Ja, wat is dat ineens met die konten?quote:foto Op dinsdag 29 september 2009 13:32 schreef Tan het volgende:
@sorbootje
Het gaat hier ook al die kant op... Deze zwangerschap denkt mijn kont ook mee te moeten groeien
Link gekopieerd en naar haar gemaildquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:00 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
helemaal mee eens, er klinkt nu al zoveel liefde door in jouw Posts... Echt super, die meid van je heeft het goed getroffen!
Zie je wel dat je slanker bent dan ik!quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:12 schreef freecell het volgende:
Welke maat had je amaranta? Ik heb nu ong. 38 van zwangerschapsbroeken (h&m dus 40 en miss-etam 36)
Ik heb dus kennelijk een achtponder in mijn buik, een tweeling in mijn kont en twee kleine babies in mijn bovenarmen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, wat is dat ineens met die konten?
De mijne denkt ook dat daar nog een tweeling zit
2009 - het jaar van de Kontquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, wat is dat ineens met die konten?
De mijne denkt ook dat daar nog een tweeling zit
Je ziet er heus net zo uit als ik, dus waar verstop je dat dan?quote:foto Op dinsdag 29 september 2009 13:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Zie je wel dat je slanker bent dan ik!![]()
missetam maat 40 en H&M positiebroek maat 44 (heb anders nooit broeken van H&M)
Ik heb geen idee. Ik wou zeggen ik heb wel cup G (normaal F), maar die zit niet in mijn kont onderlichaamquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Je ziet er heus net zo uit als ik, dus waar verstop je dat dan?TARA was het met me eens en die kan het weten
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:54 schreef Tan het volgende:
[..]
2009 - het jaar van de Kont
(Fokiaanse horoscoop)
Ik ben ook blij dat ik nog niet veel ben aangekomen, zit nu op +4 denk ik. Mijn borsten zijn nog helemaal niet gegroeid!quote:foto Op dinsdag 29 september 2009 14:19 schreef ymme het volgende:
Ach ja, voor de zwangerschap was ik niet slank (maat 46) dus ik zie 't wel weer, na de zwangerschap.
Gelukkig in 20 weken nog maar 1,2 kilo aangekomen ( of was het nu 2,2, moet ik even na checken).
quote:foto Op dinsdag 29 september 2009 13:49 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik heb dus kennelijk een achtponder in mijn buik, een tweeling in mijn kont en twee kleine babies in mijn bovenarmen.
had je nou die buikfoto + kar nog gepost?quote:foto Op dinsdag 29 september 2009 14:19 schreef ymme het volgende:
Ach ja, voor de zwangerschap was ik niet slank (maat 46) dus ik zie 't wel weer, na de zwangerschap.
Gelukkig in 20 weken nog maar 1,2 kilo aangekomen ( of was het nu 2,2, moet ik even na checken).
Buikfoto + karquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
had je nou die buikfoto + kar nog gepost?
jij zou jezelf (je buik dan) en je nieuwe wheelies (buggy) voor ons fotograferenquote:foto Op dinsdag 29 september 2009 14:38 schreef ymme het volgende:
[..]
Buikfoto + kar
Sorry, reminder me
Ik heb geen flauw idee wat tegenwoordig een normale indicatie is voor het aantal uur kraamzorg.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:34 schreef Troel het volgende:
Hier gisteren ineens wat hectiek omdat ik langs mocht komen voor het infuus. En daarvoor was de intake van de kraamzorg dus dat was allemaal behoorlijk krap, gelukkig was het wel allebei al in het ziekenhuis.
Ik hoop in ieder geval dat de muts die de intake doet, NIET de kraamhulp wordt, want dan word ik gillend gek
Net zoals de vorige keer staat de indicatie op 64 uur
Infuus was weer erg gezelligDe mineralen zijn nu beter verdund en gaan nu in een uur en drie kwartier naar binnen, daarna de vitamines in een kwartier en dan nog een uur voor het ijzerinfuus
En dan heb je zo 2 liter vocht extra binnen en moet je dus 's nachts elke 2 uur plassen
De vitamine K prik is ook weer gezet, dus nu ben ik er in ieder geval weer vanaf tot aanstaande vrijdagEn dan maandag en vrijdag weer en dan ben ik 37 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop