ik wist het!!!![]()
We hebben 4 foto's meegekregen! 1 waar ons dochtertje helemaal goed op te zien is en 1 van het geslacht, 1 van het neusje en mondje en nog 1 van het ruggetje![]()
We zitten hier nu op een hele grote roze wolk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben zo gelukkig dat het gezond is!!
Het is nog zo onwerkelijk... Vrijdag ben ik mama... Superleuk, supergeweldig, supergek.quote:Op maandag 28 september 2009 20:38 schreef Juup© het volgende:
![]()
Ik ben echt benieuwd hoe jij het gaat vinden als moeder zijnde, en de naam daar komen jullie echt wel uit denk ikIk heb geen ervaring met een keizersnede
maar ik kan mij jouw angst wel enigszins begrijpen.
Bij mij klopte die niet. De chinese kalender zei een jongetje, maar ik krijg een meisjequote:Op maandag 28 september 2009 22:02 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Volgens de Chinese conceptiekalender wordt het een meisje, dus ik ben benieuwd
Oh en bij wie klopte de kalenderuitslag ?
In de post van Rocka van 19.33 uur staat een linkje.quote:Op maandag 28 september 2009 21:26 schreef leonieke het volgende:
En waar ziet iedereen eigenlijk de foto van Rocka's rocker? Kijk ik daar nu zo over?
Bij ons klopte het geloof ik wel...quote:Op maandag 28 september 2009 22:02 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Rocka en Mefke Gefeliciteerd met jullie zonen
Co_ol en mama_papa gefeliciteerd met jullie meisjes op komst.
Wij hebben zelf donderdag de 20 weken echo. Enerzijds willen we wel weten wat het gaat worden. (nog steeds twijfel)
Volgens de Chinese conceptiekalender wordt het een meisje, dus ik ben benieuwd
Oh en bij wie klopte de kalenderuitslag ?
Komende zaterdag, en idd er is een soort kinderboerderij bij en heeeel veel speelgoed en trampolines e.d. voor de kinderen, zowel binnen als buiten en dat komt goed uit want zaterdag is het volgens het KNMI vies regenachtig weer.quote:Op maandag 28 september 2009 21:58 schreef Xenia het volgende:
[..]
Het is nog zo onwerkelijk... Vrijdag ben ik mama... Superleuk, supergeweldig, supergek.
Hebben jullie de babyparty al gehad? Was toch op een hele mooie locatie tussen de beestjes?
quote:Op maandag 28 september 2009 22:11 schreef Lijnloos het volgende:
Oh en Xenia even een hele dikkevoor je zorgen/angst en nieuwsgierigheid alles bij elkaar. Lijkt me ook heel gek als je zo naar een datum toeleeft, stiekum ook wel heel vreemd vind ik... je weet wel dat ze komt, maar zo precies,
Maar ze komt wel!
![]()
Heel veel plezier zaterdag! Ik lig dan in het ziekenhuis, maar ik ga zeker aan jullie denken zaterdag.quote:Op maandag 28 september 2009 22:19 schreef Juup© het volgende:
Komende zaterdag, en idd er is een soort kinderboerderij bij en heeeel veel speelgoed en trampolines e.d. voor de kinderen, zowel binnen als buiten en dat komt goed uit want zaterdag is het volgens het KNMI vies regenachtig weer.
Ligt eraan wat je vast wil laten leggen. JE zou een testament op kunnen stellenquote:Op dinsdag 29 september 2009 07:51 schreef Co_OL het volgende:
Morgen,
Vraagje. Wat is het beste alternatief voor trouwen ivm met het kind wat op komst is?
jup, en nooit eens shownieuwsquote:Op dinsdag 29 september 2009 06:10 schreef het-is-mij het volgende:
Hallo
Laten ze altijd maar de helft van de uitzending van hart van nederland zien eigenlijk?
Ze zeggen 9 maanden op 9 maanden af toch... dus op zn minst nog 9 maanden na, vind ikquote:Op maandag 28 september 2009 21:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Tot hoe lang na de bevalling kan ik dat gebruiken?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:28 schreef RockabeIIa het volgende:
We hebben de eerste nacht thuis met 2 kinderen overleefd. Onze baby doet het goed, is niet meer zo misselijk en drinkt prima. Tijd om te verkassen naar het babytjestopic.
Bedankt voor alle reacties,tips en het meeleven in de zwangerschap en na de geboorte van onze tweede zoon.
*zwaai*
Ik weet niet of daar een standaard regel voor is, maar bij mij zetten ze het destijds nog bij 7 cm, omdat de laatste cm's niet vorderden. En als je op het laatst alsnog een keizersnede moet zetten ze hem gewoon nog bij volledige ontsluiting natuurlijk, dus het is niet dat het niet kan.quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:31 schreef amaranta het volgende:
Even een vraagje, maar vanaf hoeveel cm zetten ze een ruggenrpik en vanaf hoeveel cm niet meer? Of verschilt dat per ziekenhuis?
samenlevingscontract of geregistreerd partnerschap.quote:Op dinsdag 29 september 2009 07:51 schreef Co_OL het volgende:
Morgen,
Vraagje. Wat is het beste alternatief voor trouwen ivm met het kind wat op komst is?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:32 schreef RockabeIIa het volgende:
dat reutelende hoopje geluk hier naast me
quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:09 schreef freecell het volgende:
Alshet gewoon lekker opschiet stoppen ze geloof ik bij een CM of 5 à 6![]()
Meisjes-echo'sMeisjesgolf?
mama_papa, wat een prachtige echo joh! Echt mazzel heb je met die foto's!
Zowiezo moet je het straks erkennen, dan wordt jij ook wettelijk de vader.quote:Op dinsdag 29 september 2009 07:51 schreef Co_OL het volgende:
Morgen,
Hmz.. persoonlijk zie ik me eigenlijk niet meer als een meisjes-mamaquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:09 schreef freecell het volgende:
Alshet gewoon lekker opschiet stoppen ze geloof ik bij een CM of 5 à 6![]()
Meisjes-echo'sMeisjesgolf?
Mijn bekkenpijn blijft nu tot 's morgens... Het gaat helemaal niet meer weg
Och, ik denk dat het vanzelf komt als je het geslacht hebt gezien. Je hebt dan nog ongeveer 20 weken om aan het idee te wennen. Ik heb trouwens wel steeds dat ik het over een 'hij' heb als ik over ukje praat, maar dat is misschien omdat we nogal snel een woord vermannelijken in de Nederlandse taal. Wellicht is dat anders in het Vlaams?quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz.. persoonlijk zie ik me eigenlijk niet meer als een meisjes-mamaZo stom eigenlijk want het komt alleen maar door het feit dat iedereen zegt dat het wel een jongen zal worden. En daardoor ben ik er al zo aan gewend geraakt. Dat is toch gewoon al te belachelijk eigenlijk?
![]()
Wat jammer van de pijn. Ik kan me er momenteel nog niets bij voorstellen, maar hoop zo erg dat de pijn toch nog verdwijnt.
ja, hier is de baby ook hij. En dat staat los van het geslacht (wat hij of zij kan zijn)quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:33 schreef octopussy het volgende:
[..]
Och, ik denk dat het vanzelf komt als je het geslacht hebt gezien. Je hebt dan nog ongeveer 20 weken om aan het idee te wennen. Ik heb trouwens wel steeds dat ik het over een 'hij' heb als ik over ukje praat, maar dat is misschien omdat we nogal snel een woord vermannelijken in de Nederlandse taal. Wellicht is dat anders in het Vlaams?
Tan, ik heb waarschijnlijk geen blaasontsteking maar mijn VK adviseerde me juist om cranberriesap te halen bij de supermarkt.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:29 schreef Tan het volgende:
@Twinkly - Cranberriesap drink ik inderdaad, maar ik las dat je dat soort huis-tuin-en-keukenmiddelen beter niet kunt doen als je zwanger bent, omdat het bij zwangeren sneller overslaat naar nierbekkenontsteking, het kan uiteindelijk zelfs leiden tot vroeggeboorte. En omdat ik ook sinds gisterenavond heel licht pijn in mijn linkerzij heb (absoluut niet heftig en misschien staat het er helemaal los van), heb ik net toch maar even een potje pies weggebracht.
Ik ga wel vragen of ik het nog even kan proberen zonder kuur, maar ik vind het wel fijn om de kuur vast te hebben liggen. Ze adviseerde me iig gewoon lekker door te gaan met veel drinken, cranberriesap en extra vit. C, want dat is altijd goed.
Waarschijnlijk omdat dit de organisatie minder tijd kostquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:39 schreef amaranta het volgende:
Nou Troel, dat is niet niks dat infuus. Maar wat je zegt, nog even en je bent er van af.
Waarom is die intake niet bij je thuis??
Ik bedoelde meer dat ze hem er dan niet meer instoppen. Uitzetten doen ze meestal toch pas bij volledige ontsluiting?quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier lieten ze hem bij 7 gewoon zitten, maar dat denk ik ook met mijn energiepeil te maken.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:50 schreef freecell het volgende:
Ik hoorde deze week trouwens van iemand die door bekkenproblemen een indicatie had van 10 dagen ipv 8. Komt dat iemand hier bekend voor? Ik zie mogelijkheden
quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:55 schreef amaranta het volgende:
Nou deze workaholic gaat op dr vrije dag even naar dr werk![]()
Wil morgen met leesgroepjes starten maar moet eerst de spullen klaarmaken. En ik ben niet van plan om dat morgen om 7 uur te gaan doen ofzo.
Tot strakkies!
quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:18 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Alternatief is geregistreerd partnerschap. Hou er rekening mee dat dit een afgeklede versie is van trouwen.
Mocht je later willen trouwen dan hoef je ook niets te tekenen volgens mij, dus dat is als het ware de slagroom op de taart.
Zie, ik denk dat dat ook een rol speelt. Ik heb twee rokken in mijn kast hangen die ik eigenlijk nooit draagquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:58 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Leonieke, ik had me ook helemaal ingesteld op een jongen hoor, meer omdat ik zelf niet echt een meisje-meisje ben en een beetje bang was dat een meisje dan "lastig" zou zijn, maar toen we hoorden dat het een meisje wordt was ik eigenlijk direct om. (Mede omdat ik het nu al grappig vind dat mijn moeder hoopt dat alle jurkjes en meisjesdingen bij onze Frummel wel gaan aanslaan, ipv alle drama die ik haar heb aangedaan sinds ik kon praten en een mening had). Dus wat het ook wordt, waarschijnlijk maakt het niet uit en ben je zo om![]()
Ja klopt, ik bedoelde ook niet dat het slecht is, maar ik bedoelde dat het tijdens een zwangerschap niet verstandig is om 100% te vertrouwen op dergelijke middelen, omdat het verloop van een BO meestal veel sneller en anders is dan bij niet zwangeren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tan, ik heb waarschijnlijk geen blaasontsteking maar mijn VK adviseerde me juist om cranberriesap te halen bij de supermarkt.
Voordat ik wist dat het een meisje zou worden was het voor mij een "Het".quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:05 schreef leonieke het volgende:
Een baby is hier sowieso ook "hij"![]()
[..]
Oeh, dat klinkt goed.... heb je zon spannende stoel? of gewoon iemand die masseert terwijl je in een stoel zit?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:28 schreef DJRandall het volgende:
Zo, even een klein voordeeltje van mijn stomme werk. Ik heb net weer een stoelmassage gekregen. Daarna ben je echt helemaal gaar en ontspannen en heb je helemaal geen zin meer om te werken. Maar het is wel lekker...
Je zit in een aparte stoel en iemand masseert je dan. Het is niet echt masseren, maar meer met drukpunten enzo. Het is vooral achteraf lekker, het masseren zelf is wel gevoelig. Maar toch, weinig werkgevers die dat aanbieden...quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:31 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt goed.... heb je zon spannende stoel? of gewoon iemand die masseert terwijl je in een stoel zit?
Ja wie weet! (ik in elk geval niet hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:04 schreef Takkembah het volgende:
Inderdaad Sorbo, we houden het spannend. Wie weet haalt een andere LLM mij nog wel in
* Takkembah gaat weer bankhangen en dutten (en hopelijk niet dromen over reuzenbaby's![]()
quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:09 schreef freecell het volgende:
Hier ook.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:09 schreef freecell het volgende:
Daar gaan we nu weer achter komen... moet richting bus en dus ziekenhuis. Dan eerst bloedaftappen, urine inleveren, daarna voorlichtingsgesprek over hoge bloeddruk & zwangerschap en daarna door naar de vlos aldaar voor controle van alles... we gaan het mee makenquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:30 schreef DaviniaHR het volgende:
Lijnloos, hoe is het met je bloeddruk?
Vanochtend weer een sticker gekregen bij de vlos!Joepie
Succesquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:36 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Daar gaan we nu weer achter komen... moet richting bus en dus ziekenhuis. Dan eerst bloedaftappen, urine inleveren, daarna voorlichtingsgesprek over hoge bloeddruk & zwangerschap en daarna door naar de vlos aldaar voor controle van alles... we gaan het mee maken![]()
Oh en allemaal weer gefeliciteerd met de OK-stempels!
Hier zit hij/zij ook nog en ik was ff aan het spieken wanneer jij precies uitgerekend bent en zie dat ik het nog niet aangepast heb maar officieel vlgs de gyn ben ik ook de 11e uitgerekend, ach die ene dag zal t m niet doen maarre......11-10-09 wel leuk en datumtweeling?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:21 schreef martine1984 het volgende:
Meldt met Puk nog steeds in zn babyhuis... Mn lief heeft hem gister geroepen dat hij mag komen, maar hij heeft er blijkbaar nog geen zin in.
helemaal mee eens, er klinkt nu al zoveel liefde door in jouw Posts... Echt super, die meid van je heeft het goed getroffen!quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:46 schreef het-is-mij het volgende:
@ Scorpion, leuk dat je zo betrokken bent en leuk jurkje!
Oh nee natuurlijk moet je niet aan blijven modderen, zeker niet als je zwanger bent! Ik bedoelde het ook als ondersteuning. Vervelend hoor, ik hoop dat je er snel vanaf bent!quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:29 schreef Tan het volgende:
@Twinkly - Cranberriesap drink ik inderdaad, maar ik las dat je dat soort huis-tuin-en-keukenmiddelen beter niet kunt doen als je zwanger bent, omdat het bij zwangeren sneller overslaat naar nierbekkenontsteking, het kan uiteindelijk zelfs leiden tot vroeggeboorte. En omdat ik ook sinds gisterenavond heel licht pijn in mijn linkerzij heb (absoluut niet heftig en misschien staat het er helemaal los van), heb ik net toch maar even een potje pies weggebracht.
Ik ga wel vragen of ik het nog even kan proberen zonder kuur, maar ik vind het wel fijn om de kuur vast te hebben liggen. Ze adviseerde me iig gewoon lekker door te gaan met veel drinken, cranberriesap en extra vit. C, want dat is altijd goed.
Volgens mij zijn de meeste broeken maat 38. Maar ze zakken dus af. Ik moet er even inkijken maar ze zitten nu nog in de wasmachine.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:12 schreef freecell het volgende:
Welke maat had je amaranta? Ik heb nu ong. 38 van zwangerschapsbroeken (h&m dus 40 en miss-etam 36)
Das toch fijn?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:13 schreef amaranta het volgende:
vanmorgen keek ik de spiegel, en keek naar mijn buik en dacht
Wow, ik zie er best sexy uit
Wel slim om misschien wat te bewaren voor het einde? Dan pas je de gewone maat nauwelijks meer en is een maat groter wel fijnquote:
Ja, ik snapte het, maar omdat ik zelf juist wel zo eigenwijs ben normaal gesproken noemde ik het nog evenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:05 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh nee natuurlijk moet je niet aan blijven modderen, zeker niet als je zwanger bent! Ik bedoelde het ook als ondersteuning. Vervelend hoor, ik hoop dat je er snel vanaf bent!![]()
Ja, wat is dat ineens met die konten?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:32 schreef Tan het volgende:
@sorbootje
Het gaat hier ook al die kant op... Deze zwangerschap denkt mijn kont ook mee te moeten groeien
Link gekopieerd en naar haar gemaildquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:00 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
helemaal mee eens, er klinkt nu al zoveel liefde door in jouw Posts... Echt super, die meid van je heeft het goed getroffen!
Zie je wel dat je slanker bent dan ik!quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:12 schreef freecell het volgende:
Welke maat had je amaranta? Ik heb nu ong. 38 van zwangerschapsbroeken (h&m dus 40 en miss-etam 36)
Ik heb dus kennelijk een achtponder in mijn buik, een tweeling in mijn kont en twee kleine babies in mijn bovenarmen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, wat is dat ineens met die konten?
De mijne denkt ook dat daar nog een tweeling zit
2009 - het jaar van de Kontquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, wat is dat ineens met die konten?
De mijne denkt ook dat daar nog een tweeling zit
Je ziet er heus net zo uit als ik, dus waar verstop je dat dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Zie je wel dat je slanker bent dan ik!![]()
missetam maat 40 en H&M positiebroek maat 44 (heb anders nooit broeken van H&M)
Ik heb geen idee. Ik wou zeggen ik heb wel cup G (normaal F), maar die zit niet in mijn kont onderlichaamquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Je ziet er heus net zo uit als ik, dus waar verstop je dat dan?TARA was het met me eens en die kan het weten
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:54 schreef Tan het volgende:
[..]
2009 - het jaar van de Kont
(Fokiaanse horoscoop)
Ik ben ook blij dat ik nog niet veel ben aangekomen, zit nu op +4 denk ik. Mijn borsten zijn nog helemaal niet gegroeid!quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:19 schreef ymme het volgende:
Ach ja, voor de zwangerschap was ik niet slank (maat 46) dus ik zie 't wel weer, na de zwangerschap.
Gelukkig in 20 weken nog maar 1,2 kilo aangekomen ( of was het nu 2,2, moet ik even na checken).
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:49 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik heb dus kennelijk een achtponder in mijn buik, een tweeling in mijn kont en twee kleine babies in mijn bovenarmen.
had je nou die buikfoto + kar nog gepost?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:19 schreef ymme het volgende:
Ach ja, voor de zwangerschap was ik niet slank (maat 46) dus ik zie 't wel weer, na de zwangerschap.
Gelukkig in 20 weken nog maar 1,2 kilo aangekomen ( of was het nu 2,2, moet ik even na checken).
Buikfoto + karquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
had je nou die buikfoto + kar nog gepost?
Ik heb geen flauw idee wat tegenwoordig een normale indicatie is voor het aantal uur kraamzorg.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:34 schreef Troel het volgende:
Hier gisteren ineens wat hectiek omdat ik langs mocht komen voor het infuus. En daarvoor was de intake van de kraamzorg dus dat was allemaal behoorlijk krap, gelukkig was het wel allebei al in het ziekenhuis.
Ik hoop in ieder geval dat de muts die de intake doet, NIET de kraamhulp wordt, want dan word ik gillend gek
Net zoals de vorige keer staat de indicatie op 64 uur
Infuus was weer erg gezelligDe mineralen zijn nu beter verdund en gaan nu in een uur en drie kwartier naar binnen, daarna de vitamines in een kwartier en dan nog een uur voor het ijzerinfuus
En dan heb je zo 2 liter vocht extra binnen en moet je dus 's nachts elke 2 uur plassen
De vitamine K prik is ook weer gezet, dus nu ben ik er in ieder geval weer vanaf tot aanstaande vrijdagEn dan maandag en vrijdag weer en dan ben ik 37 weken
Je ziet iha wel dat mensen met een kort bovenlijf meer naar buiten dragen dan mensen met een lang bovenlijf. maar dit gaat niet altijd op. het hangt ook af van je postuur (posture) en hoe sterk je buikspieren zijn.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:33 schreef Keshet het volgende:
...
Ik zat me net ineens wat af te vragen.![]()
Zou de omvang van een buik in verhouding staan met de lengte van je bovenlichaam? Alle babietjes hebben natuurlijk een bepaalde ruimte nodig en krijgen ze die de ene kant op niet dan gaan ze de andere kant op lijkt me?
Dus: Is de buikomvang aan het einde van een zwangerschap bij een vrouw die 1.65 lang is groter dan de buikomvang van een vrouw die 1.80 lang is zeg maar?
Dit zat ik me ineens af te vragen omdat ik het idee heb dat m'n buik begint te groeien, maar ik ben nog maar 8 weken en 5 dagen dus dat lijkt me een beetje snel? (Ik ben zelf 1.89m en had het (waan?) idee dat het door mijn lengte wel even zou gaan duren voordat er wat te zien was, wat ik stiekem best jammer vond.)
Ps: Sorry voor de megapost.
Jouw post van de vorige pagina doet er niet veel voor onderquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:44 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
ga je het stokje overnemen van incantrix met de megaposts? nice!
I know, en dat maakt het op zich wel makkelijker, maar ik vind het wel jammer zeg maar... ben ook iemand die niet wil piepen en dus al helemaal niet naar de dokter wil of zo. Dus met de zwangerschap was voor mezelf ook een soort "doel" om vooral nergens last van te hebben of te krijgen.. beetje debiel, dat weet ik ook wel, maar zo zit ik helaas wel in elkaar. Maar goed, wat moet moet, en anders dan bind mijn lief me vast ben ik bang.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:55 schreef happyme28 het volgende:
Lijnloos, vervelend dat je minder moet gaan werken, maar het is wel belangrijk dat je jezelf en de kleine even voorop zet. Sterkte!
Hier nu meerdere keren per dag kleine plopjeserg apart hoor.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:12 schreef Tan het volgende:
@Troel, wat vervelend zeg, dat infuus steeds, ik heb geloof ik niet helemaal meegekregen wat er aan de hand is met je?![]()
Wel fijn dat je nu bijna 37 weken bentNog eventjes 'volhouden' dus.
Normale indicatie is 49 uur, maar het blijft altijd maar de vraag of dat ook geleverd kan worden (maar dat is het bij mij helaas net zo goed). De 16 uur die ik daarbovenop krijg hebben te maken met een psychiatrische aandoening die ik heb, waardoor ik maximaal 2 uur per dag, maximaal 8 dagen meer zorg krijg. Maar ook als je een post partum depressie gehad hebt, kom je in aanmerking voor die extra uren. En ook al heb je en die psychiatrische aandoening en een ppd gehad, dan nog krijg je niet meer dan die 64 uur (tenslotte kun je moeilijk verwachten dat iemand meer dan 8 uur per dag bij je komt werkenquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:07 schreef MsDynabite het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat tegenwoordig een normale indicatie is voor het aantal uur kraamzorg.
Maar 64 uur klinkt redelijk en gezien je smiley ben je er geloof ik ook wel blij mee.
Waarom krijg je vitamine K injecties?
quote:Op maandag 28 september 2009 17:18 schreef Incantrix het volgende:
Baldira, wat bijzonder dat je bent uitgerekend op je eerste trouw-verjaardagEn wat jammer dat je dat allemaal aan moet horen van je moeder. Denk je dat ze wel blij zal zijn het grote nieuws te horen? Ik hoop voor je dat ze bij zal draaien en later nog eens zal zeggen dat het stiekum toch wel erg leuk is dat je niet nog heel lang gewacht hebt
Ja, ik ben leerkracht.. Dusseh Incantrix, het was dus niet mijn moeder, want die reageerde wel leuk.quote:Op maandag 28 september 2009 17:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Welja, als ouders (van je werk, je bent leerkracht?) zich daar ook mee gaan bemoeien.....
HOewel ik het ook heb meegemaakt. Niet rechtstreeks in mijn gezicht. Maar tijdens een ouderavond werd wel gezegd dat ze nu eens een juf wilden die niet van plan was om zwanger te raken.
Nou sorry, ik bepaal nog altijd zelf wel of ik kinderen wil en ik ga het al helemaal niet uitstellen omdat een ouder dat niet zou willen.
Zelf hebben ze toch ook kinderen???
En nu om haar te plagen ga ik gewoon 12 kinderen krijgen! Elk jaar een !
HA!
Oooww, sorry! Gelukkig maar, nog steeds eenquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:48 schreef Baldria het volgende:
Ja, ik ben leerkracht.. Dusseh Incantrix, het was dus niet mijn moeder, want die reageerde wel leuk.
En amaranta, ik ben benieuwd naar je elftal plus reserve!
ik zal de boodschap overbrengenquote:Op dinsdag 29 september 2009 17:05 schreef amaranta het volgende:
Nou scorpionse K kom gezellig kletsen, hoe meer zielen hoe meer vreugd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is inmiddels een dagje oud en ik heb eindelijk even tijd gevonden om te kijken. Dank voor alle aanmoedigingen en felicitaties. Ik had wel al even via de telefoon gespiekt, maar dat werkt toch niet heel handig bij hele verhalen.
Zondagmiddag zijn we naar het ziekenhuis vertrokken. Daar aangekomen bleek mijn baarmoedermond niet helemaal verstreken en waren mijn rug en benen op van de weeen. Inleiden zou geen zin hebben en dus kreeg ik een slaapmiddel. Dat heb ik geweten, ik was in twee minuten onder zeil. Uiteindelijk die nacht prima geslapen. Dag erop bleek ik al 5/6 cm te hebben en kon er dus wel ingeleid worden. Om een uurtje of 11 zijn de vliezen gebroken en het infuus aangesloten. Om half drie mocht ik al persen en kwart over drie was ie er. Hij doet het goed, heeft al een paar keer gedronken bij mij en ik ben echt nu al dol op em.
Ik heb verder nog niets bijgelezen, maar dat doe ik snel. Nog heel veel succes allemaal en tot in het babytopic!
ps foto's volgen, kon zo snel geen mooie via de telefoon maken en de goede foto's staan niet op de laptop* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
We weten niet wat het is. Een complete verrassing dus. Het is wel een hele last die van me af is. Het was wel zuur, want voor ons kwam een stelletje naar buiten met een klein kindje. Die hadden zichtbaar slecht nieuws gehad op de echo.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:39 schreef Incantrix het volgende:
En DJRandall, jij ook dankToen ik halve dagen ging werken was dat uiteindelijk ook een opluchting, dus over een paar dagen zal dit denk ik ook wel weer op z'n plekkie vallen
En wat fijn dat de 20 weken-echo er goed uitzag zeg! Jeuj!
Weten jullie ook wat het wordt/is, of willen jullie een verassing na de bevalling? Ow, en ik wilde net nog iets bij-editten over jeej en mekdonnels enzo, maarehm, de mcflurry ging even in z'n achteruit.. Nouja, hoop dat je er wel van genoten hebt..
Als ik niet zwanger ben 1.75 bij 68 KGquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:17 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik wou zeggen ik heb wel cup G (normaal F), maar die zit niet in mijn kont onderlichaam![]()
mag ik heel klein vragen hoe groot je bent en wat je weegt?
Ik heb lenzen en soms moet ik echt even knipperen, want dan lijk ik niet scherp meer te zien. Dacht dat het wel aan mij of het weer zou liggen...quote:Op dinsdag 29 september 2009 19:03 schreef freecell het volgende:
Mefke, toffe naam trouwensHeb ik hier ook voorgesteld, maar TARA is nogal Gronings en vindt alles wat ook maar Fries zou kunnen klinken een slecht plan
Fijn dat het goed was Randal!
Ow, ik heb sinds een paar dagen dat het soms ineens lijkt of mijn bril heel goor is voor een tijdje. Mijn bril is schoon en ik heb het ook als ik hem niet op hebHerkenbaar ergens?
Dat is inderdaad zuur.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:48 schreef DJRandall het volgende:
[..]
We weten niet wat het is. Een complete verrassing dus. Het is wel een hele last die van me af is. Het was wel zuur, want voor ons kwam een stelletje naar buiten met een klein kindje. Die hadden zichtbaar slecht nieuws gehad op de echo.
En de Flurry was heerlijk, dus maakt niet uit he....
Nou dat dusquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:08 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Ik heb lenzen en soms moet ik echt even knipperen, want dan lijk ik niet scherp meer te zien. Dacht dat het wel aan mij of het weer zou liggen...
Ikke worstelen? Nee hoor, hooguit 's nachts in bed met het voedingskussenquote:Op dinsdag 29 september 2009 16:52 schreef Incantrix het volgende:
En Asy,voor jou nog een keer, het blijft worstelen voor jou he? Wel jammer dat je lief de beeb nog niet heeft kunnen voelen, maar die harde schop die je had? Zulke ga je echt vaker krijgen hoor, en dan voelt hij het vanzelf ook een keer (mijn lief heeft al een keer een schop voor zijn kaak gekregen
)..
Hiero even een klein dipje. <knip>
Sorry voor het hele verhaal, maar ik moet het echt even kwijt.. Toen ik de laatste keer op de rem trapte vroeg ik me al af of ik september qua werk nog wel vol zou maken, maar toen het even beter ging had ik echt wel weer ff goede hoop.. Maar helaas. En het is niet eens dat ik nog héél erg graag wil werken ofzo, maar met verlof weggaan voelt heel anders als dit, ik voel me alsof ik faal en dat slaat nergens op, maar ik moet er wel ff overheen komen geloof ik.
Wij hebben hem een dag later ... en we hebben besloten dat we het willen weten. of het een Sc0rp jr wordt of een K jrquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:13 schreef ymme het volgende:
Oh en morgen natuurlijk de 20 weken echo om 12.00 uur
Wil hier toch een bijzonder moment van maken. En ga echt wel een gebakje eten als alles helemaal goed is hoor! Dit is toch een speciaal moment zoiets vind ik. En wil dat niet vergeten.
En waarom zou het nu, na de echo van vorige week, ineens niet meer goed zijn dan? Jij hebt echo's bij de vleet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:13 schreef ymme het volgende:
Oh en morgen natuurlijk de 20 weken echo om 12.00 uur
Wil hier toch een bijzonder moment van maken. En ga echt wel een gebakje eten als alles helemaal goed is hoor! Dit is toch een speciaal moment zoiets vind ik. En wil dat niet vergeten.
Voelt zo slapquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:08 schreef Asyniur het volgende:
freecell, als je zoveel last hebt meisje, waarom sla je er dan niet zelf de pin in?![]()
zonder zwangerschap: 10cm kleiner dan jij, zelfde gewicht
Hele volksstammen hebben geen baan, of geen eten, of geen huis, noem maar op. Dit is jouw leven, jouw wereld en jouw lichaam. Kom op, klaar met je schuldgevoel en je verwijten. Kom op voor jezelf en doe wat goed voor je is. Sta achter je eigen keuze en wees er trots op!quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Voelt zo slap
Hele volksstammen werken door tot 36 weken en ik haak af binnen 20
Dat ligt aan twee dingen: je lichaam en het werk wat je doet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Voelt zo slap
Grote kans dat die gaat zeggen dat het jouw keuze is en dat je naar je lichaam moet luisteren.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:36 schreef freecell het volgende:
Eerst maar eens afwachten wat de vlos er van zegtEn dat is donderdag al, dus komt goed
Nou, geniaal, ik pas opquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:35 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Dat ligt aan twee dingen: je lichaam en het werk wat je doet.
Ja, maar 'naar je lichaam luisteren' is zo'n lekker vaag adviesquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:38 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Grote kans dat die gaat zeggen dat het jouw keuze is en dat je naar je lichaam moet luisteren.
Zo'n vk begeleid je met je zwangerschap maar is niet diegene die moet beslissen (lijkt me)
Druk dus. Op een kantoor kan je nog eens een dagje gas terugnemen met een bak koffiequote:Op dinsdag 29 september 2009 20:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, geniaal, ik pas op(als in: gastouder, niet als in: ik kijk uit)
En ik heb mijn eigen kotertje ook, dus of je nou voor één of twee zorgt zou niet zoveel uit moeten maken vind ik!
dat bedoel ik dus. Ze geeft advies meer niet.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, maar 'naar je lichaam luisteren' is zo'n lekker vaag adviesZij geeft vaak wel aan wat haar verstandiger lijkt en laat mij dan de keuze
K zou het niet erg vinden om geld te krijgen om uit te gevenquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:07 schreef MsDynabite het volgende:
[..]
Scorpion wat een leuk outfit! Ga je ook met mij shoppen als mijn buik dikker word? Ik krijg mijn vriend echt niet mee, die duwt geld in mijn handen en zegt ga lekker shoppen
2weken geleden was een pretecho waar ik gewoon voor moest betalen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:19 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
En waarom zou het nu, na de echo van vorige week, ineens niet meer goed zijn dan? Jij hebt echo's bij de vleet.
Xenia, hou je het nog vol lieffie?? Ik denk veel aan je. Ben zo benieuwd naar je meisje!!
Als er dan een hoofd of een arm mist melden ze het je ook wel hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:55 schreef ymme het volgende:
[..]
2weken geleden was een pretecho waar ik gewoon voor moest betalen.
En echo bij de vleet vind ik niet hoor. Vanwege eerder miskraam bij 6-8- en 10 weken een echo gehad.
Daarna die met 18 (de pretecho) en nu de 20 weken echo.
Nou mooi zo, en dan nu die foto's nog waar je inmiddels al tig keer aan herinnerd bent. Zie een paar bladzijdes terug.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:06 schreef ymme het volgende:
Ik had liever geen miskraam gehad.
En vind dus zelf 5 echo's helemaal geen luxe. Was er enorm blij om. Omdat ik me de eerste weken echt z'n zorgen heb gemaakt, 20x per dag kijken of er al bloed was etc. Was heel goed voor mijn gemoedsrust die extra echo.
En dat het allemaal goed zit, ga ik ook vanuit. Maar er bestaat altijd een kleine kans natuurlijk.
Ik denk dat alle zwageren de eerste weken zo vaak naar de wc rennen eigenlijkquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:06 schreef ymme het volgende:
Ik had liever geen miskraam gehad, zodat die extra's echo's in het begin niet aan de orde waren geweest.
En vind dus zelf 5 echo's helemaal geen luxe. Was er enorm blij om. Omdat ik me de eerste weken echt z'n zorgen heb gemaakt, 20x per dag kijken of er al bloed was etc. Was heel goed voor mijn gemoedsrust die extra echo.
En dat het allemaal goed zit, ga ik ook vanuit. Maar er bestaat altijd een kleine kans natuurlijk.
Maar 99% zeker dat ik een lekker gebakje ga halen voor mij en mijnmannetje.
![]()
Inderdaad. Ik ook in ieder geval, zowel bij de eerste, de tweede en de derde.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik denk dat alle zwageren de eerste weken zo vaak naar de wc rennen eigenlijkTenminste ik wel, zowel bij de eerste als bij de tweede.
Vroeger.....quote:Ik had het niet over overbodige luxe, ik had het over luxe!
Ik had zelf ook een echo met 6 weken, dat was ook bepaald geen pretecho en dat was geweldig en heel geruststellend, maar wél luxe, zomaar 3 echo's ipv 2!
Mooi zoquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou mooi zo, en dan nu die foto's nog waar je inmiddels al tig keer aan herinnerd bent. Zie een paar bladzijdes terug.
Liefquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
@lijnloos; je moet vooral niet gaan vergelijken hoor... je moet naar je eigen lichaam luisteren... Jij hebt het zwaar met je werk, en dat ik fysiek zwaarder werk heb, wil niet zeggen dat jouw klachten minder worden...![]()
Een jongen tochquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:42 schreef ymme het volgende:
Mmmmm ben me nu al aan het bedenken wat het zal worden
mmmmm ja taaaaaartquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een jongen toch
Als ik nu aan taart denk dan denk ik aan kwarktaart of iets met chocolade. Of een super groot stuk appelgebak met slagroom. En veel slagroom.
Grappig toch ook, dat dat zo verschilt per zwangere. Natuurlijk, ik ben ook enorm aan het broekstarenquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:06 schreef ymme het volgende:
Ik had liever geen miskraam gehad, zodat die extra's echo's in het begin niet aan de orde waren geweest.
Maar 99% zeker dat ik een lekker gebakje ga halen voor mij en mijnmannetje.
![]()
Ik baal ook van die slagader, want die kan je bij mij héél goed voelen en overstemt soms getrappelquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:29 schreef leonieke het volgende:
Verdorie, stomme buik(slag)ader![]()
Ik had het wel fijn gevonden moest het het hartje van het kindje zijn
(maar ik had zelf al gedacht dat het niet kon, hoor
)
Ik heb hier een grote chocoladeletter liggen...quote:
Ja, van getrappel heb ik nog geen 'last'quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik baal ook van die slagader, want die kan je bij mij héél goed voelen en overstemt soms getrappel
Volgens mij ga je dat zeeer binnenkort zeker voelen! Ik voelde bij precies 19 weken voor het eerst wat, echt zo bijzonder is datquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, van getrappel heb ik nog geen 'last'
quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Pas op, ik eet je hand er bij af
Komt welquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, van getrappel heb ik nog geen 'last'
Vrijdag ben ik 19 weken dus dat zou wel fijn zijnquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:33 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Volgens mij ga je dat zeeer binnenkort zeker voelen! Ik voelde bij precies 19 weken voor het eerst wat, echt zo bijzonder is dat
* freecell danst een rondje om Octo heen!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:34 schreef octopussy het volgende:
8+ posts over gebakjes![]()
Ymme, we zijn gewoon jaloers dat jij zo vaak je kindje hebt mogen zien.Geniet er maar van morgen. Ik ben het met de anderen eens dat je niet druk moet maken want als er echt iets grondig mis was geweest dan had de vlos het al eerder gezien.
Freecell, niet zo mokken! (en een)
Urine-uitslag is trouwens in 3 delen hier. Testje wat ze direct konden doen was niets op te zien. Nu is er iets op kweek gezet waar ik morgenmiddag de uitslag van krijg en een kweek naar het ziekenhuis waar ik over 3 dagen pas wat over hoor. Ze testen zwangere vrouwen kennelijk op meerdere bacterieculturen.
Ik hoop eigenlijk dat ze wel iets vinden want als dit geen BO is dan zit ik straks nog de hele zwangerschap met die voortdurende aandrang en harde buiken![]()
![]()
Mja, zo voel(de) ik me ook. Maar jezelf vergelijken met mensen die zich beter voelen dan jij heeft weinig zinquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Voelt zo slap
3 data's, zo die hebben er zin in!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Vrijdag ben ik 19 weken dus dat zou wel fijn zijn(al is het heel raar want mijn 20-weken echo mocht vanaf 6 oktober, maar dat is dan volgende week dinsdag terwijl ik dan nog geen 20 weken ben). Ik vraag me echt af of ze in Jette een beetje kunnen rekenen gezien het feit dat ik al 3 data heb gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |