abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73206831
Meldt met Puk nog steeds in zn babyhuis... Mn lief heeft hem gister geroepen dat hij mag komen, maar hij heeft er blijkbaar nog geen zin in.

Tan vervelend van je blaasontsteking, ik heb 2 verschillende kuren gehad... weet alleen niet meer welke. De ene waren capsules en de andere oplostabletten. Ik had gelukkig geen bijwerkingen. Echter zou ik ondanks de vervelende bijwerkingen die je hebt ( tenminste ik lees dat in andere posts, heb niet gezien wat je hebt) toch een kuur volgen want het is zeer belangrijk voor jou en de kleine. Sterkte

Straks naar de VK hopen op weer een stickertje. Wordt ook net nog gebeld door de aannemer dat hij zo voor de deur staat met dubbel glas voor de babykamer....
pi_73206846
Ik heb ook wel oefeningen van de fysio ed, maar nu doet het gewoon niet echt iets meer
Vanmorgen even naar de stad gefietst met TARA en L. Maar ik ben nu echt weer helemaal gaar in mijn bekken Word er niet zo vrolijk van zeg maar.

Nuja, bijna op de helft inderdaad en in de tweede helft vinden mensen het minder raar als je afhaakt bij dingen

Vanmorgen trouwens een strak (rekkend) tuniekje gepast met een legging eronder.
TARA: hmmm, probeer dat maar weer al je bevallen bent
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:30:06 #153
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73207040
Bijenkorf tussenstukbandjes

mp, gefeli met je ondertrouw

DJRandall, gefeli met je 20wk mijlpaal!

Trix, wat fijn zo'n meedenkende leidinggevende!

Qua uitzet, wat ik niet heb gebruikt:
flanellen luiers
navelklem (had eli al in het zkh gekregen)
papieren pleister?
ondersteek (wel in huis, maar ik het zkh bevallen, dus niet nodig)
metalen kruiken (we hebben lijnzaadpittenkruiken en we hadden al een wamrwaterkruik in huis)
badthermometer (pols is ook een goede graadmeter, en die thermometer kon ik net niks op zien)
babyolie
bodylotion

verder alles wel gebruikt

amaranta, wij hebben ook hel weinig gekocht voor de tweede. ze krijgt wel een eigen kamer, dus extra aankleedkussen + hoezen en luieremmer is dan wel nodig, maar verder? fopspenen, flesspenen, maar verder niet echt, nee. toch weer een voordeel
en idd, het is leuker om een leuke hoes te kopen, dan het aankleedkussen te pimpen. die zie je toch niet
die molton onderlegger is wel fijn, als het kind straal langs de hydrofielluier kotst, of door zijn/haar luier heen poept, is je matras niet goor
slaapzakjes is pas vanaf wk 6 (tenminste bij Eli)

Mefke, van harte met je zoon!

MsDynabite, welkom, en gefeliciteerd!

Co_oL, gefeli met jullie goede echo! Een meisje!!
mp, jullie ook gefeli met de goede echo! Ook een meisje! Leukleuk!

asy, harry vanaf de buitenkant voelen is leuk!

free, voor je bekken
En meer kraamzorg door bekkenklachten? das wel relaxed! Waar kan je dat regelen?

tan, hopen dat je de bo goed kan bestrijden met cranberrysap en zo, en dat je geen ab-kuur hoeft

Lijnloos, hoe is het met je bloeddruk?

Vanochtend weer een sticker gekregen bij de vlos! Joepie
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73207201
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:30 schreef DaviniaHR het volgende:
Lijnloos, hoe is het met je bloeddruk?

Vanochtend weer een sticker gekregen bij de vlos! Joepie
Daar gaan we nu weer achter komen... moet richting bus en dus ziekenhuis. Dan eerst bloedaftappen, urine inleveren, daarna voorlichtingsgesprek over hoge bloeddruk & zwangerschap en daarna door naar de vlos aldaar voor controle van alles... we gaan het mee maken

Oh en allemaal weer gefeliciteerd met de OK-stempels!
pi_73207236
Hier ook oefeningen van de fisio gekregen.
Maar kan niet zeggen dat ze nut hebben voor de pijn.

Maar ach, in feb krijg ik er een heel lief zoontje voor terug.
pi_73207297
Stickertje vor Davina Hoezee!
pi_73207325
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:36 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Daar gaan we nu weer achter komen... moet richting bus en dus ziekenhuis. Dan eerst bloedaftappen, urine inleveren, daarna voorlichtingsgesprek over hoge bloeddruk & zwangerschap en daarna door naar de vlos aldaar voor controle van alles... we gaan het mee maken

Oh en allemaal weer gefeliciteerd met de OK-stempels!
Succes
pi_73207367
Zaterdag met K geshopt voor nieuwe zwangerschapskleren (ze past haar broeken niet meer)

Ik zocht ook allemaal dingen uit en zei bij een bepaald tuniekje dat het haar buik zo accentueerde, waarop die verkoopster moest lachen en zei dat ze nog zaterdaghulpen vroegen
Zowiezo maakte ze het niet vaak mee dat een man mee ging shoppen. De meeste blijven buiten staan.

Maar goed dankzij mij toch dit gekocht+ een broek, shirt en een trui. Oh het is Esprit btw

[ Bericht 4% gewijzigd door Sc0rPi0n op 29-09-2009 13:23:19 ]
♥ K, N, R en F ♥
pi_73207445
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:21 schreef martine1984 het volgende:
Meldt met Puk nog steeds in zn babyhuis... Mn lief heeft hem gister geroepen dat hij mag komen, maar hij heeft er blijkbaar nog geen zin in.
Hier zit hij/zij ook nog en ik was ff aan het spieken wanneer jij precies uitgerekend bent en zie dat ik het nog niet aangepast heb maar officieel vlgs de gyn ben ik ook de 11e uitgerekend, ach die ene dag zal t m niet doen maarre......11-10-09 wel leuk en datumtweeling?
pi_73207464
@ Scorpion, leuk dat je zo betrokken bent en leuk jurkje!
pi_73207536
Esprit zwangerschapskleding is zo leuk en zo duur
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:56:19 #162
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_73207677
goede middag

Hier terug van gyn... weer goedgekeurd.. niks bijgekomen, bloeddruk goed. gevoeld of ze nog met hoofdje naar beneden lag, kon hij niet goed voelen dus even echo-app aan en gekeken en ze ligt met hoofdje naar beneden... uitstrijkje gemaakt wat niet deugd deed en buiten mijn verwachtingen heeft hij nog eens naar opening gevoeld.. 2cm dus geen verandering tegenover 2 weken geleden... maar hij heeft nogal gewroet het moet precies in gang schieten van hem :hand: niet leuk... heb nu constant harde buik.. hopelijk trekt het na even rusten weg...
pi_73207783
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 12:46 schreef het-is-mij het volgende:
@ Scorpion, leuk dat je zo betrokken bent en leuk jurkje!
helemaal mee eens, er klinkt nu al zoveel liefde door in jouw Posts... Echt super, die meid van je heeft het goed getroffen!
pi_73207920
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:29 schreef Tan het volgende:
@Twinkly - Cranberriesap drink ik inderdaad, maar ik las dat je dat soort huis-tuin-en-keukenmiddelen beter niet kunt doen als je zwanger bent, omdat het bij zwangeren sneller overslaat naar nierbekkenontsteking, het kan uiteindelijk zelfs leiden tot vroeggeboorte . En omdat ik ook sinds gisterenavond heel licht pijn in mijn linkerzij heb (absoluut niet heftig en misschien staat het er helemaal los van), heb ik net toch maar even een potje pies weggebracht.

Ik ga wel vragen of ik het nog even kan proberen zonder kuur, maar ik vind het wel fijn om de kuur vast te hebben liggen. Ze adviseerde me iig gewoon lekker door te gaan met veel drinken, cranberriesap en extra vit. C, want dat is altijd goed.
Oh nee natuurlijk moet je niet aan blijven modderen, zeker niet als je zwanger bent! Ik bedoelde het ook als ondersteuning. Vervelend hoor, ik hoop dat je er snel vanaf bent!

Jeutje Troel 3 uur aan het infuus!! Wat doe je om de tijd te doden? Maar doordat het infuus langzaam gaat heb je wel minder last toch? Gelukkig hoef je niet zo lang meer

[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkly op 29-09-2009 13:41:38 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_73207940
Luna, misschien krijg je er wel een baby door, door dat gewroet
Leuk dat je even mocht spieken
pi_73207993
gaaf, ik moet ook nodig gaan shoppen.
Ben magerder dan bij mijn vorige zw.schap met als gevolg dat al mn broeken na 3 stappen op mn knieen hangen.
In mn spijkerbroek kan nog een riem maar verder....

Ik zal er anders wat hier neerzetten voor als er iemand interesse heeft.

EN ja, esprit is zoooooo leuk maar zoooo duur
pi_73208064
Welke maat had je amaranta? Ik heb nu ong. 38 van zwangerschapsbroeken (h&m dus 40 en miss-etam 36 )
pi_73208105
vanmorgen keek ik de spiegel, en keek naar mijn buik en dacht
Wow, ik zie er best sexy uit
pi_73208191
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:12 schreef freecell het volgende:
Welke maat had je amaranta? Ik heb nu ong. 38 van zwangerschapsbroeken (h&m dus 40 en miss-etam 36 )
Volgens mij zijn de meeste broeken maat 38. Maar ze zakken dus af. Ik moet er even inkijken maar ze zitten nu nog in de wasmachine.
pi_73208206
Even voor de zekerheid nog...
Ik ben niet zwanger!!

Maar ga hier wel weer wegblijven voordat het stiekem toch weer gaat kriebelen
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_73208236
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:13 schreef amaranta het volgende:
vanmorgen keek ik de spiegel, en keek naar mijn buik en dacht
Wow, ik zie er best sexy uit
Das toch fijn?
Ik was bij L. ook alleen maar trots en blij En weet je, ik had nog gelijk ook, toen was ik echt mooi zwanger
Dus ga er maar van uit dat het niet de hormonen zijn, maar dat je er gewoon écht goed uitziet
pi_73208271
Ofja, ik heb er maar 3
pi_73208526
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:20 schreef amaranta het volgende:
Ofja, ik heb er maar 3
Wel slim om misschien wat te bewaren voor het einde? Dan pas je de gewone maat nauwelijks meer en is een maat groter wel fijn
pi_73208562
Ik ben uit mijn aller- allerlaatste zwangerschapsbroek die nog dichtkon gescheurd... Hoe confronterend...

Ik ben nu veroordeeld tot mijn trainingsbroek. Dus de baby moet maar snel komen!
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:32:27 #175
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73208590
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:05 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Oh nee natuurlijk moet je niet aan blijven modderen, zeker niet als je zwanger bent! Ik bedoelde het ook als ondersteuning. Vervelend hoor, ik hoop dat je er snel vanaf bent!
Ja, ik snapte het, maar omdat ik zelf juist wel zo eigenwijs ben normaal gesproken noemde ik het nog even

Inmiddels is de uitslag binnen en die was wat onduidelijk, beetje bloed en een beetje wittebloedlichaampjes, wat kán wijzen op een aanwezige infectie (maar ook dat het inmiddels weer over is). Maar nu is er dus een kweekje gemaakt om te kijken of er nog bacteriën zijn, en die uitslag hoor ik dan morgen.

Dus ik ga maar vrolijk door met (cranberriesap en water en thee) drinken en vit. C slikken, met een beetje geluk is een kuurtje tóch niet nodig

@sorbootje
Het gaat hier ook al die kant op... Deze zwangerschap denkt mijn kont ook mee te moeten groeien
pi_73208654
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:32 schreef Tan het volgende:

@sorbootje
Het gaat hier ook al die kant op... Deze zwangerschap denkt mijn kont ook mee te moeten groeien
Ja, wat is dat ineens met die konten?
De mijne denkt ook dat daar nog een tweeling zit
pi_73208669
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:00 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

helemaal mee eens, er klinkt nu al zoveel liefde door in jouw Posts... Echt super, die meid van je heeft het goed getroffen!
Link gekopieerd en naar haar gemaild
+ punten...
♥ K, N, R en F ♥
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:38:55 #178
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73208754
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:12 schreef freecell het volgende:
Zie je wel dat je slanker bent dan ik!
missetam maat 40 en H&M positiebroek maat 44 (heb anders nooit broeken van H&M)

En nu weet ik ook weer wat ik daarstraks nog wilde zeggen:
Troel, nog even volhouden! Je bent er bijna!

Ow Meeeeeeeeeeeeeeeefke, kom je beeb eens showen en zijn naam eens verklappen!
nee ik ben helemaal niet nieuwsgierig
pi_73209048
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:35 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb dus kennelijk een achtponder in mijn buik, een tweeling in mijn kont en twee kleine babies in mijn bovenarmen.
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:54:22 #180
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73209178
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:35 schreef freecell het volgende:

[..]

2009 - het jaar van de Kont

(Fokiaanse horoscoop)
pi_73209217
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:38 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Zie je wel dat je slanker bent dan ik!
missetam maat 40 en H&M positiebroek maat 44 (heb anders nooit broeken van H&M)
Je ziet er heus net zo uit als ik, dus waar verstop je dat dan? TARA was het met me eens en die kan het weten
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:17:39 #182
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73209842
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Je ziet er heus net zo uit als ik, dus waar verstop je dat dan? TARA was het met me eens en die kan het weten
Ik heb geen idee. Ik wou zeggen ik heb wel cup G (normaal F), maar die zit niet in mijn kont onderlichaam
mag ik heel klein vragen hoe groot je bent en wat je weegt?
pi_73209845
Tja...volgens mij zweven er zelfs delen van baby in de tetten hoor, ik snap echt niet waarom die nog zoveel groter worden dan ze al waren
pi_73209903
Ach ja, voor de zwangerschap was ik niet slank (maat 46) dus ik zie 't wel weer, na de zwangerschap.
Gelukkig in 20 weken nog maar 1,2 kilo aangekomen ( of was het nu 2,2, moet ik even na checken).
  dinsdag 29 september 2009 @ 14:19:32 #185
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73209906
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:54 schreef Tan het volgende:

[..]

2009 - het jaar van de Kont

(Fokiaanse horoscoop)
pi_73210116
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:19 schreef ymme het volgende:
Ach ja, voor de zwangerschap was ik niet slank (maat 46) dus ik zie 't wel weer, na de zwangerschap.
Gelukkig in 20 weken nog maar 1,2 kilo aangekomen ( of was het nu 2,2, moet ik even na checken).
Ik ben ook blij dat ik nog niet veel ben aangekomen, zit nu op +4 denk ik. Mijn borsten zijn nog helemaal niet gegroeid! (80E)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_73210400
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 13:49 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ik heb dus kennelijk een achtponder in mijn buik, een tweeling in mijn kont en twee kleine babies in mijn bovenarmen.

en in je tietjes?
pi_73210445
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:19 schreef ymme het volgende:
had je nou die buikfoto + kar nog gepost?
pi_73210507
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:36 schreef amaranta het volgende:

[..]

had je nou die buikfoto + kar nog gepost?
Buikfoto + kar

Sorry, reminder me
pi_73210700
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:38 schreef ymme het volgende:

[..]

Buikfoto + kar

Sorry, reminder me
jij zou jezelf (je buik dan) en je nieuwe wheelies (buggy) voor ons fotograferen
remember???
pi_73210756
die nieuwe van
lady gaga is echt leuk!

/offtopic
pi_73210951
Sow, moet zeggen dat het gewicht bij mij nog wel meevalt, maar mijn borsten..
Die zijn echt nu al aan het ontploffen. Slaap al weken met strakke shirtjes, omdat het zeer doet om ze 'los' te hangen. Had vroeger D, toen een kleine B van het afvallen, maar nu alweer een dikke C. En ze doen zooooo zeer. Maar zijn wel heel mooi!

Amaranta, zwangere vrouwen zijn ook heel sexy! Ik begin het nu ook te vinden en ik hoor niets anders om me heen. Fijn he?
pi_73211007
hier ook pijnlijke tetten... mijn man vindt het prachtig, maar hij mag er niet altijd aankomen... ze willen nog weleens lekken en dat is voor hem ook niet fijn
pi_73211216
voor iedereen met een goed gekeurd stickertje
en voor goede echo's

voor iedereen met pijntjes en kwaaltjes etc

hier net tijdens een rondje uit met de hond dan voor het eerst echt mn lunch geloosd (tegen een boom dan maar)
heb van het begin af aan al wel dat ik heel veel moet kokhalzen maar nu dus met inhoud
pi_73211435
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 09:34 schreef Troel het volgende:

Hier gisteren ineens wat hectiek omdat ik langs mocht komen voor het infuus. En daarvoor was de intake van de kraamzorg dus dat was allemaal behoorlijk krap, gelukkig was het wel allebei al in het ziekenhuis.
Ik hoop in ieder geval dat de muts die de intake doet, NIET de kraamhulp wordt, want dan word ik gillend gek
Net zoals de vorige keer staat de indicatie op 64 uur
Infuus was weer erg gezellig De mineralen zijn nu beter verdund en gaan nu in een uur en drie kwartier naar binnen, daarna de vitamines in een kwartier en dan nog een uur voor het ijzerinfuus En dan heb je zo 2 liter vocht extra binnen en moet je dus 's nachts elke 2 uur plassen
De vitamine K prik is ook weer gezet, dus nu ben ik er in ieder geval weer vanaf tot aanstaande vrijdag En dan maandag en vrijdag weer en dan ben ik 37 weken
Ik heb geen flauw idee wat tegenwoordig een normale indicatie is voor het aantal uur kraamzorg.
Maar 64 uur klinkt redelijk en gezien je smiley ben je er geloof ik ook wel blij mee.

Waarom krijg je vitamine K injecties?

Scorpion wat een leuk outfit! Ga je ook met mij shoppen als mijn buik dikker word? Ik krijg mijn vriend echt niet mee, die duwt geld in mijn handen en zegt ga lekker shoppen

Voor degene die slecht hebben geslapen en/of op het laatst lopen

Ik ben vandaag behoorlijk misselijk geweest en soms zelfs duizelig, iets wat ik uit mijn vorige zwangerschappen niet herken. Ook begon mijn vriend gister nog dat we kans hebben op een tweeling.
Deze zitten in zijn familie en het schijnt vaak normaal te zijn dat het 1 generatie overslaat, in dat geval zou de kans bij ons wel aanwezig kunnen zijn.
pi_73211641
Scorpion, wat klink je liefdevol..

Over kraamzorg, ik begreep dat ik 24 uur krijg standaard. Dat is dan 8x3 uur. Waarom komen jullie zoveel hoger uit?
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:15:58 #197
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73211705
Ik zit met 26w op +6 kg ongeveer, met weer 2 cupmaat erbij, en we begonnen al niet klein

msD, troel heeft iets dat ze niet goed alle vitamines opneemt in dr lichaam, dus die wordt zo nu en dan gode volgepompt, intraveneus, vandaar de shots en infuus en zo
en de extra kraamzorg komt voor PDD-NOS => indicatie
en je krijgt sowieso extra uren alsje bv wil geven (4uur of zo)
hangt ook af van de regio, hoeveel je krijgt

freubelmits, balen van je hopelijk trekt het snel weg!

de brief van de arbo-arts: "0,0% arbeidsgeschikt" Staat zo stom
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73211896
Sorbootje, ik ben ook veroordeeld tot mn joggingbroeken hoor... kan nog 2 positiebroeken maar lekker zitten doet t niet meer. Nog maar ffies en dan zijn we weer slank
Overigens wel goed te horen dat de broeken van HM klein vallen, dan vind ik niet zo erg dat ik niet meer in mn spijkerbroek pas

Net weer een stickertje gehaald bij de VK bloeddruk 125/80, maar 4 ons aangekomen eindelijk een keer minder dan een kilo. Puk ligt helemaal ingedaald en vast in mn bekken, volgens de VK duurt t niet lang meer... ze verwacht zelfs deze week nog.

Aannemer heeft t glas uit de babykamer verwijderd (in meerdere stukken) passen de nieuwe ramen niet. Dus nu komt er een plaat hout in en moeten ze nieuw glas bestellen wat er op zn vroegst vrijdag is, dus kan niet meer voor het weekend geplaatst worden. Had ik de babykamer klaar is het nu in eens niet meer zo Bah balen. Maar gelukkig slaapt Puk eerst bij ons op de kamer... dus zingen we t wel ff uit mocht hij inderdaad deze week nog geboren worden.

Freubelmuts naar dat je zo misselijk bent... hopelijk gaat t snel beter.

Normale indicatie voor kraamzorg is hier 49 uur, 8 dagen ongeveer 6 uur zei die mevrouw. Ik kon ook nog kiezen voor 3 uur per dag. Maar ik wij hebben volledige zorg omdat ik dat bij een eerste en met de borstvoeding denk ik wel prettig vind.
pi_73212123
Dan zal ik het wel fout hebben over de kraamzorg.

Zo, ik ga me richting 20-weken echo begeven. Jeetje, heb kriebels in mijn buik. Ben bloednerveus, maar wil ook wel graag naar ons wondertje kijken. Vanavond meer info dus...
  dinsdag 29 september 2009 @ 15:33:16 #200
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_73212222
Disclaimer: Uit de hand gelopen mega-post. Mocht je aan zwangerschapsdementie lijden dan kun je er wel een middagje voor uittrekken geloof ik.

Mefke: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Ben ook erg benieuwd naar de naam en de foto's!

mama_papa en Co.ol krijgen allebei een meisje! Yay! Fijn dat de 20-weken echo's goed waren! M-P natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd met het in ondertrouw gaan! (En wat een práchtige echo's!)

MsDynabite: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Is het nieuws al een beetje bezonken? Tweelingen-genen worden in principe via de vrouwelijke kant doorgegeven dus als alle tweelingen aan de kant van de familie van je vriend zitten is de kans op een tweeling bij jullie niet groter dan die van de rest van NL.

Juup: Geniet van de voorpret alvast voor jullie feest zaterdag! Voor de dag zelf wens ik jullie natuurlijk veel plezier! Laat je weten hoe het was?

Sorbo: 8 pond! Wow! Gefeliciteerd met je sticker. Balen dat je uit je laatste broek gescheurd bent maar trainingsbroeken zitten natuurlijk wel erg lekker.

Xenia: Ondanks dat het anders gaat dan je altijd verwacht had lijkt het me ook wel een fijn idee om toch al helemaal voorbereid te zijn. Geniet nog van deze laatste dagen met je baby ín je buik! Alvast heel veel succes en geluk voor vrijdag!

Hoe was de echo DJRandall? Was het nog een probleem dat je de verwijsbrief niet had? Wat heerlijk dat je je kindje voelt trouwens!

Asyniur heeft Harry aan de buitenkant gevoeld! Wat cool!

Twinkly van harte gefeliciteerd met je 35 weken mijlpijl! Ik kan me voorstellen dat dat voor jou een heel bijzonder moment is!

Hoe was het in het ziekenhuis Lijnloos?

Octopussy voelt haar kindje ook! Heb je al uitslag gekregen over wel/niet blaasontsteking?

Freecell wat vervelend dat je bekkenpijn nu 24/7 is. Zijn er nog dingen die daar aan gedaan kunnen worden?

Wat een gedoe met de infusen Troel. Heb je ook het idee dat je er wat aan hebt?

Rocka: Fijn dat het zo goed gaat! *Zwaai* Veel plezier in het andere topic en tot volgend jaar.

Amaranta een blaasontsteking lijkt me naar. Ik hoop dat je er zo weer vanaf bent.

Tan ook aan de blaasontsteking, bah. Heb je al kunnen overleggen met de huisarts?

Hoe is het bij de VK gegaan Martine? Heeft je lief geroepen dat Puk mag komen of het gewoon netjes aan hem gevraagd? Misschien helpt het.

Davinia heeft weer een VK sticker! Yay! Hoe is het met de rugklachten/bekkenklachten?

Sc0rPi0n: Je schrijft zo ontroerend over je belevenissen! Tuniekje is erg leuk trouwens!

lunastar is ook weer goedgekeurd! Hopelijk heb je vanmiddag niet al te veel last meer van de harde buiken.

Freubelmuts Spugen lijkt me erg vervelend. (Zeker in het openbaar, tegen een boom. )

Ik zat me net ineens wat af te vragen.
Zou de omvang van een buik in verhouding staan met de lengte van je bovenlichaam? Alle babietjes hebben natuurlijk een bepaalde ruimte nodig en krijgen ze die de ene kant op niet dan gaan ze de andere kant op lijkt me?
Dus: Is de buikomvang aan het einde van een zwangerschap bij een vrouw die 1.65 lang is groter dan de buikomvang van een vrouw die 1.80 lang is zeg maar?
Dit zat ik me ineens af te vragen omdat ik het idee heb dat m'n buik begint te groeien, maar ik ben nog maar 8 weken en 5 dagen dus dat lijkt me een beetje snel? (Ik ben zelf 1.89m en had het (waan?) idee dat het door mijn lengte wel even zou gaan duren voordat er wat te zien was, wat ik stiekem best jammer vond.)

Ps: Sorry voor de megapost.
A grand adventure has begun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')