Dat zijn gewoon de hormonen joh, die kan je als excuus voor alles gebruikenquote:Op maandag 28 september 2009 21:14 schreef leonieke het volgende:
Ik weet zelfs niet onder welke noemer dit valt, maar dementie kan het volgens mij niet zijn
quote:Op maandag 28 september 2009 21:16 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon de hormonen joh, die kan je als excuus voor alles gebruiken.
Tot hoe lang na de bevalling kan ik dat gebruiken?quote:Op maandag 28 september 2009 21:16 schreef Nijna het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon de hormonen joh, die kan je als excuus voor alles gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk is dat hequote:Op maandag 28 september 2009 21:42 schreef mama_papa het volgende:
Vandaag zijn vriendlief en ik in ondertrouw gegaan![]()
Vanavond de 20 weken echo gehad! We krijgen een gezonde dochter!!!!!!![]()
Ik wist het, ik wist het, ik wist het!!!![]()
We hebben 4 foto's meegekregen! 1 waar ons dochtertje helemaal goed op te zien is en 1 van het geslacht, 1 van het neusje en mondje en nog 1 van het ruggetje![]()
We zitten hier nu op een hele grote roze wolk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben zo gelukkig dat het gezond is!!
Het is nog zo onwerkelijk... Vrijdag ben ik mama... Superleuk, supergeweldig, supergek.quote:Op maandag 28 september 2009 20:38 schreef Juup© het volgende:
![]()
Ik ben echt benieuwd hoe jij het gaat vinden als moeder zijnde, en de naam daar komen jullie echt wel uit denk ikIk heb geen ervaring met een keizersnede
maar ik kan mij jouw angst wel enigszins begrijpen.
Bij mij klopte die niet. De chinese kalender zei een jongetje, maar ik krijg een meisjequote:Op maandag 28 september 2009 22:02 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Volgens de Chinese conceptiekalender wordt het een meisje, dus ik ben benieuwd
Oh en bij wie klopte de kalenderuitslag ?
In de post van Rocka van 19.33 uur staat een linkje.quote:Op maandag 28 september 2009 21:26 schreef leonieke het volgende:
En waar ziet iedereen eigenlijk de foto van Rocka's rocker? Kijk ik daar nu zo over?
Bij ons klopte het geloof ik wel...quote:Op maandag 28 september 2009 22:02 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Rocka en Mefke Gefeliciteerd met jullie zonen
Co_ol en mama_papa gefeliciteerd met jullie meisjes op komst.
Wij hebben zelf donderdag de 20 weken echo. Enerzijds willen we wel weten wat het gaat worden. (nog steeds twijfel)
Volgens de Chinese conceptiekalender wordt het een meisje, dus ik ben benieuwd
Oh en bij wie klopte de kalenderuitslag ?
Komende zaterdag, en idd er is een soort kinderboerderij bij en heeeel veel speelgoed en trampolines e.d. voor de kinderen, zowel binnen als buiten en dat komt goed uit want zaterdag is het volgens het KNMI vies regenachtig weer.quote:Op maandag 28 september 2009 21:58 schreef Xenia het volgende:
[..]
Het is nog zo onwerkelijk... Vrijdag ben ik mama... Superleuk, supergeweldig, supergek.
Hebben jullie de babyparty al gehad? Was toch op een hele mooie locatie tussen de beestjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |