Disclaimer: Uit de hand gelopen mega-post. Mocht je aan zwangerschapsdementie lijden dan kun je er wel een middagje voor uittrekken geloof ik.
Mefke: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!

Ben ook erg benieuwd naar de naam en de foto's!
mama_papa en Co.ol krijgen allebei een meisje! Yay! Fijn dat de 20-weken echo's goed waren! M-P natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd met het in ondertrouw gaan! (En wat een práchtige echo's!)
MsDynabite: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Is het nieuws al een beetje bezonken? Tweelingen-genen worden in principe via de vrouwelijke kant doorgegeven dus als alle tweelingen aan de kant van de familie van je vriend zitten is de kans op een tweeling bij jullie niet groter dan die van de rest van NL.

Juup: Geniet van de voorpret alvast voor jullie feest zaterdag! Voor de dag zelf wens ik jullie natuurlijk veel plezier!

Laat je weten hoe het was?
Sorbo: 8 pond! Wow! Gefeliciteerd met je sticker.

Balen dat je uit je laatste broek gescheurd bent maar trainingsbroeken zitten natuurlijk wel erg lekker.

Xenia: Ondanks dat het anders gaat dan je altijd verwacht had lijkt het me ook wel een fijn idee om toch al helemaal voorbereid te zijn. Geniet nog van deze laatste dagen met je baby ín je buik! Alvast heel veel succes en geluk voor vrijdag!
Hoe was de echo DJRandall? Was het nog een probleem dat je de verwijsbrief niet had? Wat heerlijk dat je je kindje voelt trouwens!
Asyniur heeft Harry aan de buitenkant gevoeld! Wat cool!
Twinkly van harte gefeliciteerd met je 35 weken mijlpijl! Ik kan me voorstellen dat dat voor jou een heel bijzonder moment is!
Hoe was het in het ziekenhuis Lijnloos?
Octopussy voelt haar kindje ook! Heb je al uitslag gekregen over wel/niet blaasontsteking?
Freecell wat vervelend dat je bekkenpijn nu 24/7 is. Zijn er nog dingen die daar aan gedaan kunnen worden?
Wat een gedoe met de infusen Troel. Heb je ook het idee dat je er wat aan hebt?
Rocka: Fijn dat het zo goed gaat! *Zwaai* Veel plezier in het andere topic en tot volgend jaar.
Amaranta een blaasontsteking lijkt me naar. Ik hoop dat je er zo weer vanaf bent.
Tan ook aan de blaasontsteking, bah. Heb je al kunnen overleggen met de huisarts?
Hoe is het bij de VK gegaan Martine? Heeft je lief geroepen dat Puk mag komen of het gewoon netjes aan hem gevraagd? Misschien helpt het.

Davinia heeft weer een VK sticker! Yay! Hoe is het met de rugklachten/bekkenklachten?
Sc0rPi0n: Je schrijft zo ontroerend over je belevenissen! Tuniekje is erg leuk trouwens!
lunastar is ook weer goedgekeurd! Hopelijk heb je vanmiddag niet al te veel last meer van de harde buiken.
Freubelmuts

Spugen lijkt me erg vervelend. (Zeker in het openbaar, tegen een boom.

)
Ik zat me net ineens wat af te vragen.
Zou de omvang van een buik in verhouding staan met de lengte van je bovenlichaam? Alle babietjes hebben natuurlijk een bepaalde ruimte nodig en krijgen ze die de ene kant op niet dan gaan ze de andere kant op lijkt me?
Dus: Is de buikomvang aan het einde van een zwangerschap bij een vrouw die 1.65 lang is groter dan de buikomvang van een vrouw die 1.80 lang is zeg maar?
Dit zat ik me ineens af te vragen omdat ik het idee heb dat m'n buik begint te groeien, maar ik ben nog maar 8 weken en 5 dagen dus dat lijkt me een beetje snel?
(Ik ben zelf 1.89m en had het (waan?) idee dat het door mijn lengte wel even zou gaan duren voordat er wat te zien was, wat ik stiekem best jammer vond.)Ps: Sorry voor de megapost.