Daar gaan we nu weer achter komen... moet richting bus en dus ziekenhuis. Dan eerst bloedaftappen, urine inleveren, daarna voorlichtingsgesprek over hoge bloeddruk & zwangerschap en daarna door naar de vlos aldaar voor controle van alles... we gaan het mee makenquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:30 schreef DaviniaHR het volgende:
Lijnloos, hoe is het met je bloeddruk?
Vanochtend weer een sticker gekregen bij de vlos!Joepie
Succesquote:Op dinsdag 29 september 2009 12:36 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Daar gaan we nu weer achter komen... moet richting bus en dus ziekenhuis. Dan eerst bloedaftappen, urine inleveren, daarna voorlichtingsgesprek over hoge bloeddruk & zwangerschap en daarna door naar de vlos aldaar voor controle van alles... we gaan het mee maken![]()
Oh en allemaal weer gefeliciteerd met de OK-stempels!
Hier zit hij/zij ook nog en ik was ff aan het spieken wanneer jij precies uitgerekend bent en zie dat ik het nog niet aangepast heb maar officieel vlgs de gyn ben ik ook de 11e uitgerekend, ach die ene dag zal t m niet doen maarre......11-10-09 wel leuk en datumtweeling?quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:21 schreef martine1984 het volgende:
Meldt met Puk nog steeds in zn babyhuis... Mn lief heeft hem gister geroepen dat hij mag komen, maar hij heeft er blijkbaar nog geen zin in.
helemaal mee eens, er klinkt nu al zoveel liefde door in jouw Posts... Echt super, die meid van je heeft het goed getroffen!quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:46 schreef het-is-mij het volgende:
@ Scorpion, leuk dat je zo betrokken bent en leuk jurkje!
Oh nee natuurlijk moet je niet aan blijven modderen, zeker niet als je zwanger bent! Ik bedoelde het ook als ondersteuning. Vervelend hoor, ik hoop dat je er snel vanaf bent!quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:29 schreef Tan het volgende:
@Twinkly - Cranberriesap drink ik inderdaad, maar ik las dat je dat soort huis-tuin-en-keukenmiddelen beter niet kunt doen als je zwanger bent, omdat het bij zwangeren sneller overslaat naar nierbekkenontsteking, het kan uiteindelijk zelfs leiden tot vroeggeboorte. En omdat ik ook sinds gisterenavond heel licht pijn in mijn linkerzij heb (absoluut niet heftig en misschien staat het er helemaal los van), heb ik net toch maar even een potje pies weggebracht.
Ik ga wel vragen of ik het nog even kan proberen zonder kuur, maar ik vind het wel fijn om de kuur vast te hebben liggen. Ze adviseerde me iig gewoon lekker door te gaan met veel drinken, cranberriesap en extra vit. C, want dat is altijd goed.
Volgens mij zijn de meeste broeken maat 38. Maar ze zakken dus af. Ik moet er even inkijken maar ze zitten nu nog in de wasmachine.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:12 schreef freecell het volgende:
Welke maat had je amaranta? Ik heb nu ong. 38 van zwangerschapsbroeken (h&m dus 40 en miss-etam 36)
Das toch fijn?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:13 schreef amaranta het volgende:
vanmorgen keek ik de spiegel, en keek naar mijn buik en dacht
Wow, ik zie er best sexy uit
Wel slim om misschien wat te bewaren voor het einde? Dan pas je de gewone maat nauwelijks meer en is een maat groter wel fijnquote:
Ja, ik snapte het, maar omdat ik zelf juist wel zo eigenwijs ben normaal gesproken noemde ik het nog evenquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:05 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh nee natuurlijk moet je niet aan blijven modderen, zeker niet als je zwanger bent! Ik bedoelde het ook als ondersteuning. Vervelend hoor, ik hoop dat je er snel vanaf bent!![]()
Ja, wat is dat ineens met die konten?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:32 schreef Tan het volgende:
@sorbootje
Het gaat hier ook al die kant op... Deze zwangerschap denkt mijn kont ook mee te moeten groeien
Link gekopieerd en naar haar gemaildquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:00 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
helemaal mee eens, er klinkt nu al zoveel liefde door in jouw Posts... Echt super, die meid van je heeft het goed getroffen!
Zie je wel dat je slanker bent dan ik!quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:12 schreef freecell het volgende:
Welke maat had je amaranta? Ik heb nu ong. 38 van zwangerschapsbroeken (h&m dus 40 en miss-etam 36)
Ik heb dus kennelijk een achtponder in mijn buik, een tweeling in mijn kont en twee kleine babies in mijn bovenarmen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, wat is dat ineens met die konten?
De mijne denkt ook dat daar nog een tweeling zit
2009 - het jaar van de Kontquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, wat is dat ineens met die konten?
De mijne denkt ook dat daar nog een tweeling zit
Je ziet er heus net zo uit als ik, dus waar verstop je dat dan?quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Zie je wel dat je slanker bent dan ik!![]()
missetam maat 40 en H&M positiebroek maat 44 (heb anders nooit broeken van H&M)
Ik heb geen idee. Ik wou zeggen ik heb wel cup G (normaal F), maar die zit niet in mijn kont onderlichaamquote:Op dinsdag 29 september 2009 13:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Je ziet er heus net zo uit als ik, dus waar verstop je dat dan?TARA was het met me eens en die kan het weten
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:54 schreef Tan het volgende:
[..]
2009 - het jaar van de Kont
(Fokiaanse horoscoop)
Ik ben ook blij dat ik nog niet veel ben aangekomen, zit nu op +4 denk ik. Mijn borsten zijn nog helemaal niet gegroeid!quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:19 schreef ymme het volgende:
Ach ja, voor de zwangerschap was ik niet slank (maat 46) dus ik zie 't wel weer, na de zwangerschap.
Gelukkig in 20 weken nog maar 1,2 kilo aangekomen ( of was het nu 2,2, moet ik even na checken).
quote:Op dinsdag 29 september 2009 13:49 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik heb dus kennelijk een achtponder in mijn buik, een tweeling in mijn kont en twee kleine babies in mijn bovenarmen.
had je nou die buikfoto + kar nog gepost?quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:19 schreef ymme het volgende:
Ach ja, voor de zwangerschap was ik niet slank (maat 46) dus ik zie 't wel weer, na de zwangerschap.
Gelukkig in 20 weken nog maar 1,2 kilo aangekomen ( of was het nu 2,2, moet ik even na checken).
Buikfoto + karquote:Op dinsdag 29 september 2009 14:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
had je nou die buikfoto + kar nog gepost?
Ik heb geen flauw idee wat tegenwoordig een normale indicatie is voor het aantal uur kraamzorg.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:34 schreef Troel het volgende:
Hier gisteren ineens wat hectiek omdat ik langs mocht komen voor het infuus. En daarvoor was de intake van de kraamzorg dus dat was allemaal behoorlijk krap, gelukkig was het wel allebei al in het ziekenhuis.
Ik hoop in ieder geval dat de muts die de intake doet, NIET de kraamhulp wordt, want dan word ik gillend gek
Net zoals de vorige keer staat de indicatie op 64 uur
Infuus was weer erg gezelligDe mineralen zijn nu beter verdund en gaan nu in een uur en drie kwartier naar binnen, daarna de vitamines in een kwartier en dan nog een uur voor het ijzerinfuus
En dan heb je zo 2 liter vocht extra binnen en moet je dus 's nachts elke 2 uur plassen
De vitamine K prik is ook weer gezet, dus nu ben ik er in ieder geval weer vanaf tot aanstaande vrijdagEn dan maandag en vrijdag weer en dan ben ik 37 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |